Beter krijgt ze een retegeil lingeriesetje.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:19 schreef YUR het volgende:
Foto van GotC en t cadeautje volgt heeeel snel
Helaas, helaas...quote:Op donderdag 29 september 2011 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter krijgt ze een retegeil lingeriesetje.
Nais!quote:Op donderdag 29 september 2011 20:23 schreef GotC het volgende:
M'n cadeautje
[ afbeelding ]
Canon Eos 500D![]()
Da's geen cadeautje meer, da's een Cadeauquote:Op donderdag 29 september 2011 20:23 schreef GotC het volgende:
M'n cadeautje
[ afbeelding ]
Canon Eos 500D![]()
Iddquote:Op donderdag 29 september 2011 20:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's geen cadeautje meer, da's een Cadeau
quote:Op donderdag 29 september 2011 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laatst al nieuwe lingerie gekocht omdat we 3 jaar samen zijnquote:Op donderdag 29 september 2011 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helaas hadden we toen nog geen cameraquote:Op donderdag 29 september 2011 20:41 schreef GotC het volgende:
[..]
Laatst al nieuwe lingerie gekocht omdat we 3 jaar samen zijn![]()
.
Heeft ze dat setje al weggegooid dan?quote:Op donderdag 29 september 2011 20:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Helaas hadden we toen nog geen camera
Als zou dat zo zijn, dan kan ze prima nakend op de foto.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heeft ze dat setje al weggegooid dan?
quote:Op donderdag 29 september 2011 20:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Heeft ze dat setje al weggegooid dan?
Ik deel jullie meningquote:Op donderdag 29 september 2011 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als zou dat zo zijn, dan kan ze prima nakend op de foto.
Complimentjes over je uiterlijk kun je nooit genoeg krijgen, vind je ook niet?quote:
En ik heb ervaring met naakte vrouwen. Volgens mij vormen wij een prachtig team!quote:Op donderdag 29 september 2011 20:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Fotograaf nodig?ik heb ervaring met dSLR
Team Triple Aquote:Op donderdag 29 september 2011 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ik heb ervaring met naakte vrouwen. Volgens mij vormen wij een prachtig team!
Anno 2011 beslist een vrouw dat gewoon zelf.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:55 schreef YUR het volgende:
En ik heb ervaring met GotC. En die ervaring heeft me geleerd dat ik haar lekker helemaal voor mezelf wil houden![]()
QFTquote:Op donderdag 29 september 2011 20:55 schreef YUR het volgende:
En ik heb ervaring met GotC. En die ervaring heeft me geleerd dat ik haar lekker helemaal voor mezelf wil houden![]()
Owh?quote:Op donderdag 29 september 2011 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Anno 2011 beslist een vrouw dat gewoon zelf.
Owjaquote:Op donderdag 29 september 2011 21:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Holland in da hood kijken denk ik
Ik wel jaquote:Op donderdag 29 september 2011 21:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Holland in da hood kijken denk ik
Ik erger me nog steeds aan die niggahquote:Op donderdag 29 september 2011 22:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik erger me zoooooooo aan die G-Low met dat kutaccent
MC Biggahquote:Op donderdag 29 september 2011 22:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik erger me nog steeds aan die niggah
Ben wel benieuwd naar die make-over, geen vlechtjes meer
Iddquote:Op donderdag 29 september 2011 22:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
Die witte rand op zijn hoofd
Wandelend zebrapadquote:Op donderdag 29 september 2011 22:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
Die witte rand op zijn hoofd
Ja precies! Dat had ik dus vanmorgen...hoop maar dat GotC er niet door wakker is gewordenquote:Op vrijdag 30 september 2011 07:11 schreef nectarientje het volgende:
si! En het geluid van de wekker blijkt dan ineens heel goed in de droom te passen waardoor het echt even duurt voor ik wakker ben
Dagelijksquote:Op vrijdag 30 september 2011 06:42 schreef YUR het volgende:
Hebben jullie dat ook weleens? Dat je wekker gaat, en je dan ff geen flauw idee hebt wat er aan de hand is?
Bij mij gebeurt het eigenlijk alleen als ik veel te weinig slaap heb gehad. De laatste tijd is dat idd dagelijksquote:
Het komt echt goed he, je weet 'tquote:Op vrijdag 30 september 2011 08:37 schreef YUR het volgende:
[..]
Bij mij gebeurt het eigenlijk alleen als ik veel te weinig slaap heb gehad. De laatste tijd is dat idd dagelijks
Alles komt goedquote:Op vrijdag 30 september 2011 08:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het komt echt goed he, je weet 't
Nope!quote:Op vrijdag 30 september 2011 08:06 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja precies! Dat had ik dus vanmorgen...hoop maar dat GotC er niet door wakker is geworden
Een weekend met heerlijk weerquote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:30 schreef GotC het volgende:
Oh ja, ik ging douchen
Vieze ramen schoonmaken = Grace ook gelijk vies
Heb je met je sponsbikini tegen het vieze raam gedrukt gestaan? Er zijn handigere manieren hoor, ookal zal Yur het helemaal niet erg vinden...quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:30 schreef GotC het volgende:
Oh ja, ik ging douchen
Ja, ik zag m liggen in m'n kast en kon m niet weerstaan!quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:47 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Heb je met je sponsbikini tegen het vieze raam gedrukt gestaan? Er zijn handigere manieren hoor, ookal zal Yur het helemaal niet erg vinden...
Had ik dat geweten. had je hier ook even kunnen lappenquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:30 schreef GotC het volgende:
Oh ja, ik ging douchen
Heb er hier al een half jaar moed voor moeten verzamelenquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Had ik dat geweten. had je hier ook even kunnen lappen
Owh, ik denk dat ik al een jaar of 4 aan het verzamelen benquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Heb er hier al een half jaar moed voor moeten verzamelen
Hier hebben we ook een glasenwasser, maar die komy niet op het balkonquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb mijn broertje die het maandelijks komt doenHij is glazenwasser dus rijdt gewoon langs met zijn werkwagen
Mijn broertje komt het zelfs binnen doenquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier hebben we ook een glasenwasser, maar die komy niet op het balkon
Wij hebben gewoon helemaal geen glazenwasserquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier hebben we ook een glasenwasser, maar die komy niet op het balkon
Kan je wel zelf bij alle ramen?quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon helemaal geen glazenwasser
Stuur'em ff hier langs danquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Mijn broertje komt het zelfs binnen doen
In feite wel, maar het zeembalkon is niet bepaald handig. Nooit streeploos boveninquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kan je wel zelf bij alle ramen?
[..]
Stuur'em ff hier langs dan
Nou ja, beter dan met een dikke laag stof erop denk ik danquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:37 schreef GotC het volgende:
[..]
In feite wel, maar het zeembalkon is niet bepaald handig. Nooit streeploos bovenin.
Mja, die dikke laag stof heb ik net weggehaaldquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, beter dan met een dikke laag stof erop denk ik dan
wij hebben er ook zo eenquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:59 schreef WheeleE het volgende:
* WheeleE heeft een schoonmaakmevrouw die ook de ramen lapt.
Heurlijk!
Ik heb hier nog eentje staan, zo'n motorola...heeft dat zin?quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:45 schreef WheeleE het volgende:
Crap. Ziggomodem dood
Ik voel afkickverschijnselen opkomen...
Geen flauw idee of en hoe die dingen uitwisselbaar zijn. Ik ga eerst ff bellen met Ziggo, maar ik wil je aanbod wel achter de hand houden. Bedankt voor het aanbodquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:17 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb hier nog eentje staan, zo'n motorola...heeft dat zin?
Ik hoor t wel! Je hebt mn nummer nog?quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:33 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Geen flauw idee of en hoe die dingen uitwisselbaar zijn. Ik ga eerst ff bellen met Ziggo, maar ik wil je aanbod wel achter de hand houden. Bedankt voor het aanbod
yup!quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:48 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik hoor t wel! Je hebt mn nummer nog?
Goed bezig!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:48 schreef nectarientje het volgende:
hallow!
Wij zijn net gaan hardlopen en fitnessen in het parkEcht zalig weertje voor! Nu wel een heel rood hoofd maar goed, let the fatties burn!
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:41 schreef nectarientje het volgende:
Wij vertrekken zo richting strand of parkEven kijken wat lekker is. Turkse pide erbij, lekker smeerseltje en gaan!
Limoentjes voor vanavond zijn binnen, sapjes ook dus de Alcoholisten van Catan kunnen los!
Is toch eigenlijk te gek voor woorden?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:16 schreef nectarientje het volgende:
Strand was echt meer dan prima! Gewoon mijn eerste zon-dag op het strand in fucking oktober
Ik vind het stoer van jullie allebeiquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:35 schreef YUR het volgende:
Ik dacht heel stoer te zijn door vanmorgen met een vriend van me 55km te fietsen: Kijkduin - Katwijk en weer terug.
Zie ik dat Atreidez bijna 100km heeft gefietst vandaag![]()
Ik ben helemaal aan snot gereden door die vriend van me. Maarja, hij goed gesoigneerd op een racefiets, ik in mn kloffie op een oute MTB met straatbandjesquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik vind het stoer van jullie allebei
Hopelijk heeft de zomer zich vergist/verslapen en gaat de zomer nu pas beginnen want damn hoe heerlijk is die zon
Hallo, Nectafiertje, Negerientje en ik zijn wezen hardlopen. Zijn wij niet stoer?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik vind het stoer van jullie allebei
Hopelijk heeft de zomer zich vergist/verslapen en gaat de zomer nu pas beginnen want damn hoe heerlijk is die zon
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:35 schreef YUR het volgende:
Ik dacht heel stoer te zijn door vanmorgen met een vriend van me 55km te fietsen: Kijkduin - Katwijk en weer terug.
Zie ik dat Atreidez bijna 100km heeft gefietst vandaag![]()
Helaas, ik moet morgen weer mietjeballen....quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:52 schreef Atreidez het volgende:
[..]Mooi weertje.. Heb 3x extran bij moeten halen. Top dat je ook ben wezen fietsen
Morgen weer?
Het grappige was nog dat ik na t fietsen even op de boulevard bij vrienden zou gaan kijken, maar na een douche en op de halleluja kwam ik me toch amper die dijk nog op
neh, donderdagochtend komt er eenmonteur pm de modem om te wisselen. Alhoewek ik m in eerste inwtantie ook zelf heb aangesloten, maargoef. Regels ofzo...quote:Op zondag 2 oktober 2011 11:49 schreef GotC het volgende:
Morning
Nog steeds geen geluk met t internet WheeleE? Ons aanbod staat nog steeds.
Verder hele fijne avond gehad bij Nectafiertje en Negerientje![]()
Geen idee wat ik vandaag ga doen..maar waarschijnlijk beginnen met leren voor (ja, weer), m'n examen. Examen staat gepland voor aanstaande vrijdag
Lastige dingen iddquote:Op zondag 2 oktober 2011 12:12 schreef WheeleE het volgende:
[..]
neh, donderdagochtend komt er eenmonteur pm de modem om te wisselen. Alhoewek ik m in eerste inwtantie ook zelf heb aangesloten, maargoef. Regels ofzo...
Tot die tijd red ik het wel met mijn telefoon en het internet op mn werk
Ik heb ook geen flauw idee hoe zo'n modem ingesteld moet worden, dus wordt toch lastig met een heel ander modem.
Dan heeft ie de juiste instelling...quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Lastige dingen iddIk heb er ook echt geen verstand van
Yur daarentegen, die stelt die dingen in alsof het niks is.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:20 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Dan heeft ie de juiste instelling...
Hoe? Instellingsgericht? Of rijp voor een instelling?quote:
Welkom terug van nooit-weggeweest.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:32 schreef WheeleE het volgende:
Yes! Vaders met electra-kennis zijn geweldig!Modem bleek niet rot, maar de adapter. Een reserve-adapter bleek voldoende om mijn internetverslaving weer te kalmeren...
Die mag je zelf invullenquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:31 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Hoe? Instellingsgericht? Of rijp voor een instelling?
Sinds 31 augustusquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:34 schreef Barreltje het volgende:
Werken hier
hoe lang zit je nou al op de bank GotC??
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:58 schreef YUR het volgende:
Hoera, we krijgen een nieuwe ruit in de woonkamer
Vast welquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:38 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje wil in d'r bed kruipen!
GotC, kan jij het even overnemen hier van me??
mooi!quote:
Nutteloze informatiequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:48 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mooi!
dan ga ik naar m'n bed,
vul jij nog even dat excel bestand met nutteloze informatie??
jah..\quote:
Ze wisten dat jij kwamquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:00 schreef YUR het volgende:
Tis druk op de HHS. Dacht dat studenten nooit naar school gingen
Plausibelquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ze wisten dat jij kwamen wilde jou massaal aanschouwen
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:43 schreef GotC het volgende:
[..]
Omdat ik hier ben!
Zo maar effe hardlopen..anders kom ik nooit meer buiten![]()
Nu nog een mooi rondjequote:
Veel plezier dan maar in Utrechtquote:Op woensdag 5 oktober 2011 07:09 schreef YUR het volgende:
Lekker rustig op de weg
Ben nu alleen wat vroeg bij Utrecht, dus heb mn tuut maar ff langs de kant gegooid....
En achter je staat de file waar ik nu in sta zeker?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 07:09 schreef YUR het volgende:
Lekker rustig op de weg
Ben nu alleen wat vroeg bij Utrecht, dus heb mn tuut maar ff langs de kant gegooid....
Zo...dat is wel een reis ja. Ga je dat met de auto of met OV doen? En hoe laat moet je beginnen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:18 schreef GotC het volgende:
Ik krijg t echt moeilijk als ik (waarschijnlijk) vanaf volgende week elke dag naar De Meern toe moet
Geen idee qua tijden, maar met OV. Filerijden vind ik al helemaal dodelijk als ik alleen in de auto zitquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:32 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Zo...dat is wel een reis ja. Ga je dat met de auto of met OV doen? En hoe laat moet je beginnen?
Pittig. 's Middags is het in iets meer dan een uurtje terug naar huis te doen, zonder file. In de ochtend ben je er met de auto toch wel richting de 1.5 uur mee bezig, mét file. Volgend jaar zou dat beter moeten worden met de extra rijstrook die ze aan het maken zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:38 schreef GotC het volgende:
[..]
Geen idee qua tijden, maar met OV. Filerijden vind ik al helemaal dodelijk als ik alleen in de auto zit
Maargoed, het is dus anderhalf uur reistijd per enkele reis!
We hebben t al redelijk uitgedacht enzo dat ik best weleens elke dag pas om 7 uur/half 8 thuis zou kunnen zijn..
Mja..hangt erg af van de werktijden I guess. Maarrr, het is iig waarschijnlijk maar tot decemberquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:02 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Pittig. 's Middags is het in iets meer dan een uurtje terug naar huis te doen, zonder file. In de ochtend ben je er met de auto toch wel richting de 1.5 uur mee bezig, mét file. Volgend jaar zou dat beter moeten worden met de extra rijstrook die ze aan het maken zijn.
En cupcakesquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:54 schreef YUR het volgende:
Prima dagje zo
Vanmorgen goede gesprekken gehad bij een andere afdeling, vanmiddag eindelijk weer eens hardgelopen (ging lekker!) en straks heerlijk eten
Prima voorbereiding op een avond doorknallen met de studie dus!
Oh wellquote:
F4F..damn, daar ben ik al eeuwen niet geweestquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ga vanavond maar eens F4F bezoeken![]()
Iemand toevallig ook die kant op?
Wat een toeval, ik was ook van plan om te gaanquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zou best willen, maar andere dingen gaan ff voor...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ga je dan heul hard rollen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:35 schreef WheeleE het volgende:
Ik wissel af. Ze hebbentoch overal loopbanden![]()
Nee...ik deed een poging om een hele flauwe grap te maken. Die faaldequote:
Dat dachten we alquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:37 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Nee...ik deed een poging om een hele flauwe grap te maken. Die faalde
Fuckquote:
Waar wat? Waar ik naar de sportschool ga? Nergens. Ik ben a-sportief. Ik hang voor de tv vanavond...quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:40 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Waar wat? Waar ik naar de sportschool ga? Nergens. Ik ben a-sportief. Ik hang voor de tv vanavond...
En daar faalt mijn grap nog harderquote:
Ik snap er niks meer vanquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:42 schreef WheeleE het volgende:
[..]
En daar faalt mijn grap nog harderDamnit!
Never mind. Ik ga mijn verdriet wegeten...quote:
Verdriet?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:44 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Never mind. Ik ga mijn verdriet wegeten...
Kijk je uit dat je niet te dik wordt?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:44 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Never mind. Ik ga mijn verdriet wegeten...
Please...that aint gonna happenquote:
Ik kan vreten wat ik wil, maar er komt niks bij. Helaas...quote:
Ik heb nog wel wat over voor jequote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:23 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik kan vreten wat ik wil, maar er komt niks bij. Helaas...
Als dat zou kunnenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:47 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat over voor jeKilootje of 10?
Succes straks GotC van Goghquote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:31 schreef GotC het volgende:
Nou, daar gaan we weer3e keer scheepsrecht?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Succes straks GotC van Gogh
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:41 schreef YUR het volgende:
Ik heb altijd al een zwak gehad voor vrouwen met 1 oor
ik las verloofd ...quote:
polygamie!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:16 schreef GotC het volgende:
[..]
Nja, er zitten 4 ronde hechtingen in, dus opzich
Oorigami past beter in deze context.quote:
Ruzie met mn lijf. Voor de verandering.quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:39 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ruzie met mn lijf. Voor de verandering.
Tot zover ook mijn klaagzang. Boeit verder niet.quote:
Jazeker!quote:
Vanavond bij mn vader eten, samen met mn zusje en een vriendinquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:00 schreef YUR het volgende:
[..]
Jazeker!
Vanaf nu tot en met vanavond: Studie
Morgen: Studie
Zondagmiddag: Wedstrijdje mietjesbal. 's Avonds: Studie
Maandag: Studie
Dinsdag: Studie
En jij?
Nu al?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:50 schreef YUR het volgende:
Eindelijk een goed idee voor één van mn 2 papers opgedaan...pfff...
Tijd voor een break?quote:
Oh. Succes dan maarquote:
En waar is mini-AA?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
https://www.facebook.com/(...)1629061520727&type=1
Criminaliteit viert hoogtij onder de kids in Den Haag
Zonde! Zocht de foto van hem alquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nietdie werkt daar niet aan mee
*grinnik* Heb je naar buiten gekeken? Ik mag hopen voor je dat de mietjes binnen mogen spelenquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:25 schreef YUR het volgende:
Zo, straks een ff lekker een potje mietjesballen. Ik heb net rugby zitten kijken, en dat heeft me geinspireerd![]()
Heerlijk juist! Van mij mag het ook flink gaan regenenquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:26 schreef WheeleE het volgende:
[..]
*grinnik* Heb je naar buiten gekeken? Ik mag hopen voor je dat de mietjes binnen mogen spelen
Het is koud buiten, geloof me.
Het miezert. Is dat ook goed?quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:27 schreef YUR het volgende:
[..]
Heerlijk juist! Van mij mag het ook flink gaan regenen
Senks men!quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:30 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Het miezert. Is dat ook goed?
Succes in ieder geval
Oh bahquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:17 schreef Jill-RMC het volgende:
Heb een heerlijke strandwandeling gemaakt met de pluisjes....helaas roken de pluisjes ergens tussen De Fuut en De Kwartel de heerlijke geur van ontbinding en weg waren ze en toen kon ik ze na een paar minuten van een dode halve bruinvis oid aftrekken.
En lekker dat ze roken!
Dus thuisgekomen meteen hele wasbeurt met citroenshampoo.
Ja, het was weer geweldigquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Oh bahJe bent dus lekker bezig geweest vandaag?
Oehoehoehoeh! Applecrumble!quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:26 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ja, het was weer geweldig
Daarom ga ik de rest van een avond met appelcrumble en vanilleijs op de bank hangen
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:59 schreef Jill-RMC het volgende:
Voel me dan toch een btje schuldig met mn taart en ijs als ik Obese zit te kijken. Vreemd genoeg heb ik dan ook ineens de drang om naar de sportschool te gaan
Echt hequote:Op zondag 9 oktober 2011 22:59 schreef Jill-RMC het volgende:
Voel me dan toch een btje schuldig met mn taart en ijs als ik Obese zit te kijken. Vreemd genoeg heb ik dan ook ineens de drang om naar de sportschool te gaan
quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind t te grappigZie al die pubertjes met hun BB ping al helemaal stressen de hele dag
En, hoe voelt dat nou? Zonder al die piepjes de hele dag?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Geen twitter, facebook of internet
Alleen primitief smsen en bellen
Alsof ik ben gestopt met rokenquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:54 schreef GotC het volgende:
[..]
En, hoe voelt dat nou? Zonder al die piepjes de hele dag?
Mja, mooi moment om een HTC te kopenquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Alsof ik ben gestopt met rokenafkicken is niet tof
HTCquote:
Je had zeker 1 van de 1e HTC's oid? Die waren iddquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
HTC![]()
Nee dankje
Dan liever samsung
HTC, Sony, Nokia en vanaf nu BB staan op mijn nooit-te-nemen-telefoons-lijstje
* GotC meldtquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand met nieuwsgroepen hier die mij even kan helpen met een bepaalde NZB?
iddquote:
weet er iemand nog "iets leuks " te doen in den haag de komende weken??quote:
Iets leuks? Qua wat? 's Avonds? In t weekend?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:27 schreef Barreltje het volgende:
[..]
weet er iemand nog "iets leuks " te doen in den haag de komende weken??
* Barreltje is rusteloos maar heeft geen idee wat te doen
ahh.. de drive-in bios al gemistquote:
http://www.puurdenhaag.com/evenementenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ahh.. de drive-in bios al gemist
maar zulk soort dingen jah..
er gebeurt zooo veel in denhaag/rijswijk waar ik niks van weet
kunnen we geen week agenda maken ofzo??
Idd, lijkt me nou niet echt geweldig ofzoquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:49 schreef WheeleE het volgende:
Er was vorige maand een beach-drivein disco. Voor rolstoelen.
Gezellig met zijn allen soort-zoekt-soort doen en als aapjes te kijk zitten.
"Ach wat leuk, de kreupeltjes kunnen ook eens op het strand, wat fijn voor ze!"
Nja, ieder zijn ding hoor, maar t is niks voor mij. Net als die Zonnebloemreizen. Huuuquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:29 schreef GotC het volgende:
[..]
Idd, lijkt me nou niet echt geweldig ofzo
Net effe lekker aan t sporten geweest in de sportschool
Pfff wat een gedoe zeg!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:03 schreef nectarientje het volgende:
En? Willen ze je foto hebben?
Ik heb net eens geinformeerd hoe het grof vuil systeem werkt als je moet betalen voor je afval (sloopafval = betalen). Ik moet dan eerst naar zo'n wegbrengstation om te vertellen hoeveel zakken ik aan de weg ga zetten, dan betalen en een afspraak maken wanneer ik ze aan de weg gaan zetten en klaar. Enige kink in de kabel is dat ik zo'n buurt heb waar iedereen vrolijk iets bij gaat zetten als er iets aan de weg staat. Nu is dat normaal niet zo'n drama en als het een klein beetje is, is het ook niet erg zei de grofvuiltelefoniste (hele aardige vrouw trouwens!) maar als er dus flink wordt bijgezet, nemen ze het niet mee. Vind ik heel logisch, maar dan blijf ik met mijn zakken zitten.. Het is dan niet zo dat ik een bekeuring krijg voor onjuist aanbieden oid omdat ik al betaald heb, maar ideaal is het niet natuurlijk. Plan is dan nu maar om het s ochtends zo laat mogelijk naar beneden te sjouwen zodat er niet veel mensen in de gelegenheid gaan zijn (hoop ik) om er iets bij te zetten..
Bij een afvalstation langs? De keren dat ik grofvuil heb laten ophalen, was telefonisch doorgeven wat je aanbiedt voldoende. En ja, zo laat mogelijk buiten zetten is geen overbodige luxe. Ook in de buurt waar ik woon.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:03 schreef nectarientje het volgende:
En? Willen ze je foto hebben?
Ik heb net eens geinformeerd hoe het grof vuil systeem werkt als je moet betalen voor je afval (sloopafval = betalen). Ik moet dan eerst naar zo'n wegbrengstation om te vertellen hoeveel zakken ik aan de weg ga zetten, dan betalen en een afspraak maken wanneer ik ze aan de weg gaan zetten en klaar. Enige kink in de kabel is dat ik zo'n buurt heb waar iedereen vrolijk iets bij gaat zetten als er iets aan de weg staat. Nu is dat normaal niet zo'n drama en als het een klein beetje is, is het ook niet erg zei de grofvuiltelefoniste (hele aardige vrouw trouwens!) maar als er dus flink wordt bijgezet, nemen ze het niet mee. Vind ik heel logisch, maar dan blijf ik met mijn zakken zitten.. Het is dan niet zo dat ik een bekeuring krijg voor onjuist aanbieden oid omdat ik al betaald heb, maar ideaal is het niet natuurlijk. Plan is dan nu maar om het s ochtends zo laat mogelijk naar beneden te sjouwen zodat er niet veel mensen in de gelegenheid gaan zijn (hoop ik) om er iets bij te zetten..
Duidelijk!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:21 schreef nectarientje het volgende:
Normaal grofvuil is inderdaad een kwestie van bellen en aan de weg zetten. Voor sloopafval moet je betalenDus dat kan ik wel aan de weg zetten, maar dan wordt het niet meegenomen.
Ohh!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:21 schreef nectarientje het volgende:
Normaal grofvuil is inderdaad een kwestie van bellen en aan de weg zetten. Voor sloopafval moet je betalenDus dat kan ik wel aan de weg zetten, maar dan wordt het niet meegenomen.
Die gipsplaten moeten nog steeds wegquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:06 schreef GotC het volgende:
Pfff wat een gedoe zeg!
Heb je zo veel grofvuil dat weg moet? Maar hoeveel kost het dan om het weg te laten halen?
Ah, okquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:23 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Die gipsplaten moeten nog steeds wegEerste drie puinzakken zijn 20 euro en ik geloof wel dat het in drie zakken gaat passen.
Je moet er ook voor betalen als je het wegbrengt trouwens, alleen gaat dat wat lastig op de fiets
Ik heb ook al gekeken of het met de tram zou kunnen maar ook dat is niet ideaalquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:25 schreef GotC het volgende:
En idd, dat lijkt me een interessante opgave
Yep! Geaccepteerd, betaald, volgende week dinsdag kan ik mijn rijbewijs ophalen.quote:
Stadskantoor Leyweg!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:43 schreef WheeleE het volgende:
Yep! Geaccepteerd, betaald, volgende week dinsdag kan ik mijn rijbewijs ophalen.
Wat is het trouwens druk in het stadsdeelkantoor Escamp
En wat is het groot daar! Waus gebouw, erg modern...
Ja, het is een heel apart gebouw. Past niet helemaal in z'n omgeving vind ik, maar wel heel mooi van binnen. Een architectonisch betere versie van het stadhuis. Minder kubustisch is koud.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stadskantoor Leyweg!Mooi pand ja. Mooi uitzicht ook vanaf de bovenste verdieping.
Ik vind het Stadhuis mooier.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:13 schreef WheeleE het volgende:
Ja, het is een heel apart gebouw. Past niet helemaal in z'n omgeving vind ik, maar wel heel mooi van binnen. Een architectonisch betere versie van het stadhuis. Minder kubustisch is koud.
Het heft allebei wel wat. Ik ben in beiden te weinig geweest recentelijk om daar verder iets nuttigs over te zeggen. Parkeren bij de Leyweg was wel een stuk beter te doen dan bij het stadhuisquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind het Stadhuis mooier.Maar ik hou wel van rechte lijnen en open ruimtes. Heeft Richard Maier mooi ontworpen als je het mij vraagt.
De stad wil je sowieso niet zijn met de auto met het Verkeer Circulatie Plan. Nee, als ik naar de stad wil dan laat ik admiraal voorrijden en die zet mij midden in het centrum af.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:18 schreef WheeleE het volgende:
Het heft allebei wel wat. Ik ben in beiden te weinig geweest recentelijk om daar verder iets nuttigs over te zeggen. Parkeren bij de Leyweg was wel een stuk beter te doen dan bij het stadhuis
Eensch. Enigszins parkeren wil me nog wel lukken bij de Hogeschool vd Kunsten. Maar das weer zo'n end rollen naar de Grote Markt. Dan liever AA's ijzeren ros Y:quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De stad wil je sowieso niet zijn met de auto met het Verkeer Circulatie Plan. Nee, als ik naar de stad wil dan laat ik admiraal voorrijden en die zet mij midden in het centrum af.
Zorg dat je er een keer bent het uur na zonsopgang, dan is het gebouw zowel van binnen als van buiten op zijn meest fotogeniek. Leuk weetje, alle onderdelen (tegels, platen, ruiten) hebben allemaal afmetingen die een veelvoud zijn van 9 centimeter.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:25 schreef GotC het volgende:
Ik ben grote fan van het stadhuisDe lijnen, constructie..alles
. Laatst ook effe op m'n gemakkie wat foto's gemaakt van de buitenkant, fijn
.
Goeie tipquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zorg dat je er een keer bent het uur na zonsopgang, dan is het gebouw zowel van binnen als van buiten op zijn meest fotogeniek. Leuk weetje, alle onderdelen (tegels, platen, ruiten) hebben allemaal afmetingen die een veelvoud zijn van 9 centimeter.
Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:29 schreef GotC het volgende:
Goeie tip
Ik zat er dit keer echt midden op de dag, strakblauwe lucht..Effe kijken of ik er 1 kan vinden. Nog niet veel soeps qua fotografie, maar toch
Mooie blauwe lucht inderdaad. De 2e vind ik het leukst vanwege het lijnenspel. Bij de 1e jammer dat het danstheater de foto zo rommelig maakt. Volgende keer een paar stappen naar links doen voor je de foto maakt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:52 schreef GotC het volgende:
[..]
2 simpele foto'sWas tevens de 1e keer met m'n camera buiten
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idd, die lucht icm het witte gebouwquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooie blauwe lucht inderdaad. De 2e vind ik het leukst vanwege het lijnenspel. Bij de 1e jammer dat het danstheater de foto zo rommelig maakt. Volgende keer een paar stappen naar links doen voor je de foto maakt.
Het is inderdaad jammer dat je het dak van het atrium door de ruiten heen ziet. andere hoek proberen dan maar?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:59 schreef GotC het volgende:
Idd, die lucht icm het witte gebouwDe 2e foto ben ik ook echt niet tevreden over, zo druk en rommelig
.
En zat op die trappen, dus zal de volgende keer wat opschuiven
Yupquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is inderdaad jammer dat je het dak van het atrium door de ruiten heen ziet. andere hoek proberen dan maar?
Tsja, dat wordt elke keer gezegd en vervolgens -1 reactie eropquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:14 schreef WheeleE het volgende:
Zeg, ging er nou binnenkort gebowled worden hier? Of ben ik abuis?
Hmm. Over een tijdje nog maar eens een balletje opgooien dan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Tsja, dat wordt elke keer gezegd en vervolgens -1 reactie erop.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:23 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Hmm. Over een tijdje nog maar eens een balletje opgooien dan.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:24 schreef GotC het volgende:
[..]of iets anders..zoals de spelletjesavond
Ja deze kan écht niet meer. Die is zó vorige week!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:28 schreef GotC het volgende:
[..]
Nog 5 posts..dan kunnen we een betere TT aan deze reeks geven
Iets met ballen in het stadhuis ofzo...eens denken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Hmm..lastig.
Iets leuks iig, niks depressief qua weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |