quote:Barcelona hield dinsdagavond tegen Rayo Vallecano (4-0 zege) voor de elfde keer op rij de nul in een competitiewedstrijd voor eigen publiek. Daarmee heeft de ploeg van trainer Pep Guardiola een stokoud Spaanse record gevestigd.
Het oude record bedroeg tien opeenvolgende clean sheets in thuisduels op het hoogste niveau en stond op naam van twee clubs. Córdoba flikte dat als eerste Spaanse club in het seizoen 1964/65 en Athletic de Bilbao herhaalde dat in de jaargang 1970/71.
Barcelona incasseerde op op 9 april van dit jaar voor het laatst een competitiedoelpunt in Camp Nou. Op die dag versloegen de Catalanen UD Almería met 3-1. Daarna volgden elf thuiszeges op rij waarin Barcelona zelf 38 keer scoorde en dus geen enkel doelpunt tegenkreeg.
Hahaha.quote:Kaart Piqué kan gevolgen hebben
Gerard Piqué ontving in de wedstrijd tegen Rayo Vallecano zijn vijfde gele kaart van het seizoen. De verdediger van FC Barcelona zou de kaart opzettelijk hebben gepakt zodat hij over twee weken kan spelen tegen Real Madrid. De Spanjaard wacht mogelijke een hogere straf dan één duel.
Barcelona speelt zaterdag tegen Levante en Piqué is nu automatisch geschorst voor die wedstrijd. De verdediger van Barcelona hangt echter mogelijk een zwaardere straf boven het hoofd.
De UEFA paste onlangs de regels aan. Als een speler een opzettelijke gele kaart pakt, dan kan de actie worden bestraft met twee duels schorsing.
Piqué deed bij een 4-0 voorsprong erg lang over het nemen van een vrije trap waarop de arbiter besloot een gele prent te geven aan de verdediger.
quote:Op woensdag 30 november 2011 14:52 schreef tjoptjop het volgende:
Yeah right, alsof Alonso zoiets zou doen.
Ik kom niet vaak in dit topic, dus ik weet niet precies wie hier de trollen/Madridista's zijn.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:49 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Je had de [ afbeelding ] gezien
J0rdiii & InZanity dusquote:Op woensdag 30 november 2011 17:52 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Ik kom niet vaak in dit topic, dus ik weet niet precies wie hier de trollen/Madridista's zijn.
Lastig.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:00 schreef ajacied4lf het volgende:
Was het nou een bewussie van Xavi? bij de eerste goal.
Tegen Real vorig jaar (die 5-0) scoorde hij ook nadat hij eerst de bal achter op de hak kreeg en hij had hem alsnog onder controle, dus het is een gedeelte geluk en een gedeelte skills denk ik.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoe meesterlijk Xavi ook is, ik denk dat het geluk was.
quote:Op woensdag 30 november 2011 17:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
J0rdiii & InZanity dus
Maar die trollen niet alleen hier
quote:Op woensdag 30 november 2011 17:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
J0rdiii & InZanity dus
Maar die trollen niet alleen hier
JIj snapt er ook niks van, maar daar kun je niks aan doen.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
Gaat iets van 2 meter naast die bal.
Dat probeerde hij deze keer volgens mij ook. Hij wou hem zelf met de hak meenemen, en niet met de hak op Alexis passen.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:13 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Tegen Real vorig jaar (die 5-0) scoorde hij ook nadat hij eerst de bal achter op de hak kreeg en hij had hem alsnog onder controle, dus het is een gedeelte geluk en een gedeelte skills denk ik.
Jaaaa, het was bijna een ingooiquote:Op woensdag 30 november 2011 18:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
Gaat iets van 2 meter naast die bal.
Wat moet ik er van vinden?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:02 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Jaaaa, het was bijna een ingooi![]()
Maar wat vond je van de actie daarvoor ?
Kom op hé, je kan het best
Je moet helemaal niets.quote:
Was gelukquote:Op woensdag 30 november 2011 18:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoe meesterlijk Xavi ook is, ik denk dat het geluk was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |