Foto's voor flyers, posters, website e.d.?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Leuk
Ik werk ondertussen mijn laatste promo materiaal voor Carolien Borgers af. Goede dag so far
Jups, voor in de theater gidsen, flyers, posters, site, maar ook als vast promo materiaal voor bij interviews in bladen ed.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:27 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Foto's voor flyers, posters, website e.d.?
Ik zou de onderste kiezen, omdat je daar qua compositie nog wat in kunt 'redden.' De eerste is leuk, maar je ziet dat je lantaarnpaal als het ware in het paaltje van het hek overloopt en vormt het zeg maar één element.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:13 schreef Baseball0 het volgende:
Mag ik ff jullie mening vragen, maar vooral tips wat er beter kan. ( net bezig met fotografie)
http://imageshack.us/photo/my-images/253/dsc0085cj.jpg/ (copy/paste deze link)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cool manquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jups, voor in de theater gidsen, flyers, posters, site, maar ook als vast promo materiaal voor bij interviews in bladen ed.
Altijd leuk, inderdaad.quote:
Ik neem vanavond voor de eerste les ook een reeks muziekfotografie mee... drie portretfoto's van artiesten en een stuk of acht concertfoto's. Kijken wat de leraar ermee kan.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Altijd leuk, inderdaad.
Daarna maar eens werken aan de CD cover van een opkomende artieste. Maar goed, daar hoor je uiteraard later meer over.
Hehe, mijn ervaringen zijn dat concert foto's altijd buiten het denkbeeld valt een een leerkracht m.b.t. fotoacademie ofzo. Maar goed, ik mag ook spoedig een kleine lezing geven qua concertfotografie bij een workshop dus dan gaan we eens even roepen dat ze schijt aan de wereld en regeltjes moeten hebben af en toequote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:38 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik neem vanavond voor de eerste les ook een reeks muziekfotografie mee... drie portretfoto's van artiesten en een stuk of acht concertfoto's. Kijken wat de leraar ermee kan.
Een overweging om dat paaltje wel te laten staan: met die uitsnede houdt je helemaal geen elementen op de voorgrond meer over en gaat de diepte een beetje uit de foto weg...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:30 schreef Doodkapje het volgende:
En dan zou ik de volgende uitsnede pakken:
[ afbeelding ]
Motivatie: Je ziet in het origineel 3 bomen staan, waarvan je van de meest linkse slechts delen van de stam ziet. Ik vind het zelf mooier om dit weg te laten. Verder laat je het paaltje van het hek weg wat anders een vrij prominente plek op de voorgrond zou krijgen.
Tip: Kom over een paar weken terug als de bomen verschillende kleuren krijgen. Denk dat je plaat dan nog veel sterker wordt met herfstkleuren en als je het plaatje schiet als de zon net opkomt...![]()
Ja,... op de één of andere manier is het voor een groot deel geluk hebben bij bands die over het podium heen en weer vliegen. Toch kun je met heel veel elementen in het beeld (dus buiten de techniek) rekening houden. Ben benieuwd hoe ik met een setje portretten en podiumfoto's een degelijk onderbouwde set kan inrichten.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, mijn ervaringen zijn dat concert foto's altijd buiten het denkbeeld valt een een leerkracht m.b.t. fotoacademie ofzo. Maar goed, ik mag ook spoedig een kleine lezing geven qua concertfotografie bij een workshop dus dan gaan we eens even roepen dat ze schijt aan de wereld en regeltjes moeten hebben af en toe
Ja zo kan je het ook zien... mij stoorde het vooral.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:49 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Een overweging om dat paaltje wel te laten staan: met die uitsnede houdt je helemaal geen elementen op de voorgrond meer over en gaat de diepte een beetje uit de foto weg...
Goed plan! Op je mail had ik vanmorgen even gereageerd!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:31 schreef freud het volgende:
[..]
Altijd fijn! Hoest leven? We moeten weer eens polen. Heb ook al een ba-meet datum rondgemaild.
Ziet er in het oosten niet naar uit, daar is het bewolktquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:44 schreef Doodkapje het volgende:
Oehoe... als het weer een beetje meezitNieuw statief uitproberen!
http://www.nu.nl/binnenla(...)de-sterren-zien.html
Gek... ik moest laatst van het werk naar het station. 2 km... zweet kwam als fonteintjes uit mijn klieren zetten man...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:08 schreef kanovinnie het volgende:
Heen en weer naar werk, 73 km Op de fiets welteverstaan.
The Apple... has been eaten... RIP.quote:
Op welk gebied? Wat zijn die ervaringscertificaten dan? Ik dacht dat je CV heette?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:10 schreef taxibabe het volgende:
Zojuist mijn ervaringscertificaat opgehaald
![]()
3 competenties niet aan kunnen tonen, dus helaas net niet het hele diploma.
Nu maar eens gaan informeren bij de examencommissie wat de kosten zijn om die 3 dingetjes wel te halen, dan kan ik met de bazen babbelen of zij willen helpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |