+1quote:Op donderdag 29 september 2011 19:19 schreef Ynske het volgende:
Wat ben ik blij dat ik een talentloze ben, beleef je tenminste lol aan je fotografie
quote:Op donderdag 29 september 2011 19:16 schreef problematiQue het volgende:
Vrienden van mijZe hebben net hun eerste album uitgebracht (staat ook op de Luisterpaal van 3voor12 - Rats on Rafts - The Moon is Big), en krijgen allemaal goede reviews en interesse uit allemaal hoeken en gaten, zo tof. Erg leuk om hun na al die jaren zwoegen een klein beetje succes te zien hebben.
Das mooi speelgoed. Die had ik ook maar bleef teveel in de kast dus weer verkocht.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:29 schreef Merlijn het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is er
[ afbeelding ]
Nicequote:Op vrijdag 30 september 2011 19:29 schreef Merlijn het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is er
[ afbeelding ]
Idd en guess what... volgende week weer een weekquote:
Dank... Het was een zware bevalling...quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:16 schreef Chanty het volgende:
[..]
NiceGefeliciteerd met je zoon
[..]
Een merk wat veel innovaties bracht maar het gaat erom dat je cameras verkoopt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:08 schreef problematiQue het volgende:
Sinds 8 minuten is Pentax officieel van Ricoh.
Wist je niet dat volgende maand de II uitkomt?quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:29 schreef Merlijn het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is er
[ afbeelding ]
Ik had er al een keer mee gespeeld.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:56 schreef problematiQue het volgende:
Dat is ook snel besloten trouwens, voor een lens met zo'n prijskaartje
Kloptquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:16 schreef Chanty het volgende:
[..]
Idd en guess what... volgende week weer een week
Volgens mij is het een hele goede combinatie, omdat Ricoh en Pentax allebei enthousiasteling-gerichte producten maken, maar vrij weinig overlap hebben. En Ricoh is een gigantisch groot bedrijf, dus het is ook nog eens stabiel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 08:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een merk wat veel innovaties bracht maar het gaat erom dat je cameras verkoopt.
Blijven de camera's wel gewoon Pentax heten?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:49 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Volgens mij is het een hele goede combinatie, omdat Ricoh en Pentax allebei enthousiasteling-gerichte producten maken, maar vrij weinig overlap hebben. En Ricoh is een gigantisch groot bedrijf, dus het is ook nog eens stabiel.
Je zou gek zijn de Pentax fanbase te ergeren.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:33 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Blijven de camera's wel gewoon Pentax heten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |