maar toch zie je wel aardig wat kleurverschil of niet? Bijv rechts van dat middelste lampje? daar is het veel witter toch?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:45 schreef HaerdenC het volgende:
neen op de foto lijkt dat zo maar inwerkelijkheid is dat niet dat is hoe het droogt na de ochtend douw of een regenbui
Ik geloof je, of zijn de voegen niet overal even diep ofzo Wat voor kleur dak ga je dr op leggen? Antraciet oogt wel mooi bij dat wittequote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:51 schreef HaerdenC het volgende:
neen lijkt echt zo hoor in werkelijkheid is het echt wit ... op foto ziet het zo uit
dan betreffende die pannen ... ik mis er geen maar vroeger waren er 2 schoorstenen en de vorige eigenaars hebben 1 schoorsteen weg gedaan maar de hoekpannen zijn niet meer verkrijgbaar daarom ziet het wat lullig uit maar ... er komt normaal volgend jaar of jaar er na een nieuw dak op zich geen prioriteit aangezien het dak in goede dichte staat is ... het is gewoon lelijk
Als de kop van de nagel niet te groot is kan je ook proberen om die in een accu boortol te zetten. Kop zo wijd mogelijk open draaien en dan langzaam weer dicht draaien. Aanspannen en voorzichtig draaiend er uit halen. Is wel niet al te best voor je kop lijkt mij maar wel een makkelijke manier om ze er uit te krijgen. Misschien draai je ze wel af, ook geen probleem lijkt mij.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:58 schreef HaerdenC het volgende:
De mijne zijn niet geschroefd maar genageld, ik ben aan het kijken of ik er met de wipzaag net tussen kan om de nagels door te zagen. anders wordt het echt een gekut dit is voor mij de minst leuke job tot nog toe aan de verbouwing. Beetje bang van de asbest troep en zo.
Ik ben zelf ook alleen een paar avonden in de week aan het klussen en soms in het weekend, maar heb toch een container staan. Ik heb de container voo 106 euro kunnen huren en er zit geen termijn aan dat de container mag blijven staan. Het is 6m3. Ik ben blij dat ik dat niet allemaal ook nog eens weg hoef te brengen!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 06:26 schreef HaerdenC het volgende:
een container is leuk als je bv 5 dagen aan een stuk kan doorwerken maar ik ben zelfstandige dus ook nog dagtaken er bij, mijn volledige verbouwing doe ik voor en na het werk in de verloren uurtjes en de weekends dus dan had die container thuis misschien 2 of 3 weken moeten staan ... daarbij komt dat ik nu de oldtimer in die 3 weken toch nog binnen heb kunnen stallen.
Bij ons in het dorp werkt het een beetje anders ... wij hebben een bepaald gratis quota voor afval dat we mogen binnen brengen gratis, daarna is het betalend. Voor steenpuin mogen we 1 ton binnen brengen daarna is het iets van een 0.05 euro per kg dus een 50 euro per ton ik heb een 5 tal ton gebracht aan steenpuin dus 4 ton betalend is een 200 euro. Voor asbest mogen we 600 of 800 kg of zo per jaar brengen. Ik hoop en denk niet dat mijn dak zoveel zal wegen in het totaal dus zou mijn normaal niks kosten.
Netjes werken dat valt allemaal wel mee hoor. Iedereen denkt dat maar het kan allemaal nog stukken properder. Nu als je werkt maak je dingen vuil daar kan je gewoon niet buiten, ik doe mijn best om het een beetje fatsoenlijk te doen omdat het voor mijn vriendin anders echt niet leefbaar is vloertje graven doe ik 3 weken over als het dan 3 weken een hoop rommel is buiten en zij kan niet met mijn zoontje de tuin in zou ze mij waarschijnlijk niet al te positief ontvangen ikzelf heb er ook een goed gevoel bij als rommel zo snel mogelijk weg is. Al staat er nog geen nieuwe garage het voelt wel alsof het een vooruitgang is omdat er een paar ton rommel, stenen en afval verzet is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |