SPOILER: verkochtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: verkochtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: verkochtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perfect Phrases for the TOEFL Speaking and Writing Sections Richtprijs 7 euro (ex. verzendkosten) Bol.com: 10,99
Perfect Phrases for the TOEFL Speaking and Writing Sections gives you all the phrases and most commonly used words you need to excel on both the writing and speaking sections of the test. Presented in the easy-to-understand Perfect Phrases format, these phrases allow you to effectively communicate and express yourself in standard American English, and to score your very best on the test.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dubbeldrank op 16-10-2011 01:09:41 ]![]()
MGMAT is het beste materiaal om je voor te bereiden voor GMAT, ik heb me er een tijd serieus in verdiept dus voor mensen die de GMAT willen doen lijkt me dit een interessant aanbod.![]()
Perfect Phrases for the TOEFL Speaking and Writing Sections inmiddels verkocht!
Heb nu alleen nog de GMAT boeken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |