SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Onmogelijk.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:14 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Alles is beter dan mijn telefoon, zelfs een BB
En vooral dat ik nog een heel fucking jaar moet overleven met iets wat gewoon het slechtste is wat er is op de hele telefoonmarkt.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit wil ik graag tegenspreken.
Jij hoeft jezelf tenminste niet elke dag te martelen met de gedachte dat je teveel hebt betaald voor een toestel dat eigenlijk alleen voor 12jarige negers is.
Hij heeft alleen ontvangst als je tegen de bovenkant van het toestel drukt, veel erger kan het nietquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Onmogelijk.
[..]
En vooral dat ik nog een heel fucking jaar moet overleven met iets wat gewoon het slechtste is wat er is op de hele telefoonmarkt.
Yes you got aids.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Onmogelijk.
[..]
En vooral dat ik nog een heel fucking jaar moet overleven met iets wat gewoon het slechtste is wat er is op de hele telefoonmarkt.
Dat weet je nog helemaal niet.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:18 schreef ook_gek het volgende:
Trouwens Myraela,
Jij hebt geen lelijke huid en je bent een mooie vrouw. Spontaan lief uiterlijk en tikje ondeugende blik in je ogen.
Daar heb je dan ook maar 2 maanden profijt vanquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:20 schreef heloef het volgende:
28 oktober 2012 zal de dag zijn dat ik weer normaal kan leven.
Sorry.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik draag dat ook, let een beetje op je woorden hè. Niet zomaar hipsters beledigen
Ik wel.quote:
Uit elkaar vallende-betonresistente-dronkenbestendige-valbestendige-waterbestendige Samsung Star FTW.quote:
Smoothquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Verwachte reactie: "Dan wordt het tijd dat ik dat eens in het echt kom beoordelen".
Ik moet zeggen dat ik mij in bepaalde kringen wel eens ongemakkelijk voel als ik zaken van het merk Adidas draag.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Sorry.
Maar een beetje gevoel voor mode mag wel en dat is niet zoals de rest van 14 jarig vrouwelijk Nederland zo'n jack kopen.
Dan ben je ook al bij voorbaat niet interessant voor mijquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:22 schreef Myraela het volgende:
Overigens ben ik net keihard gedumpt voor Heloef, want ik wil wel Uggs gaan halen.
Daarom zou ik je niet dumpen hoor meisje kom maar na mij om uit te huilen. Wat zijn uggs eigenlijk?quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:22 schreef Myraela het volgende:
Overigens ben ik net keihard gedumpt voor Heloef, want ik wil wel Uggs gaan halen.
Er zijn meer vissen in de zee.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:22 schreef Myraela het volgende:
Overigens ben ik net keihard gedumpt door Heloef, want ik wil wel Uggs gaan halen.
Een soort doodgeslagen bever voor aan je voeten.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarom zou ik je niet dumpen hoor meisje kom maar na mij om uit te huilen. Wat zijn uggs eigenlijk?
Ik snap het.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet hetzelfde Heloef, over deze pijn kom ik niet meer heen hoor.
Afschuwelijk lelijke laarzen, die als een soort sloffen zitten.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarom zou ik je niet dumpen hoor meisje kom maar na mij om uit te huilen. Wat zijn uggs eigenlijk?
Je vind ze lelijk maar gaat ze wel kopen?quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Afschuwelijk lelijke laarzen, die als een soort sloffen zitten.
Maar bij meisjes met hele slanke benen vind ik ze wel mooi als ze nog stevig zijn en net nieuw zijn.
Het was een fopjen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Je vind ze lelijk maar gaat ze wel kopen?
Ik snap jou niet.
Ze maken je voeten warm jeweettochquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Je vind ze lelijk maar gaat ze wel kopen?
Ik snap jou niet.
Wel als je van die hoepels als oorbellen hebt, kauwgom kauwt en een baseball cap hebt met zo'n sticker er nog op.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het was een fopjen.![]()
Ik wil wel een baseballjack halen, is dat net zo erg als adidas?
Het was een fopjen?quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het was een fopjen.![]()
Ik wil wel een baseballjack halen, is dat net zo erg als adidas?
Jij kan het hebben die dingenquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Afschuwelijk lelijke laarzen, die als een soort sloffen zitten.
Maar bij meisjes met hele slanke benen vind ik ze wel mooi als ze nog stevig zijn en net nieuw zijn.
Ik heb foto's gezien, en foto's liegen nietquote:
Ik ben een apple fan, heb een Nikon spiegelreflex camera en word helemaal gelukkig van starbucks. Natuurlijk heb ik ook allstars.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wel als je van die hoepels als oorbellen hebt, kauwgom kauwt en een baseball cap hebt met zo'n sticker er nog op.
Vergeet de Allstars niet die je dan ook moet dragen natuurlijk.
Trouwen gaat ver, zullen we beginnen met hete seks?quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Het was een fopjen?![]()
TROUW MET ME![]()
Ik gedoog het.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Trouwen gaat ver, zullen we beginnen met hete seks?
Welkom in hipsterland.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben een apple fan, heb een Nikon spiegelreflex camera en word helemaal gelukkig van starbucks. Natuurlijk heb ik ook allstars.
Geen hoepels, sowieso geen oorbellen. Kauwgom verslaving maar geen cap.
Er is geen bewijs dat het bestaan van god kan verklaren en ook geen bewijs dat het tegendeel kan bewijzen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:34 schreef Newbie114 het volgende:
Ik moet een soort verslag schrijven voor levensbeschouwing, over God. Saai
Tsja zover was ik ook nog.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er is geen bewijs dat het bestaan van god kan verklaren en ook geen bewijs dat het tegendeel kan bewijzen.
* ook_gek ook apple fan! Zelfs de apple tv heb ik hihiquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben een apple fan, heb een Nikon spiegelreflex camera en word helemaal gelukkig van starbucks. Natuurlijk heb ik ook allstars.
Geen hoepels, sowieso geen oorbellen. Kauwgom verslaving maar geen cap.
Ik moest dat soort dingen ook schrijven, en dan net doen alsof ik in God geloofde, terwijl ik dat niet doequote:Op vrijdag 30 september 2011 12:34 schreef Newbie114 het volgende:
Dat hoeven wij niet te doen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:36 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik moest dat soort dingen ook schrijven, en dan net doen alsof ik in God geloofde, terwijl ik dat niet doe
Dat faalde.
Ik moet een scenario schrijven.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:34 schreef Newbie114 het volgende:
Ik ben jaloers.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
* ook_gek ook apple fan! Zelfs de apple tv heb ik hihi
Canon spiegelreflex, nespresso maakt mij wakker en blij!
En binnen kort gaat ik ook aan de allstars. Krijg ik van een vriendin
Mijn school was uberchristelijk, ze hadden niet echt respect voor mensen met een andere meningquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:37 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dat hoeven wij niet te doen.
Tevens geloof ik wel in God, dus zou dat ook niets uit maken.
Boerenquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:38 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Mijn school was uberchristelijk, ze hadden niet echt respect voor mensen met een andere mening
En dan in Brabant wonen.quote:
Niet jaloers zijnquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben jaloers.
Ik ga minderen met mijn allstars en over naar de Vans.
Herkenbaar op de mavo was godsdienst gewoon bijbelles.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:38 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Mijn school was uberchristelijk, ze hadden niet echt respect voor mensen met een andere mening
Voor ons in de Randstad is Brabant enkel boerenland ja.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:41 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Denken dat in Brabant alleen boeren wonen
Wij hadden dagopening van een kwartier, waarbij iedereen over zijn 'band met God' werd uitgehoord, en het werd altijd maar van één kant bekeken. Ik ben daar echt op geloof afgeknapt, daarvoor geloofde ik nog wel.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:39 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Boeren
Wij zijn ook een katholieke school. Het enige wat we doen met het geloof is naar de kapel gaan voor een niet verplichte openingsviering. Tevens gelooft maar 1 lerares (die van levensbeschouwing) überhaupt in God
Ik kom bij je wonen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niet jaloers zijn
Ik heb echt allemaal merken schoenen door elkaar van netjes tot afgetrapt.
Ik heb alleen beetje dure hobby
Ik ben gek op mooie spullen, daarom vind ik bang en olufsen zo geweldig. Heb ik meerdere radio's van staan. Tot aan me slaapkamer aan toe
En dat is ook de reden dat ik apple geweldig vind. Geweldig design
Grappig is dat. Ik heb op een christelijke school gezeten maar wel in de stad en dat was heel open, ook kwa godsdienstles. M'n zusje daarentegen heeft in een dorp op een christelijke school gezeten en daar was het echt van "christenen goed, rest slecht" zegmaar. Ik heb niks met 't geloof maar m'n zusje is nu echt antiquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:42 schreef Edarrawen het volgende:
Wij hadden dagopening van een kwartier, waarbij iedereen over zijn 'band met God' werd uitgehoord, en het werd altijd maar van één kant bekeken. Ik ben daar echt op geloof afgeknapt, daarvoor geloofde ik nog wel.
Ook bij andere zaken vind ik geen ruimte overlaten voor andersdenkenden een afknapper, niet alleen bij geloof. Maar ik denk dat de meesten dat wel vindenquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:43 schreef tijnbrein het volgende:
Als iemand geloof heel belangrijk vind en daar ging ruimte voor anders denkende laat zou ik daarop afknappen
Uhm oke..... Nu raar ik lichtjes verlegenquote:
Inderdaad een sbs6 kijkende, telegraaf lezende, PVV-tokkie komt er bij ook niet in.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:45 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ook bij andere zaken vind ik geen ruimte overlaten voor andersdenkenden een afknapper, niet alleen bij geloof. Maar ik denk dat de meesten dat wel vinden
Die eeuwige tunnelvisie die vrijwel alle leraren enthousiast wilden overbrengen was inderdaad de reden dat ik er nu niet zoveel mee op heb, maar van mensen die zelf hebben nagedacht over waarom ze geloven kan ik het prima accepterenquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:45 schreef Catbert het volgende:
[..]
Grappig is dat. Ik heb op een christelijke school gezeten maar wel in de stad en dat was heel open, ook kwa godsdienstles. M'n zusje daarentegen heeft in een dorp op een christelijke school gezeten en daar was het echt van "christenen goed, rest slecht" zegmaar. Ik heb niks met 't geloof maar m'n zusje is nu echt anti
Nee ik moest er wel voor googlen, maar ziet er strak uit. Ik ben gek op alles wat met design te maken heeft. Maar auto's heb ik weinig mee.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uhm oke..... Nu raar ik lichtjes verlegen
Maar merk bang en olufsen ken je?
Heb je ook wat met auto's? Want er komt ooit een Ferrari
Jij bent me droom vrouw! Houd van disign en je hebt niks met auto's. Dus geen gezeik als ik een Ferrari koopquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee ik moest er wel voor googlen, maar ziet er strak uit. Ik ben gek op alles wat met design te maken heeft. Maar auto's heb ik weinig mee.
Heloef je kan wel inpakkenquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij bent me droom vrouw! Houd van disign en je hebt niks met auto's. Dus geen gezeik als ik een Ferrari koop
Word ik nou alweer afgetroefd?quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Word ik nou alweer afgetroefd?![]()
En een uur geleden werd mij nog wel hete seks beloofd.
Het leven is niet eerlijk.quote:
Seks.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Word ik nou alweer afgetroefd?![]()
En een uur geleden werd mij nog wel hete seks beloofd.
Ik wil het.quote:
Ik krijg hetquote:
Nee wrijf het er even lekker in.quote:
Neeeeeeeeeee!quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik niet, bah seks, ik ben ermee gestopt.
Al een mammoetpuntje verzameld?quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:54 schreef Myraela het volgende:
Ik dacht eerst dat ik helemaal gek zou worden als ik lang droog zou staan, maar het valt eigenlijk best mee. Gelukkig heb ik het ook veel te druk met school de helft van de tijd.
Sorry.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:54 schreef Renesite het volgende:
Iemand wil met mij hosselen/versieren
Een wattes?quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Al een mammoetpuntje verzameld?
Je schijnt er één te krijgen als je al een half jaar niet geneukt hebtquote:
Oh, aan het half jaar zit ik nog lang niet hoor.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je schijnt er één te krijgen als je al een half jaar niet geneukt hebt
Hoorde het laatst op het terras, heb toen maar even gevraagd wat het was.
Het kan altijd erger Rene.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:54 schreef Renesite het volgende:
Iemand wil met mij hosselen/versieren
Ze tellen pas vanaf het moment dat je voor het eerst geneukt hebt, jij doet dus nog helemaal niet meequote:
Gelukkig... schrok alquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ze tellen pas vanaf het moment dat je voor het eerst geneukt hebt, jij doet dus nog helemaal niet mee
Ook dat nog?quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ze tellen pas vanaf het moment dat je voor het eerst geneukt hebt, jij doet dus nog helemaal niet mee
zeg meisje, zullen we even je mamoet puntje weg poetsen vanavond? Hahaquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je schijnt er één te krijgen als je al een half jaar niet geneukt hebt
Hoorde het laatst op het terras, heb toen maar even gevraagd wat het was.
Heb nog geen plannen voor Zaterdag avond, dus.....quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:54 schreef Myraela het volgende:
Ik dacht eerst dat ik helemaal gek zou worden als ik lang droog zou staan, maar het valt eigenlijk best mee. Gelukkig heb ik het ook veel te druk met school de helft van de tijd.
Ik wel.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heb nog geen plannen voor Zaterdag avond, dus.....
Met wie dan?quote:
meer shoarma eten tijdens uitgaan dan. Ik begin trouwens alcoholresistentie op te bouwen merk ikquote:Op vrijdag 30 september 2011 15:40 schreef Axel1988 het volgende:
@ook_gek vanochtend: ik voelde me nog een klein beetje tipsy vanochtend; de kater begon net een beetje op dat moment. Heb ik wel vaker, ook al was ik om 2 uur al terug. Niet echt vreemd, de alcochol uit 12 pilsjes afbreken zou in theorie iets van 18 uur moeten duren. Komt nog eens bij dat ik niet goed tegen alcohol kan, wss deels door mijn lage lichaamsgewicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |