terecht ook wij zijn gewoon de slimste als apen slimmer waren geweest zaten wij nu in hokkenquote:
Ach tis maar wat je slim vindt.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:07 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
terecht ook wij zijn gewoon de slimste als apen slimmer waren geweest zaten wij nu in hokken
Hallo bomenknuffelaar op geitenwollensokken.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:19 schreef spierbal het volgende:
Wat is er natuurlijk aan ?
Vroeger in de oertijd was het noodzakelijk.
Nu is het een luxe product.
Wat is natuurlijk aan, mega stallen.
Wat is natuurlijk dat het kalf zo snel mogelijk bij de moeder wordt weggehaald ?
Wat is natuurlijk aan een man die aan een lopende band de keelslagader door snijdt ?
Wat is natuurlijk aan 6 kippen in een hok ?
Ik kan nog wel doorgaan maar het enigste wat natuurlijk is is het leven van het beestje....
Oowjaa en wat is er al helemaal natuurlijk aan een dier plat spuiten met antibiotica ?
Gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:22 schreef spierbal het volgende:
Doe er maar grappig over ?
Maar wat als jou kind meteen weg wordt gehaald, in 3 jaar vetgemest wordt voor menselijke consumptie.
mai kinderuh kunne wel een EN agter de woort sjettuhquote:Op donderdag 29 september 2011 19:02 schreef spierbal het volgende:
Ja lekker een tosti met salami.
Jaa mijn kinder zijn gek op vleesware, en wist je dat ze vol zitten met goede bouwstoffen.
Schijt reclame, beetje reclame over vleesware op het moment dat het niet goed loopt.
Waardoor er extra diertjes moet worden geslacht en gefokt gaan worden in die massa stallen.
Om maar lekker een stukje vleesware te kunnen eten.
Hypocrieten !!
quote:Op donderdag 29 september 2011 19:07 schreef Jahr00n het volgende:
zonder vlees kom ik echt niet aan spierballen bouwen toe hoor ik moet op sommige dagen 2 kg kip wegwerken
:quote:Op donderdag 29 september 2011 19:07 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
terecht ook wij zijn gewoon de slimste als apen slimmer waren geweest zaten wij nu in hokken
De superieure mens... Evolutiequote:Op donderdag 29 september 2011 19:19 schreef spierbal het volgende:
Wat is natuurlijk dat het kalf zo snel mogelijk bij de moeder wordt weggehaald ?
Wat is natuurlijk aan een man die aan een lopende band de keelslagader door snijdt ?
Ik kan nog wel doorgaan maar het enigste wat natuurlijk is is het leven van het beestje....
Oowjaa en wat is er al helemaal natuurlijk aan een dier plat spuiten met antibiotica ?
Hahaha vlees eten is geen kwestie van leven of dood hoor.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:23 schreef Thijs. het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd naar hoe TS met zijn ijzertekort weet om te gaan.
Oh dat dacht ik even. Sorry, ik zag het verkeerd.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:27 schreef spierbal het volgende:
[..]
Hahaha vlees eten is geen kwestie van leven of dood hoor.
Bij mijn vriendin thuis hebben ze een boerderij met vleeskoeien, en de koeien worden echt niet behandeld zoals jij dat voorschrijft hoor, maarja jij bent ook een hippie die alleen maar roept en niks weet. Check your facts nigga.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:19 schreef spierbal het volgende:
Je heb wel een verschil tussen boederij en megastallen en slachthallen.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Bij mijn vriendin thuis hebben ze een boerderij met vleeskoeien, en de koeien worden echt niet behandeld zoals jij dat voorschrijft hoor, maarja jij bent ook een hippie die alleen maar roept en niks weet. Check your facts nigga.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |