SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Kranenborg wil vlokken!
De kandidaten:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89
quote:Op donderdag 29 september 2011 19:42 schreef Burner82 het volgende:
Ik EIS volgende week minimaal 1 lekkere kerel.
Eis ik een lekker wijf, tussen de kandidaten. Da's ook wel weer even geleden.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:42 schreef Burner82 het volgende:
Ik EIS volgende week minimaal 1 lekkere kerel.
Jij had net al tanlines bij 16 dames die hun lusten vierenquote:Op donderdag 29 september 2011 19:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Eis ik een lekker wijf, tussen de kandidaten. Da's ook wel weer even geleden.
Was er maar eentjequote:Op donderdag 29 september 2011 19:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jij had net al tanlines bij 16 dames die hun lusten vieren
Ow, en ik eis dat die lekkere kerel een kandidaat is... er mag best wel een lekker wijf tussen staan, als ze maar weer weg is als de kandidaten aan de slag moetenquote:Op donderdag 29 september 2011 19:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Eis ik een lekker wijf, tussen de kandidaten. Da's ook wel weer even geleden.
Onder het genot van dames die hun lusten vierenquote:Op donderdag 29 september 2011 19:50 schreef Type-R het volgende:
"genot van een borrel. Of iets anders" ?
Tja, het blijft een docent he.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:51 schreef tweesterrentent het volgende:
Wat een seksloos wijf is die Susannah zeg.
Ik had het niet beter kunnen zeggenquote:Op donderdag 29 september 2011 19:51 schreef tweesterrentent het volgende:
Wat een seksloos wijf is die Susannah zeg.
quote:Op donderdag 29 september 2011 19:53 schreef Type-R het volgende:
Susannah gaat gewoon winnen. Zo ik heb het gezegd.
quote:
quote:Op donderdag 29 september 2011 19:55 schreef Burner82 het volgende:
Roland spreekt het uit alsof hij op logopedie-les wat moet vertellen...
Niks tegen leraren...quote:
quote:Op donderdag 29 september 2011 19:56 schreef tweesterrentent het volgende:
Susannah schijnt het opwindend te vinden om vieze woordjes in het latijn te fluisteren
Anus hihihihi!quote:Op donderdag 29 september 2011 19:56 schreef tweesterrentent het volgende:
Susannah schijnt het opwindend te vinden om vieze woordjes in het latijn te fluisteren
Wel 2 sterren !quote:
Wat heb je voor ons in petto?quote:Op donderdag 29 september 2011 19:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wat fijn om hier weer te mogen zijn!
Dit voelt als thuiskomen!quote:Op donderdag 29 september 2011 19:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wat fijn om hier weer te mogen zijn!
Het is echt een feest om hier weer te zijn!quote:Op donderdag 29 september 2011 20:00 schreef tweesterrentent het volgende:
[..]
Dit voelt als thuiskomen!
Tot morgenquote:Op donderdag 29 september 2011 20:00 schreef Ceetje.. het volgende:
fijne avond allemaal, 't was weer gezellie hier, tot morgen![]()
Ik heb hier m'n eerste vriendinnetje ontmoet, wist je dat?quote:Op donderdag 29 september 2011 20:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het is echt een feest om hier weer te zijn!
Heeft ie ook lekker mosselen gegeten die avondquote:Op donderdag 29 september 2011 20:01 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik heb hier m'n eerste vriendinnetje ontmoet, wist je dat?
Inderdaad niet veel soeps. Mijn voorgevoel zegt dat het volgende week weer leuk isquote:Op donderdag 29 september 2011 20:04 schreef Paul-89 het volgende:
Ik moet die kandidaten deze week allemaal niet.
Het schijnt dat Kraan daar ook heeft geleerd hoe hij een worstje in een darm vultquote:Op donderdag 29 september 2011 20:03 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Heeft ie ook lekker mosselen gegeten die avond
Dan zit Albertooooooooo wel op zijn plek daar...quote:Op donderdag 29 september 2011 20:05 schreef tweesterrentent het volgende:
[..]
Het schijnt dat Kraan daar ook heeft geleerd hoe hij een worstje in een darm vult
Ik las voorgevelquote:Op donderdag 29 september 2011 20:04 schreef zoem het volgende:
[..]
Inderdaad niet veel soeps. Mijn voorgevoel zegt dat het volgende week weer leuk is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |