Ik dacht dat Propofol via een infuus werd toegediend?quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:03 schreef Mylene het volgende:
MJ heeft het potje Propofol pillen niet aangeraakt waardoor hij dood ging. Murray beweerde dat MJ het potje greep en ze in nam.
11. Dr. Richelle Cooper – Physician who was working at the UCLA Medicalquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik dacht dat Propofol via een infuus werd toegediend?
Ik val net binnen. Wie is deze getuige?
Dankjewel.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:13 schreef Robijn48 het volgende:
11. Dr. Richelle Cooper – Physician who was working at the UCLA Medical
Center emergency room the day Michael Jackson was brought in
Ikke wel! MJ was ook allang dood. Zie getuigenissen paramedics.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:32 schreef beequeen het volgende:
Mooi, de getuige blijft zeggen dat MJ al dood was toen hij in het ziekenhuis aankwam.
Niet dat ik daar blij om ben, jullie begrijpen me wel toch?
Even goed lezen hè? Natuurlijk niet.quote:
Precies, en wat ze niet meer weet is terug te vinden in haar rapportage.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:41 schreef Robijn48 het volgende:
Lijkt me wel een sterke vrouw, ze houdt goed vol
's Morgens, tussen half 11- elf uur dacht ik, na een hele nacht geprobeerd te hebben te slapen en tig slaapmiddelen en kalmeringspillen te hebben toegediend gekregen. Niets hielp, daarom maar weer dat spulquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:05 schreef DrDentz het volgende:
Wanneer nam hij die propofol dan, midden op de dag ofzo want Prince liep ook rond?
quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:11 schreef tisikke het volgende:
kan die man niet even een heel klein shotje propofol krijgen,
een heeeel klein beetje
Hij zou dit kunnen gebruikenquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:11 schreef tisikke het volgende:
kan die man niet even een heel klein shotje propofol krijgen,
een heeeel klein beetje
Zeker weten! Lekker daadkrachtig. Het schijnt trouwens dat Pastor de verdediging weer heeft gewaarschuwd, omdat ze interviews gaven buiten de rechtszaal.quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:22 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Zeker weten! Lekker daadkrachtig. Het schijnt trouwens dat Pastor de verdediging weer heeft gewaarschuwd, omdat ze interviews gaven buiten de rechtszaal.
Ff gegoogled, komt van mj-conspiracy ofzo, is van afgelopen vrijdagquote:Meanwhile, Superior Court Judge Michael Pastor ordered prosecutors and defense attorneys not to speak publicly about the case. He didn’t specify the reason for his decision, but said a violation could result in a contempt of court charge.
Pastor had earlier told attorneys not to comment on his rulings.
Pastor ordered Houston attorney Matt Alford to appear in court Friday afternoon. Alford, who is a partner of defence attorney Ed Chernoff, appeared earlier in the day on NBC’s “The Today Show” in which he said the jury was smart enough to know prosecutors haven’t proven their case.
“We know that the jury knows — and this is a smart jury — that they know that the state of California has not proven their case,” Alford said on the show.
De verdediging van CM neem ik aan? Sneaky bastards.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:22 schreef Robijn48 het volgende:
Zeker weten! Lekker daadkrachtig. Het schijnt trouwens dat Pastor de verdediging weer heeft gewaarschuwd, omdat ze interviews gaven buiten de rechtszaal.
Ed Chernoff, ook zo'n lekker betrouwbaar figuur. NOT.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:26 schreef F_JD het volgende:
Ff gegoogled, komt van mj-conspiracy ofzo, is van afgelopen vrijdag
Spannend. Iemand die het telefoongedrag van CM gaat uitleggen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:47 schreef Robijn48 het volgende:
Hey, deze naam staat niet op de lijst, Edward Dixon van AT&T
Maar waarom de kip met de gouden eieren slachten? Ik begrijp het nog steeds niet.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:03 schreef Robijn48 het volgende:
Die arts, die voor een heel hoog bedrag voor Michael diende te zorgen, heeft van alles gedaan behalve wat ie moest doen. Hufter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |