ik hoop echt dat t manneke t goed maakt!quote:Op donderdag 29 september 2011 19:27 schreef Greys het volgende:
Elies ligt daar nu in allerlei kronkels, bij Odie. Ik ben zo benieuwd!
Ik was er nu snel bij dus het zal met een paar dagen over zijn. Het is weleens voorgekomen dat ik op school gestoken was, ik er s middags pas achter kwam en ik toen een voet als een football hadquote:Op donderdag 29 september 2011 19:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jekkes! Gaat zoiets snel weer over?
Ik ook, maar heb goede hoop omdat Odie nog gegeten en gedronken heeftquote:Op donderdag 29 september 2011 19:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik hoop echt dat t manneke t goed maakt!
Oef! Krijg je dan niets om die ontsteking tegen te gaan als je dat zo snel hebt?quote:Op donderdag 29 september 2011 19:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik was er nu snel bij dus het zal met een paar dagen over zijn. Het is weleens voorgekomen dat ik op school gestoken was, ik er s middags pas achter kwam en ik toen een voet als een football had![]()
De zwelling is niet eens het ergste, het irritante is dat het heel snel gaat ontsteken.
Nee, voor die paar maanden.. Ik neem dan allergieremmer, maar preventief niets. Het is vooral lastig (en jeukend) ipv zorgelijk. En dankjequote:Op donderdag 29 september 2011 19:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook, maar heb goede hoop omdat Odie nog gegeten en gedronken heeft
En Elies is er, die zal niet weg gaan voordat het katje terecht is denk ik
[..]
Oef! Krijg je dan niets om die ontsteking tegen te gaan als je dat zo snel hebt?
Hoop dat het meevalt deze keer!
Ik wil niet zeuren maar Odie heeft gisternacht voor het laatst gegeten. Vannacht dus niks.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook, maar heb goede hoop omdat Odie nog gegeten en gedronken heeft
En Elies is er, die zal niet weg gaan voordat het katje terecht is denk ik
[..]
Oef! Krijg je dan niets om die ontsteking tegen te gaan als je dat zo snel hebt?
Hoop dat het meevalt deze keer!
Ik heb alsnog goede hoop en er wordt aan gewerkt nu, dus jij moet ook goede hoop houdenquote:Op donderdag 29 september 2011 19:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik wil niet zeuren maar Odie heeft gisternacht voor het laatst gegeten. Vannacht dus niks.
een van de kittens van bij Oognip die naar Rewimo toe isquote:
Odie (voorheen Bliksem) was een pleegkitten van mijquote:
Ik ook, maar ook met Rewimo en man, die hadden het ook anders gewild uiteraard.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:40 schreef Troel het volgende:
Ach, Oognip hoort ook wel eens berichten waarvan ik me goed voor kan stellen dat ze die hoop verliestIk heb het vooral met haar en Odie te doen.
Door Oognip opgevoed zwerfkatje wat nu bij Rewimo al een aantal dagen achter een schot zit omdat ze vergaten de deur dicht te doen.quote:
Tuurlijkquote:Op donderdag 29 september 2011 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook, maar ook met Rewimo en man, die hadden het ook anders gewild uiteraard.
Dat doe ik toch ook niet?quote:Op donderdag 29 september 2011 19:43 schreef Troel het volgende:
[..]
TuurlijkIk ken ze langer dan vandaag
Je hoeft mij niet te vertellen hoe ze in elkaar zitten
Je las blijkbaar het sarcasme niet uit mijn postquote:Op donderdag 29 september 2011 19:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat doe ik toch ook niet?
Ik zeg alleen dat ik met ze te doen heb
Kennelijk, ook al struikelde ik over dequote:Op donderdag 29 september 2011 19:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Je las blijkbaar het sarcasme niet uit mijn post
arm beestquote:
Ik hoop met je meequote:Op donderdag 29 september 2011 19:47 schreef Greys het volgende:
Ik hoop zoooooooooo dat we straks een verlossend woord krijgen en dat Elies een briljante ingeving krijgt om Odie te lokken!
Booooooh ,mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 29 september 2011 19:47 schreef Ynske het volgende:
Oeh oeh oeh, vanavond is Holland in tha Hood weer
dat word weer janken van t lachen!
heb toevallig een paar weken geleden die mistah B_iggah live meegemaakt![]()
![]()
in t echt is t nog erger!
quote:
Like duhquote:Op donderdag 29 september 2011 20:01 schreef Ynske het volgende:
[..]k heb liever dat jij me aanraakt dan hij
GEEN VIRTUEEL ETEN UITDELENquote:Op donderdag 29 september 2011 19:44 schreef Ynske het volgende:
* Ynske pleurt een bak ijs in de SC, snoep ze
Rewimo is er zelf niet om een nieuw deel te openen, heb ik net gedaanquote:Op donderdag 29 september 2011 20:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zeg komt er nog een deel II van Odie & Joe bij Rewimo? Ik zit te duimen op een goede afloop namelijk...
YOU TELL 'EM!quote:Op donderdag 29 september 2011 20:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
GEEN VIRTUEEL ETEN UITDELEN
Zo poeh poeh, laten we anders meteen de witte mutsen pakken en de hooivorkenquote:Op donderdag 29 september 2011 19:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Door Oognip opgevoed zwerfkatje wat nu bij Rewimo al een aantal dagen achter een schot zit omdat ze vergaten de deur dicht te doen.
kom maar langs dan, de hele vriezerT staat volquote:Op donderdag 29 september 2011 20:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja stukken beterderder! En de Mr. zei inderdaad dat het hem niet uitmaaktequote:Op donderdag 29 september 2011 20:06 schreef oh-oh het volgende:
Muizel, ben je op je tennisbal na alweer wat beterder???
En hebbie al aan de mister gevraagd wat ie zondag wil doen?
excuus, had t niet in de gatenquote:Op donderdag 29 september 2011 20:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Rewimo is er zelf niet om een nieuw deel te openen, heb ik net gedaan
En als ze dan liever een eigen topic heeft gooien we het gewoon om.
quote:Op donderdag 29 september 2011 20:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo poeh poeh, laten we anders meteen de witte mutsen pakken en de hooivorken
Mot hij niet.quote:
Ik weet nog nie of ik werken moet, dat bekijk ik morgen ff, want de lieve baas vond het ook allemaal te gekkenhuizerig, en vond dat we dan maar ietsje later de maand moesten sluitenquote:Op donderdag 29 september 2011 20:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja stukken beterderder! En de Mr. zei inderdaad dat het hem niet uitmaakte. Moet je werken zondag? En hoe laat wil je mijn prachtige gezichtje aanschouwen
?
Oh hmm, dan zorg ik dat we er om 12 uur al zijn, dan duiken we de winkels even in, zeg 2 uur half 3?quote:Op donderdag 29 september 2011 20:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik weet nog nie of ik werken moet, dat bekijk ik morgen ff, want de lieve baas vond het ook allemaal te gekkenhuizerig, en vond dat we dan maar ietsje later de maand moesten sluiten![]()
Ik hou zo van die man , echt![]()
Maar als ik moet gaan, dan ga ik zondag gewoon een paar uurtjes eerder met de hondenbende naar kantoor. Winkels gaan om 12 uur open. Ik pas me volledig aan aan jullie planning hoor
No prob! Ik twijfelde ook even of ik het niet aan haar zelf moest overlaten, maar dat hoor ik dan welquote:
Je kent me!quote:
quote:
quote:Op donderdag 29 september 2011 20:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geen patat?quote:Op donderdag 29 september 2011 20:21 schreef oh-oh het volgende:
Yes Muisje, das helemaal top, kunnen we lekker een terrasje doen , en mss nog ff naar de Lush of zo![]()
En ijsje eten
Dat hebben ze heul niet in Maastrichtquote:
In Nederland eten we patat en drinken we bier.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat hebben ze heul niet in Maastricht
un Pilskequote:Op donderdag 29 september 2011 20:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In Nederland eten we patat en drinken we bier.
Met friet.quote:
ieuw!quote:Op donderdag 29 september 2011 20:25 schreef tombolafan het volgende:
Goffer de goffer, komt de kat binnen met een heule grote dode vogel (tenminste, ik denk dood)
Ben ff aan het opruimen
Welke kat? Welke kat?quote:Op donderdag 29 september 2011 20:25 schreef tombolafan het volgende:
Goffer de goffer, komt de kat binnen met een heule grote dode vogel (tenminste, ik denk dood)
Ben ff aan het opruimen
uit de Frieterie of Friturequote:
Uhm...ew?quote:Op donderdag 29 september 2011 20:27 schreef Oognip het volgende:
Lana heeft aan mijn tieten zitten likken netnu zijn ze rood en het brandt
Of de friettent.quote:
Kijk ik las net dit:quote:Op donderdag 29 september 2011 20:27 schreef Oognip het volgende:
Ik las het ook al jaquote:Op donderdag 29 september 2011 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk ik las net dit:
Kat als hartmonitor
Ook aan haar tepels
Kat van mn zusjequote:
*stelt mental image bij*quote:Op donderdag 29 september 2011 20:28 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ew ja, ik weet niet wat je denkt maar ik heb gewoon een truitje aan hoormet iets decolleté
Knijn.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kat van mn zusje
En terwijl ik hem in de kliko gooi loopt ze mee naar buiten en spurt ze het veldje op, ik bereid mezelf alvast voor
Jaaaquote:Op donderdag 29 september 2011 20:21 schreef oh-oh het volgende:
Yes Muisje, das helemaal top, kunnen we lekker een terrasje doen , en mss nog ff naar de Lush of zo![]()
En ijsje eten
Ja he, heeeeeeeeeeeeeeerlijkquote:Op donderdag 29 september 2011 20:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Tombo![]()
Lekkere binnenkomerSucces met opruimen
![]()
Hoest met je neefje? Wanneer word hij één eigenlijk?
Het zou mij niet verbazen, ik ben wat gewend sinds ik hier post.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je dacht toch niet serieus dat ik haar mijn blote tieten laat likken?![]()
Lees het nog eens?quote:Op donderdag 29 september 2011 20:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je dacht toch niet serieus dat ik haar mijn blote tieten laat likken?![]()
Ik ken geen truitjes die rood worden en branden.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:27 schreef Oognip het volgende:
Awwww!quote:Op donderdag 29 september 2011 20:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja he, heeeeeeeeeeeeeeerlijk
de 24eEn het gaat goed, hij ligt nu in bed, hij kwam net toen ie me zag op me af kruipen om kusjes te geven (voor het eerst dat hij dat deed!
)
Enenenenen?quote:Op donderdag 29 september 2011 20:41 schreef Loveless85 het volgende:
Ah, de aannemer had de post van de advocaat gehad
Whehehehehequote:Op donderdag 29 september 2011 20:41 schreef Loveless85 het volgende:
Awww! Hij gaat hard, al bijna éénquote:Op donderdag 29 september 2011 20:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja he, heeeeeeeeeeeeeeerlijk
de 24eEn het gaat goed, hij ligt nu in bed, hij kwam net toen ie me zag op me af kruipen om kusjes te geven (voor het eerst dat hij dat deed!
)
Nu heb je een scheldkanonnade in je inbox?quote:Op donderdag 29 september 2011 20:41 schreef Loveless85 het volgende:
En werd ik gebeld door een onbekend nummer en hing er iemand schreeuwend aan de lijn dat hij post van de rechtbank had en we niet betaald hadden en hij de wet kende en incasso ging inschakelen en maatregelen ging nemen en hij boos was en boehoehoe en toen hing hij op voor ik wat kon zeggenquote:
Bovenkant van tieten is toch ook tiet?quote:Op donderdag 29 september 2011 20:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lees het nog eens?
[..]
Ik ken geen truitjes die rood worden en branden.
Wat ben je ook een gemene man.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En werd ik gebeld door een onbekend nummer en hing er iemand schreeuwend aan de lijn dat hij post van de rechtbank had en we niet betaald hadden en hij de wet kende en incasso ging inschakelen en maatregelen ging nemen en hij boos was en boehoehoe en toen hing hij op voor ik wat kon zeggen
Neequote:Op donderdag 29 september 2011 20:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Awww! Hij gaat hard, al bijna éénIs je keukentje al af?
Hij zei wel netjes zn naam, maar normaal belt hij niet onbekend. En als ik terugbel dan ook voicemail héquote:Op donderdag 29 september 2011 20:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat ben je ook een gemene man.En DVJ een naar vrouwmens.
![]()
Arm schreeuwend onbekend iemand.
Mijn voet? (t)enigquote:Op donderdag 29 september 2011 20:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Hoe is het met Odie?
Hoe is het met je voet Muis?
Tombo ieuh hoelang blijft de kat van je zus? of ben je bij je zus? succes met opruimen
CONFRONTATION: you're doing it wrong.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij zei wel netjes zn naam, maar normaal belt hij niet onbekend. En als ik terugbel dan ook voicemail héheld
DikkeVetteJetsersquote:Op donderdag 29 september 2011 20:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zeg waarom noemen we haar DVJ? Ik kan het niet rijmen met haar nick dus waar staat het voor?
Waar stond de J ook alweer voor?quote:
Die is helemaal Van hem.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Right![]()
Bedacht door Ll himself zeker?
Jopenquote:Op donderdag 29 september 2011 20:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waar stond de J ook alweer voor?
Ah, ja, dawast.quote:
neefjes?quote:Op donderdag 29 september 2011 20:58 schreef Muis006 het volgende:
Ik had gister het Blok gekeken, wat een valse jeweetwels die Thom en Wim
Sssssh! Ik moet het nog kijken!quote:Op donderdag 29 september 2011 20:58 schreef Muis006 het volgende:
Ik had gister het Blok gekeken, wat een valse jeweetwels die Thom en Wim
Nu ER.quote:
Hoe kom ik nou bij je voetquote:Op donderdag 29 september 2011 20:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mijn voet? (t)enig
Mijn arm: warm en opgeZwolle.
Geen spoilers over Het Blok.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:05 schreef Muis006 het volgende:
Tssssss.
Nou ik vond wel dat *piep* en *piep* die *piepde* *piep* terecht hadden ge*piept* en ik vond het ook geen *piep* dat ze die *piep* *piep* *piep* en *piep* *piepten* want *piep* had al in die richting ge*piept*.
quote:Op donderdag 29 september 2011 21:05 schreef Muis006 het volgende:
Tssssss.
Nou ik vond wel dat *piep* en *piep* die *piepde* *piep* terecht hadden ge*piept* en ik vond het ook geen *piep* dat ze die *piep* *piep* *piep* en *piep* *piepten* want *piep* had al in die richting ge*piept*.
Ik voel de liefde niet meer.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
*pieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep*
^^
Dat was geen spoiler.
Ik zie geen krabquote:
Not impressed.quote:
Echt niet! Ik zie alleen aan de titel wat het moet zijnquote:
Nee ik geloof je, maar daarom was ikquote:Op donderdag 29 september 2011 21:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt niet! Ik zie alleen aan de titel wat het moet zijn
owquote:Op donderdag 29 september 2011 21:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee ik geloof je, maar daarom was ik![]()
.
Mike & Spike.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ow
Waarom noemt Mike Myers zijn zoon Spike
Spike Myers
Misschien zijn de jouwe meer aardbei-typesquote:Op donderdag 29 september 2011 22:18 schreef Oognip het volgende:
mijn kitten vindt de antibiotica met bananensmaak niet zo lekkerik snap er niks van, het is toch lekker banaan
Oh ja dat zou kunnenquote:Op donderdag 29 september 2011 22:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misschien zijn de jouwe meer aardbei-types
Misschien gaan ze banaan in die tijd nog wel lekker vindenquote:Op donderdag 29 september 2011 22:23 schreef Oognip het volgende:
Oh ja dat zou kunnengelukkig duurt het maar 10 dagen
Heb jij een TV op de plee?quote:Op donderdag 29 september 2011 22:32 schreef ElisaB het volgende:
De TV op mijn kantoor doet het niet
Ik heb het niet geproefdquote:Op donderdag 29 september 2011 22:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misschien gaan ze banaan in die tijd nog wel lekker vinden
Heb je geproefd trouwens? Ik proef af en toe wel eens, zodat ik weet of ze het gaan eten of niet
Bah.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:28 schreef Qwea het volgende:
ik ga douchen. Hoognodig na 17 dagen.
quote:
Net als in de dierenwinkel automatisch naar de kluifen lopen. Gekke dingenquote:Op vrijdag 30 september 2011 08:39 schreef Rewimo het volgende:
Niet zo gek hoor, senesDat zit nog ingebakken hè?
Ik ben ook nog steeds geneigd om "drie" te zeggen als iemand vraagt hoeveel katten ik heb. En dat was een tijdje nul
Ja, al liep Elco al niet zo ver meer natuurlijk. Ik ben alle buren met (leukequote:Op vrijdag 30 september 2011 08:55 schreef oh-oh het volgende:
Maar goed, je zal de blokjes om en zo ook echt wel missen nu he, arm kattenvrouwke![]()
![]()
Huu, uit je been?quote:Op vrijdag 30 september 2011 08:58 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, al liep Elco al niet zo ver meer natuurlijk. Ik ben alle buren met (leuke) honden al aan het stalken
![]()
Ik wilde volgende week Qwea al even bellen maar dat gaat volgende week even niets worden denk ik, ze gaan dinsdag een bultje uit mijn been snijden dus maar even afwachten hoe dat gaat daarna.
Jaquote:
Wat een rotbaan heb jij toch ookquote:Op vrijdag 30 september 2011 09:05 schreef oh-oh het volgende:
Wij krijgen een hometrainer op kantoor, gaan leuke baas en ik elke dag sporten.
Als het de klusjesman lukt om dat ding te krijgen waar we m hebben willen that is
In de pauze omstebeurt op dat ding?quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:05 schreef oh-oh het volgende:
Wij krijgen een hometrainer op kantoor, gaan leuke baas en ik elke dag sporten.
Als het de klusjesman lukt om dat ding te krijgen waar we m hebben willen that is
Joh, jij FOK!t onder werktijd, zij roken.quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:11 schreef oh-oh het volgende:
Want ik heb de afgelopen dagen serieus nog geen tijd gehad om thee te pakken of te gaan pissen, dus dat moet ff anders zeg maar, en de tijd die de rest van de dames zit te roken, daarin kun je volgens mij per dag een halve marathon rennen op een loopband
Nee toch? Wie kan er nou WEL een huis kopen van een AOWtjequote:
Hoe krijg ik die pop-up weg?quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:28 schreef Barbaaf het volgende:
Dames, grijp je kans (voor wie het van toepassing is dan) : http://www.groupon.nl/dea(...)laser-surgery/982421
Wat doe je vanmiddag? Baloe wil zwemmenquote:Op vrijdag 30 september 2011 08:58 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, al liep Elco al niet zo ver meer natuurlijk. Ik ben alle buren met (leuke) honden al aan het stalken
![]()
Ik wilde volgende week Qwea al even bellen maar dat gaat volgende week even niets worden denk ik, ze gaan dinsdag een bultje uit mijn been snijden dus maar even afwachten hoe dat gaat daarna.
Had ik ook last van, F5 werkte bij mij (moet misschien meer dan eens).quote:
Dat gaat bij mij toch niet helpenquote:Op vrijdag 30 september 2011 09:28 schreef Barbaaf het volgende:
Dames, grijp je kans (voor wie het van toepassing is dan) : http://www.groupon.nl/dea(...)laser-surgery/982421
Alleen jammer dat er altijd minstens een helm geregeld moet worden als ik 'ns een chickie achterop de motor mee wil nemenquote:
Je hebt toch zeker wel gewoon een reserve kek panterprint helmpje?quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:45 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er altijd minstens een helm geregeld moet worden als ik 'ns een chickie achterop de motor mee wil nemen
Alsof ik panterprintvrouwtjes wilquote:Op vrijdag 30 september 2011 09:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je hebt toch zeker wel gewoon een reserve kek panterprint helmpje?
Nep womanizer
Das een gekke typefoutquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:39 schreef Oognip het volgende:
Echt geweldig hoe jouw handen met Boor omgaan
Dabedoelik!quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:43 schreef Greys het volgende:
Mijn handen gaan ook goed met Boor om idd
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:45 schreef oh-oh het volgende:
Je moet mijn voeten en Sjon es zien interacten
Compleet niet goed snik, als je t over Sjon hebtquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:52 schreef Barbaaf het volgende:
't Blijft een geval apart hè
Boor en Biet, sterkte met Binkje
Hoezo?quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:49 schreef oh-oh het volgende:
Dat lijnen en tellen is echt alweer verleden tijd he
Ik zit nog mooi op schema; afgelopen zondag 94,8%quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:09 schreef Greys het volgende:
Hoezo?
Eén kaascroissantje past prima in *mijn* dieet hoor
Het gaat nog steeds goed, ik ga zondag weer wegen.
Ik heb geen idee. Ik heb besloten van het mooie weer te genieten, Maandag moet MM weer werken en dan is het klaar. Gisteren patatje gegeten bv.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zit nog mooi op schema; afgelopen zondag 94,8%
Ik heb het helemaal gemist denk ikquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:58 schreef vamperotica het volgende:
Pff ben doodmoe.. vreet toch een boel energie.. zo'n dag als gister
http://www.omroepbrabant.(...)ongeluk+Tilburg.aspxquote:Op vrijdag 30 september 2011 15:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal gemist denk ikWat was er gisteren?
Heftig zeg!quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:54 schreef vamperotica het volgende:
[..]
http://www.omroepbrabant.(...)ongeluk+Tilburg.aspx
Schoolvriendinnetje van dochterlief...
Het broertje zit bij dochterlief in de klas en werd dus gistemorgen de klas uit gehaald en met spoed naar het ziekenhuis gebracht omdat ze niet wisten of ze het wel zou redden. Ze is toen direct geopereerd en in coma gehouden.
Ook was er een jochie van school die ook gister zn broer verloren had aan kanker
Ik heb ijskoude skuumkoppequote:Op vrijdag 30 september 2011 16:45 schreef Barbaaf het volgende:
Aan het biermoet zo nog een server uitgebouwd worden maar ach, we zijn verzekerd
Geen skuumkoppe vandag, wel La Chouffe en Kasteelbier. En nu naar huisquote:
La chouffequote:Op vrijdag 30 september 2011 17:24 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Geen skuumkoppe vandag, wel La Chouffe en Kasteelbier. En nu naar huis
Van wat ik begrepen heb is ze vanmiddag per heli naar Nijmegen gebrachtquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:14 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heftig zeg!
Hoe gaat het nu met het vriendinnetje van je dochter? Nog niets verandert? Is ze wel stabiel?
Als ik op mijn werk iets moet pakken dan is een gewoon drankkratje vaak niet hoog genoeg, maar die la Chouffe kratjes zijn hoger. Dus de kratjes die je als kleintje nodig hebt daar staat een kabouter opquote:
maar kleine vrouwtjes zijn zo schattigquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:36 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Als ik op mijn werk iets moet pakken dan is een gewoon drankkratje vaak niet hoog genoeg, maar die la Chouffe kratjes zijn hoger. Dus de kratjes die je als kleintje nodig hebt daar staat een kabouter op![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Ik zat hier ook al over na te denken. Mijn kittens komen bijna nooit uit hetzelfde nestje, maar toch noem ik ze 'het zoveelste nestje'. Nu is Socks nog van het 6e nestje en de rest van het 7e nestje dus nu is het gastgezin oognips 6e en 7e nestje, maar dat vind ik ook een beetje stom.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:28 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Jeetje wat heftig van die kinderen inderdaad.
Hier zijn daarnet twee nieuwe kittens gebracht, ik wil nu een wijziging aanvragen voor de topictitel van het Scheldekittentopic (wat sowieso al lang niet meer klopte), maar wat moet het dan worden ?
Ik vind het format van Ruby's zoveelste nestje Scheldekittens ook wel leuk, ware het niet dat dat bij mij een beetje raar wordt omdat ik steeds 1 of 2 kittens krijg. Ik ben nu toe aan kittens uit het 4e verschillende nestje en dat zijn dan in totaal nog maar 6 kittens (7 als je George die na anderhalve dag is overleden ook meetelt).
Weet iemand nog een leuk alternatief of anders maar gewoon 4e nestje er van maken ?
Jeetje zegquote:Op vrijdag 30 september 2011 18:17 schreef vamperotica het volgende:
Van de schoolsite
Update: Leerlinge betrokken bij ernstig ongeval
30-9-2011
Vandaag om 15.00 uur is Robin overgebracht naar het Radboudziekenhuis in Nijmegen. Er is daar meer expertise voor dit type hersenletsel.
Haar toestand is nog steeds zeer kritiek.
De massale steunbetuigingen zijn hartverwarmend. #Prayforrobin!!
(30-9-'11, 15.45 uur)
Gatver... wat komt het dan ook dichtbij hèquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:54 schreef vamperotica het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)ongeluk+Tilburg.aspx
Schoolvriendinnetje van dochterlief...
Het broertje zit bij dochterlief in de klas en werd dus gistemorgen de klas uit gehaald en met spoed naar het ziekenhuis gebracht omdat ze niet wisten of ze het wel zou redden. Ze is toen direct geopereerd en in coma gehouden.
Ook was er een jochie van school die ook gister zn broer verloren had aan kanker
Ja, je leest of hoort dit soort dingen helaas dagelijks en dan opeens....quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gatver... wat komt het dan ook dichtbij hè
hoop dat t meiske vooruitgang gaat boekenquote:Op vrijdag 30 september 2011 18:17 schreef vamperotica het volgende:
Van de schoolsite
Update: Leerlinge betrokken bij ernstig ongeval
30-9-2011
Vandaag om 15.00 uur is Robin overgebracht naar het Radboudziekenhuis in Nijmegen. Er is daar meer expertise voor dit type hersenletsel.
Haar toestand is nog steeds zeer kritiek.
De massale steunbetuigingen zijn hartverwarmend. #Prayforrobin!!
(30-9-'11, 15.45 uur)
Ik vind het altijd zo doodeng dat soort dingen. Ik hoop dat het meisje goede vooruitgang gaat boeken en snel uit de gevarenzone is.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gatver... wat komt het dan ook dichtbij hè
Ja, vorige week vond ik leuk, ga zo zeker weer kijkenquote:
The blind auditions vind ik het leukste van the voicequote:Op vrijdag 30 september 2011 20:01 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, vorige week vond ik leuk, ga zo zeker weer kijken
quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:25 schreef oh-oh het volgende:
Muischen, waar spreken we af zondag om 14,30?????????
omdat ie lief isquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:50 schreef oh-oh het volgende:
Hahahaha, ze klonk als een slechte Anita Meijer, die gekke Roel, waarom drukt ie nou nog???
Ze gaat voor de Anna Nicole Shit lookquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:08 schreef Muis006 het volgende:
"ook al is het een blind audition, je moet er toch goed uitzien"
Doe dat dan.
Da's goedquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze gaat voor de Anna Nicole Shit look![]()
Uhm, spreken we dan af op de markt bij het beeld van Minkeleers met de vlam omstreeks half 3?
Mayhaps.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:12 schreef oh-oh het volgende:
De markt weet je toch wel te vinden???
Ik vond de auditie van Iris wel heel goed, maar voor de rest niet inderdaad.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:32 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik vond dr geen geweldige audities bij zitten eigenlijk.
Vast, maar voor een auditie was het origineel en leuk vond ikquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:50 schreef oh-oh het volgende:
Wedden dat die harp ook snel gaat vervelen?
oh, cool!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |