ik hoop echt dat t manneke t goed maakt!quote:Op donderdag 29 september 2011 19:27 schreef Greys het volgende:
Elies ligt daar nu in allerlei kronkels, bij Odie. Ik ben zo benieuwd!
Ik was er nu snel bij dus het zal met een paar dagen over zijn. Het is weleens voorgekomen dat ik op school gestoken was, ik er s middags pas achter kwam en ik toen een voet als een football hadquote:Op donderdag 29 september 2011 19:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jekkes! Gaat zoiets snel weer over?
Ik ook, maar heb goede hoop omdat Odie nog gegeten en gedronken heeftquote:Op donderdag 29 september 2011 19:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik hoop echt dat t manneke t goed maakt!
Oef! Krijg je dan niets om die ontsteking tegen te gaan als je dat zo snel hebt?quote:Op donderdag 29 september 2011 19:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik was er nu snel bij dus het zal met een paar dagen over zijn. Het is weleens voorgekomen dat ik op school gestoken was, ik er s middags pas achter kwam en ik toen een voet als een football had![]()
De zwelling is niet eens het ergste, het irritante is dat het heel snel gaat ontsteken.
Nee, voor die paar maanden.. Ik neem dan allergieremmer, maar preventief niets. Het is vooral lastig (en jeukend) ipv zorgelijk. En dankjequote:Op donderdag 29 september 2011 19:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook, maar heb goede hoop omdat Odie nog gegeten en gedronken heeft
En Elies is er, die zal niet weg gaan voordat het katje terecht is denk ik
[..]
Oef! Krijg je dan niets om die ontsteking tegen te gaan als je dat zo snel hebt?
Hoop dat het meevalt deze keer!
Ik wil niet zeuren maar Odie heeft gisternacht voor het laatst gegeten. Vannacht dus niks.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook, maar heb goede hoop omdat Odie nog gegeten en gedronken heeft
En Elies is er, die zal niet weg gaan voordat het katje terecht is denk ik
[..]
Oef! Krijg je dan niets om die ontsteking tegen te gaan als je dat zo snel hebt?
Hoop dat het meevalt deze keer!
Ik heb alsnog goede hoop en er wordt aan gewerkt nu, dus jij moet ook goede hoop houdenquote:Op donderdag 29 september 2011 19:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik wil niet zeuren maar Odie heeft gisternacht voor het laatst gegeten. Vannacht dus niks.
een van de kittens van bij Oognip die naar Rewimo toe isquote:
Odie (voorheen Bliksem) was een pleegkitten van mijquote:
Ik ook, maar ook met Rewimo en man, die hadden het ook anders gewild uiteraard.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:40 schreef Troel het volgende:
Ach, Oognip hoort ook wel eens berichten waarvan ik me goed voor kan stellen dat ze die hoop verliestIk heb het vooral met haar en Odie te doen.
Door Oognip opgevoed zwerfkatje wat nu bij Rewimo al een aantal dagen achter een schot zit omdat ze vergaten de deur dicht te doen.quote:
Tuurlijkquote:Op donderdag 29 september 2011 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook, maar ook met Rewimo en man, die hadden het ook anders gewild uiteraard.
Dat doe ik toch ook niet?quote:Op donderdag 29 september 2011 19:43 schreef Troel het volgende:
[..]
TuurlijkIk ken ze langer dan vandaag
Je hoeft mij niet te vertellen hoe ze in elkaar zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |