Lijkt mij wel ja. Als ik in debat met iemand van de PVV wil, en ik stuur een e-mail, waar ik vervolgens een anonieme mail op terug krijg, is dat van vrij weinig waarde. Vooral omdat niemand vanuit de PVV mag spreken behalve Gekke Geert.quote:
Denk het ook.quote:
Als je met iemand van d66 in debat wil wordt dat ook lastig. Je drijft een beetje te ver weg van je punt. Beatrix kan door strikte regels omtrent het koningshuis geen verweer doen. Jij, ik en iedereen die zich door iemand van de PVV beledigd voelt kan dat wel. Start een website, stuur een stukje naar een krant or organiseer zelf een debat.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:28 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Lijkt mij wel ja. Als ik in debat met iemand van de PVV wil, en ik stuur een e-mail, waar ik vervolgens een anonieme mail op terug krijg, is dat van vrij weinig waarde. Vooral omdat niemand vanuit de PVV mag spreken behalve Gekke Geert.
Het is ook een gehucht.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:29 schreef golfer het volgende:
Hij heeft nog nooit van Driehuis gehoord, die lul.
je wil er ook niet dood gevonden worden hoor. ik reis er elke dag voorbij, maar opzich is het geen blik waardig..quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:29 schreef golfer het volgende:
Hij heeft nog nooit van Driehuis gehoord, die lul.
Dat is niet waar, en dat is nou juist het probleem. Ik kan wel stukjes schrijven over de PVV maar daar wordt niet op ingegaan. Als ik in debat met D66 wil, word ik lid, en ga ik naar een congres of een ledenavond. Of ik word niet lid en ga naar een debat waaraan één van hun leden meedoet. Beiden zijn onmogelijk bij de PVV door de gesloten structuur.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:31 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Als je met iemand van d66 in debat wil wordt dat ook lastig. Je drijft een beetje te ver weg van je punt. Beatrix kan door strikte regels omtrent het koningshuis geen verweer doen. Jij, ik en iedereen die zich door iemand van de PVV beledigd voelt kan dat wel. Start een website, stuur een stukje naar een krant or organiseer zelf een debat.
Precies. wat ali zegt dus. het gaat erom of je er wat mee doet. 90% van die jongeren boeit het geen flikker en gaan later piepen als het tegenzit. de mensen die wel moeite steken in wat ze doen, worden beloond, iedereen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:34 schreef Omnifacer het volgende:
Tuurlijk, de jongeren worden niet als volwaardig gezienHou toch op zeg, er zijn kansen voor iedereen, al decennia, maar die moet je wel willen grijpen.
Ja, inderdaad. Volledig eens. Het verbijstert me dat dat 'geen kansen'-argument nog gebruikt wordt, anno 2011. Had gehoopt dat dat stadium in het debat al voorbij was.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:35 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Precies. wat ali zegt dus. het gaat erom of je er wat mee doet. 90% van die jongeren boeit het geen flikker en gaan later piepen als het tegenzit. de mensen die wel moeite steken in wat ze doen, worden beloond, iedereen.
De spatie die ontbreekt tussen Ali en B.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:36 schreef golfer het volgende:
Diepgang en AliB. Wat klopt er niet aan die zin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |