Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:10 schreef taxibabe het volgende:
Zojuist mijn ervaringscertificaat opgehaald
![]()
3 competenties niet aan kunnen tonen, dus helaas net niet het hele diploma.
Nu maar eens gaan informeren bij de examencommissie wat de kosten zijn om die 3 dingetjes wel te halen, dan kan ik met de bazen babbelen of zij willen helpen.
Directiesecretaresse/managementassistent. Een ervaringscertificaat kun je aanvragen als je al wat langer werkt op een bepaald niveau maar geen diploma hebt op dat niveau. Dan moet je een portfolio opbouwen door middel van bewijsstukken dat je de competenties bij dat diploma uitvoert in je functie.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:17 schreef freud het volgende:
[..]
Op welk gebied? Wat zijn die ervaringscertificaten dan? Ik dacht dat je CV heette?
Dankje!!!quote:
Ah, op die manier. Het klonk in mijn oren een beetje alsof men je CV waarop die taken en het niveau staan, niet zou geloven. Op je CV geef je info aan, geloven ze het niet, dan bellen ze je referentie. Op zich wel slim om zo'n onafhankelijke toets dan te kunnen vragen. Mijn ervaring zelf (en bij het beoordelen van sollicitanten), ga ik na meer dan 5 jaar werkervaring, al niet zoveel meer af op de opleiding, maar meer het werk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:35 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Directiesecretaresse/managementassistent. Een ervaringscertificaat kun je aanvragen als je al wat langer werkt op een bepaald niveau maar geen diploma hebt op dat niveau. Dan moet je een portfolio opbouwen door middel van bewijsstukken dat je de competenties bij dat diploma uitvoert in je functie.
Op deze manier laat je dus zien dat je dus op het niveau van dat diploma/opleiding werkt. Als je alle competenties haalt kun je je certificaat door een examencommissie laten verzilveren tot een volwaardig diploma.
In mijn geval zijn mijn taken en werkervaring langs de meetlat van directiesecretaresse/managementassistent gelegd. Er zijn 3 dingen die ik niet kan aantonen, omdat ik ze niet in mijn functie heb zitten.
En wat bedoel jij met 'ik dacht dat je CV heette?' Ik snap je niet..
[..]
Dude, wtf?!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik heb kaartjes gekocht voor een concert
Dankje!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:17 schreef freud het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Het klonk in mijn oren een beetje alsof men je CV waarop die taken en het niveau staan, niet zou geloven. Op je CV geef je info aan, geloven ze het niet, dan bellen ze je referentie. Op zich wel slim om zo'n onafhankelijke toets dan te kunnen vragen. Mijn ervaring zelf (en bij het beoordelen van sollicitanten), ga ik na meer dan 5 jaar werkervaring, al niet zoveel meer af op de opleiding, maar meer het werk.
Genoeg ook meegemaakt die universiteit of HBO hebben gedaan, en er echt geen ruk van snappen. Hoe men zich in de praktijk bewijst is voor mij belangrijker.
Wel tof dat je hem nu hebt, gefeli!
Gast, daar was ik ook.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:56 schreef Xilantof het volgende:
Deze ochtend wezen mountainbike in de duinen bij Bergen/Schoorl. Niet geheel mijn sport, maar wel super tof.
Was met collega's en de volgende keer ga ik weer mee![]()
toffe foto-plek ook.
Tot 800 niks. 1600 gaat nog wel. Bij 3200 merk je het erg.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:21 schreef bart13 het volgende:
Tot welke ISO gaan jullie met een canon 60d ( lees 550d 600d 60d 7d deze hebben dezelfde censor) Komende tijd zal ik op snelle shutterspeed (+/- 1600) in somber weer moeten fotograferen en wil natuurlijk wel goeie platen houden!
Probeer het zelf uit, zou ik zeggen. Iedereen heeft z'n eigen limiet qua ruistolerantiequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:21 schreef bart13 het volgende:
Tot welke ISO gaan jullie met een canon 60d ( lees 550d 600d 60d 7d deze hebben dezelfde censor) Komende tijd zal ik op snelle shutterspeed (+/- 1600) in somber weer moeten fotograferen en wil natuurlijk wel goeie platen houden!
Hangt er van af waar je de foto's voor gebruikt. Voor print ga ik tot 3200 (hangt af van belichtingswensen uiteraard, zwart geeft meer ruis), maar voor web is 6400 goed te doen. LR heeft goeie noise killerquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:21 schreef bart13 het volgende:
Heee, dat is hier vlakbij man!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:56 schreef Xilantof het volgende:
Deze ochtend wezen mountainbike in de duinen bij Bergen/Schoorl. Niet geheel mijn sport, maar wel super tof.
Was met collega's en de volgende keer ga ik weer mee![]()
toffe foto-plek ook.
Voor filmpjes ben je hier ook welkomquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:25 schreef bl0emetjE het volgende:
Oeh ah, ik maak mijn eerste 'echte' film <3
Hij is nu aan het renderen!
Ik las laatst ergens dat iemand voorstelde om van dit subforum fotografie & video te maken, dat vind ik eigenlijk ook wel een goed idee! Dan kan ik hier ook met m'n filmpje pronken![]()
Heb gisteren ook weer 16Gb aan clips gefilmd bij een optreden, dus ik ben voor! Waar heb jij mee gefilmd? Ik gisteren met de7d en 24-105. Wilde eens filmen met IS (pak meestal de 35 f2).quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:25 schreef bl0emetjE het volgende:
Oeh ah, ik maak mijn eerste 'echte' film <3
Hij is nu aan het renderen!
Ik las laatst ergens dat iemand voorstelde om van dit subforum fotografie & video te maken, dat vind ik eigenlijk ook wel een goed idee! Dan kan ik hier ook met m'n filmpje pronken![]()
Wow, die is gaaf gelukt! Zwart-wit past er ook mooi bij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |