abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102647134
dat weet ik wel zeker liesje
pi_102647142
quote:
14s.gif Op maandag 3 oktober 2011 13:27 schreef liesje1979 het volgende:
Ik duim dat Odie snel gevangen wordt. En ik leef mee met Rewimo, qltel en christan en ik twijfel er niet aan of Joe en Odie daar een geweldig leven tegemoet gaan.
dat.

jammer dat Odie nog niet gevangen is. maar toch een goed teken dat hij eten aan het hengelen is geweest. nu hij weet dat daar eten staat komt hij er vast vannacht weer terug.
pi_102647187
De hele kattenpsychologen-opleiding zit hier lijkt het wel :+ ..
dag
  maandag 3 oktober 2011 @ 13:34:06 #254
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_102647230
quote:
14s.gif Op maandag 3 oktober 2011 13:27 schreef liesje1979 het volgende:
Ik duim dat Odie snel gevangen wordt. En ik leef mee met Rewimo, qltel en christan en ik twijfel er niet aan of Joe en Odie daar een geweldig leven tegemoet gaan.
Dat dus. :Y

We weten nu wel wat de beste stuurlui hier ervan vinden.
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  maandag 3 oktober 2011 @ 13:37:23 #255
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_102647317
Ik ben echt verbaasd dat mensen het idee hebben dat Odie een compleet contactgestoorde angsthaas is die hele speciale TLC nodig heeft. Ik heb hier nu 5 katten en had recent een nestje opvangers, maar slechts twee van de (totaal) 7 hebben zich de eerste dag zien. De andere exemplaren wisten niet hoe snel ze op zoek moesten naar een plek waar ik ze in elk geval niet kon zien. Ik weet niet beter dan het kost een beetje tijd en moeite om een kat tot vriend te maken. Dat het meteen en vanzelf gaat is wmb eerder uitzondering dan regel.

Dat Odie wegkruipt, vind ik dus helemaal niet zo bijzonder en uitzonderlijk. Of ben ik nou gek?
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  maandag 3 oktober 2011 @ 13:38:43 #256
35189 Troel
scherp en bot
pi_102647351
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 13:37 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben echt verbaasd dat mensen het idee hebben dat Odie een compleet contactgestoorde angsthaas is die hele speciale TLC nodig heeft. Ik heb hier nu 5 katten en had recent een nestje opvangers, maar slechts twee van de (totaal) 7 hebben zich de eerste dag zien. De andere exemplaren wisten niet hoe snel ze op zoek moesten naar een plek waar ik ze in elk geval niet kon zien. Ik weet niet beter dan het kost een beetje tijd en moeite om een kat tot vriend te maken. Dat het meteen en vanzelf gaat is wmb eerder uitzondering dan regel.

Dat Odie wegkruipt, vind ik dus helemaal niet zo bijzonder en uitzonderlijk. Of ben ik nou gek?
Je bent ongetwijfeld wel gek, zij het op een goede manier :) En nee, het is niet gek dat Odie wegkruipt :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  One tough cookie maandag 3 oktober 2011 @ 13:40:00 #257
169210 liesje1979
pi_102647380
quote:

Je bent sowieso gek, maar verder ben ik het met je eens. O+
  maandag 3 oktober 2011 @ 13:40:48 #258
284205 Sulley02
Top schrikker
pi_102647400
quote:

Ik vind het doodnormaal. Bij mij heeft het met één kat ook een tijd geduurd voor ze zichzelf liet zien en het heeft toen nog een half jaar geduurd voor ze zichzelf kon zijn.
pi_102647650
quote:

Ik vind je ook niet gek :o
Blijkbaar vind niemand je gek maar begrijpt iedereen Odie :+ :P
  Moderator maandag 3 oktober 2011 @ 13:50:06 #260
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_102647660
Ik heb twee kittens gehad maar die kropen allebei niet weg dus ik ken dit verder niet nee :D Alleen de kat die ik als volwassen poes kreeg heeft even onder de bank gezeten ;)

Maar ik vind het niet gek dat ze wat tijd.nodig hebben nee.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_102648130
Ik denk dat de overgang van 2 (echt enorm slome - heb ze gezien) raskatten naar 2 semi-verwilderde kittens een beetje grote overstap was. Als je er geen ervaring mee hebt, dan sta je er ook wel van te kijken.
Eén van onze poezen is een Main Coone - wilde kater kruising. Het resultaat is een lieve (en superzachte) poes die heel eenkennig is en zich alleen laat aaien door mij, mijn wederhelft en mijn schoonmoeder. De rest van de wereld ziet alleen een zwarte schicht, hooguit.
Waarmee ik maar wil zeggen dat dat soort schichtigheid ook zit ingebakken. Ik denk dat een gewone huispoes meer zal passen bij huize Bauernhof.
Mooie edelsteenkralen, zoetwaterparels, zilver en swarovski bij Kralenkwarts * Armande.net
  maandag 3 oktober 2011 @ 14:15:32 #262
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_102648485
Wat weet iedereen het toch goed.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_102648583
Ja goed he!!!!111 :D
Mooie edelsteenkralen, zoetwaterparels, zilver en swarovski bij Kralenkwarts * Armande.net
pi_102648662
Ik denk dat Odie prima zou passen bij Rewimo en gezin :{ het is absoluut geen contactgestoorde poes maar een gewone huispoes zoals elvhenk het zegt. Bijna elke kat gaat in een nieuwe woning niet gelijk bij de baasjes op schoot liggen, dus dat dit alles met Odie gebeurd is vind ik totaal niet vreemd. Ik zou het dan ook een beetje flauw vinden om te zeggen dat Odie maar weg moet omdat hij niet past, ten eerste wist je vantevoren dat Odie (vroeger) schuw was (en ook dat dit goed komt!!) en ten tweede heeft hij nog nauwelijks te kans gehad om te wennen.
♥ scars make us who we are ♥
pi_102649010
Me eens mama
Ik heb de uitzondering met luna die was de 1e min binnen al niet weg bij mij te slaan .
de meeste hebben dik een week vaak nodig.
Dolf was ook heel erg schuw ,maar na 4 weken was het klaar.
Sommigen doen er langer over joe en odie zijn in de 7e hemel daar gekomen
pi_102649233
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 14:20 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik denk dat Odie prima zou passen bij Rewimo en gezin :{ het is absoluut geen contactgestoorde poes maar een gewone huispoes zoals elvhenk het zegt. Bijna elke kat gaat in een nieuwe woning niet gelijk bij de baasjes op schoot liggen, dus dat dit alles met Odie gebeurd is vind ik totaal niet vreemd. Ik zou het dan ook een beetje flauw vinden om te zeggen dat Odie maar weg moet omdat hij niet past, ten eerste wist je vantevoren dat Odie (vroeger) schuw was (en ook dat dit goed komt!!) en ten tweede heeft hij nog nauwelijks te kans gehad om te wennen.
Het manneke heeft gewoon wat tijd nodig, hij heeft nog niet eens de kans gehad om mee te draaien in het gezin. Als hij straks weer binnen is en er goed gelet wordt op de deuren en ramen gaat het prima. En so what als hij zich een tijdje verbergt, als hij dat nodig heeft moet dat kunnen!

Gewoon eens dus!
  Moderator maandag 3 oktober 2011 @ 15:01:03 #267
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_102649906
Ik ga voorlopig gewoon heel hard hopen dat hij snel weer terecht is. Dat lijkt me nu het meest belangrijke :)
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_102650126
Morgenochtend vertrekken Oognip en ik om 8 uur richting Huize Rewimo, hopelijk heeft het succes!
  † In Memoriam † maandag 3 oktober 2011 @ 15:38:00 #269
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_102651105
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 15:07 schreef Mama_Mia het volgende:
Morgenochtend vertrekken Oognip en ik om 8 uur richting Huize Rewimo, hopelijk heeft het succes!
We zullen duimen! En geef Rewimo een dikke kus. :*
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_102651195
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 15:07 schreef Mama_Mia het volgende:
ik hoop zo dat als gekke Odie de stem van Oognip hoort hij aan komt sjesen en in dr benen klimt!
pi_102651661
quote:
99s.gif Op maandag 3 oktober 2011 15:40 schreef -moppie- het volgende:

[..]

ik hoop zo dat als gekke Odie de stem van Oognip hoort hij aan komt sjesen en in dr benen klimt!
Dan ga ik geloof ik echt heel hard huilen _O- :@
pi_102651727
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 15:56 schreef Oognip het volgende:

[..]

Dat mag, en dan moet je hem nooit meer loslaten!
Verder droomt en hoopt.........
  maandag 3 oktober 2011 @ 16:09:11 #273
33954 ElisaB
pi_102652005
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 14:20 schreef Mama_Mia het volgende:
Mama_Mia for pwessident _O_

Maar eigenlijk moeten R & q het samen met O maar uitzoeken. Want die weten het het beste O+
  maandag 3 oktober 2011 @ 16:09:41 #274
33954 ElisaB
pi_102652019
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 15:56 schreef Oognip het volgende:
Pics or it didn't happen :P
pi_102653552
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 15:38 schreef Strega het volgende:

[..]

We zullen duimen! En geef Rewimo een dikke kus. :*
Volgens mij moet Rewimo werken maar we zullen zien :*

Volgens mij ga ik ook heel hard janken als we m pakken _O-

quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 16:09 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Mama_Mia for pwessident _O_

Maar eigenlijk moeten R & q het samen met O maar uitzoeken. Want die weten het het beste O+
O+ :* :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')