quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:50 schreef MamaPurk het volgende:
Mijn H&M bestelling is vandaag binnen gekomen! Erg leuk, maar Jaël was te moe om het aan te willen en te showenVoor haar heb ik twee longsleeves. En voor Sarah een jas, maar die ging ook heel hard huilen toen ik hem haar paste, hij paste wel overigens. De meisjes waren duidelijk minder blij dan ik
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:09 schreef Poppejans het volgende:
Leuk dat stipjes setje en setje wat rechts van het skipak ligt, ferrari_rood! en je poezebeest is helemaal![]()
wat een mooierd!
Dank jullie wel zegt Firequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:15 schreef Reilain het volgende:
FR wat een leuke dingen allemaal zeg
Wat een mooie kat!
[quote]Op
[/quote]
zaterdag 1 oktober 2011 21:13 schreef Spewey het volgende:
F-R, leuk spul & stoere kat!
Haha, nee hij was ruim, maar ze heeft zo een hekel aan die armpjes door de mouwen doen, dus het was wel een klusje ja en dan ook nog een winterjasje op een warme dag als dezequote:
ja hé het is oktoberquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:01 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Haha, nee hij was ruim, maar ze heeft zo een hekel aan die armpjes door de mouwen doen, dus het was wel een klusje ja en dan ook nog een winterjasje op een warme dag als deze
Oh! Die MOET ik hebben!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:54 schreef Cooki het volgende:
dan deze maar!
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01 92418 78034 56 6148 3.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
joehoe elmo, ben jij dit?![]()
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01 92418 42001 56 6147 3.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
leuk voor santa![]()
Hoe wie wat waar wanneer?!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:12 schreef Cooki het volgende:
nu met 20% korting, nog 49 minuten.. (zei sacrecoeur)
dit : H&M alleen vandaag, code 8002 voor 20% korting op alles exc. sale, ivm National Glamour Dayquote:
Thanks, had het intussen al gevonden!quote:
Zo doe ik het ook maar dat meewerken das hier nogal lastig!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:05 schreef Cooki het volgende:
[..]
ja hé het is oktoberhe, dusss haha...
ik doe "altijd" mijn hand door het uiteinde, dat stroopt zich dan zo op.. dan pak ik met mijn hand zijn handje en dat gaat er dan zo soepel doorheen... hendig joh , als ie meewerkt
![]()
Ow wat raar dat die het niet meer deden! 1304 deed het toch altijd? Ik gebruik hm echt maandelijks. Als de bestelling verstuurd is kun je de code weer opnieuw gebruikenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:42 schreef SacreCoeur het volgende:
1304 en de andere 25% deed t niet meer.. ik heb gewoon een paar accounts lopen omdat ik anders over het limiet heen zit, en ik wil niet aan de deur betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |