Beter krijgt ze een retegeil lingeriesetje.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:19 schreef YUR het volgende:
Foto van GotC en t cadeautje volgt heeeel snel
Helaas, helaas...quote:Op donderdag 29 september 2011 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter krijgt ze een retegeil lingeriesetje.
Nais!quote:Op donderdag 29 september 2011 20:23 schreef GotC het volgende:
M'n cadeautje
[ afbeelding ]
Canon Eos 500D![]()
Da's geen cadeautje meer, da's een Cadeauquote:Op donderdag 29 september 2011 20:23 schreef GotC het volgende:
M'n cadeautje
[ afbeelding ]
Canon Eos 500D![]()
Iddquote:Op donderdag 29 september 2011 20:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's geen cadeautje meer, da's een Cadeau
quote:Op donderdag 29 september 2011 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laatst al nieuwe lingerie gekocht omdat we 3 jaar samen zijnquote:Op donderdag 29 september 2011 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helaas hadden we toen nog geen cameraquote:Op donderdag 29 september 2011 20:41 schreef GotC het volgende:
[..]
Laatst al nieuwe lingerie gekocht omdat we 3 jaar samen zijn![]()
.
Heeft ze dat setje al weggegooid dan?quote:Op donderdag 29 september 2011 20:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Helaas hadden we toen nog geen camera
Als zou dat zo zijn, dan kan ze prima nakend op de foto.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heeft ze dat setje al weggegooid dan?
quote:Op donderdag 29 september 2011 20:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Heeft ze dat setje al weggegooid dan?
Ik deel jullie meningquote:Op donderdag 29 september 2011 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als zou dat zo zijn, dan kan ze prima nakend op de foto.
Complimentjes over je uiterlijk kun je nooit genoeg krijgen, vind je ook niet?quote:
En ik heb ervaring met naakte vrouwen. Volgens mij vormen wij een prachtig team!quote:Op donderdag 29 september 2011 20:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Fotograaf nodig?ik heb ervaring met dSLR
Team Triple Aquote:Op donderdag 29 september 2011 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ik heb ervaring met naakte vrouwen. Volgens mij vormen wij een prachtig team!
Anno 2011 beslist een vrouw dat gewoon zelf.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:55 schreef YUR het volgende:
En ik heb ervaring met GotC. En die ervaring heeft me geleerd dat ik haar lekker helemaal voor mezelf wil houden![]()
QFTquote:Op donderdag 29 september 2011 20:55 schreef YUR het volgende:
En ik heb ervaring met GotC. En die ervaring heeft me geleerd dat ik haar lekker helemaal voor mezelf wil houden![]()
Owh?quote:Op donderdag 29 september 2011 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Anno 2011 beslist een vrouw dat gewoon zelf.
Owjaquote:Op donderdag 29 september 2011 21:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Holland in da hood kijken denk ik
Ik wel jaquote:Op donderdag 29 september 2011 21:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Holland in da hood kijken denk ik
Ik erger me nog steeds aan die niggahquote:Op donderdag 29 september 2011 22:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik erger me zoooooooo aan die G-Low met dat kutaccent
MC Biggahquote:Op donderdag 29 september 2011 22:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik erger me nog steeds aan die niggah
Ben wel benieuwd naar die make-over, geen vlechtjes meer
Iddquote:Op donderdag 29 september 2011 22:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
Die witte rand op zijn hoofd
Wandelend zebrapadquote:Op donderdag 29 september 2011 22:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
Die witte rand op zijn hoofd
Ja precies! Dat had ik dus vanmorgen...hoop maar dat GotC er niet door wakker is gewordenquote:Op vrijdag 30 september 2011 07:11 schreef nectarientje het volgende:
si! En het geluid van de wekker blijkt dan ineens heel goed in de droom te passen waardoor het echt even duurt voor ik wakker ben
Dagelijksquote:Op vrijdag 30 september 2011 06:42 schreef YUR het volgende:
Hebben jullie dat ook weleens? Dat je wekker gaat, en je dan ff geen flauw idee hebt wat er aan de hand is?
Bij mij gebeurt het eigenlijk alleen als ik veel te weinig slaap heb gehad. De laatste tijd is dat idd dagelijksquote:
Het komt echt goed he, je weet 'tquote:Op vrijdag 30 september 2011 08:37 schreef YUR het volgende:
[..]
Bij mij gebeurt het eigenlijk alleen als ik veel te weinig slaap heb gehad. De laatste tijd is dat idd dagelijks
Alles komt goedquote:Op vrijdag 30 september 2011 08:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het komt echt goed he, je weet 't
Nope!quote:Op vrijdag 30 september 2011 08:06 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja precies! Dat had ik dus vanmorgen...hoop maar dat GotC er niet door wakker is geworden
Een weekend met heerlijk weerquote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:30 schreef GotC het volgende:
Oh ja, ik ging douchen
Vieze ramen schoonmaken = Grace ook gelijk vies
Heb je met je sponsbikini tegen het vieze raam gedrukt gestaan? Er zijn handigere manieren hoor, ookal zal Yur het helemaal niet erg vinden...quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:30 schreef GotC het volgende:
Oh ja, ik ging douchen
Ja, ik zag m liggen in m'n kast en kon m niet weerstaan!quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:47 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Heb je met je sponsbikini tegen het vieze raam gedrukt gestaan? Er zijn handigere manieren hoor, ookal zal Yur het helemaal niet erg vinden...
Had ik dat geweten. had je hier ook even kunnen lappenquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:30 schreef GotC het volgende:
Oh ja, ik ging douchen
Heb er hier al een half jaar moed voor moeten verzamelenquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Had ik dat geweten. had je hier ook even kunnen lappen
Owh, ik denk dat ik al een jaar of 4 aan het verzamelen benquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Heb er hier al een half jaar moed voor moeten verzamelen
Hier hebben we ook een glasenwasser, maar die komy niet op het balkonquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb mijn broertje die het maandelijks komt doenHij is glazenwasser dus rijdt gewoon langs met zijn werkwagen
Mijn broertje komt het zelfs binnen doenquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier hebben we ook een glasenwasser, maar die komy niet op het balkon
Wij hebben gewoon helemaal geen glazenwasserquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier hebben we ook een glasenwasser, maar die komy niet op het balkon
Kan je wel zelf bij alle ramen?quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon helemaal geen glazenwasser
Stuur'em ff hier langs danquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Mijn broertje komt het zelfs binnen doen
In feite wel, maar het zeembalkon is niet bepaald handig. Nooit streeploos boveninquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kan je wel zelf bij alle ramen?
[..]
Stuur'em ff hier langs dan
Nou ja, beter dan met een dikke laag stof erop denk ik danquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:37 schreef GotC het volgende:
[..]
In feite wel, maar het zeembalkon is niet bepaald handig. Nooit streeploos bovenin.
Mja, die dikke laag stof heb ik net weggehaaldquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, beter dan met een dikke laag stof erop denk ik dan
wij hebben er ook zo eenquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:59 schreef WheeleE het volgende:
* WheeleE heeft een schoonmaakmevrouw die ook de ramen lapt.
Heurlijk!
Ik heb hier nog eentje staan, zo'n motorola...heeft dat zin?quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:45 schreef WheeleE het volgende:
Crap. Ziggomodem dood
Ik voel afkickverschijnselen opkomen...
Geen flauw idee of en hoe die dingen uitwisselbaar zijn. Ik ga eerst ff bellen met Ziggo, maar ik wil je aanbod wel achter de hand houden. Bedankt voor het aanbodquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:17 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb hier nog eentje staan, zo'n motorola...heeft dat zin?
Ik hoor t wel! Je hebt mn nummer nog?quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:33 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Geen flauw idee of en hoe die dingen uitwisselbaar zijn. Ik ga eerst ff bellen met Ziggo, maar ik wil je aanbod wel achter de hand houden. Bedankt voor het aanbod
yup!quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:48 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik hoor t wel! Je hebt mn nummer nog?
Goed bezig!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:48 schreef nectarientje het volgende:
hallow!
Wij zijn net gaan hardlopen en fitnessen in het parkEcht zalig weertje voor! Nu wel een heel rood hoofd maar goed, let the fatties burn!
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:41 schreef nectarientje het volgende:
Wij vertrekken zo richting strand of parkEven kijken wat lekker is. Turkse pide erbij, lekker smeerseltje en gaan!
Limoentjes voor vanavond zijn binnen, sapjes ook dus de Alcoholisten van Catan kunnen los!
Is toch eigenlijk te gek voor woorden?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:16 schreef nectarientje het volgende:
Strand was echt meer dan prima! Gewoon mijn eerste zon-dag op het strand in fucking oktober
Ik vind het stoer van jullie allebeiquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:35 schreef YUR het volgende:
Ik dacht heel stoer te zijn door vanmorgen met een vriend van me 55km te fietsen: Kijkduin - Katwijk en weer terug.
Zie ik dat Atreidez bijna 100km heeft gefietst vandaag![]()
Ik ben helemaal aan snot gereden door die vriend van me. Maarja, hij goed gesoigneerd op een racefiets, ik in mn kloffie op een oute MTB met straatbandjesquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik vind het stoer van jullie allebei
Hopelijk heeft de zomer zich vergist/verslapen en gaat de zomer nu pas beginnen want damn hoe heerlijk is die zon
Hallo, Nectafiertje, Negerientje en ik zijn wezen hardlopen. Zijn wij niet stoer?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik vind het stoer van jullie allebei
Hopelijk heeft de zomer zich vergist/verslapen en gaat de zomer nu pas beginnen want damn hoe heerlijk is die zon
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:35 schreef YUR het volgende:
Ik dacht heel stoer te zijn door vanmorgen met een vriend van me 55km te fietsen: Kijkduin - Katwijk en weer terug.
Zie ik dat Atreidez bijna 100km heeft gefietst vandaag![]()
Helaas, ik moet morgen weer mietjeballen....quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:52 schreef Atreidez het volgende:
[..]Mooi weertje.. Heb 3x extran bij moeten halen. Top dat je ook ben wezen fietsen
Morgen weer?
Het grappige was nog dat ik na t fietsen even op de boulevard bij vrienden zou gaan kijken, maar na een douche en op de halleluja kwam ik me toch amper die dijk nog op
neh, donderdagochtend komt er eenmonteur pm de modem om te wisselen. Alhoewek ik m in eerste inwtantie ook zelf heb aangesloten, maargoef. Regels ofzo...quote:Op zondag 2 oktober 2011 11:49 schreef GotC het volgende:
Morning
Nog steeds geen geluk met t internet WheeleE? Ons aanbod staat nog steeds.
Verder hele fijne avond gehad bij Nectafiertje en Negerientje![]()
Geen idee wat ik vandaag ga doen..maar waarschijnlijk beginnen met leren voor (ja, weer), m'n examen. Examen staat gepland voor aanstaande vrijdag
Lastige dingen iddquote:Op zondag 2 oktober 2011 12:12 schreef WheeleE het volgende:
[..]
neh, donderdagochtend komt er eenmonteur pm de modem om te wisselen. Alhoewek ik m in eerste inwtantie ook zelf heb aangesloten, maargoef. Regels ofzo...
Tot die tijd red ik het wel met mijn telefoon en het internet op mn werk
Ik heb ook geen flauw idee hoe zo'n modem ingesteld moet worden, dus wordt toch lastig met een heel ander modem.
Dan heeft ie de juiste instelling...quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Lastige dingen iddIk heb er ook echt geen verstand van
Yur daarentegen, die stelt die dingen in alsof het niks is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |