SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Onmogelijk.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:14 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Alles is beter dan mijn telefoon, zelfs een BB
En vooral dat ik nog een heel fucking jaar moet overleven met iets wat gewoon het slechtste is wat er is op de hele telefoonmarkt.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit wil ik graag tegenspreken.
Jij hoeft jezelf tenminste niet elke dag te martelen met de gedachte dat je teveel hebt betaald voor een toestel dat eigenlijk alleen voor 12jarige negers is.
Hij heeft alleen ontvangst als je tegen de bovenkant van het toestel drukt, veel erger kan het nietquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Onmogelijk.
[..]
En vooral dat ik nog een heel fucking jaar moet overleven met iets wat gewoon het slechtste is wat er is op de hele telefoonmarkt.
Yes you got aids.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Onmogelijk.
[..]
En vooral dat ik nog een heel fucking jaar moet overleven met iets wat gewoon het slechtste is wat er is op de hele telefoonmarkt.
Dat weet je nog helemaal niet.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:18 schreef ook_gek het volgende:
Trouwens Myraela,
Jij hebt geen lelijke huid en je bent een mooie vrouw. Spontaan lief uiterlijk en tikje ondeugende blik in je ogen.
Daar heb je dan ook maar 2 maanden profijt vanquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:20 schreef heloef het volgende:
28 oktober 2012 zal de dag zijn dat ik weer normaal kan leven.
Sorry.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik draag dat ook, let een beetje op je woorden hè. Niet zomaar hipsters beledigen
Ik wel.quote:
Uit elkaar vallende-betonresistente-dronkenbestendige-valbestendige-waterbestendige Samsung Star FTW.quote:
Smoothquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Verwachte reactie: "Dan wordt het tijd dat ik dat eens in het echt kom beoordelen".
Ik moet zeggen dat ik mij in bepaalde kringen wel eens ongemakkelijk voel als ik zaken van het merk Adidas draag.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Sorry.
Maar een beetje gevoel voor mode mag wel en dat is niet zoals de rest van 14 jarig vrouwelijk Nederland zo'n jack kopen.
Dan ben je ook al bij voorbaat niet interessant voor mijquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:22 schreef Myraela het volgende:
Overigens ben ik net keihard gedumpt voor Heloef, want ik wil wel Uggs gaan halen.
Daarom zou ik je niet dumpen hoor meisje kom maar na mij om uit te huilen. Wat zijn uggs eigenlijk?quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:22 schreef Myraela het volgende:
Overigens ben ik net keihard gedumpt voor Heloef, want ik wil wel Uggs gaan halen.
Er zijn meer vissen in de zee.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:22 schreef Myraela het volgende:
Overigens ben ik net keihard gedumpt door Heloef, want ik wil wel Uggs gaan halen.
Een soort doodgeslagen bever voor aan je voeten.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarom zou ik je niet dumpen hoor meisje kom maar na mij om uit te huilen. Wat zijn uggs eigenlijk?
Ik snap het.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet hetzelfde Heloef, over deze pijn kom ik niet meer heen hoor.
Afschuwelijk lelijke laarzen, die als een soort sloffen zitten.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarom zou ik je niet dumpen hoor meisje kom maar na mij om uit te huilen. Wat zijn uggs eigenlijk?
Je vind ze lelijk maar gaat ze wel kopen?quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Afschuwelijk lelijke laarzen, die als een soort sloffen zitten.
Maar bij meisjes met hele slanke benen vind ik ze wel mooi als ze nog stevig zijn en net nieuw zijn.
Het was een fopjen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Je vind ze lelijk maar gaat ze wel kopen?
Ik snap jou niet.
Ze maken je voeten warm jeweettochquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Je vind ze lelijk maar gaat ze wel kopen?
Ik snap jou niet.
Wel als je van die hoepels als oorbellen hebt, kauwgom kauwt en een baseball cap hebt met zo'n sticker er nog op.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het was een fopjen.![]()
Ik wil wel een baseballjack halen, is dat net zo erg als adidas?
Het was een fopjen?quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het was een fopjen.![]()
Ik wil wel een baseballjack halen, is dat net zo erg als adidas?
Jij kan het hebben die dingenquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Afschuwelijk lelijke laarzen, die als een soort sloffen zitten.
Maar bij meisjes met hele slanke benen vind ik ze wel mooi als ze nog stevig zijn en net nieuw zijn.
Ik heb foto's gezien, en foto's liegen nietquote:
Ik ben een apple fan, heb een Nikon spiegelreflex camera en word helemaal gelukkig van starbucks. Natuurlijk heb ik ook allstars.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wel als je van die hoepels als oorbellen hebt, kauwgom kauwt en een baseball cap hebt met zo'n sticker er nog op.
Vergeet de Allstars niet die je dan ook moet dragen natuurlijk.
Trouwen gaat ver, zullen we beginnen met hete seks?quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Het was een fopjen?![]()
TROUW MET ME![]()
Ik gedoog het.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Trouwen gaat ver, zullen we beginnen met hete seks?
Welkom in hipsterland.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben een apple fan, heb een Nikon spiegelreflex camera en word helemaal gelukkig van starbucks. Natuurlijk heb ik ook allstars.
Geen hoepels, sowieso geen oorbellen. Kauwgom verslaving maar geen cap.
Er is geen bewijs dat het bestaan van god kan verklaren en ook geen bewijs dat het tegendeel kan bewijzen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:34 schreef Newbie114 het volgende:
Ik moet een soort verslag schrijven voor levensbeschouwing, over God. Saai
Tsja zover was ik ook nog.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er is geen bewijs dat het bestaan van god kan verklaren en ook geen bewijs dat het tegendeel kan bewijzen.
* ook_gek ook apple fan! Zelfs de apple tv heb ik hihiquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben een apple fan, heb een Nikon spiegelreflex camera en word helemaal gelukkig van starbucks. Natuurlijk heb ik ook allstars.
Geen hoepels, sowieso geen oorbellen. Kauwgom verslaving maar geen cap.
Ik moest dat soort dingen ook schrijven, en dan net doen alsof ik in God geloofde, terwijl ik dat niet doequote:Op vrijdag 30 september 2011 12:34 schreef Newbie114 het volgende:
Dat hoeven wij niet te doen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:36 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik moest dat soort dingen ook schrijven, en dan net doen alsof ik in God geloofde, terwijl ik dat niet doe
Dat faalde.
Ik moet een scenario schrijven.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:34 schreef Newbie114 het volgende:
Ik ben jaloers.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
* ook_gek ook apple fan! Zelfs de apple tv heb ik hihi
Canon spiegelreflex, nespresso maakt mij wakker en blij!
En binnen kort gaat ik ook aan de allstars. Krijg ik van een vriendin
Mijn school was uberchristelijk, ze hadden niet echt respect voor mensen met een andere meningquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:37 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dat hoeven wij niet te doen.
Tevens geloof ik wel in God, dus zou dat ook niets uit maken.
Boerenquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:38 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Mijn school was uberchristelijk, ze hadden niet echt respect voor mensen met een andere mening
En dan in Brabant wonen.quote:
Niet jaloers zijnquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben jaloers.
Ik ga minderen met mijn allstars en over naar de Vans.
Herkenbaar op de mavo was godsdienst gewoon bijbelles.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:38 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Mijn school was uberchristelijk, ze hadden niet echt respect voor mensen met een andere mening
Voor ons in de Randstad is Brabant enkel boerenland ja.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:41 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Denken dat in Brabant alleen boeren wonen
Wij hadden dagopening van een kwartier, waarbij iedereen over zijn 'band met God' werd uitgehoord, en het werd altijd maar van één kant bekeken. Ik ben daar echt op geloof afgeknapt, daarvoor geloofde ik nog wel.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:39 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Boeren
Wij zijn ook een katholieke school. Het enige wat we doen met het geloof is naar de kapel gaan voor een niet verplichte openingsviering. Tevens gelooft maar 1 lerares (die van levensbeschouwing) überhaupt in God
Ik kom bij je wonen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niet jaloers zijn
Ik heb echt allemaal merken schoenen door elkaar van netjes tot afgetrapt.
Ik heb alleen beetje dure hobby
Ik ben gek op mooie spullen, daarom vind ik bang en olufsen zo geweldig. Heb ik meerdere radio's van staan. Tot aan me slaapkamer aan toe
En dat is ook de reden dat ik apple geweldig vind. Geweldig design
Grappig is dat. Ik heb op een christelijke school gezeten maar wel in de stad en dat was heel open, ook kwa godsdienstles. M'n zusje daarentegen heeft in een dorp op een christelijke school gezeten en daar was het echt van "christenen goed, rest slecht" zegmaar. Ik heb niks met 't geloof maar m'n zusje is nu echt antiquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:42 schreef Edarrawen het volgende:
Wij hadden dagopening van een kwartier, waarbij iedereen over zijn 'band met God' werd uitgehoord, en het werd altijd maar van één kant bekeken. Ik ben daar echt op geloof afgeknapt, daarvoor geloofde ik nog wel.
Ook bij andere zaken vind ik geen ruimte overlaten voor andersdenkenden een afknapper, niet alleen bij geloof. Maar ik denk dat de meesten dat wel vindenquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:43 schreef tijnbrein het volgende:
Als iemand geloof heel belangrijk vind en daar ging ruimte voor anders denkende laat zou ik daarop afknappen
Uhm oke..... Nu raar ik lichtjes verlegenquote:
Inderdaad een sbs6 kijkende, telegraaf lezende, PVV-tokkie komt er bij ook niet in.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:45 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ook bij andere zaken vind ik geen ruimte overlaten voor andersdenkenden een afknapper, niet alleen bij geloof. Maar ik denk dat de meesten dat wel vinden
Die eeuwige tunnelvisie die vrijwel alle leraren enthousiast wilden overbrengen was inderdaad de reden dat ik er nu niet zoveel mee op heb, maar van mensen die zelf hebben nagedacht over waarom ze geloven kan ik het prima accepterenquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:45 schreef Catbert het volgende:
[..]
Grappig is dat. Ik heb op een christelijke school gezeten maar wel in de stad en dat was heel open, ook kwa godsdienstles. M'n zusje daarentegen heeft in een dorp op een christelijke school gezeten en daar was het echt van "christenen goed, rest slecht" zegmaar. Ik heb niks met 't geloof maar m'n zusje is nu echt anti
Nee ik moest er wel voor googlen, maar ziet er strak uit. Ik ben gek op alles wat met design te maken heeft. Maar auto's heb ik weinig mee.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uhm oke..... Nu raar ik lichtjes verlegen
Maar merk bang en olufsen ken je?
Heb je ook wat met auto's? Want er komt ooit een Ferrari
Jij bent me droom vrouw! Houd van disign en je hebt niks met auto's. Dus geen gezeik als ik een Ferrari koopquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee ik moest er wel voor googlen, maar ziet er strak uit. Ik ben gek op alles wat met design te maken heeft. Maar auto's heb ik weinig mee.
Heloef je kan wel inpakkenquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij bent me droom vrouw! Houd van disign en je hebt niks met auto's. Dus geen gezeik als ik een Ferrari koop
Word ik nou alweer afgetroefd?quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Word ik nou alweer afgetroefd?![]()
En een uur geleden werd mij nog wel hete seks beloofd.
Het leven is niet eerlijk.quote:
Seks.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Word ik nou alweer afgetroefd?![]()
En een uur geleden werd mij nog wel hete seks beloofd.
Ik wil het.quote:
Ik krijg hetquote:
Nee wrijf het er even lekker in.quote:
Neeeeeeeeeee!quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik niet, bah seks, ik ben ermee gestopt.
Al een mammoetpuntje verzameld?quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:54 schreef Myraela het volgende:
Ik dacht eerst dat ik helemaal gek zou worden als ik lang droog zou staan, maar het valt eigenlijk best mee. Gelukkig heb ik het ook veel te druk met school de helft van de tijd.
Sorry.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:54 schreef Renesite het volgende:
Iemand wil met mij hosselen/versieren
Een wattes?quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Al een mammoetpuntje verzameld?
Je schijnt er één te krijgen als je al een half jaar niet geneukt hebtquote:
Oh, aan het half jaar zit ik nog lang niet hoor.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je schijnt er één te krijgen als je al een half jaar niet geneukt hebt
Hoorde het laatst op het terras, heb toen maar even gevraagd wat het was.
Het kan altijd erger Rene.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:54 schreef Renesite het volgende:
Iemand wil met mij hosselen/versieren
Ze tellen pas vanaf het moment dat je voor het eerst geneukt hebt, jij doet dus nog helemaal niet meequote:
Gelukkig... schrok alquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ze tellen pas vanaf het moment dat je voor het eerst geneukt hebt, jij doet dus nog helemaal niet mee
Ook dat nog?quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ze tellen pas vanaf het moment dat je voor het eerst geneukt hebt, jij doet dus nog helemaal niet mee
zeg meisje, zullen we even je mamoet puntje weg poetsen vanavond? Hahaquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je schijnt er één te krijgen als je al een half jaar niet geneukt hebt
Hoorde het laatst op het terras, heb toen maar even gevraagd wat het was.
Heb nog geen plannen voor Zaterdag avond, dus.....quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:54 schreef Myraela het volgende:
Ik dacht eerst dat ik helemaal gek zou worden als ik lang droog zou staan, maar het valt eigenlijk best mee. Gelukkig heb ik het ook veel te druk met school de helft van de tijd.
Ik wel.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heb nog geen plannen voor Zaterdag avond, dus.....
Met wie dan?quote:
meer shoarma eten tijdens uitgaan dan. Ik begin trouwens alcoholresistentie op te bouwen merk ikquote:Op vrijdag 30 september 2011 15:40 schreef Axel1988 het volgende:
@ook_gek vanochtend: ik voelde me nog een klein beetje tipsy vanochtend; de kater begon net een beetje op dat moment. Heb ik wel vaker, ook al was ik om 2 uur al terug. Niet echt vreemd, de alcochol uit 12 pilsjes afbreken zou in theorie iets van 18 uur moeten duren. Komt nog eens bij dat ik niet goed tegen alcohol kan, wss deels door mijn lage lichaamsgewicht.
Dan voel ik me meestal nog vrolijk. Des te harder het teugkomt in de middag.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:04 schreef Myraela het volgende:
ik voel de de ochtend daarna hooguit brak.
Je krijgt er een voor ieder half jaar dat je droog staat.quote:
Haha kwestie van oefenen. Ik ben ook erg mager maar mijn drankjes glijden met gemak naar binnen. En met grote getallen. Kwestie van wennen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:40 schreef Axel1988 het volgende:
@ook_gek vanochtend: ik voelde me nog een klein beetje tipsy vanochtend; de kater begon net een beetje op dat moment. Heb ik wel vaker, ook al was ik om 2 uur al terug. Niet echt vreemd, de alcochol uit 12 pilsjes afbreken zou in theorie iets van 18 uur moeten duren. Komt nog eens bij dat ik niet goed tegen alcohol kan, wss deels door mijn lage lichaamsgewicht.
Soms wel soms niet, en heel soms kater.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:04 schreef Myraela het volgende:
ik voel de de ochtend daarna hooguit brak.
Ja ik weet het ook niet Myr, ik weet het ook niet.quote:
Ik was eerst, jij gluiperd!quote:
Ik een stuk of 50quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Je krijgt er een voor ieder half jaar dat je droog staat.
Ik heb dus recht op 35 punten.
Yesquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:26 schreef debeterebob het volgende:
Heeft een van jullie eigenlijk (die achterlijke) Belbintest gedaan?
Ik krijg alrijd het idee hier dat als je geen seks hebt je beter niet kunt levenquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:26 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat telt niet! Je moet wel bewust droog staan!
Nou dat krijg je ook onderhand wel want als je posters hier mag geloven faalden ze al als babyquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik krijg alrijd het idee hier dat als je geen seks hebt je beter niet kunt leven
Wat? Waar? Hoe? Waarom?quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:26 schreef debeterebob het volgende:
ja precies. Iedereen bij de kinderopvang had seks, behalve zijquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:28 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nou dat krijg je ook onderhand wel want als je posters hier mag geloven faalden ze al als baby
Sorry maar uhm de wat?quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:26 schreef debeterebob het volgende:
Dus wel willen en kunnen maar het niet doen?quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:26 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat telt niet! Je moet wel bewust droog staan!
Robert M. was daar zeker leider?quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
ja precies. Iedereen bij de kinderopvang had seks, behalve zij
Doe eens een linkquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Test hoe je functioneert in een groep.
Nee. Heloef staat al 17,5 jaar droog. Je leest t wel vaker, 26 en al 26 jaar geen contact met een vrouw gehad etc. Oftewel.. Mama heloef poept er een baby heloef uit en baby heloef staat vanaf de eerste seconde droogquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus wel willen en kunnen maar het niet doen?
http://werkenmetteamrolle(...)lbin-Teamroltest.aspquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe eens een linken ja dit is nog ontopic ook
Hier dus 26 jaar en daarna niet echt meerquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:35 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee. Heloef staat al 17,5 jaar droog. Je leest t wel vaker, 26 en al 26 jaar geen contact met een vrouw gehad etc. Oftewel.. Mama heloef poept er een baby heloef uit en baby heloef staat vanaf de eerste seconde droog
Ik was toendertijd Bedrijfsman... denk dat dat in grote lijnen nog wel klopt. Ik vind zelf de MBTI test beter.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Test hoe je functioneert in een groep.
zal eens kijken.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:38 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik was toendertijd Bedrijfsman... denk dat dat in grote lijnen nog wel klopt. Ik vind zelf de MBTI test beter.
Ik was ook vrij laat met die dingenquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:38 schreef Cassandra87 het volgende:
Nouja.. Ik kreeg pas vanaf mijn 17e écht interesse in jongens hoorAlthans op seksueel gebied
Ik was zelf volgens MBTI een ISFP... vooral de combo SP scheen volgens de psychologe nog wel eens riskant te kunnen zijn. Veel SP's zijn zeer gevoelig voor verslavingen en hebben vaak moeite met het binden aan 1 partnerquote:
"Uw natuurlijke teamrollen zijn Groepswerker, Vormer en Voorzitter"quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
http://werkenmetteamrolle(...)lbin-Teamroltest.asp
maar staan er veel op internet.
Vreemd; ik dacht altijd dat het niet vaak voorkwam dat je zowel hoog scoort op Vormer als op Voorzitter.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
"Uw natuurlijke teamrollen zijn Groepswerker, Vormer en Voorzitter"
Zo ver ik kon zien klopt het aardig bij.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:45 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Vreemd; ik dacht altijd dat het niet vaak voorkwam dat je zowel hoog scoort op Vormer als op Voorzitter.
Ligt puur aan de samenstelling van het team. Als er bijvoorbeeld twee vormers in een team zitten dan gaat het bijna gegarandeerd verkeerd.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:49 schreef Myraela het volgende:
"Uw talenten liggen hiermee respectivelijk in het creëren van gezamenlijkheid en verbondenheid in uw team, uw team in beweging brengen en resultaten behalen en het samenbrengen van meningen en resultaatgericht ondernemen."
Wat zou ik een goede manager zijn.
Heb je zin in je "date" vanavond?quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:55 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ligt puur aan de samenstelling van het team. Als er bijvoorbeeld twee vormers in een team zitten dan gaat het bijna gegarandeerd verkeerd.
Soepele overgang.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je zin in je "date" vanavond?
Ik ben al de hele middag nerveus... lang geleden dat ik me zo voelde. Zin... naja, ik ben wel erg benieuwd. Ze kwam met een vriendin van haar en gaan vanaaf gewoon op stap en ze wou wel ff meeten. We kijken wel hoe het klikt en hoelang we dus bij elkaar blijven.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je zin in je "date" vanavond?
Tof, have fun.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:01 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik ben al de hele middag nerveus... lang geleden dat ik me zo voelde. Zin... naja, ik ben wel erg benieuwd. Ze kwam met een vriendin van haar en gaan vanaaf gewoon op stap en ze wou wel ff meeten. We kijken wel hoe het klikt en hoelang we dus bij elkaar blijven.
Dat meisje waar je wat even wat mee wilde eten??? Balenquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:04 schreef Axel1988 het volgende:
Owja... en het cursusmeisje was vandaag niet bij de cursus... wss ziek ofzo. Ik had nog zo gehoopt op 2 dates op 1 dag
snoeperdquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:04 schreef Axel1988 het volgende:
Owja... en het cursusmeisje was vandaag niet bij de cursus... wss ziek ofzo. Ik had nog zo gehoopt op 2 dates op 1 dag
Zie je ik wist het wel.quote:
Op het introverte na klinkt een plant toch niet zo slecht?quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:06 schreef debeterebob het volgende:
Om nog 2x terug te komen op de test:
De bedrijfsman is de organisator, werkt ordelijk en is praktisch ingesteld.
Eigenschappen: Praktisch en doelmatig
9%
De brononderzoeker is een netwerker en regelt contacten en ideeën.
Eigenschappen: Nieuwsgierig en enthousiast
13%
Basisbehoefte Denken
De plant is een wat introverte, creatieve intellectueel.
Eigenschappen: Out-of-the-box denker en vernieuwend
8%
De monitor analyseert wat anderen bedenken en doorziet complexe vraagstukken.
Eigenschappen: Analiserend en objectief
10%
Basisbehoefte Willen
De vormer is doelgericht, gedreven en ambitieus.
Eigenschappen: Gedreven en ambitieus
12%
De voorzitter verbindt, zorgt voor consensus.
Eigenschappen: Resultaatgericht en coördinerend
18%
Basisbehoefte Voelen
De zorgdrager heeft oog voor kwaliteit en een neus voor risico en gevaar.
Eigenschappen: Kwaliteitsgericht en betrokken
18%
De groepswerker is de sociale antenne van het team, zorgt voor een goede sfeer in het team.
Eigenschappen: Contactgericht en vriendelijk
13%
Ben tenminste geen plant
Ik wil gewoon heel graag puntjes.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:35 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee. Heloef staat al 17,5 jaar droog. Je leest t wel vaker, 26 en al 26 jaar geen contact met een vrouw gehad etc. Oftewel.. Mama heloef poept er een baby heloef uit en baby heloef staat vanaf de eerste seconde droog
Neehoor liefje.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Zie je ik wist het wel.![]()
Je probeert me gewoon bij iemand anders te lozen.
Omdat het een plant heet en dat lijkt op kasplantquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Op het introverte na klinkt een plant toch niet zo slecht?
quote:Uw te vermijden teamrollen zijn dus die van de Plant en de Bedrijfsman. Dit betekent dat uw talenten minder liggen in " het brengen van creatieve en vernieuwende impulsen in uw team" en in " het paktisch en doelmatig uitwerken van ideeen en concepten".
Een plant is anders wel een zeer belangrijke rol; je moet ergens je creativiteit vandaan halen. Een groep zonder plant is wss weinig vernieuwend.quote:
Introvert is ook niet slecht; Wordt je echter in een groep geduwd met hoofdzakelijk extraverte mensen, dan komt de introverte niet meer tot zijn recht.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Op het introverte na klinkt een plant toch niet zo slecht?
Nah, weet je wat het is , vooral dat gezeik wat gepaard gaat met vernieuwingen en vreativiteit vind ik verschrikkelijk. Al dat geouwehoerquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:11 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Een plant is anders wel een zeer belangrijke rol; je moet ergens je creativiteit vandaan halen. Een groep zonder plant is wss weinig vernieuwend.
quote:
Ja he.quote:
Ligt aan je functie. Op veel werkvloeren heb je er wellicht geen reet aan. Gaat het om het bepalen van strategiëen, het ontwikkelen van nieuwe producten, het op de markt brengen van nieuwe producten etc... dan is creativiteit onmisbaar, anders wordt je simpelweg weggeconcurreerd.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nah, weet je wat het is , vooral dat gezeik wat gepaard gaat met vernieuwingen en vreativiteit vind ik verschrikkelijk. Al dat geouwehoer
he wat?quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:19 schreef heloef het volgende:
Mama ik snap je niet.![]()
"Hoe zit het met uitgaan? Ga je nog een keer uit?"
JE WOU TOCH DAT IK DE BRAVE HUISMUS BLEEF?
Ik zit nu dus in de tuin te fokken en wat te praten met moeders.quote:
Dus, wat doe je vanavond?quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:19 schreef heloef het volgende:
Klopt, ik gokte er alleen op dat hij het introverte niks vond. Maar het is dus echt het hele totaal plantje dat hem niet aanstaat.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:12 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Introvert is ook niet slecht; Wordt je echter in een groep geduwd met hoofdzakelijk extraverte mensen, dan komt de introverte niet meer tot zijn recht.
Mijn mama is hetzelfde... altijd zeuren als ik andere dingen doe dan studie of werk. Dat moet gewoon op 1 staan en daar moet je altijd mee bezig zijn. Tegelijkertijd vraagt ze wel regelmatig wanneer ik eens een meid mee naar huis breng. Hoe moet ik dat doen als workaholic die geen sociaal leven heeft MA!??!quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:19 schreef heloef het volgende:
Heb je haar nummer, facebook wat dan ook?quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:04 schreef Axel1988 het volgende:
Klopt en daarnaast vind ik introvert toch wat minder dan extravert over het algemeen, maar goed he, ik ben zelf ook wel introvertquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Klopt, ik gokte er alleen op dat hij het introverte niks vond. Maar het is dus echt het hele totaal plantje dat hem niet aanstaat.
Ik ben een geel en nogal creatief.
Echt he.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:21 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mijn mama is hetzelfde... altijd zeuren als ik andere dingen doe dan studie of werk. Dat moet gewoon op 1 staan en daar moet je altijd mee bezig zijn. Tegelijkertijd vraagt ze wel regelmatig wanneer ik eens een meid mee naar huis breng. Hoe moet ik dat doen als workaholic die geen sociaal leven heeft MA!??!
Nee ik heb niets van haar verder; we hebben alleen een aantal keren wat gepraat. Kom haar regelmatig tegen en dan verloopt het wel lekker soepel. Had gisteren even gekeken, maar ze heeft helaas alleen hyves en linkedin. Ik heb zelf geen hyves (alleen FB); en linkedin wil ik hiervoor niet gebruikenquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heb je haar nummer, facebook wat dan ook?
Wens haar beterschap! Laat haar weten dat je aan haar denkt
Fuck it gewoon vragen hoe het gaat met haar via linkedinquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:26 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nee ik heb niets van haar verder; we hebben alleen een aantal keren wat gepraat. Kom haar regelmatig tegen en dan verloopt het wel lekker soepel. Had gisteren even gekeken, maar ze heeft helaas alleen hyves en linkedin. Ik heb zelf geen hyves (alleen FB); en linkedin wil ik hiervoor niet gebruiken. Ik zal er volgende week wel naar vragen.
Ja meid ik meen het.quote:
Meid nog wel, homo. Ga je je vrienden nog vragen of ze met je uit willen dit weekend aangezien het nu wel mag van je moeder?quote:
Ik ben helaas geen homo.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:48 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Meid nog wel, homo. Ga je je vrienden nog vragen of ze met je uit willen dit weekend aangezien het nu wel mag van je moeders.
Neem niet alles zo serieus jongen en of ik nog uit ga: weet niet.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:49 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Waarom noem jij mij meid en waarom antwoord je niet op mijn on topic vraag of je nog uitgaat?
Het was sarcastisch bedoeld, Heloef, sarcastisch. Dat was toch wel te zien aan homo. Maar nee serieus over uitgaan, vraag dan ook gewoon.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Neem niet alles zo serieus jongen en of ik nog uit ga: weet niet.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:42 schreef mrk.n het volgende:
Heerlijk zomers weer.![]()
Ben maar niet naar mijn laatste colleges gegaan en heb heerlijk op een terras gezeten met een paar studiegenoten. Dat mensen uit het topic hier dan weer posten terwijl het zo mooi is, snap ik niet helemaal. Dit is juist het perfecte weer om eens een praatje te maken met vrouwen.
Gaan er vanavond nog mensen uit?
Have funquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:01 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik ben al de hele middag nerveus... lang geleden dat ik me zo voelde. Zin... naja, ik ben wel erg benieuwd. Ze kwam met een vriendin van haar en gaan vanaaf gewoon op stap en ze wou wel ff meeten. We kijken wel hoe het klikt en hoelang we dus bij elkaar blijven.
Ik doelde meer op de mensen die hier non stop posten en waarvan ik weet dat ze gewoon vrij zijn. Die eigenlijk altijd online zijn.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:55 schreef kedge het volgende:
[..]![]()
Er zijn ook mensen aan het werk of bezig met hun studie en posten op fok tussendoor. Maar wel leuk dat jij op het terras met je studiegenoten hebt gezeten.
Antwoorden op de vragen weten, dingen als, wat zijn je goede kwaliteiten en slechte kwaliteiten moet je kunnen benoemen want dat vragen ze altijd.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:57 schreef heloef het volgende:
Even wat off-topics.
Wat zijn nou do's en dont's voor een sollicitatie?
Pledges guilty.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:58 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de mensen die hier non stop posten en waarvan ik weet dat ze gewoon vrij zijn. Die eigenlijk altijd online zijn.
Oh daar kan ik me wel doorheen lullen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Antwoorden op de vragen weten, dingen als, wat zijn je goede kwaliteiten en slechte kwaliteiten moet je kunnen benoemen want dat vragen ze altijd.
Niet onzeker zijn en als je jezelf voorstelt niet met een slappe hand schudden.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:57 schreef heloef het volgende:
Even wat off-topics.
Een goede voorbereiding is essentieel voor een goede sollicitatie. Je moet alles van het bedrijf en de functie weten wat je kunt vinden. Voorbereiden op de standaardvragen ("waarom zouden we jou aan moeten nemen/wat zijn je kwaliteiten/wat zijn je negatieve eigenschappen/waarom denk je dat je binnen het team past etc.) en vervolgens een praktijkvoorbeeld kunnen noemen bij de antwoorden op die vragen. Ook moet je altijd een goede vraag achter de hand hebben om aan de werkgever te kunnen stellen. Aan het eind van het gesprek is het namelijk altijd gebruikelijk dat je de vraag krijgt: "heb je nog vragen".quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:57 schreef heloef het volgende:
Even wat off-topics.
Nee.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:01 schreef mrk.n het volgende:
Of dat daadwerkelijk ook zo is, weet ik niet.
Die begeleiders zeiden dat het onbewust wel zo gaat. Maar denk dat een hele goede uitstraling en goede verzorging ook wel erg meespeelt.quote:
Ik ben al aan het wikipedieen op Dixons.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:03 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Een goede voorbereiding is essentieel voor een goede sollicitatie. Je moet alles van het bedrijf en de functie weten wat je kunt vinden. Voorbereiden op de standaardvragen ("waarom zouden we jou aan moeten nemen/wat zijn je kwaliteiten/wat zijn je negatieve eigenschappen/waarom denk je dat je binnen het team past etc.) en vervolgens een praktijkvoorbeeld kunnen noemen bij de antwoorden op die vragen. Ook moet je altijd een goede vraag achter de hand hebben om aan de werkgever te kunnen stellen. Aan het eind van het gesprek is het namelijk altijd gebruikelijk dat je de vraag krijgt: "heb je nog vragen".
Maar wat wil je daar doen? Achter de kassa enzo?quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben al aan het wikipedieen op Dixons.![]()
Die vragen kan ik wel beantwoorden als ik het zo zie.
Na die wedervraag ga ik nog naar op zoek.
Als zou ik natuurlijk het liefste vragen hoeveel het schuift.
Ik weet de hele functie niet.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:07 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Maar wat wil je daar doen? Achter de kassa enzo?
Dat is een vraag voor in het arbeidsvoorwaardengesprek, niet voor in het sollicitatiegesprek. Tevens weet je al dat je minimumloon krijgt.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben al aan het wikipedieen op Dixons.![]()
Die vragen kan ik wel beantwoorden als ik het zo zie.
Na die wedervraag ga ik nog naar op zoek.
Als zou ik natuurlijk het liefste vragen hoeveel het schuift.
En daarom kun je maar beter een goed diploma halen en/of je eigen bedrijf opzetten.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:12 schreef heloef het volgende:
3,44 per uur dus.
Kan net zo goed niet gaan werken.![]()
Ach ja.
Zou er m'n nest niet voor uit komen, kun je nog beter voor een supermarkt gaan staan met de daklozenkrant, denk dat je dan nog meer binnenhaald.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:12 schreef heloef het volgende:
3,44 per uur dus.
Ach ja.
Een eigen bedrijf kan ik echt niet runnen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:14 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
En daarom kun je maar beter een goed diploma halen en/of je eigen bedrijf opzetten.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:12 schreef heloef het volgende:
3,44 per uur dus.
Ach ja.
Als je er je huur van moet betalen niet idd... maar hij is pas 17; dan krijg je datquote:Op vrijdag 30 september 2011 18:15 schreef kree het volgende:
[..]
Zou er m'n nest niet voor uit komen, kun je nog beter voor een supermarkt gaan staan met de daklozenkrant, denk dat je dan nog meer binnenhaald.
Dat kan je net zo goed welquote:Op vrijdag 30 september 2011 18:12 schreef heloef het volgende:
3,44 per uur dus.
Ach ja.
Welk diploma heb jij?quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:14 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
En daarom kun je maar beter een goed diploma halen en/of je eigen bedrijf opzetten.
Tsja ik wil naar Sziget volgens jaar dus ik moet wat.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:15 schreef kree het volgende:
[..]
Zou er m'n nest niet voor uit komen, kun je nog beter voor een supermarkt gaan staan met de daklozenkrant, denk dat je dan nog meer binnenhaald.
Ik ga toch ook gewoon?quote:
Dat is waar, ik had toen een krantenwijk niet dat dat veel verdiende.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:16 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Als je er je huur van moet betalen niet idd... maar hij is pas 17; dan krijg je dat.
Daarom. Sowieso, iedereen rond jouw leeftijd verdient ongeveer zoiets.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:18 schreef Renesite het volgende:
Heloef, je bent 17... Ik kwam voor 3,09 mijn bed uit in mijn Albert Heijn tijd... 12 uur per week..
Maar ik weet om te gaan met een baas, aantoonbaar en er staat iets op mijn CV...
Gewoon je rooster inleveren.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:21 schreef heloef het volgende:
Maar wat wel een probleem is.
Er stond tussen de 5 en 11 uur.
Als ik niet meer kan werken dan 5 of 6 uur per week ben ik fucked.
Maar zover zijn we nog niet.quote:
Ik heb 3/4 A4.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:25 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Zie, mijn CV en ik ben nog niet eens afgestudeerd
Kan je met Dixons lekker beginnen met het bouwen van een CVquote:
Hij is er achter dat ze niet allemaal gemeen zijn.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:25 schreef benzin het volgende:
Het gaat echt zo hard dat ik gewoon geen tijd meer heb om alles te lezen wat jullie schrijven
Naah dat momentje op de fiets eerder deze week had ik vandaag weer een prachtig oogcontactmomentje![]()
Ik stond op iemand te wachten, een paar meter tegenover me stond een meisje ook te wachten/te staan. Er gebeurde iets wat best wel grappig was en op dat moment keken we elkaar aan en lachten we allebei en keken we zo van "nou"
Terwijl we nog stonden te wachten keken we elkaar nog een paar keer aan en herhaalden we diezelfde blik naar elkaar. Ze lachte er steeds erg lief bij.
Helaas verdween ze vlak daarna ineens spontaan toen ik even niet keek
Ik snap niet eens waarom het me nu al een paar keer ineens soms per ongeluk lukt. Nationale oogcontactweek ofzo?![]()
Ik dacht dat meisjes allemaal gemeen waren, maar als ze lief naar me lachen dan vindt ik dat eigenlijk best wel leuk
Leuk.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:25 schreef benzin het volgende:
Het gaat echt zo hard dat ik gewoon geen tijd meer heb om alles te lezen wat jullie schrijven
Naah dat momentje op de fiets eerder deze week had ik vandaag weer een prachtig oogcontactmomentje![]()
Ik stond op iemand te wachten, een paar meter tegenover me stond een meisje ook te wachten/te staan. Er gebeurde iets wat best wel grappig was en op dat moment keken we elkaar aan en lachten we allebei en keken we zo van "nou"
Terwijl we nog stonden te wachten keken we elkaar nog een paar keer aan en herhaalden we diezelfde blik naar elkaar. Ze lachte er steeds erg lief bij.
Helaas verdween ze vlak daarna ineens spontaan toen ik even niet keek
Ik snap niet eens waarom het me nu al een paar keer ineens soms per ongeluk lukt. Nationale oogcontactweek ofzo?![]()
Ik dacht dat meisjes allemaal gemeen waren, maar als ze lief naar me lachen dan vindt ik dat eigenlijk best wel leuk
Nja, om eerlijk te zijn had ik al eerder een paar Fok-uitzonderingen gemaakt omdat hier een paar best lieve meisjes zitten, alleen ik had zeg maar niet echt verwacht dat ik ooit in het echt meisjes zou tegenkomen die aardig tegen me waren.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij is er achter dat ze niet allemaal gemeen zijn.
Gefeliciteerd.
Ik post sinds deel 3; dus dat is wel een aantal keren voorbij gekomen. Ik ben 21.quote:
Heel soms zijn ze het tegen mij.quote:
Heh soms. Maar ik ging er vanuit dat jij een van de weinige uitzonderingen daarop was.quote:
Alleen omdat een meisje naar jou lacht voel je je gelukkig en blij van binnen? Dat is gewoon sociaal. Ik zou echt eens naar een psycholoog gaan, zonder gebash.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Heh soms. Maar ik ging er vanuit dat jij een van de weinige uitzonderingen daarop was.
Het was echt raar, ik voelde me op dat moment echt even een soort van gelukkig en blij van binnen.
Witte a4tjes als CV.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:25 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Zie, mijn CV en ik ben nog niet eens afgestudeerd
Hoezo offtopic zelfde dingen kunnen gelden voor een date.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:57 schreef heloef het volgende:
Even wat off-topics.
Vertelquote:
Het is radionerdavond zoals elke vrijdagavond voor mij.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:39 schreef Myraela het volgende:
Wie gaat vanavond wat doen? Ik verveel me nu al. [ afbeelding ]
Vroeg naar bed. Morgen om half zeven opstaanquote:Op vrijdag 30 september 2011 18:39 schreef Myraela het volgende:
Wie gaat vanavond wat doen? Ik verveel me nu al. [ afbeelding ]
Wat mij dan aanspreekt is dat ze dan niet zo afstandelijk zijn.quote:
En dat is de hele avond naar de radio luisteren?quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is radionerdavond zoals elke vrijdagavond voor mij.
Ja.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
En dat is de hele avond naar de radio luisteren?
Nja, als ik naar de psycholoog moet omdat ik me blij en gelukkig voel dan ben ik normaal gesproken het toppunt van mentale gezondheidquote:Op vrijdag 30 september 2011 18:37 schreef mrk.n het volgende:
Alleen omdat een meisje naar jou lacht voel je je gelukkig en blij van binnen? Dat is gewoon sociaal. Ik zou echt eens naar een psycholoog gaan, zonder gebash.
Het kan mijn dag wel maken als een meisje naar me lacht.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:37 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Alleen omdat een meisje naar jou lacht voel je je gelukkig en blij van binnen? Dat is gewoon sociaal. Ik zou echt eens naar een psycholoog gaan, zonder gebash.
Klinkt, em, gezellig.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ekstra Weekend
Naat
Ekdom in de Nacht
Als sla ik de laatste over omdat ik enigszins wakker bij de Dixons moet zijn om 11:00.
Ik vind het wel herkenbaar; maar ik kan sowieso wel gelukkig worden van zeer kleine dingen. Is een karaktertrek; geen psychische aandoening.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:37 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Haha, wat voor werkveld werk jij dan? Een foto is in de meeste gevallen al not-done; laat staan gekleurd papier.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Witte a4tjes als CV.Ze zouden me keihard uitlachen als ik dat in zou leveren.
Ik heb nu al medelijden met mijn toekomstige vriendin.quote:
Dan zul je toch eerst contact moeten durven makenquote:Op vrijdag 30 september 2011 18:41 schreef kree het volgende:
[..]
Wat mij dan aanspreekt is dat ze dan niet zo afstandelijk zijn.
"Van wat moet jij van me"
Als ik dat signaleer dan heb ik er gelijk al geen zin meer in om verder te praten.
Dat gaat je nog een hoop pandapunten opleveren denk ikquote:Op vrijdag 30 september 2011 18:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nu al medelijden met mijn toekomstige vriendin.![]()
Vrijdag: Radioavond
Zaterdag: voetbalmiddag
Zondag: voetbalmiddag
Dinsdag: meestal voetbalavond
Woensdag: meestal voetbalavond.
Het is toch best leuk allemaal?quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:46 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dat gaat je nog een hoop pandapunten opleveren denk ik
Is dat hetzelfde als mammoetpunten?quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:46 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dat gaat je nog een hoop pandapunten opleveren denk ik
Heb ik er nou wel of niet 10?quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als mammoetpunten?
Multimedia design.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:45 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Haha, wat voor werkveld werk jij dan? Een foto is in de meeste gevallen al not-done; laat staan gekleurd papier.
Ik kende tot vanmiddag alleen de pandapunten... en die verdien je per dag en per week enzo. Mamoetpunten is er volgens mij gewoon een afgeleide vanquote:Op vrijdag 30 september 2011 18:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als mammoetpunten?
Hij wordt nergens gelukkig van, is vaak depressief en hij wordt gelukkig als er een vreemd meisje naar hem lacht. Dan is het wel degelijk tijd om eens een psycholoog op te zoeken.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:44 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik vind het wel herkenbaar; maar ik kan sowieso wel gelukkig worden van zeer kleine dingen. Is een karaktertrek; geen psychische aandoening.
Prachtig, ben blij voor je maar ik vind zoiets niet normaal, zoveel waarde hechten aan een glimlach. Ga eens kijken naar andere leuke dingen in het leven waar je gelukkig van wordt.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, als ik naar de psycholoog moet omdat ik me blij en gelukkig voel dan ben ik normaal gesproken het toppunt van mentale gezondheid![]()
Dit gebeurt me bijna nooit, en deze week al de tweede keer zoiets inclusief oogcontact. Dat is toch fantastisch? Ik ben bang voor vrouwen en ik leef in een men-only wereldje door mijn studie en voormalige werk. Vrouwen zijn meestal maar gemeen tegen me en op de middelbare school hebben meisjes me echt enigszins gesloopt door echt gruwelijk gemeen te zijn.
Je zou blij voor me moeten zijn in plaats van kritiek hebben; je beseft niet hoe prachtig iets als dit is voor iemand als ik.
Geen idee ik weet niet hoe die punten werkenquote:
Dus de maandag en donderdag heb je wel tijd voor een vriendin?quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nu al medelijden met mijn toekomstige vriendin.![]()
Vrijdag: Radioavond
Zaterdag: voetbalmiddag
Zondag: voetbalmiddag
Dinsdag: meestal voetbalavond
Woensdag: meestal voetbalavond.
En wat zijn pandapunten? En hoe kom je er aan of juist niet?quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:47 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik kende tot vanmiddag alleen de pandapunten... en die verdien je per dag en per week enzo. Mamoetpunten is er volgens mij gewoon een afgeleide van.
Hoho.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dus de maandag en donderdag heb je wel tijd voor een vriendin?
Ik doe Interactief Vormgeven.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:48 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dan kan ik me er wel iets bij voorstellen ja.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoho.
Ik heb alle dagen week van de tijd voor een vriendin.
Ze kijkt maar mee.
Voor een sollicatie nu maakt het niet uit, als je voor een design-functie solliciteert kun je het best iets van je CV maken.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik doe Interactief Vormgeven.
Ik doe het dus verkeerd denk ik.
Jij bent gewoon niet empathisch aangelegd. Dat Benzin depressief is/was is een klacht en daarmee kun je naar een psycholoog. Dat Benzin gelukkig kan worden van dingen die jou niet interesseren heeft niets te maken met dat er iets mis is met hem; het is nog eerder een kwaliteit die jij mist.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:47 schreef mrk.n het volgende:
Prachtig, ben blij voor je maar ik vind zoiets niet normaal, zoveel waarde hechten aan een glimlach. Ga eens kijken naar andere leuke dingen in het leven waar je gelukkig van wordt.
Ben benieuwd hoe gemeen vrouwen tegen jou gedaan hebben? Op wat voor manier, kan me er niets bij voorstellen namelijk.
Haten op voetbal maar wel kijken naar Cherso.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:50 schreef Myraela het volgende:
[..]_!
Radio.. Okay. Voetbal.![]()
![]()
![]()
Daarbij is dinsdag ohoh cherso avond en donderdag holland in da hood avond.
Ja hier thuis staat voetbal ook aan, maar ik zovaak kijken gaat me niet lukken hoor.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:51 schreef tijnbrein het volgende:
Myr kom op dat kan toch best Heloef voetbal jij Fok!
Je hoeft ook niet te kijken.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja hier thuis staat voetbal ook aan, maar ik zovaak kijken gaat me niet lukken hoor.
Inderdaad, het huishouden moet ook gedaan wordenquote:Op vrijdag 30 september 2011 18:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet te kijken.
Jij kan dan hele andere dingen doen.
Die kwaliteit mis ik niet. Het is niet gezond dat jij nergens gelukkig van wordt, behalve als er een vreemde vrouw naar je lacht (terwijl lachen naar iemand doodnormaal is). Serieus, dat betekent simpelweg dat jij je geluk in het leven laat afhangen van een ander persoon. Dat is niet gezond.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:50 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon niet empathisch aangelegd. Dat Benzin depressief is/was is een klacht en daarmee kun je naar een psycholoog. Dat Benzin gelukkig kan worden van dingen die jou niet interesseren heeft niets te maken met dat er iets mis is met hem; het is nog eerder een kwaliteit die jij mist.
Ik dacht aan hele andere dingen dan het huishouden tijn.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad, het huishouden moet ook gedaan worden
Ik moet Mpj toch gelijk geven in deze.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:54 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Die kwaliteit mis ik niet. Het is niet gezond dat jij nergens gelukkig van wordt, behalve als er een vreemde vrouw naar je lacht (terwijl lachen naar iemand doodnormaal is). Serieus, dat betekent simpelweg dat jij je geluk in het leven laat afhangen van een ander persoon. Dat is niet gezond.
Het heeft verder ook niets te maken met dingen die mij niet interesseren.![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:59 schreef Myraela het volgende:
OH! Is dat MPJ! Ik zat al te denken wie die kloon toch was.
Hey, ik heb gister nog een kloon van gebande hier weggeschopt hoor.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had het meteen door.![]()
Jij helder lichtje.
Jijquote:Op vrijdag 30 september 2011 18:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dacht aan hele andere dingen dan het huishouden tijn.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hey, ik heb gister nog een kloon van gebande hier weggeschopt hoor.
Het is zonder het heel lang te maken niet echt over te brengen omdat het ook in heel veel kleine incidenten en details zit.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:47 schreef mrk.n het volgende:
Ben benieuwd hoe gemeen vrouwen tegen jou gedaan hebben? Op wat voor manier, kan me er niets bij voorstellen namelijk.
Het is niet gezond dat ik een groot deel van de tijd zo ongelukkig ben ja. Maar dat er een vreemde vrouw naar me lacht en ik daar blij van wordt. Overigens was het niet alleen het lachen, maar ook gewoon een gevoel van verbinding, het gevoel van het delen van dat moment terwijl we elkaar aankeken. Ik mis dat gevoel en dat komt niet zo vaak.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:54 schreef mrk.n het volgende:
Die kwaliteit mis ik niet. Het is niet gezond dat jij nergens gelukkig van wordt, behalve als er een vreemde vrouw naar je lacht (terwijl lachen naar iemand doodnormaal is). Serieus, dat betekent simpelweg dat jij je geluk in het leven laat afhangen van een ander persoon. Dat is niet gezond.
Een man pijpen tijdens het voetbal is niet tof.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dacht aan hele andere dingen dan het huishouden tijn.
Zeg daar had ik het niet over.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een man pijpen tijdens het voetbal is niet tof.
Geloof je het zelf?quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Zeg daar had ik het niet over.
We kunnen ook gewoon knuffelen en praten, ja toch?
En normaal ben ik zo goed in liegen.quote:
Jaja en dan zeker "Bek dicht bitch, ik kijk voetbal"quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Zeg daar had ik het niet over.
We kunnen ook gewoon knuffelen en praten, ja toch?
Myr slaat haar om je heen en Ajax is net aan de bal jij wil opspringen. Nee vast dat gaat goed komenquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:06 schreef heloef het volgende:
[..]
En normaal ben ik zo goed in liegen.![]()
Maar dat kan serieus wel heur, vind ik.
Zo ben ik niet.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jaja en dan zeker "Bek dicht bitch, ik kijk voetbal"
Ik ken het wel hoor.
Ik spring niet op als Ajax aan de bal is.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Myr slaat haar om je heen en Ajax is net aan de bal jij wil opspringen. Nee vast dat gaat goed komen
Oh dan gaat het helemaal goed komen. Hopelijk hoef je niet te leggen hoe het spel werktquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik spring niet op als Ajax aan de bal is.
Pas aan het einde van het seizoen word ik fanatiek meelevend.
Ik ken Myraela al maanden hoor.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:08 schreef mrk.n het volgende:
Heloef en Myraela, wanneer gaan jullie een keer afspreken?
Dit geeft al aan dat jij gelooft dat jou beeld van de wereld de enige waarheid is. Wake up!quote:
Tschuss!quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:10 schreef Newbie114 het volgende:
Boys, ik ga nu weg lekker volle bak zuipen na ruim 10 weken niet zat.
Sure; maar dan nog zit het deels in je eigen hoofd. Het is een kwestie van hoe jij gebeurtenissen interpreteert. Bijvoorbeeld de gedachte dat de meeste meiden wel gemeen moeten zijn is totaal onzinnig... is je eigen interpretatie (en ja, die kan gebasseerd zijn op gebeurtenissen in het verleden; maar 5 gemene meiden in een bepaalde situatie maakt nog niet dat ze alle 3 miljard hoofdzakelijk gemeen zijn... dat betekend hoogstens dat je het slecht getroffen hebt. Jij als beta zou dat moeten wetenquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:03 schreef benzin het volgende:
Geluk hangt voor mij inderdaad heel erg af van hoe andere mensen me behandelen en wat er gebeurt op een dag, daarom moet ik juist van deze mensen proberen te genieten, want morgen is het wellicht weer een mindere dag.
Huh? Dus omdat ik van mezelf weet dat ik die kwaliteit wel heb, geloof ik dat mijn beeld de enige waarheid is? Juist.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:11 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dit geeft al aan dat jij gelooft dat jou beeld van de wereld de enige waarheid is. Wake up!
Zijn depressie is een probleem; gelukkig worden van kleine dingen is dat absoluut niet.
Deels; al denk ik dat dat vrij normaal is... als je niet gelukkig zou worden van sociaal contact, dan zou iedereen zich toch gewoon op zijn zolderkamertje opsluiten?quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:22 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Het gaat er bij (nogmaals) mij om dat hij zijn geluk laat afhangen van andere mensen, dat is gewoon niet gezond. Dat kan nooit goed aflopen.
Nee; omdat je aangaf het niet te begrijpen dat iemand gelukkig kan worden over iets "onbeduidends" als een glimlach, kreeg ik sterk het idee dat jij denkt "ow, ik heb dat niet; dus dat kan niet gezond zijn"... ofwel, eenzijdig beeld van de wereld.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:22 schreef mrk.n het volgende:
Huh? Dus omdat ik van mezelf weet dat ik die kwaliteit wel heb, geloof ik dat mijn beeld de enige waarheid is? Juist.
Hey!!!quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, als ik naar de psycholoog moet omdat ik me blij en gelukkig voel dan ben ik normaal gesproken het toppunt van mentale gezondheid![]()
Dit gebeurt me bijna nooit, en deze week al de tweede keer zoiets inclusief oogcontact. Dat is toch fantastisch? Ik ben bang voor vrouwen en ik leef in een men-only wereldje door mijn studie en voormalige werk. Vrouwen zijn meestal maar gemeen tegen me en op de middelbare school hebben meisjes me echt enigszins gesloopt door echt gruwelijk gemeen te zijn.
Je zou blij voor me moeten zijn in plaats van kritiek hebben; je beseft niet hoe prachtig iets als dit is voor iemand als ik.
Zie het als een datequote:Op vrijdag 30 september 2011 19:39 schreef heloef het volgende:
Shit ik ben gewoon nerveus voor morgen.
Ik zweer het je... het wordt er alleen erger op als je het ziet als een datequote:Op vrijdag 30 september 2011 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zie het als een datehaha oh wacht dan wordt het niet minder spannend. Logisch dat je nerveus bent
Een date had ik eerlijk gezegd minder spannend gevonden.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zie het als een datehaha oh wacht dan wordt het niet minder spannend. Logisch dat je nerveus bent
Was het maar een datequote:Op vrijdag 30 september 2011 19:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Een date had ik eerlijk gezegd minder spannend gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |