SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Kranenborg wil vlokken!
De kandidaten:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89
quote:Op donderdag 29 september 2011 19:42 schreef Burner82 het volgende:
Ik EIS volgende week minimaal 1 lekkere kerel.
Eis ik een lekker wijf, tussen de kandidaten. Da's ook wel weer even geleden.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:42 schreef Burner82 het volgende:
Ik EIS volgende week minimaal 1 lekkere kerel.
Jij had net al tanlines bij 16 dames die hun lusten vierenquote:Op donderdag 29 september 2011 19:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Eis ik een lekker wijf, tussen de kandidaten. Da's ook wel weer even geleden.
Was er maar eentjequote:Op donderdag 29 september 2011 19:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jij had net al tanlines bij 16 dames die hun lusten vieren
Ow, en ik eis dat die lekkere kerel een kandidaat is... er mag best wel een lekker wijf tussen staan, als ze maar weer weg is als de kandidaten aan de slag moetenquote:Op donderdag 29 september 2011 19:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Eis ik een lekker wijf, tussen de kandidaten. Da's ook wel weer even geleden.
Onder het genot van dames die hun lusten vierenquote:Op donderdag 29 september 2011 19:50 schreef Type-R het volgende:
"genot van een borrel. Of iets anders" ?
Tja, het blijft een docent he.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:51 schreef tweesterrentent het volgende:
Wat een seksloos wijf is die Susannah zeg.
Ik had het niet beter kunnen zeggenquote:Op donderdag 29 september 2011 19:51 schreef tweesterrentent het volgende:
Wat een seksloos wijf is die Susannah zeg.
quote:Op donderdag 29 september 2011 19:53 schreef Type-R het volgende:
Susannah gaat gewoon winnen. Zo ik heb het gezegd.
quote:
quote:Op donderdag 29 september 2011 19:55 schreef Burner82 het volgende:
Roland spreekt het uit alsof hij op logopedie-les wat moet vertellen...
Niks tegen leraren...quote:
quote:Op donderdag 29 september 2011 19:56 schreef tweesterrentent het volgende:
Susannah schijnt het opwindend te vinden om vieze woordjes in het latijn te fluisteren
Anus hihihihi!quote:Op donderdag 29 september 2011 19:56 schreef tweesterrentent het volgende:
Susannah schijnt het opwindend te vinden om vieze woordjes in het latijn te fluisteren
Wel 2 sterren !quote:
Wat heb je voor ons in petto?quote:Op donderdag 29 september 2011 19:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wat fijn om hier weer te mogen zijn!
Dit voelt als thuiskomen!quote:Op donderdag 29 september 2011 19:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wat fijn om hier weer te mogen zijn!
Het is echt een feest om hier weer te zijn!quote:Op donderdag 29 september 2011 20:00 schreef tweesterrentent het volgende:
[..]
Dit voelt als thuiskomen!
Tot morgenquote:Op donderdag 29 september 2011 20:00 schreef Ceetje.. het volgende:
fijne avond allemaal, 't was weer gezellie hier, tot morgen![]()
Ik heb hier m'n eerste vriendinnetje ontmoet, wist je dat?quote:Op donderdag 29 september 2011 20:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het is echt een feest om hier weer te zijn!
Heeft ie ook lekker mosselen gegeten die avondquote:Op donderdag 29 september 2011 20:01 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik heb hier m'n eerste vriendinnetje ontmoet, wist je dat?
Inderdaad niet veel soeps. Mijn voorgevoel zegt dat het volgende week weer leuk isquote:Op donderdag 29 september 2011 20:04 schreef Paul-89 het volgende:
Ik moet die kandidaten deze week allemaal niet.
Het schijnt dat Kraan daar ook heeft geleerd hoe hij een worstje in een darm vultquote:Op donderdag 29 september 2011 20:03 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Heeft ie ook lekker mosselen gegeten die avond
Dan zit Albertooooooooo wel op zijn plek daar...quote:Op donderdag 29 september 2011 20:05 schreef tweesterrentent het volgende:
[..]
Het schijnt dat Kraan daar ook heeft geleerd hoe hij een worstje in een darm vult
Ik las voorgevelquote:Op donderdag 29 september 2011 20:04 schreef zoem het volgende:
[..]
Inderdaad niet veel soeps. Mijn voorgevoel zegt dat het volgende week weer leuk is
Ja, dat is de grap ook hequote:Op donderdag 29 september 2011 20:09 schreef zoem het volgende:
[..]
Check het icoontje voor mijn naam
Dat vind ik ook altijd wel apart. De eerste dagen zeggen ze dat ze bepaalde redelijk bekende dingen niet eens kennen. En 3 dagen later maken ze zonder enige aanwijzing (dat zie je in ieder geval niet op tv) de meest ingewikkelde benamingen qua menu. Wat achteraf weer gewoon een flensje met zalm en 3 komkommers blijkt te zijn.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:07 schreef Paul-89 het volgende:
Overigens is die Donderdag wel een beroerde dag hoor, een flensje met wat zalm oprollen en 3 plakjes komkommer erbij is al genoeg om door te gaan naar de 2 sterrenchef.
Hey Paul, met welk programma maak je de gifjes? Het lijkt me zo leuk om het zelf ook te kunnen...quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ga toch eerst even topchef kijken.
gelukkig is het pas volgende week dierendagquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:06 schreef Yonjuuni het volgende:
Er gaan een boel krabben verminkt worden deze opdracht.
Waarom komt Juul niet kwoad naar binnen: DAT IS HELPEN HE!!!!quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:07 schreef tweesterrentent het volgende:
10? 5 ? 5 4, 4 3, 2 1 ? 4 2 ? BIJNA ! 4 3 ?
Waarschijnlijk door continu met hun hoofd boven hete platen hangen...quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:10 schreef tweesterrentent het volgende:
Valt me wel op dat al die sterrenchefs vaak zo'n rode bloed doorlopen kop hebben. (Vooral Ron Blaauw), en Kraan heeft het zelf ook wel een beetje. Ik gok zelf omdat ze de hele dag te dure wijn zitten te nippen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook niet, op 1 blikje tonijn per jaar naquote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:16 schreef Djokotron het volgende:
Laatste weken niet veel gezien, maar heb die van gister even online gekeken. Ik vind die gast met die haarband een baas. Alleen daarom al ja
Ieuw, zo wil ik leraressen niet zien...quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:18 schreef Type-R het volgende:
omdat het reclame is: paaldansende Susannah:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:18 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
tsss....culinaire barbaar
Vis mist 1 letter.. De e...quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:18 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
tsss....culinaire barbaar
Spoiler bitte.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:18 schreef Type-R het volgende:
omdat het reclame is: paaldansende Susannah:
[ afbeelding ]
misschien een viskoekje van makenquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:20 schreef Cateye2011 het volgende:
die zijn te lekker, robuuste koeken
quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:21 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
misschien een viskoekje van maken
Ach, ligt eraan wat voor vis.quote:
Ja idd zo had ik de lerares Latijn niet voorgesteld, Ik dacht dat ze nog te verlegen was om d'r eigen mossel in de spiegel te bekijken, en dat daar haar angst voor zeedieren vandaan kwam.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:22 schreef Dekatria het volgende:
Waar hebbie die foto nou weer vandaan, jezuslange benen
quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:24 schreef tweesterrentent het volgende:
[..]
Ja idd zo had ik de lerares Latijn niet voorgesteld, Ik dacht dat ze nog te verlegen was om d'r eigen mossel in de spiegel te bekijken, en dat daar haar angst voor zeedieren vandaan kwam.
Bij een 2-sterren restaurant is dit toch een hoofdgerecht, waar je 100 euro voor betaald?quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:26 schreef Ceetje.. het volgende:
deze gerechtjes zijn toch wel een tussendoortje, of noemen ze dit een voorgerecht?
nee joh aanstellerquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Bij een 2-sterren restaurant is dit toch een hoofdgerecht, waar je 100 euro voor betaald?
met de machine, want een mes wilde hij ze niet aan doenquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:27 schreef Dekatria het volgende:
Moesten ze 't zelf snijden? Dat is te zien.
dus vóór en na het diner een verplichte stop bij de friettentquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Bij een 2-sterren restaurant is dit toch een hoofdgerecht, waar je 100 euro voor betaald?
Vaak wel... tenzij mij ouders of opa en oma betalen (A) dan vreet ik me wel vol aan de biefstuk en kaviaar (A)quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dus vóór en na het diner een verplichte stop bij de friettent
quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Vaak wel... tenzij mij ouders of opa en oma betalen (A) dan vreet ik me wel vol aan de biefstuk en kaviaar (A)
voor culi-liefhebbers zijn jullie wel erg bevooroordeeldquote:
Het lekkerste is altijd het minste... en de rest hoef ik meestal niet echtquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:31 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
voor culi-liefhebbers zijn jullie wel erg bevooroordeeld![]()
Ben nog nooit met honger van tafel gegaan in een sterrenwaardig restaurant.....wel met een lege portomonnee
ik met lege portemonnee en nog steeds trek, sorry.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:31 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
voor culi-liefhebbers zijn jullie wel erg bevooroordeeld![]()
Ben nog nooit met honger van tafel gegaan in een sterrenwaardig restaurant.....wel met een lege portomonnee
Ze gooit haar lief dagboek momenten onlinequote:Op vrijdag 30 september 2011 19:22 schreef Dekatria het volgende:
Waar hebbie die foto nou weer vandaan, jezuslange benen
goede avondquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dus vóór en na het diner een verplichte stop bij de friettent
Dus toch dikke tieten...quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:33 schreef Type-R het volgende:
[..]
Ze gooit haar lief dagboek momenten online
http://susannaahhh.blogspot.com/
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
zaten jullie toen op de Markt te eten toevallig?quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:34 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
goede avond
Mijn man heeft dat wel eens gezegd in een heel sjiek restaurant. Hij zei tegen de serveerster, haalt ffkes een zak frites bij Le Qoc (friteszaak hier) voor me![]()
In de Torenstraat op de hoek Kerkstraat tegenover de St.Jan (ik schaamde me toen kapot hoor)quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:35 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zaten jullie toen op de Markt te eten toevallig?
Dat kan ik mij goed voorstellen...als mijn partner dat zou doen....zou ik d'r meppen met die puntzakquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:36 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
In de Torenstraat op de hoek Kerkstraat tegenover de St.Jan (ik schaamde me toen kapot hoor)
zonde van de frites.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:37 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Dat kan ik mij goed voorstellen...als mijn partner dat zou doen....zou ik d'r meppen met die puntzak
wij waren bij Coquille op de markt, ook nog trek toen we eruit gingen, jammer dat de boemerang toen al dicht was. toen maar bij de Mac langsgegaan voor 't toetjequote:Op vrijdag 30 september 2011 19:36 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
In de Torenstraat op de hoek Kerkstraat tegenover de St.Jan (ik schaamde me toen kapot hoor)
Ga maar: So you Think You Can Dance kijkenquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:37 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
wie, die danseresjes in Cuba?
quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
wij waren bij Coquille op de markt, ook nog trek toen we eruit gingen, jammer dat de boemerang toen al dicht was. toen maar bij de Mac langsgegaan voor 't toetje
dat wel, maar dan pas nadat de frietjes op mijn bord lagenquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:37 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Dat kan ik mij goed voorstellen...als mijn partner dat zou doen....zou ik d'r meppen met die puntzak
zijn jullie dan werkelijk van die veelvraten (nofi)...heb ook bij Coquille gegeten...keer een vier gangen menuutje....en nee, je zit niet zo vol als bij een chinees buffet ding, maar toch meer dan genoeg gegeten, en belangrijker.....erg lekker. Kon er in ieder geval mee toe tot aan het ontbijtquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
wij waren bij Coquille op de markt, ook nog trek toen we eruit gingen, jammer dat de boemerang toen al dicht was. toen maar bij de Mac langsgegaan voor 't toetje('t toetje was trouwens een big mac menu)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Susannah laat de dode huid van haar voeten eten door Garra Rufa visjes
![]()
Dan heb je wel heel weinig gekregen bij Coquille. Hadden ze het geld van Herman soms nog niet ontvangen en daarom miniporties geserveerdquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
wij waren bij Coquille op de markt, ook nog trek toen we eruit gingen, jammer dat de boemerang toen al dicht was. toen maar bij de Mac langsgegaan voor 't toetje _O- ('t toetje was trouwens een big mac menu)
lol...zijn ze niet gewend in E'hoven, dat je betaalt voor je eten ?quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:42 schreef Burner82 het volgende:
Ik ben lang geleden met een vriend van me ook eens gaan eten in een ballentent in E'hoven
Komen er 2 van die opgeschoten 18-20 jarige binnen, die wijn, biefstuk, voorgerecht en dame blanche na bestellen.... En vervolgens nog doodleuk betalen ook nogDat gezicht van de manager en het personeel
nee hoor, had ook een viergangen menu, maar het was echt niet veel, en ik hoef ook niet klap vol te zitten. Maar dit was erg weinig, en we waren die avond ook niet de enigen die daarover klaagdenquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:41 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
zijn jullie dan werkelijk van die veelvraten (nofi)...heb ook bij Coquille gegeten...keer een vier gangen menuutje....en nee, je zit niet zo vol als bij een chinees buffet ding, maar toch meer dan genoeg gegeten, en belangrijker.....erg lekker. Kon er in ieder geval mee toe tot aan het ontbijt
Niet door die leeftijdscategorie, die 2 flessen witte wijn bestellen a 50 euro per stukquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:43 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
lol...zijn ze niet gewend in E'hoven, dat je betaalt voor je eten ?
Dat is dan wel jammer....komt volgens mij zelden nog voor hoor.....quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee hoor, had ook een viergangen menu, maar het was echt niet veel, en ik hoef ook niet klap vol te zitten. Maar dit was erg weinig, en we waren die avond ook niet de enigen die daarover klaagden
tja, en die flessen bestelde je omdat je er echt verstand van hebt, of omdat ze 50 euri per stuk warenquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Niet door die leeftijdscategorie, die 2 flessen witte wijn bestellen a 50 euro per stuk
daar leek het wel op. Zaten nog meer mensen natuurlijk. Ik had zoiets van: eet je bord maar leeg en doe niet moeilijk, maar diverse tafels begonnen toen te klagen over de kleine beetjes, dus toen heeft die van mij ook z'n mond opengetrokken.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:42 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dan heb je wel heel weinig gekregen bij Coquille. Hadden ze het geld van Herman soms nog niet ontvangen en daarom miniporties geserveerd
ik ben er niet meer geweest, maar als ik zo'n ervaring heb gehad, dan kom ik er ook niet snel meerquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:46 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Dat is dan wel jammer....komt volgens mij zelden nog voor hoor.....
Snap ik..ben er zelf ook maar 1 keer geweest, maar dat kwam meer omdat ik het te "stijf" vond qua uitstraling en bediening....eten was wel fantastischquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:47 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ben er niet meer geweest, maar als ik zo'n ervaring heb gehad, dan kom ik er ook niet snel meer
Hoe duurder, hoe stijver toch?quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:48 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Snap ik..ben er zelf ook maar 1 keer geweest, maar dat kwam meer omdat ik het te "stijf" vond qua uitstraling en bediening....eten was wel fantastisch
quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:48 schreef Dekatria het volgende:
Dat ziet er wel ontzettend gaaf uit, dat gerecht
nope...dat is een misverstand. Je ziet juist de laatste tijd sterrenwaardige restaurants (qua eten) met een veel lossere bediening dan 10 jaar geledenquote:
En dat komt niet omdat de bediening ook 10 jaar jonger is?quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:49 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
nope...dat is een misverstand. Je ziet juist de laatste tijd sterrenwaardige restaurants (qua eten) met een veel lossere bediening dan 10 jaar geleden
niet alleen.....is volgens mij een trend.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:50 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En dat komt niet omdat de bediening ook 10 jaar jonger is?
Wat betreft eten ben ik echt een boer, alles op 1 bord, en hoppeta. Van zulke kleine porties krijg ik gewoon de hik.quote:
volgens mij geld daar ook altijd voor "smaken verschillen". Wat de een flauw vindt, vind de ander lekker. Het is maar net wat je gewend bent en lekker vindt natuurlijk. Dus kan heel goed zijn dat wij er onze vingers bij op etenquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:52 schreef Burner82 het volgende:
Als ik het zo zie... en zij vinden het flauw... volgens mij zouden wij het gewoon heel lekker vinden
quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
volgens mij geld daar ook altijd voor "smaken verschillen". Wat de een flauw vindt, vind de ander lekker. Het is maar net wat je gewend bent en lekker vindt natuurlijk. Dus kan heel goed zijn dat wij er onze vingers bij op eten
Ik hou van scherp en pittig... dus ik vind iets al snel saai smaken...quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
volgens mij geld daar ook altijd voor "smaken verschillen". Wat de een flauw vindt, vind de ander lekker. Het is maar net wat je gewend bent en lekker vindt natuurlijk. Dus kan heel goed zijn dat wij er onze vingers bij op eten
combi van bief, knoflook en kaviaar ????quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:55 schreef Burner82 het volgende:
Maar een goede bief met knoflook, en kaviaar... dat is wel lekker
quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:56 schreef Dekatria het volgende:
TIS ALBERTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Kaviaar als voorgerecht... wel lekkere appetizerquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:55 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
combi van bief, knoflook en kaviaar ????
Nope, ik ga niet meer naar een restaurant die die prijzen vragen vanavondquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:56 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
en dat wegspoelen met een fles wijn van 50 euro, haha![]()
Ja ik ook ik snap niet dat die prijsverdeling niet andersom is.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik had dan toch liever die dinerbon
had ik liever Susannah op me schermquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:58 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Net een rollade dat mens. Alle jezus wat een monster.
Ehm in totaal zijn dat 4 verschillende.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:02 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Hey Paul, met welk programma maak je de gifjes? Het lijkt me zo leuk om het zelf ook te kunnen...
oepsiequote:Op vrijdag 30 september 2011 19:40 schreef kaatje50 het volgende:
[..]![]()
zo dicht bij de Boemerang, trek hebben
en hij is gesloten
![]()
![]()
Volgens mij komt dat door een hoge bloeddrukquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:10 schreef tweesterrentent het volgende:
Valt me wel op dat al die sterrenchefs vaak zo'n rode bloed doorlopen kop hebben. (Vooral Ron Blaauw), en Kraan heeft het zelf ook wel een beetje. Ik gok zelf omdat ze de hele dag te dure wijn zitten te nippen
Rare gezichten hebben ze allemaal, die Rawlin lijkt wel een chinegerquote:Op maandag 3 oktober 2011 13:42 schreef Paul-89 het volgende:
Nieuwe week topchef.![]()
Kandidaten
Hopelijk leuke kandidaten en wat meer spektakel dan vorige week, de promo belooft in ieder geval veel goeds.
Flevoland, daar gaat het al mis.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:53 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Rare gezichten hebben ze allemaal, die Rawlin lijkt wel een chineger
Ik kijk nu. Maar krab maken lijkt me echt moeilijk.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:03 schreef golfer het volgende:
Jammer dat ze zo'n lekker krabgerecht zo verpestten.
Jep.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik moet de aflevering van vrijdag nog terugkijken![]()
Is het de moeite waard?
quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:07 schreef Dekatria het volgende:
De trollen worden weer losgelaten, over minder dan een uur
Nieuwe week, nieuwe kansenquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:39 schreef Cateye2011 het volgende:
Ik ben er ook klaar voorIk ben benieuwd zeg, de promo was super
Muesli?!quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:46 schreef Drassss het volgende:
Ik heb de promo niet gezien, maar ik lig al klaar met mijn muesli
Flevolandquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:54 schreef Cinderella_Man het volgende:
Welke provincie doen we deze week ook al weer ?
ze zullen wel waterzooi moeten makenquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:56 schreef Drassss het volgende:
[..]
We hadden nooit al die bruggen er naar toe moeten bouwen ja
Dag van de Nationale Eenheidquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:00 schreef Burner82 het volgende:
Kunnen die k*t duitsers hun k*t Tag der Whatever dat niet in Duitsland vieren? 1.5 uur gedaan over 15 km![]()
haha...vandaar...hoorde het al op de radioquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:00 schreef Burner82 het volgende:
Kunnen die k*t duitsers hun k*t Tag der Whatever dat niet in Duitsland vieren? 1.5 uur gedaan over 15 km![]()
Geen last van hier in Utrechtquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:00 schreef Burner82 het volgende:
saus ?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:01 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Hmmmm.....ik krijg trek, met lekker veel....
saussssss, frietsausssssquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:01 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Hmmmm.....ik krijg trek, met lekker veel....
Het is patatquote:
Maar ook maar net gehaald... alles laten vallen, en tv & comp aanquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:01 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
haha...vandaar...hoorde het al op de radio
maaaarrrr..je bent er
Een echte flevolanderquote:
grinquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:03 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gekookte aardappels heten ook geen 'kook'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |