De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker wel, ik ben bang hem te breken.quote:
Ik had twijfels, toch voor deze gegaan en dan daarbij een Asus desktop.quote:
Om te gamen?quote:Op donderdag 29 september 2011 22:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zeker wel, ik ben bang hem te breken.
[..]
Ik had twijfels, toch voor deze gegaan en dan daarbij een Asus desktop.
Ik weet al welke, beesten desktop dat het wordt.
oke maar ze is bezig met iets dusquote:Op donderdag 29 september 2011 22:03 schreef speedking het volgende:
[..]
hadden beetje gepraten van alles goed toen vroeg k wat en geen reactie![]()
Ja, en om gewoon thuis mee te werken. Geen laptop meer, dat werkt voor geen meter.quote:
hee xd heb je er wat over gezegtquote:Op donderdag 29 september 2011 22:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
oke maar ze is bezig met iets dus
Net alsof je een beest van een pc nodig hebt om op te werken.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja, en om gewoon thuis mee te werken. Geen laptop meer, dat werkt voor geen meter.
Gepost vanaf mijn MacBook Air.
jaquote:Op donderdag 29 september 2011 22:05 schreef speedking het volgende:
[..]
hee xd heb je er wat over gezegt
nee serieus nooit iets grappigs of origineelsquote:
Toch, ik neem een desktop om er zeker 5 jaar mee te doen. Zit een van de beste processors in en dat is het belangrijkste.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof je een beest van een pc nodig hebt om op te werken.
Goede computer.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Toch, ik neem een desktop om er zeker 5 jaar mee te doen. Zit een van de beste processors in en dat is het belangrijkste.
Deze desktop
Lekker voor je stik erin hihihihiquote:Op donderdag 29 september 2011 22:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
nee serieus nooit iets grappigs of origineels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |