Ja dat hoop ik ookquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:33 schreef Mama_Mia het volgende:
Gelukkig is Joe weer gevondenalleen wel naar dat ze buiten zitten
hopelijk blijft Odie in de buurt nu dat Joe weer binnen is!
Ik hoop dat Oognip en ik dinsdag helemaal niet hoeven te komen want dan zijn ze er weer allebei
We blijven er voor duimen!quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:46 schreef Rewimo het volgende:
Ik denk niet dat we Odie net zo te pakken kunnen krijgen als Joe. Als we de deur opendoen vliegt hij er vandoor. Hopelijk gaat hij de vangkooi in, die nu helaas wel op een andere plek staat en niet meer bij de achterdeur.
Net een enorme knuffelsessie met Joe achter de rug, met zijn drieënEerst ik, toen Christan erbij en later qltel. Dat ging prima. Ondertussen at hij brokjes uit een bakje dat Christan onder zijn neusje hield
Hmmm daar zit wel wat in, inderdaad. Staat die kooi nu ver van die plek?quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:57 schreef Rewimo het volgende:
Als we de kooi nu verplaatsen ben ik bang dat we Odie weer wegjagen bij de achterdeur. Ik zit te twijfelen of we dat risico moeten nemen.
Als je Odie, als hij gevangen is, nou eens in de bench zet en daar laat wennen, dan doe je de bench los als je in de gang/kamer bij hem zit en hij niet kan ontsnappen, dan went hij echt heus wel. Bij mij rende hij uiteindelijk ook niet meer weg en ik ben in totaal niet vaker dan een keer of 10 bij Oognip geweest in die tijd, aan het einde mocht ik m oppakken en aaien en spinde hij ook.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:54 schreef Rewimo het volgende:
Ik denk dat het met Joe hier wel goed zou komen, maar met Odie hebben we nog helemaal geen band op kunnen bouwen, en die is zoveel banger dan Joe
Joe is echt een schatje en ik denk dat hij hier prima op zijn plek zou zijn als hij gewend is. Van Odie weet ik het gewoon nietToen hij binnen was (voor hij boven zat) kon ik hem gewoon oppakken. Maar nu laat hij zich niet meer pakken, ook niet toen we hem weer beneden hadden van de week. We mogen ze binnen twee weken terugbrengen, ik denk dat dat veel te kort is voor een katje als Odie, die heeft veel meer tijd nodig om op zijn gemak te komen. Hier in huis lukt dat niet, omdat hij zich overal kan verstoppen. Hij moet echt ergens, zoals bij Oognip, waar het overzichtelijk is en waar hij niet anders kan dan bij mensen zijn.
Ik denk ook dat dat de beste keuze is.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:01 schreef Rewimo het volgende:
Toch maar naar de achterdeur, denken we. Omdat Joe daarachter zit en Odie er hopelijk op af komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |