dat.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:27 schreef liesje1979 het volgende:
Ik duim dat Odie snel gevangen wordt. En ik leef mee met Rewimo, qltel en christan en ik twijfel er niet aan of Joe en Odie daar een geweldig leven tegemoet gaan.
Dat dus.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:27 schreef liesje1979 het volgende:
Ik duim dat Odie snel gevangen wordt. En ik leef mee met Rewimo, qltel en christan en ik twijfel er niet aan of Joe en Odie daar een geweldig leven tegemoet gaan.
Je bent ongetwijfeld wel gek, zij het op een goede manierquote:Op maandag 3 oktober 2011 13:37 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben echt verbaasd dat mensen het idee hebben dat Odie een compleet contactgestoorde angsthaas is die hele speciale TLC nodig heeft. Ik heb hier nu 5 katten en had recent een nestje opvangers, maar slechts twee van de (totaal) 7 hebben zich de eerste dag zien. De andere exemplaren wisten niet hoe snel ze op zoek moesten naar een plek waar ik ze in elk geval niet kon zien. Ik weet niet beter dan het kost een beetje tijd en moeite om een kat tot vriend te maken. Dat het meteen en vanzelf gaat is wmb eerder uitzondering dan regel.
Dat Odie wegkruipt, vind ik dus helemaal niet zo bijzonder en uitzonderlijk. Of ben ik nou gek?
Je bent sowieso gek, maar verder ben ik het met je eens.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:37 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben echt verbaasd dat mensen het idee hebben dat Odie een compleet contactgestoorde angsthaas is die hele speciale TLC nodig heeft. Ik heb hier nu 5 katten en had recent een nestje opvangers, maar slechts twee van de (totaal) 7 hebben zich de eerste dag zien. De andere exemplaren wisten niet hoe snel ze op zoek moesten naar een plek waar ik ze in elk geval niet kon zien. Ik weet niet beter dan het kost een beetje tijd en moeite om een kat tot vriend te maken. Dat het meteen en vanzelf gaat is wmb eerder uitzondering dan regel.
Dat Odie wegkruipt, vind ik dus helemaal niet zo bijzonder en uitzonderlijk. Of ben ik nou gek?
Ik vind het doodnormaal. Bij mij heeft het met één kat ook een tijd geduurd voor ze zichzelf liet zien en het heeft toen nog een half jaar geduurd voor ze zichzelf kon zijn.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:37 schreef ElisaB het volgende:
Ik vind je ook niet gekquote:Op maandag 3 oktober 2011 13:37 schreef ElisaB het volgende:
Het manneke heeft gewoon wat tijd nodig, hij heeft nog niet eens de kans gehad om mee te draaien in het gezin. Als hij straks weer binnen is en er goed gelet wordt op de deuren en ramen gaat het prima. En so what als hij zich een tijdje verbergt, als hij dat nodig heeft moet dat kunnen!quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:20 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik denk dat Odie prima zou passen bij Rewimo en gezinhet is absoluut geen contactgestoorde poes maar een gewone huispoes zoals elvhenk het zegt. Bijna elke kat gaat in een nieuwe woning niet gelijk bij de baasjes op schoot liggen, dus dat dit alles met Odie gebeurd is vind ik totaal niet vreemd. Ik zou het dan ook een beetje flauw vinden om te zeggen dat Odie maar weg moet omdat hij niet past, ten eerste wist je vantevoren dat Odie (vroeger) schuw was (en ook dat dit goed komt!!) en ten tweede heeft hij nog nauwelijks te kans gehad om te wennen.
We zullen duimen! En geef Rewimo een dikke kus.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:07 schreef Mama_Mia het volgende:
Morgenochtend vertrekken Oognip en ik om 8 uur richting Huize Rewimo, hopelijk heeft het succes!
ik hoop zo dat als gekke Odie de stem van Oognip hoort hij aan komt sjesen en in dr benen klimt!quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:07 schreef Mama_Mia het volgende:
Morgenochtend vertrekken Oognip en ik om 8 uur richting Huize Rewimo, hopelijk heeft het succes!
Dan ga ik geloof ik echt heel hard huilenquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:40 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik hoop zo dat als gekke Odie de stem van Oognip hoort hij aan komt sjesen en in dr benen klimt!
Dat mag, en dan moet je hem nooit meer loslaten!quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan ga ik geloof ik echt heel hard huilen![]()
Mama_Mia for pwessidentquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:20 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik denk dat Odie prima zou passen bij Rewimo en gezinhet is absoluut geen contactgestoorde poes maar een gewone huispoes zoals elvhenk het zegt. Bijna elke kat gaat in een nieuwe woning niet gelijk bij de baasjes op schoot liggen, dus dat dit alles met Odie gebeurd is vind ik totaal niet vreemd. Ik zou het dan ook een beetje flauw vinden om te zeggen dat Odie maar weg moet omdat hij niet past, ten eerste wist je vantevoren dat Odie (vroeger) schuw was (en ook dat dit goed komt!!) en ten tweede heeft hij nog nauwelijks te kans gehad om te wennen.
Pics or it didn't happenquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:56 schreef Oognip het volgende:
Dan ga ik geloof ik echt heel hard huilen![]()
Volgens mij moet Rewimo werken maar we zullen zienquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:38 schreef Strega het volgende:
[..]
We zullen duimen! En geef Rewimo een dikke kus.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mama_Mia for pwessident
Maar eigenlijk moeten R & q het samen met O maar uitzoeken. Want die weten het het beste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |