12231323 om precies te zijn.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:54 schreef rubje het volgende:
Maar goed,hoeveel mensen gaan voor de nieuwe iPhone 5 straks weer naar de shops rennen om weer het nieuwste van het nieuwste te halen en te hebben?
*Meld zichquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:54 schreef rubje het volgende:
Maar goed,hoeveel mensen gaan voor de nieuwe iPhone 5 straks weer naar de shops rennen om weer het nieuwste van het nieuwste te halen en te hebben?
Niet om het nieuwste van het nieuwste te hebben, wel omdat mijn 3G kuren begint te vertonen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:54 schreef rubje het volgende:
Ik en velen anderen hadden hem toch nog goedkoper, toen die net uit was.quote:Op vrijdag 30 september 2011 07:46 schreef nelisb het volgende:
[..]
Niet als hij net uit is en half Nederland op een wachtlijst staat. Misschien als we een half jaar verder zijn.
Ligt eraan wat voor vernieuwingen het zijn.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:54 schreef rubje het volgende:
Ik niet. Vorig jaar stond ik op launchdag voor de winkel, om er vervolgens achter te komen dat ze maar 11 exemplaren hadden ontvangen, en dat die allemaal al gereserveerd waren.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:54 schreef rubje het volgende:
Ik moest ook lachen om die opmerking. Ik bedoelde natuurlijk dat er meestal addertjes onder het gras zitten bij aantrekkelijke kortingscoupons. Vooralsnog lijken daar geen aanwijzingen voor te zijn.quote:
O zeg dat danquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:31 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen om die opmerking. Ik bedoelde natuurlijk dat er meestal addertjes onder het gras zitten bij aantrekkelijke kortingscoupons. Vooralsnog lijken daar geen aanwijzingen voor te zijn.
Waarom zou je bestanden omzetten?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:02 schreef Baghdaddy het volgende:
Wie kent een goede videoconverter (X to iPhone) voor op de PC? Ik heb wat AVI bestanden die omgezet moeten worden, de programma's die ik zie zijn een beetje buggy.
Kan dat dan tegenwoordig? Dacht dat iPhone AVI bestanden niet afspeelt.quote:
Heb ik geprobeerd, maar op de een of andere manier pakt hij niet een hele folder maar file voor file.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:17 schreef gohan16 het volgende:
Handbrake is wel een goede. Van sourceforge.
Ah oke, dat is helaas niet handig gezien het 400+ bestanden zijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:28 schreef gohan16 het volgende:
Dat is waar je moet file voor file invoeren, maar je kan ze wel "add to queue" doen, en daarna de queue starten. De instellingen blijven wel steeds staan.
Natuurlijk wel. Gewoon even AVPlayer uit de App Store halen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:11 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Kan dat dan tegenwoordig? Dacht dat iPhone AVI bestanden niet afspeelt.
Ja, ik bedoelde zonder een ander app te gebruiken eigenlijk. Kan ik met AVPlayer playlists maken?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Gewoon even AVPlayer uit de App Store halen.
Weet ik niet. Wat is er mis met een app?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:57 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde zonder een ander app te gebruiken eigenlijk. Kan ik met AVPlayer playlists maken?
van die pagina:quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:57 schreef men.mulder het volgende:
iPhone 4S gevonden in iTunes beta versie.
http://www.iphoneclub.nl/(...)e-betaversie-itunes/
Goh, zou het als de icon file name "com.apple.iphone-4-cdma-black.icns" is?quote:Er wordt zelfs een afbeelding bij getoond, die sterk doet denken aan de CDMA-versie van de iPhone 4.
Waarom een simcard slot?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:23 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
van die pagina:
[..]
Goh, zou het als de icon file name "com.apple.iphone-4-cdma-black.icns" is?
Rechts zie je de rechterzijde met de antennabreak(zwart lijntje) bovenaan met simcardslot, bij mijn iPhone zit lijntje rechts onder.quote:
Dude.. Anders doe je eens niet zo panisch..quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:05 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ha ha ha ha
Sukkel![]()
Ik meen et .. Fucking hell zeg
Indiase versiequote:
Dan weet ik niet hoe goed die app is, welke functies deze heeft, en wat de toegevoegde waarde is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Weet ik niet. Wat is er mis met een app?
Jezus, sterf eens!quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:11 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ik wil gewoon een weddenschapje maken met iemand
Wtf is er met jullie !
Piss off
Dus iemand neem em aan voor 10!euro of negeer me.
Definieer volledigquote:Op zondag 2 oktober 2011 02:21 schreef mitchelll0181 het volgende:
Wat snap je er niet aan ...
Dus nogmaals wie wil een weddenschapje aangaan dat de nieuwe iphone een volledig nieuwe look kijgt ?
10 euro. Binnen een dag overgemaakt( Ja echt ja )
Otherwise don't reply please
Gast, serieus, who cares..quote:
Die telco's lachen zich natuurlijk dood. Want meer dataverbruik, dus klanten komen sneller over die limieten dus extra ¤¤¤¤¤....quote:Op zondag 2 oktober 2011 10:08 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zit me net te bedenken tijdens het doorlezen van de iCloud-functionaliteit...... Alles gaat de cloud in. Dat zullen de telecomproviders leuk vinden met die 1gb of minder datalimietIk hoop wel dat Apple daar een beetje slim mee omgaat....
Er komt toch een optie in waarbij je kunt aangeven alleen via WiFi?quote:Op zondag 2 oktober 2011 10:08 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zit me net te bedenken tijdens het doorlezen van de iCloud-functionaliteit...... Alles gaat de cloud in. Dat zullen de telecomproviders leuk vinden met die 1gb of minder datalimietIk hoop wel dat Apple daar een beetje slim mee omgaat....
Sowieso fungeert het toch als extra opslagruimte, naast de 16/32Gb die je al hebt? Ik heb weinig zin in constante internetverbinding als ik muziek luister, al is het maar omdat je batterij dan zo leeg is.quote:Op zondag 2 oktober 2011 10:17 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Er komt toch een optie in waarbij je kunt aangeven alleen via WiFi?
Dat is te hopenquote:Op zondag 2 oktober 2011 10:17 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Er komt toch een optie in waarbij je kunt aangeven alleen via WiFi?
Ja, je hebt een virtuele 5GB opslag met iCloud.quote:Op zondag 2 oktober 2011 10:21 schreef Orbis het volgende:
[..]
Sowieso fungeert het toch als extra opslagruimte, naast de 16/32Gb die je al hebt? Ik heb weinig zin in constante internetverbinding als ik muziek luister, al is het maar omdat je batterij dan zo leeg is.
Niet helemaal. Het is niet een "HDD in the Sky". Alles wat in de cloud zit, komt ook op je iDevice. Oftewel, het is niet een extensie, maar een backup/synchronisatiebak.quote:Op zondag 2 oktober 2011 10:21 schreef Orbis het volgende:
[..]
Sowieso fungeert het toch als extra opslagruimte, naast de 16/32Gb die je al hebt? Ik heb weinig zin in constante internetverbinding als ik muziek luister, al is het maar omdat je batterij dan zo leeg is.
Ja alle dingen die er nu dus ook zijn.quote:Op zondag 2 oktober 2011 09:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Gast, serieus, who cares..
Ik neem de weddenschap wel aan dat de iPhone niet een volledig nieuw design krijgt, maar hooguit een redesign. Alvast dingen die hetzelfde zullen blijven als bij de vorige generaties iPhone:
- Houdt de homeknop
- Draait op iOS, dat er precies hetzelfde uitziet als het op de 4 doet
- Komt in witte en zwarte varianten (zelfs als de achterkant van aluminium is).
- Hardwarematige volumeknoppen
- Mute-knop
- IPS-display met minimaal 300ppi
- six axis motion sensor, net zoals in de iPhone 4
Een redesign van een bestaand product is nooit een volledig nieuw design. Het feit dat jij dat niet snapt, levert mij in dit geval 10 euro op. PM me maar voor het rekeningnummer waarnaar je het mag overmaken.
Dat is het verschil tussen herdesign en nieuw design. Dus, ik wacht op je PM voor betaling.quote:Op zondag 2 oktober 2011 10:38 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Ja alle dingen die er nu dus ook zijn.
Dohhh ... Helaas
Je zei: volledig nieuw design. Niet achteraf de voorwaarden aanpassen omdat je doorhebt dat je niet gaat winnen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 11:00 schreef mitchelll0181 het volgende:
De verandering van 3g naar 3gs geen nieuw design.
De verandering van 3gs naar 4 wel nieuw design.
Ja duidelijk? Dus we wachten dinsdag even afof haak je af ?
Klopt, dat probeer ik aan te tonen door erop in te gaan. Als je het gewoon zegt, snapt ie het niet namelijk.quote:
Ja dus eenzelfde soort verandering als van de 3gs naar de 4quote:Op zondag 2 oktober 2011 11:09 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je zei: volledig nieuw design. Niet achteraf de voorwaarden aanpassen omdat je doorhebt dat je niet gaat winnen.
Ik wou gewoon even een weddenschape doenquote:Op zondag 2 oktober 2011 11:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Waarom überhaupt zulke uitspraken doen als vrijwel alles wat bekend is gebaseerd is op speculaties en geruchten?
We zien het (hopelijk) allemaal dinsdag wel.
Aankondiging van een nieuwe iPhone.quote:Op zondag 2 oktober 2011 11:37 schreef Baghdaddy het volgende:
Ik loop achter, wat is er dinsdag precies?
Nee, maar het is ook erg lastig te vergelijken.quote:Op zondag 2 oktober 2011 10:21 schreef -tape- het volgende:
Is de telecom-markt in Amerika ook zo aangepast met data-limieten trouwens?
Niet? Ik hoor m'n familie niet anders dan 1gig of 2 gig databundels per maand.quote:Op zondag 2 oktober 2011 11:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, maar het is ook erg lastig te vergelijken.
AT&T, Sprint en T-Mobile hebben onbeperkt internet met een FUP van 12GB heb ik begrepen. Voor dezelfde prijs als 1GB limiet hier.quote:Op zondag 2 oktober 2011 10:21 schreef -tape- het volgende:
Is de telecom-markt in Amerika ook zo aangepast met data-limieten trouwens?
19.00 Nederlandse tijd volgens mij.quote:Op zondag 2 oktober 2011 11:31 schreef -tape- het volgende:
De keynote is om 10 uur 's ochtends live te volgen neem ik aan?
Maar ook te volgen?quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
19.00 Nederlandse tijd volgens mij.
Vooral doorgaan, en blind zijn.quote:Op zondag 2 oktober 2011 11:26 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Ja dus eenzelfde soort verandering als van de 3gs naar de 4
Zo lastig ist toch niet ..
Pas maar op dat dat niet de enige verbeteringen zijn. Anders koop jij gewoon de iPhone 4, toch?quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:57 schreef mitchelll0181 het volgende:
K hoop t wel man ...
4 inch scherm
A5 cpu
Perfect
Ik zou niet weten waarom zijn conclusie beter is dan iemand die tot de iPhone5 conclusie komt.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:50 schreef alwaysonhold het volgende:
Alles bij mekaar is het nu wel duidelijk dat er geen Iphone 5 uitkomt: http://rachid.nl/2011/10/(...)echts-een-iphone-4s/
Dat is slechts een interpretatie. Geen feit.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:35 schreef xminator het volgende:
We zijn het wel gewend dat wanneer ze een 'nieuwe' iphone uitbrengen er ook een nieuwe iOS versie uitkomt.
Alleen dit maal, zie je veel nieuws over een Iphone 4s en bij de uitnodiging aan de pers zie je een telefoon icoon met een nummer 1 erin. Dus dat er maar 1 telefoon uitkomt..
Hierdoor lijkt het alsof er ook alleen een iphone 4s zal uitkomen.
Klopt. Maar ik verwacht niet anders.quote:Op maandag 3 oktober 2011 01:22 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Dat is slechts een interpretatie. Geen feit.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:50 schreef alwaysonhold het volgende:
Alles bij mekaar is het nu wel duidelijk dat er geen Iphone 5 uitkomt: http://rachid.nl/2011/10/(...)echts-een-iphone-4s/
Een groter scherm is toch een design verandering ..quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Pas maar op dat dat niet de enige verbeteringen zijn. Anders koop jij gewoon de iPhone 4, toch?
Voor mij hoeft het niet. Apple moet zich op kwaliteit richten en niet willen conformeren aan de paupers. Laat mensen die niet voor de nieuwste willen betalen lekker een vorige generatie iPhone kopen. Of een iPod touch. Of een goedkope Android. Ga niet de kwaliteit downgraden voor een leuker prijskaartje.quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:24 schreef Orbis het volgende:
Morgen worden er misschien toch twee toestellen aangekondigd?
Dit dus. Hij is dus blijkbaar gewoon erg simpel.quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:42 schreef Orbis het volgende:
Door de bezel te verkleinen kan een groter scherm op precies hetzelfde oppervlak --> geen nieuw design.
Wat voor lijstje moet je gaan staan? Ik moet mijn telefoon halen bij de Phonehouse ivm die Groupon.quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:52 schreef nelisb het volgende:
Als je nu niet al op een lijstje staat, ga je zeker niet over 2 weken een toestel ontvangen.
Nederland en België zitten hoogstwaarschijnlijk toch niet bij de landen die de iPhone meteen krijgen. Als je niet kunt wachten, zul je naar Engeland, frankrijk of misschien Duitsland moeten.quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Sinds de iPhone 4 uit is verkoopt de Media Markt deze ook los zonder abonnement. Hoe groot is de kans dat de Media Markt de nieuwe iPhone vanaf de launch-datum hier in Nederland gaat leveren?
Vertel mij hoe ze die kunnen beantwoorden?quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:00 schreef -tape- het volgende:
Heb de PhoneHouse een mail gestuurd ivm leveringstijden e.d.. Ik zal de reactie hier wel plaatsen als ik deze ontvang.
Nou het was meer een dubbele vraag, ook over of de iPhone te bestellen is icm die Groupon. Ook vroeg ik of ik op een reserveringslijst moet komen ivm de verwachte levertijden van de nieuwe telefoon. Ik denk dat de PhoneHouse wel connecties hebben met de leveringsbedrijven waardoor ze een schatting kunnen maken met hoeveel personeel ze in moeten zetten op welke dagen e.d..quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:08 schreef nelisb het volgende:
[..]
Vertel mij hoe ze die kunnen beantwoorden?
Zat Duitsland ook bij de eerste landen die hem verkochten toen de iPhone 4 uit kwam?quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nederland en België zitten hoogstwaarschijnlijk toch niet bij de landen die de iPhone meteen krijgen. Als je niet kunt wachten, zul je naar Engeland, frankrijk of misschien Duitsland moeten.
Dat weet ik niet zeker, vandaar dat ik misschien zei. Engeland en Frankrijk hadden hem wel ruim voordat wij hem hadden, en ruime voorraden (ik heb mijn iPhone destijds ook in Parijs gehaald). Ik weet wel dat Duitsland vaak toestellen heeft die hier (nog) niet zijn uitgekomen. De Motorola Atrix en de Palm Pre zijn hier voorbeelden van.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zat Duitsland ook bij de eerste landen die hem verkochten toen de iPhone 4 uit kwam?
Duitsland zou dan wel interessant zijn. Iemand die dit kan bevestigen of ontkrachten?quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:04 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zeker, vandaar dat ik misschien zei. Engeland en Frankrijk hadden hem wel ruim voordat wij hem hadden, en ruime voorraden (ik heb mijn iPhone destijds ook in Parijs gehaald). Ik weet wel dat Duitsland vaak toestellen heeft die hier (nog) niet zijn uitgekomen. De Motorola Atrix en de Palm Pre zijn hier voorbeelden van.
quote:De iPhone 4 is vanaf 24 juni verkrijgbaar in de VS. Vanaf juli ook in Frankrijk, UK en Duitsland, vanaf eind september verkrijgbaar in 88 andere landen.
Muziek in je library zetten en dan synchroniseren. Drag 'n drop werkt niet bij een iPhone.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:09 schreef Dimens het volgende:
Ik heb laatst een MacBook Air gekocht en daar wil ik mijn iPhone aan koppelen. Nu is mijn iPhone normaal gekoppelt aan mijn laptop thuis maar die gaat weg. Hoe krijg ik het voor elkaar om vanaf mijn MacBook de muziek over te zetten?
Synchroniseren doet hij wel, maar wanneer ik drag en drop gebruik, dan doet hij niets. Hoe krijg ik dit wel voor elkaar of is het ook mogelijk om dit op twee computers te kunnen?
Als je drag and drop in iTunes gebruikt dan moet je eerst bij je iPhone instellingen Handmatig beheren aanvinken. Als je in Finder drag and dropt dan ben je een kneus. Maar dat zal wel niet aangezien je een Mac gebruiker bent.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:09 schreef Dimens het volgende:
Ik heb laatst een MacBook Air gekocht en daar wil ik mijn iPhone aan koppelen. Nu is mijn iPhone normaal gekoppelt aan mijn laptop thuis maar die gaat weg. Hoe krijg ik het voor elkaar om vanaf mijn MacBook de muziek over te zetten?
Synchroniseren doet hij wel, maar wanneer ik drag en drop gebruik, dan doet hij niets. Hoe krijg ik dit wel voor elkaar of is het ook mogelijk om dit op twee computers te kunnen?
Op Windows werkt dat wel zo, daar kan ik gewoon in iTunes de muziek uit mijn library handmatig overzetten naar mijn iPhone.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Muziek in je library zetten en dan synchroniseren. Drag 'n drop werkt niet bij een iPhone.
Waar doe ik dat handmatig beheren aanzetten in iTunes? Gevonden.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Als je drag and drop in iTunes gebruikt dan moet je eerst bij je iPhone instellingen Handmatig beheren aanvinken. Als je in Finder drag and dropt dan ben je een kneus. Maar dat zal wel niet aangezien je een Mac gebruiker bent.
Dus met een beetje pech pas eind december in NLquote:Op maandag 3 oktober 2011 16:44 schreef c0nd0r het volgende:
Kom op jongens 2 seconden Googlen op de introductie van het vorige model..
[..]
Ik neem aan dat ze hem toch wel ruim voor de kerst in Nederland willen hebben. Ik schat begin/midden November.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:59 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Dus met een beetje pech pas eind december in NL.
Pod to Mac. Gratis programma, daarmee kun je muziek vanaf je iPhone direct naar je MacBook en je iTunes-library verplaatsen. Inclusief playlists en metadata.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:09 schreef Dimens het volgende:
Ik denk dat Apple dit keer echt z'n best heeft gedaan om de iPhone 5 geheim te houdenquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:36 schreef Merkie het volgende:
Toch lang geleden dat we zo in het ongewis hebben gezeten over wat Apple gaat aankondigen.
Dat komt ook vooral omdat het gros maar wat roept.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:36 schreef Merkie het volgende:
Toch lang geleden dat we zo in het ongewis hebben gezeten over wat Apple gaat aankondigen.
Omdat ie niet komtquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:55 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Ik denk dat Apple dit keer echt z'n best heeft gedaan om de iPhone 5 geheim te houden
Ik weet niet onder welke steen jij vandaan komt, maar hij wordt morgen gewoon aangekondigd, hoor..quote:
Notificatiecentrum lijkt me handig, of kan je Facebook er niet in integreren ?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:04 schreef nelisb het volgende:
Wat is er zo spannend aan iOS 5?
Gebruik het al vanaf beta 1, maar merk maar weinig nieuws.
Niet 1 ding waarvan ik zeg YES!
Kan je whatsapp ook in het notificatie centrum plaatsenquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:29 schreef nelisb het volgende:
Jawel. Maar dat vind ik irritant al die status updates.
Ik gebruik alleen mail, whatsapp en sms'en. Maar dat is het enige wat een meerwaarde heeft voor mij.
Ja. Behoorlijk wat apps kan je erin plaatsen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kan je whatsapp ook in het notificatie centrum plaatsen?
Je kunt in notificatiecentrum instellen wat je wil, dus ook dat je alleen meldingen wil krijgen van de door jou genoemde apps. Ik ben er erg tevreden over.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:29 schreef nelisb het volgende:
Jawel. Maar dat vind ik irritant al die status updates.
Ik gebruik alleen mail, whatsapp en sms'en. Maar dat is het enige wat een meerwaarde heeft voor mij.
Daar kopen.quote:
Ja doe ik ook. Alleen mail, whatsapp en sms'en. Verder geen notificaties die ik wil hebben.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je kunt in notificatiecentrum instellen wat je wil, dus ook dat je alleen meldingen wil krijgen van de door jou genoemde apps. Ik ben er erg tevreden over.
Reken maar niet op koopjes.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoeveel zal de 4 ongeveer gaan kosten in Amerika als de 4S of eventueel de 5 uitkomt?
Zal je die dan kunnen kopen voor 350-, euro omgerekend ?
Hmm als hij daar nu 500 euro kost, is 350-, toch niet heel raarquote:
Als je nadenkt zie je keurig staan:quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:10 schreef kadeya het volgende:
Wat zouden ze met dat "1 missed call" bedoelen.
Bedoel je een berichtje als er bijv. gescoord is?quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:37 schreef FalleNk810i het volgende:
Waarom krijg ik van de VI App geen notifications terwijl ze bij de options gewoon aanstaan
Haha moest hardop lachen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:39 schreef poiuytr het volgende:
Nelis die elke releasedatum stoer doet dat hij hem als een van de eersten heeft. Klein kindje
Ja inderdaad, push iets noemen ze t dacht ikquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:40 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Bedoel je een berichtje als er bijv. gescoord is?
quote:
Klinkt inderdaad logischquote:Their attempt will be short lived, especially after they pretty much advertising that they will be doing this, Apple will cut them off.
With WWDC almost anyone can buy a ticket to the event and then attempt this since its nearly impossibly to control what 5,500 attendee's do, but not on Apple's campus.
The media guest are limited and carefully selected because the auditorium can only hold 250-300 people, these guest should consider themselves lucky and anyone caught streaming the event unauthorized will probably be black-listed from future Apple events.
Tja, dan maar de live blogsquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:35 schreef -tape- het volgende:
Oh en over die stream:
[..]
Klinkt inderdaad logisch
Nee.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:35 schreef Koningin het volgende:
Ben benieuwd!
Denk dat ze met een 4GS komen...
Als Apple alleen een A5-processor in de iPhone zet, zijn ze alweer gelijk met htc, en ze zullen echt wel meer dan dat toevoegen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik denk dat ze met een 4S komen. In dat geval hou ik het voorlopig bij mijn iPhone 4. Ik zou het geen slimme zet vinden want Samsung en HTC zijn Apple nu al voorbij.
Op het gebied van design, gebruikersgemak en besturing zullen ze sowieso de beste zijn; in hoeverre ze dat nu al nog niet zijn met de 'normale' 4. Alleen denk ik dat ze met een 4S het niet waarmaken om dat nog anderhalf jaar te zijn. Mocht er een 5 aangekondigd worden dan weet je zeker dat je ruim een jaar het beste toestel hebt die er op de markt verschijnt. Dat is de grootste reden waarom ik zo graag een nieuw toestel zie, alhoewel ik met een 4S ook tevreden zal zijn (denk ikquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Als Apple alleen een A5-processor in de iPhone zet, zijn ze alweer gelijk met htc, en ze zullen echt wel meer dan dat toevoegen.
Dat gejank om specs altijd.. De nieuwe iPhone wordt hoogstwaarschijnlijk gewoon weer het beste toestel op de markt, hoe ze hem ook noemen.
Psies, dat in combinatie met betere camera en iOS5 en ze kunnen weer ff vooruit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Als Apple alleen een A5-processor in de iPhone zet, zijn ze alweer gelijk met htc, en ze zullen echt wel meer dan dat toevoegen.
Dat gejank om specs altijd.. De nieuwe iPhone wordt hoogstwaarschijnlijk gewoon weer het beste toestel op de markt, hoe ze hem ook noemen.
Het scherm mag ook pietsie groter.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Psies, dat in combinatie met betere camera en iOS5 en ze kunnen weer ff vooruit.
iPhone 5/iPhone 4S.. Het wordt hetzelfde toestel, met dezelfde interne componenten. Het enige dat de naamgeving zal bepalen, is in hoeverre ze het uiterlijk veranderen. En aangezien de concurrentie zich vooral richt op 'groter en lichter', zie ik de bouwkwaliteit niet snel verbeterd worden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:29 schreef -tape- het volgende:
[..]
Op het gebied van design, gebruikersgemak en besturing zullen ze sowieso de beste zijn; in hoeverre ze dat nu al nog niet zijn met de 'normale' 4. Alleen denk ik dat ze met een 4S het niet waarmaken om dat nog anderhalf jaar te zijn. Mocht er een 5 aangekondigd worden dan weet je zeker dat je ruim een jaar het beste toestel hebt die er op de markt verschijnt. Dat is de grootste reden waarom ik zo graag een nieuw toestel zie, alhoewel ik met een 4S ook tevreden zal zijn (denk ik).
Onzin, er moet helemaal niets.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:45 schreef kikoooooo het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat er geen groter scherm inzitZe moeten imo wel.
Poepen moet. Ik heb het echt geprobeerd om het niet te doen maar het lukt niet.quote:
Om mee te komen met Samsung en HTC zou dat idd een pre zijn.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:45 schreef kikoooooo het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat er geen groter scherm inzitZe moeten imo wel.
Ze hebben ze zelfs een heel mobiel OS voor gemaakt. Het heet Android.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Poepen moet. Ik heb het echt geprobeerd om het niet te doen maar het lukt niet.
Daar zouden ze eens een app voor moeten maken.
Krijg je daar constipatie van?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze hebben ze zelfs een heel mobiel OS voor gemaakt. Het heet Android.
Wie zegt dat? Wie zegt dat deze toestellen (als er al een 4S komt) dezelfde interne componenten hebben? Het zou toch best kunnen zijn dat de telefoon die vanavond aan wordt gekondigd een upgrade is van de huidige 4 en dat deze upgrades niet eens voldoen aan de specs die jij beschrijft? Het is allemaal gebaseerd op geruchten dus echt goed discussiëren kunnen we niet, maar het feit dat het enige verschil tussen een 5 en 4S het uiterlijk zal zijn komt er bij mij echt niet in.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:43 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
iPhone 5/iPhone 4S.. Het wordt hetzelfde toestel, met dezelfde interne componenten. Het enige dat de naamgeving zal bepalen, is in hoeverre ze het uiterlijk veranderen. En aangezien de concurrentie zich vooral richt op 'groter en lichter', zie ik de bouwkwaliteit niet snel verbeterd worden.
Niemand heeft enig idee, jij ook niet. Dus schaapjesgedrag is zeker niet op zijn plek als iedereen gewoon zijn fantasie/verwachtingen de vrije loop gaan geven. De nieuwe iPhone is niet de 5e, aangezien de 3 toch ook meerdere versies heeft? Een 4S zal in mijn beleveving nooit gelijk kunnen zijn in speccs als de 5 aangezien er dan geen verschil zou zijn buiten het design om? Apple upgrade nooit alleen het design, om zo de speccs gelijk te laten blijven. Dit zullen we natuurlijk nooit kunnen weten tenzij ze vanavond en een 4S en een 5 zouden lanceren, wat niet gebeurt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:43 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik kan echt niet bevatten waarom iedereen zich zo gek laat maken door het schaapjesgedrag en alle geruchten gewoon herhaalt en zelf ook maar besluit te geloven, hoe stompzinnig dit ook is. De nieuwe iPhone is gewoon de vijfde iPhone, hoe ze hem ook noemen. Klaar.
- iPhonequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:02 schreef -tape- het volgende:
De nieuwe iPhone is niet de 5e, aangezien de 3 toch ook meerdere versies heeft?
Ik hoop nog op de Pipo the clown optie.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:02 schreef -tape- het volgende:
[. begint met het woordje iPhone. That's it.
Excuusquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:04 schreef Q. het volgende:
[..]
- iPhone
- iPhone 3G
- iPhone 3GS
- iPhone 4
- 5e iPhone.
Simpel.
Wel mooi dat je dan zulke conclusies trekt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:02 schreef -tape- het volgende:
De nieuwe iPhone is niet de 5e, aangezien de 3 toch ook meerdere versies heeft?
Ik snap dat iedereen denkt er veel vanaf te weten, maar niemand heeft enige idee
IK HAD DAT OOK!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heeft die smeerlap zijn eigen berichten zitten verwijderen?![]()
Gast modden!!!! BAN!!
Kras. Kut proxy zal wel kut updaten![]()
De echte expert.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:07 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wel mooi dat je dan zulke conclusies trekt.
Zelfkennis, beste kennis die er is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:07 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wel mooi dat je dan zulke conclusies trekt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou me wijselijk stil omtrent deze kwestie omdat toch vrijwel elke uitspraak gebaseerd is op 'zelfkennis' (quote:
Ik kon de pagina opeens niet laden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heeft die smeerlap zijn eigen berichten zitten verwijderen?![]()
Gast modden!!!! BAN!!
Kras. Kut proxy zal wel kut updaten![]()
Je kunt wel blijven herhalen dat 'niemand een idee heeft' maar dat maakt het niet waar. Sommige mensen kunnen dingen wat beter beredeneren. Sommige mensen kunnen wat realistischere inschattingen doen. En sommige mensen kunnen wel gewoon tot vijf tellen. De nieuwe iPhone is gewoon het vijfde model, hoe hij ook heet. Feit, geen speculatie.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:02 schreef -tape- het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Wie zegt dat deze toestellen (als er al een 4S komt) dezelfde interne componenten hebben? Het zou toch best kunnen zijn dat de telefoon die vanavond aan wordt gekondigd een upgrade is van de huidige 4 en dat deze upgrades niet eens voldoen aan de specs die jij beschrijft? Het is allemaal gebaseerd op geruchten dus echt goed discussiëren kunnen we niet, maar het feit dat het enige verschil tussen een 5 en 4S het uiterlijk zal zijn komt er bij mij echt niet in.
[..]
Niemand heeft enig idee, jij ook niet. Dus schaapjesgedrag is zeker niet op zijn plek als iedereen gewoon zijn fantasie/verwachtingen de vrije loop gaan geven. De nieuwe iPhone is niet de 5e, aangezien de 3 toch ook meerdere versies heeft? Een 4S zal in mijn beleveving nooit gelijk kunnen zijn in speccs als de 5 aangezien er dan geen verschil zou zijn buiten het design om? Apple upgrade nooit alleen het design, om zo de speccs gelijk te laten blijven. Dit zullen we natuurlijk nooit kunnen weten tenzij ze vanavond en een 4S en een 5 zouden lanceren, wat niet gebeurt.
Ik snap dat iedereen denkt er veel vanaf te weten, maar niemand heeft enige ideeHet enige wat zeker is, is dat de telefoon van vanavond draait op iOS5 en begint met het woordje iPhone. That's it.
Dat kan. Foto's weet ik niet, maar daar ga ik wel vanuit. Ik ga zelf Engadget, macrumors en tweeakters (wut?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:28 schreef Godtje het volgende:
Al lang uitgelekt jonguh!Voorlopig niet mogelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja smeerpijp! Dan moet je je handen goed wassen. Anders zit je de hele dag tegen je vieze klauwen aan te kijken!quote:
wtfquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja smeerpijp! Dan moet je je handen goed wassen. Anders zit je de hele dag tegen je vieze klauwen aan te kijken!
Al lang uitgelekt jonguh!Jezus dan ben ik m'n telefoon geheid de hele dag kwijt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Al lang uitgelekt jonguh!Ik kan je nu al garanderen dat dit NOOIT zal gebeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg niet nooit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik kan je nu al garanderen dat dit NOOIT zal gebeuren.
Nooit. Een doorzichtige smartphone betekent: geen camera, geen notification lights en geen accu.quote:
Onder en boven is hij niet doorzichtig, plaats voor hardware.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:00 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nooit. Een doorzichtige smartphone betekent: geen camera, geen notification lights en geen accu.
Zoiets zou misschien wel mogelijk worden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:04 schreef Godtje het volgende:
![]()
Het clubje gaat zelfs hier serieus op in.
.. en geen scherm, geen backlight, geen flash-geheugen. En waar wil je de accu plaatsen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Onder en boven is hij niet doorzichtig, plaats voor hardware.
nee.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zoiets zou misschien wel mogelijk worden.
Oled schermen die doorzichtig zijn, die heb je al. Heb je ook geen backlight nodig.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
.. en geen scherm, geen backlight, geen flash-geheugen. En waar wil je de accu plaatsen?
Nogmaals: zal NOOIT gebeuren.
Nee.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oled schermen die doorzichtig zijn, die heb je al. Heb je ook geen backlight nodig.
Het niet doorzichtige gedeelte zou je kunnen vullen met flash-geheugen, accu, camera, gps etc...
Er zijn al schermen die het beeld vanaf de rand naar het midden van een doorzichtige plaat kunnen 'stralen' (laser).quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
.. en geen scherm, geen backlight, geen flash-geheugen. En waar wil je de accu plaatsen?
Nopequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Levendige discussies hier. Op FOK! hoef je vanavond in ieder geval niet te zijn om informatie tot je te nemen.
Zal het ook wel niet, meer om te laten zien dat het kan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:16 schreef RenRen- het volgende:
Zou daar wel een markt voor zijn? Naast het feit dat het er wel grappig uit ziet, zou ik niet weten waarom ik een telefoon wil met zo'n scherm.
Voor Louis Vuitton is er ook een markt (recordwinsten tijdens de huidige financiële crisis), dus ik zie niet in waarom voor een dergelijke telefoon niet, die toch wel wat aantrekkelijker is dan een willekeurige tas met een 'speciale' naam.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:16 schreef RenRen- het volgende:
Zou daar wel een markt voor zijn? Naast het feit dat het er wel grappig uit ziet, zou ik niet weten waarom ik een telefoon wil met zo'n scherm.
Ziet er wel grappig uit, zal wel handig zijn bij andere (grotere) projecten, om reclame te maken of iets. Daar zie ik wel weer een markt inquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zal het ook wel niet, meer om te laten zien dat het kan.
Net als zoiets, laptops met een transparant oled scherm die je nergens voor nodig hebt.
Maar een tas waar je dingen in kan stoppen vind ik nét iets practischer dan een telefoon met een doorzichtig scherm. Het ziet er alleen hip uit, maar is niet practisch.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:20 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Voor Louis Vuitton is er ook een markt (recordwinsten tijdens de huidige financiële crisis), dus ik zie niet in waarom voor een dergelijke telefoon niet, die toch wel wat aantrekkelijker is dan een willekeurige tas met een 'speciale' naam.
Voor laptops is het anders totaal niet handig, zit je de hele tijd naar de muur achter je laptop te staren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ziet er wel grappig uit, zal wel handig zijn bij andere (grotere) projecten, om reclame te maken of iets. Daar zie ik wel weer een markt in
Oh, ik bedoelde eigenlijk dat het niet practisch is voor de laptop, maar wel voor andere doelen, zette het niet helemaal goed neer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Voor laptops is het anders totaal niet handig, zit je de hele tijd naar de muur achter je laptop te staren.
Deeltjes gaan al sneller dan het licht, hele economie staat op instorten, why not invisible iPhone?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:09 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
nee.
Nooit fysica of economie gehad op school?
Deeltjes sneller dan het licht? Dacht dat daar genoeg twijfels over bestonden door de onderzoekers zelf, laat staan bij de reguliere Fokkerquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:28 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Deeltjes gaan al sneller dan het licht, hele economie staat op instorten, why not invisible iPhone?
Touchéquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:28 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Deeltjes gaan al sneller dan het licht, hele economie staat op instorten, why not invisible iPhone?
Een dergelijk scherm valt natuurlijk ook ondoorzichtig te maken door het beeld volledig te vullen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar een tas waar je dingen in kan stoppen vind ik nét iets practischer dan een telefoon met een doorzichtig scherm. Het ziet er alleen hip uit, maar is niet practisch.
Kan, kan... Laat ik het dan zo stellen, voor mij zou het geen meerwaarde hebben, ik zou het altijd ondoorzichtig hebben.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:41 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Een dergelijk scherm valt natuurlijk ook ondoorzichtig te maken door het beeld volledig te vullen.
Het zou dus tussen gewoon scherm en soort van Heads-Up-Display kunnen schakelen...
Ik zie eerlijk gezegd wel coole en handige toepassingen.
In principe is het hetzelfde als de huidige camera's die voor alternate reality kunnen zorgen (layar en dergelijke) maar dan zonder dat je last hebt van de beperkte refresh rate van je scherm en camera.
Wel handig voor als je je beeld mirrored en bijv safari wilt gebruiken via je appleTV. Echter, zou je dan geen draad nodig hebben. Verder kun je dan je iphone gebruiken om knoppen aan te klikken etc.quote:
Apple zal het, denk ik, ook NOOIT doen. Maar het is niet onmogelijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Klopt, dat maakt het zo'n zonde. Elk van de iPad keyboarddocks zou beter werken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er hebben toch echt wat topdesigners aan gewerkt hoor. Ik doe het ze niet na.
ditquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:40 schreef remlof het volgende:
Ben vooral benieuwd of ik morgen kan overstappen op iOS 5
Ja gaat automatisch, alles wat eerst push was staat nu in het notificatie centrum.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kan je whatsapp ook in het notificatie centrum plaatsen?
Met de beta was dit al mogelijk, dus lijkt me sterk dat het straks niet mogelijk is. Wel eerst een tethered jailbreak, wat wel wat minder is, en iOS 5 is ook niet zo heel bijzonder tot nu toe.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:41 schreef bambino het volgende:
[..]
dit
Maar dan wel als iemand direct uitkomt met de JB voor iOS5
Gaan topics weer overspoeld worden met die discussies.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:41 schreef bambino het volgende:
[..]
dit
Maar dan wel als iemand direct uitkomt met de JB voor iOS5
Ik doe het maar niet met m'n 3Gquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:40 schreef remlof het volgende:
Ik heb er nu al zin in.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaan topics weer overspoeld worden met die discussies.
Oja, duhquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Scheelt dat die niet ondersteunt gaat worden. Toch?
Gok van niet. GM is nog niet eens de deur uit volgens mij dus die komt morgen waarschijnlijk en er wordt vanavond bekend gemaakt wanneer iOS5 komt. Waarschijnlijk deze of volgende week.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:40 schreef remlof het volgende:
Ja ik ga er ook vanuit dat het nog geen uur duurt voor de tethered versie online is nadat iOS5 uit is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:41 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Met de beta was dit al mogelijk, dus lijkt me sterk dat het straks niet mogelijk is. Wel eerst een tethered jailbreak, wat wel wat minder is, en iOS 5 is ook niet zo heel bijzonder tot nu toe.
Er zijn van iOS4 al allerlei functies uitgesloopt voor de iPhone 3G support.quote:
Dat lijkt mij vrij logisch, om het voor mensen niet mogelijk te maken om alvast JB's uit te gaan vinden laten ze die bugfixes uit de beta's en voegen ze pas toe aan de final release.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:41 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Met de beta was dit al mogelijk, dus lijkt me sterk dat het straks niet mogelijk is. Wel eerst een tethered jailbreak, wat wel wat minder is, en iOS 5 is ook niet zo heel bijzonder tot nu toe.
Hij is dan ook al 3 jaar oud, best oud in smartphone-land.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oja, duhDan doen over een paar maanden echt de helft van m'n apps het niet meer
de 's' staat toch voor uitgebreider?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:53 schreef bambino het volgende:
4GS is niet eens boeiend in mijn ogen, is alleen om de markt uit te breiden met een goedkopere versie.
De normale versie zal dan dus wel de goedkopere versie wordenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:53 schreef andreas612 het volgende:
[..]
de 's' staat toch voor uitgebreider?dan ga je 'm toch niet goedkoper maken ..
Idd, ik wil 5!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:00 schreef mitchelll0181 het volgende:
Beter als de 4 goedkoper als de 5.
Maar ik ben het ermee eens dat een 4s gewoon stom is.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:00 schreef Stringer het volgende:
[..]
De normale versie zal dan dus wel de goedkopere versie worden
3gs kost meer dan de sensation? wtfquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:06 schreef andreas612 het volgende:
[..]die blijft gewoon hetzelfde qua prijs hoor.. die iphone 3gs kost tegenwoordig nog meer dan een nieuwe HTC, serieus, het appeltje is veels te voorspelbaar
Wat is precies je weddenschap die je aan wilt gaan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:28 schreef mitchelll0181 het volgende:
ff hoor .. T kan echt niet.. Niet gewoon!
Wedden ? Iemand ? 10 euro!
Er komt een volledig nieuw dessign
Ja alleen vergeet je 1 ding dat die bootrom al gehackt is, dus een tethered jailbreak is zo altijd wel mogelijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:49 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat lijkt mij vrij logisch, om het voor mensen niet mogelijk te maken om alvast JB's uit te gaan vinden laten ze die bugfixes uit de beta's en voegen ze pas toe aan de final release.
Lijkt mij geen rare strategie en het zou mij wel erg raar lijken dat Apple fouten die JB's tot gevolg hebben gewoon laten zitten. Dus ik zou er niet zo makkelijk vanuit gaan.
De releasedatum voor iOS5 zou 10 okt. zijn. Maar zal sowieso uit zijn ten tijde van het uitbrengen van de nieuwe iPhone
Macrumours een beetje gevolgd?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:13 schreef mitchelll0181 het volgende:
He leuk toch nog iemand. Ja dat het dus niet zon spec bump word als de 3gs.
Volgens sommigen wordt het een spec bump in een iphone 4 behuizing.
No way!!
Ok, die weddenschap wil ik wel aan gaanquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:13 schreef mitchelll0181 het volgende:
He leuk toch nog iemand. Ja dat het dus niet zon spec bump word als de 3gs.
Volgens sommigen wordt het een spec bump in een iphone 4 behuizing.
No way!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |