SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hierI don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.
Pff wat een tekstquote:Op donderdag 29 september 2011 18:32 schreef Edarrawen het volgende:
Dat ding boven het invoervak waarop staat dat we niet teveel mogen slowchatten
Die bedoelde ik ja als de tweede!quote:
Oh, ik had die en in plaats van een nog niet gezien!quote:
Van mij mag het, goed bezig danquote:Op donderdag 29 september 2011 18:34 schreef Axel1988 het volgende:
Meteen even wat nieuws. Zojuist een leuke meid voor de tweede keer op paiq gesproken en toevallig ging ze morgenaaf met een vriendin in EHV op stap. Het leek haar leuk om even te meeten. Weet niet of ik dat onder de noemer "date" mag plaatsen; maar het lijkt er wel enigszins op!
Tofquote:Op donderdag 29 september 2011 18:34 schreef Axel1988 het volgende:
Meteen even wat nieuws. Zojuist een leuke meid voor de tweede keer op paiq gesproken en toevallig ging ze morgenaaf met een vriendin in EHV op stap. Het leek haar leuk om even te meeten. Weet niet of ik dat onder de noemer "date" mag plaatsen; maar het lijkt er wel enigszins op!
Als je iets afspreekt met iemand van een datingssite, vind ik dat je het een date mag noemenquote:Op donderdag 29 september 2011 18:34 schreef Axel1988 het volgende:
Yes; op naar een klein volgend dilemma. Tijdens ons gesprek kreeg ik het idee dat ze wel van flink stappen hield en lekker los is in veel opzichten. Volgens mij niet een "typisch rustig aan" meisje. Zoals velen van jullie weten ben ik echter nog altijd maagd.... stel de kans mocht zich morgen voordoen (ik ga er niet meteen vanuit; maar sluit het ook niet uit)... gebruik van maken ja of nee... en zou ik haar moeten vertellen dat ik nog maagd ben... ja of nee????quote:Op donderdag 29 september 2011 18:35 schreef minibeer het volgende:
[..]
Van mij mag het, goed bezig dan
zou ik wel doenquote:Op donderdag 29 september 2011 18:39 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Yes; op naar een klein volgend dilemma. Tijdens ons gesprek kreeg ik het idee dat ze wel van flink stappen hield en lekker los is in veel opzichten. Volgens mij niet een "typisch rustig aan" meisje. Zoals velen van jullie weten ben ik echter nog altijd maagd.... stel de kans mocht zich morgen voordoen (ik ga er niet meteen vanuit; maar sluit het ook niet uit)... gebruik van maken ja of nee... en zou ik haar moeten vertellen dat ik nog maagd ben... ja of nee????
Ik vind bij foto's beoordelen meestal ongeveer 2 op de 50 meiden wel leuk eruit zien. Die stuur ik allemaal een oneliner. Van de week 12 meiden een onliner gestuurd, en 11 daarvan zijn nu "contacten/relaties". Werkt best primaquote:Op donderdag 29 september 2011 18:38 schreef kree het volgende:
Hmm hoe kan het dat ik maar 2 mogelijke relaties heb op paiq?
Komt dat omdat ik een missfit ben ofzo...
Ik had 7 schermen openstaan ofzo en heb ze allemaal verwijdert. Niks geen potentieels ertussen, ook het meisje waar ik telefoonnummers mee had uitgedeeld heb ik gedelete.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:38 schreef kree het volgende:
Komt dat omdat ik een misfit ben ofzo...
Mocht ik haar leuk vinden en het klikt goed, dan vind ik het prima eigenlijk.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:41 schreef Cassandra87 het volgende:
De vraag is of je op die manier ontmaagd wilt worden..
dan heb je een deel van je antwoordquote:Op donderdag 29 september 2011 18:42 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mocht ik haar leuk vinden en het klikt goed, dan vind ik het prima eigenlijk.
Ik zou wel rustig aan doen.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:42 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mocht ik haar leuk vinden en het klikt goed, dan vind ik het prima eigenlijk.
Ach niemand is meer onlinequote:Op donderdag 29 september 2011 18:38 schreef kree het volgende:
Komt dat omdat ik een missfit ben ofzo...
Wat bedoel je met "op die manier"? Via een datingsite?quote:Op donderdag 29 september 2011 18:41 schreef Cassandra87 het volgende:
De vraag is of je op die manier ontmaagd wilt worden..
Ik denk dat ze meer bedoeld "iemand die je nauwelijs kent". Ik heb haar in totaal nu 3 kwartier gesproken ofzo... ik weet niet eens hoe ze heet, waar ze woont of wat ze studeertquote:Op donderdag 29 september 2011 18:46 schreef minibeer het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "op die manier"? Via een datingsite?
Lijkt me niks ergs aan, beter dan bij een onenightstand.
Moet het speciaal voor jou zijn ?quote:Op donderdag 29 september 2011 18:48 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meer bedoeld "iemand die je nauwelijs kent". Ik heb haar in totaal nu 3 kwartier gesproken ofzo... ik weet niet eens hoe ze heet, waar ze woont of wat ze studeert.
Nee lijkt me ook niet.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:46 schreef minibeer het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "op die manier"? Via een datingsite?
Lijkt me niks ergs aan, beter dan bij een onenightstand.
Waar heb je het dan over gehad?quote:Op donderdag 29 september 2011 18:48 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meer bedoeld "iemand die je nauwelijs kent". Ik heb haar in totaal nu 3 kwartier gesproken ofzo... ik weet niet eens hoe ze heet, waar ze woont of wat ze studeert.
En of en wat je voor diegene voelt en die ander ook. Voor jou kan het heel speciaal zijn maar voor haar gewoon een keertje seksquote:Op donderdag 29 september 2011 18:48 schreef kree het volgende:
[..]
Nee lijkt me ook niet.
Of je nou iemand via internet ontmoet of in een kroeg?
Niet echt van belang, het gaat erom hoe je het dan erna aanpakt.
Waar heb je in hemelsnaam over gepraat danquote:Op donderdag 29 september 2011 18:48 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
dit bedoel ik inderdaadquote:Op donderdag 29 september 2011 18:48 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Oppervlakkig gesprekjes voeren, duhquote:Op donderdag 29 september 2011 18:50 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Waar heb je in hemelsnaam over gepraat dan
Ik vind praten over studie of woonplaats enzo eigenlijk best oppervlakkige dingen anders, maar dat zal dan wel aan mij liggen...quote:Op donderdag 29 september 2011 18:51 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Oppervlakkig gesprekjes voeren, duh
True, alleen het zou voor mij een afknapper zijn als het haar alleen om seks zou gaan.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En of en wat je voor diegene voelt en die ander ook. Voor jou kan het heel speciaal zijn maar voor haar gewoon een keertje seks
uhm... heel veel onzin... over accenten, uitgaan, eindhoven, verjaardagen, hotels en seksquote:Op donderdag 29 september 2011 18:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar heb je het dan over gehad?
Ik zou het eerder onder "niet boeiend" en "niet interessant/grappig" willen schuiven dan "oppervlakkig"quote:Op donderdag 29 september 2011 18:53 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik vind praten over studie of woonplaats enzo eigenlijk best oppervlakkige dingen anders, maar dat zal dan wel aan mij liggen...
Klinkt dan alsnog als wel aardig wat verschillende onderwerpenquote:Op donderdag 29 september 2011 18:53 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
uhm... heel veel onzin... over accenten, uitgaan, eindhoven, verjaardagen, hotels en seks
Maar je zoekt er blijkbaar wel naar dus whats the problem?quote:Op donderdag 29 september 2011 18:53 schreef kree het volgende:
[..]
True, alleen het zou voor mij een afknapper zijn als het haar alleen om seks zou gaan.
Dat is namelijk niet het eerste waar ik naar zoek op dit moment.
Ik zou het niet erg vinden.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:53 schreef kree het volgende:
[..]
True, alleen het zou voor mij een afknapper zijn als het haar alleen om seks zou gaan.
Dat is namelijk niet het eerste waar ik naar zoek op dit moment.
Ik vind het eigenlijk best raar dat hij nog niets van haar weet.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:53 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik vind praten over studie of woonplaats enzo eigenlijk best oppervlakkige dingen anders, maar dat zal dan wel aan mij liggen...
Nou daar ben ik het niet helemaal mee eens.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:54 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Ik zou het eerder onder "niet boeiend" en "niet interessant/grappig" willen schuiven dan "oppervlakkig"
Gewoon van alles dusquote:Op donderdag 29 september 2011 18:53 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
uhm... heel veel onzin... over accenten, uitgaan, eindhoven, verjaardagen, hotels en seks
Ik heb die dingen ook wel eens als begin vragen... maar was bij haar niet nodig. Ik zei iets over haar foto en toen ging het gewoon van het een naar het ander. Waarom zou ik dan tussendoor weer een standaardvraag gaan stellen als dat niet nodig is?quote:Op donderdag 29 september 2011 18:56 schreef kree het volgende:
[..]
Nou daar ben ik het niet helemaal mee eens.
Oppervlakkig is het en je moet er ook geen half uur over door lullen.
Maar als begin vragen.... niks mis mee lijkt me.
Ik ook, je gaat inderdaad niet alleen maar over dat soort misschien 'saaie' onderwerpen praten, maar ik vind toch dat je dat soort dingen gewoon moet weten, om je een beeld van iemand te kunnen vormen, en te kunnen weten wat diegene in het dagelijks leven aan het doen is.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden.Als het voor beide partijen duidelijk zou ik geen probleem hebben met een one night stand
[..]
Ik vind het eigenlijk best raar dat hij nog niets van haar weet.
Omdat het misschien naast standaardvragen ook wel nuttige vragen zijnquote:Op donderdag 29 september 2011 18:57 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik heb die dingen ook wel eens als begin vragen... maar was bij haar niet nodig. Ik zei iets over haar foto en toen ging het gewoon van het een naar het ander. Waarom zou ik dan tussendoor weer een standaardvraag gaan stellen als dat niet nodig is?
Maar het hoeft niet als het gesprek gewoon goed loopt dan maakt het niet uit waar het over gaat. Of het nu school is het weer, seks, whateverquote:Op donderdag 29 september 2011 18:57 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik ook, je gaat inderdaad niet alleen maar over dat soort misschien 'saaie' onderwerpen praten, maar ik vind toch dat je dat soort dingen gewoon moet weten, om je een beeld van iemand te kunnen vormen, en te kunnen weten wat diegene in het dagelijks leven aan het doen is.
Nee; het ging meer over seks in de fantasie-categorie.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon van alles dusSeks? Dus ze weet nog niet dat je geen ervaring hebt.
Waar herken ik dit toch van?quote:Op donderdag 29 september 2011 18:59 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nee; het ging meer over seks in de fantasie-categorie.
En dat zat wel goed met haarquote:Op donderdag 29 september 2011 18:59 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nee; het ging meer over seks in de fantasie-categorie.
Dus jij kan leuke, grappige oppervlakkige gesprekken voeren met vragen als: "wat voor studie doe je"quote:Op donderdag 29 september 2011 18:56 schreef kree het volgende:
[..]
Nou daar ben ik het niet helemaal mee eens.
Oppervlakkig is het en je moet er ook geen half uur over door lullen.
Maar als begin vragen.... niks mis mee lijkt me.
Ik weet niet... ik vind ze nuttiger om te stellen wanneer je al wat gesproken hebt, omdat het dan beter blijft hangen. Ik heb heel vaak dat ik de volgende keer weer moet denken "wat deed je nou ook alweer voor studie"...quote:Op donderdag 29 september 2011 18:58 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Omdat het misschien naast standaardvragen ook wel nuttige vragen zijn
Ik zou echt iemand vierkant uitlachen als ie zich zo gedroeg.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jaen ze zal je glimlachend aankijken
Ze heeft al een vriend.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:13 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Glimlach =/= telefoon nummer.
Als je haar behandeld als een normaal meisje heb je kans op een telefoonnummer, als je haar behandeld als een beroemdheid dan heb je kans op een handtekening.
Dus schattig is niet altijd slecht?quote:Op donderdag 29 september 2011 18:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
zou ik wel doendeed ik ook en ze vond het schattig dus
Bij mij lukt het wel anders.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:00 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Dus jij kan leuke, grappige oppervlakkige gesprekken voeren met vragen als: "wat voor studie doe je"
Ik bedoel als ik een vrouw was die dat soort vragen uiteraard 1000x op een dag krijgt zou ik denken "lekker boeiend, weet je niks beters ongeinspireeerde aap"
Gerrie? die zo lacht naar je?quote:Op donderdag 29 september 2011 19:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou echt iemand vierkant uitlachen als ie zich zo gedroeg.
quote:Op donderdag 29 september 2011 19:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus schattig is niet altijd slecht?
Hoera er is hoop voor mij.
Nee, als iemand zo gaat lopen zenuwachtig gaat lopen stotteren.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gerrie? die zo lacht naar je?
Ik ben de verpersoonlijking van dat plaatje ja.quote:
Ach, we zijn er allemaal wel eens geweest.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben de verpersoonlijking van dat plaatje ja.
WAHAHAHAHAAHAAHHA JE STUDEEERT PSYCHELOGIE? IK KOM NIET MEER BIJquote:Op donderdag 29 september 2011 19:02 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Bij mij lukt het wel anders.
Misschien ben je wel te saai om het op een leuke manier over je leven te hebben dan, ik heb een saai leven en zelfs bij mij is het geen probleem.
Ik zou medelijden hebben en die persoon gaan helpenquote:Op donderdag 29 september 2011 19:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, als iemand zo gaat lopen zenuwachtig gaat lopen stotteren.
Als Gerrie naar me gaat glimlachen word ik alleen enorm ongemakkelijk.
Maar ik word continu schattig genoemd.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:05 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ach, we zijn er allemaal wel eens geweest.
Zolang je je intenties duidelijk maakt bij de eerste ontmoeting hoef je er niet te komen hoor.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:05 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
I see what im doing wrong.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:06 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Zolang je je intenties duidelijk maakt bij de eerste ontmoeting hoef je er niet te komen hoor.
Ja daar ben ik echt goed in... *not*quote:Op donderdag 29 september 2011 19:06 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Zolang je je intenties duidelijk maakt bij de eerste ontmoeting hoef je er niet te komen hoor.
"Aww heloef wat ben je schattigquote:Op donderdag 29 september 2011 19:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar ik word continu schattig genoemd.![]()
Kortom ik eindig toch wel daar.
Waarmee moet je hem/haar helpen?quote:Op donderdag 29 september 2011 19:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou medelijden hebben en die persoon gaan helpen
Aanrakingquote:Op donderdag 29 september 2011 19:07 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ja daar ben ik echt goed in... *not*
Ik en vrouwen aanraken.quote:
Veel te vaak nu, ja.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:05 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
quote:
Ik ben niks anders gewend.quote:
Verder dan een hand op de schouder leggen kom ik niet echt. Ik zou het liefst eens royaal graaien in een ruim uitgevoerde kont.quote:
Gewoon rustig de tijd geven en laten uit praten. Verder geen ideequote:Op donderdag 29 september 2011 19:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarmee moet je hem/haar helpen?
Zinnen afmaken schijn je niet te moeten doen.
Doe dat?quote:Op donderdag 29 september 2011 19:10 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Verder dan een hand op de schouder leggen kom ik niet echt. Ik zou het liefst eens royaal graaien in een ruim uitgevoerde kont.
Weet ik veel.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:10 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Wat kan je daar verkeerd aan doen behalve het niet te doen?
Minder denken, meer doen.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Weet ik veel.
In mijn hoofd een heleboel.
Makkelijker gezegd dan gedaan, dit.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:11 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Minder denken, meer doen.
Je was me voor.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:12 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan, dit.
Gewoon "fuck it" mentaliteit zien te krijgenquote:Op donderdag 29 september 2011 19:12 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan, dit.
LoLquote:Op donderdag 29 september 2011 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
Damn weer geblokkeerd nadat mijn foto zichtbaar werd op PaiqAh fuck it.
Daarom ga ik dus nooit op een datingsite.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
Damn weer geblokkeerd nadat mijn foto zichtbaar werd op PaiqAh fuck it.
En daarom spreek je dus ook nooit iemand aan?quote:Op donderdag 29 september 2011 19:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom ga ik dus nooit op een datingsite.
quote:Op donderdag 29 september 2011 19:12 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Gewoon "fuck it" mentaliteit zien te krijgen
[..]
LoL![]()
Ach zo vaak gebeurd het niet. Gebeurd vaker dat het gewoon niet kliktquote:Op donderdag 29 september 2011 19:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom ga ik dus nooit op een datingsite.
Oke.quote:
Nee dat is omdat ik bang ben voor afwijzing.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:14 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
En daarom spreek je dus ook nooit iemand aan?
Het is een grote vleeskeuring die ik toch niet doorsta.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Ach zo vaak gebeurd het niet. Gebeurd vaker dat het gewoon niet klikt
In de kroeg ook. En je bent te jong? Nog meer redenen?quote:Op donderdag 29 september 2011 19:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is een grote vleeskeuring die ik toch niet doorsta.
Op het werk zou ik het niet doen maar in een uitgaans gelegenheid naar je toe trekken als je er mee staat te praten door je hand op heup/kont te leggen. Dan oren fluisteren etc. Handen op die plek laten en af en toe speels knijpen.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:14 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Oke.
Ik kwam laatst twee meiden op het werk tegen... die waren zo groot +12cm hak; die hadden hun kont bijna op ooghoogte zitten. Mijn dag kon niet meer stuk; prachtig uitzicht.
Zou ik wel op afknappen, denk ik. Ik praat liever eerst met iemand voor ik hem in mijn kont laat knijpen hoorquote:Op donderdag 29 september 2011 19:17 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Op het werk zou ik het niet doen maar in een uitgaans gelegenheid naar je toe trekken als je er mee staat te praten door je hand op heup/kont te leggen. Dan oren fluisteren etc. Handen op die plek laten en af en toe speels knijpen.
Ligt aan de klik denk ik... als je hem vanaf moment 1 geweldig vindt zal het niet zoveel uitmaken.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:18 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Zou ik wel op afknappen, denk ik. Ik praat liever eerst met iemand voor ik hem in mijn kont laat knijpen hoor
Dus als ik eerst 5 minuten met je praat mag ik dan in je kont knijpen?quote:Op donderdag 29 september 2011 19:18 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Zou ik wel op afknappen, denk ik. Ik praat liever eerst met iemand voor ik hem in mijn kont laat knijpen hoor
Ik ben op straat meerdere keren in mijn kont geknepen door vrouwen, gewoon glimlachen en lekker laten gaan joh.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:18 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Jawel, als je iemand voor het allereerst ziet heb je nog geen greintje van zijn persoonlijkheid meegekregen.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:19 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ligt aan de klik denk ik... als je hem vanaf moment 1 geweldig vindt zal het niet zoveel uitmaken.
quote:Op donderdag 29 september 2011 19:19 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Ik ben op straat meerdere keren in mijn kont geknepen door vrouwen, gewoon glimlachen en lekker laten gaan joh.
Dat een man de ballen heeft om dat te doen vertelt meer over hem dan dat je in een normaal gesprek over hem te weten kan komenquote:Op donderdag 29 september 2011 19:20 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Jawel, als je iemand voor het allereerst ziet heb je nog geen greintje van zijn persoonlijkheid meegekregen.
Wat kan het mij nu schelen of iemand over dat soort lef beschikt dan?quote:Op donderdag 29 september 2011 19:21 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Dat een man de ballen heeft om dat te doen vertelt meer over hem dan dat je in een normaal gesprek over hem te weten kan komen
Dan houden we te jong over.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In de kroeg ook. En je bent te jong? Nog meer redenen?
Kroeg heb ik dan weer nooit gehad. Maar voor/na/op trappen gebeurd het me af en toe als ze je kont goed hebben gezien wegmaarquote:Op donderdag 29 september 2011 19:20 schreef Axel1988 het volgende:
[..]right.... ik heb wel eens van een vriend gehoord dat het hem in een kroeg eens gebeurt was; maar op straat?
quote:Op donderdag 29 september 2011 19:21 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Dat een man de ballen heeft om dat te doen vertelt meer over hem dan dat je in een normaal gesprek over hem te weten kan komen
Jij hebt er 3?quote:Op donderdag 29 september 2011 19:22 schreef Axel1988 het volgende:
[..]Het ballen argument... Ik heb meer ballen dan de meeste mannen trouwens.
Jij hebt 3 ballen?quote:Op donderdag 29 september 2011 19:22 schreef Axel1988 het volgende:
[..]Het ballen argument... Ik heb meer ballen dan de meeste mannen trouwens.
quote:
quote:
Je bent echt een eeuwige held als je het doet.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:26 schreef Axel1988 het volgende:
Ik ga douchen en dan de stad in... vanavond eens eentje bij de kont pakken; kijken hoe dat uitpakt.
Have funquote:Op donderdag 29 september 2011 19:26 schreef Axel1988 het volgende:
Ik ga douchen en dan de stad in... vanavond eens eentje bij de kont pakken; kijken hoe dat uitpakt.
Vertelt veel over een man hoor.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:22 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Wat kan het mij nu schelen of iemand over dat soort lef beschikt dan?
Iemand beoordelen over hoe hij is als mogelijke partner aan de hand van hoe hij zich gedraagt bij uitgaanquote:Op donderdag 29 september 2011 19:28 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Vertelt veel over een man hoor.
Wie heb je liever:
Dude 1: Staat in de hoek van de kroeg passief dronken te worden met maten terwijl hij af en toe een wulpse blik werpt op het vrouwelijk schoon.
Dude 2: Stapt vol zelfvertrouwen op de eerste de beste goeduitziende vrouw af, maakt haar aan het lachen, trekt haar bij haar heupen/kont dichterbij om plagerige/stoute/whatever opmerking in haar oor te fluisteren, om haar parfum te ruiken, etc.
Dude 1: is een passieve pussy
Dude 2 is pro-actief, heeft zelfvertrouwen, is grappig, ruikt goed, heeft lef, zal waarschijnlijk succesvol zijn in andere gebieden.
Wie heb je liever?
Maar goed dat er nog meer types zijn.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:28 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Vertelt veel over een man hoor.
Wie heb je liever:
Dude 1: Staat in de hoek van de kroeg passief dronken te worden met maten terwijl hij af en toe een wulpse blik werpt op het vrouwelijk schoon.
Dude 2: Stapt vol zelfvertrouwen op de eerste de beste goeduitziende vrouw af, maakt haar aan het lachen, trekt haar bij haar heupen/kont dichterbij om plagerige/stoute/whatever opmerking in haar oor te fluisteren, om haar parfum te ruiken, etc.
Dude 1: is een passieve pussy
Dude 2 is pro-actief, heeft zelfvertrouwen, is grappig, ruikt goed, heeft lef, zal waarschijnlijk succesvol zijn in andere gebieden.
Wie heb je liever?
Leer mij eerst te hosselen dan.quote:
Nee he? Die gast die zielig in het hoekje van de kroeg zijn biertjes staat weg te tikken zal een van de meest succesvolle, rijkste en assertiefste personen zijn die je ooit bent tegen gekomen?quote:Op donderdag 29 september 2011 19:29 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Iemand beoordelen over hoe hij is als mogelijke partner aan de hand van hoe hij zich gedraagt bij uitgaan
Zou ik zelf nooit doen, weet ik echt zeker.
Ze vraagt wat de voordelen zijn van het ene uiterste, dan is het toch niet meer dan logisch dat je dat vergelijkt met het andere uiterste?quote:Op donderdag 29 september 2011 19:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Maar goed dat er nog meer types zijn.
Het is zo makkelijk om het dan maar weer te vergelijken met het andere uiterste.
Volgens mij begrijp jij gewoon niet dat niet iedereen van zulke dingen houd. En niet iedereen zulke dingen wil of kan doen.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:31 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Nee he? Die gast die zielig in het hoekje van de kroeg zijn biertjes staat weg te tikken zal een van de meest succesvolle, rijkste en assertiefste personen zijn die je ooit bent tegen gekomen?
Hou toch op.
Daar gaat het toch niet omquote:Op donderdag 29 september 2011 19:31 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Nee he? Die gast die zielig in het hoekje van de kroeg zijn biertjes staat weg te tikken zal een van de meest succesvolle, rijkste en assertiefste personen zijn die je ooit bent tegen gekomen?
Hou toch op.
Ik ga fok!en vanavondquote:Op donderdag 29 september 2011 19:26 schreef Axel1988 het volgende:
Ik ga voetbal kijken.quote:
Waar vraagt ze dat dan?quote:Op donderdag 29 september 2011 19:33 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Ze vraagt wat de voordelen zijn van het ene uiterste, dan is het toch niet meer dan logisch dat je dat vergelijkt met het andere uiterste?![]()
Wat zijn de voordelen van een warm land tegenover een koud land?
Dan ga je toch ook geen landen vergelijken met 1 graden temperatuur verschil?![]()
Nou dan blijf je toch lekker de rest van je leven biertjes wegtikken in de hoek van de kroeg? Prima hoor, jou leven. Het ging er niet om wat ik/jij wie dan ook vond/vind, het ging erover dat Edarrawen zegt dat je niet iemand kan beoordelen tijdens het uitgaan. Daar ben ik het mee oneens. Wie je bent/wilt zijn bemoei ik me verder niet mee.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij gewoon niet dat niet iedereen van zulke dingen houd. En niet iedereen zulke dingen wil of kan doen.
Misschien in de post die ik quote?:quote:Op donderdag 29 september 2011 19:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waar vraagt ze dat dan?
quote:Op donderdag 29 september 2011 19:22 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Wat kan het mij nu schelen of iemand over dat soort lef beschikt dan?
Nee hoor.quote:Je doet het enkel omdat je perse moet horen dat vrouwen het geweldig vinden als er aan hun kont wordt gezeten
Op de gast die stilletjes in de hoek zijn biertjes staat weg te tikken heb je sowieso een voordeel ja.quote:en je meteen een streepje voor hebt als je dit standaard doet in de kroeg.
Die heb ik gegeven hoorquote:Daar is zij het niet mee eens en ze vindt het zelfs een afknapper, ze vraagt nergens naar de voordelen ervan.
quote:Je landen vergelijking is dus niet van toepassing in deze vorm.
Nee je hebt ook niet perse een topmodel nodig om als man in klaar te komen, fijn is het wel.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:34 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om![]()
Je hebt niet per definitie de meest assertieve, rijke en succesvolle personen nodig om je bij op je gemak te voelen en je problemen bij kwijt te kunnen.
Dat doe je wel door te suggereren dat als je niet die dame in de kroeg actief benaderd je alleen blijft.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:38 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Nou dan blijf je toch lekker de rest van je leven biertjes wegtikken in de hoek van de kroeg? Prima hoor, jou leven. Het ging er niet om wat ik/jij wie dan ook vond/vind, het ging erover dat Edarrawen zegt dat je niet iemand kan beoordelen tijdens het uitgaan. Daar ben ik het mee oneens. Wie je bent/wilt zijn bemoei ik me verder niet mee.
En dat is?quote:Op donderdag 29 september 2011 19:42 schreef heloef het volgende:
Ik word denk ik maar type 3 in deze.
Ehm nee, in die post vraagt ze het niet.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:41 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Misschien in de post die ik quote?:
[..]
[..]
Nee hoor.
[..]
Op de gast die stilletjes in de hoek zijn biertjes staat weg te tikken heb je sowieso een voordeel ja.
[..]
Die heb ik gegeven hoor
[..]
Ook hier ga je weer voorbij aan wat ze eigenlijk zei. Ze zei dat zij zelf iemand niet zou beoordelen (als eventuele partner) op zijn gedrag tijdens het uitgaan. Er staat niet dat het per definitie niet kan.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:38 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Nou dan blijf je toch lekker de rest van je leven biertjes wegtikken in de hoek van de kroeg? Prima hoor, jou leven. Het ging er niet om wat ik/jij wie dan ook vond/vind, het ging erover dat Edarrawen zegt dat je niet iemand kan beoordelen tijdens het uitgaan. Daar ben ik het mee oneens. Wie je bent/wilt zijn bemoei ik me verder niet mee.
Je drinkt bier met je ene hand terwijl je met je andere hand haar kont beet hebt?quote:Op donderdag 29 september 2011 19:42 schreef heloef het volgende:
Ik word denk ik maar type 3 in deze.
Ik zou ook de voorkeur geven aan zo'n dame dan die op de dansvloer staat.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:44 schreef kree het volgende:
Ik moet zeggen als ik een meid eenzaam in de hoek zou zien staan in een kroeg.
(in plaats van een feestbeest die helemaal los gaat en door iedereen in haar reet wordt geknepen)
Dat ik nog eerder naar die meid in de hoek zou stappen.
Zou dat andersom dan zo verschillend zijn?
En waarom is dat dan zo?
Waarom geen lol hebben?quote:Op donderdag 29 september 2011 19:44 schreef kree het volgende:
(in plaats van een feestbeest die helemaal los gaat en door iedereen in haar reet wordt geknepen)
En waarom is dat dan zo?
Ligt er denk ik ook aan hoe ze erbij staat...quote:Op donderdag 29 september 2011 19:44 schreef kree het volgende:
En waarom is dat dan zo?
Lekker boeiend, het komt ongeveer op het zelfde neer. Waarom neem je alles zo letterlijkquote:Op donderdag 29 september 2011 19:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ook hier ga je weer voorbij aan wat ze eigenlijk zei. Ze zei dat zij zelf iemand niet zou beoordelen (als eventuele partner) op zijn gedrag tijdens het uitgaan. Er staat niet dat het per definitie niet kan.
Nee.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:44 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Je drinkt bier met je ene hand terwijl je met je andere hand haar kont beet hebt?![]()
![]()
Nee het heeft niks met geen lol hebben te maken.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:45 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Waarom geen lol hebben?
Waarom potentiële problemen niet ontwijken?
Die potentiële problemen heb ik zelf ook wel. Beetje hypocriet om dan andermans perfectie te eisenquote:Op donderdag 29 september 2011 19:45 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Waarom geen lol hebben?
Waarom potentiële problemen niet ontwijken?
Maar dat doen dude 1&2 beide, daarmee onderscheid je je nietquote:Op donderdag 29 september 2011 19:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee.
Ik doe gewoon mijn ding en vermaak me.
Ja omdat die makkelijker benaderbaar is.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:44 schreef kree het volgende:
En waarom is dat dan zo?
Omdat jij denkt voor vrouwen te kunnen spreken, zelfs als een vrouw zelf al aangeeft zo'n aanpak niet tof te vinden. Kun je wel met je uitersten komen, maar daar ging het haar helemaal niet om.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:46 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Lekker boeiend, het komt ongeveer op het zelfde neer. Waarom neem je alles zo letterlijk
Maar mijn ding is niet hetzelfde als die van dude 1&2.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:48 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Maar dat doen dude 1&2 beide, daarmee onderscheid je je niet
Dus heeft het wel met lolmaken te maken, die manier van uitbundig doen vind jij dan gewoon niet "lol"quote:Op donderdag 29 september 2011 19:47 schreef kree het volgende:
[..]
Nee het heeft niks met geen lol hebben te maken.
Dat heb ik toch wel, misschien is het uitbundige meisje gewoon niet mijn type..
Zoals ik hierboven al zei, nee een man heeft geen topmodel nodig om in klaar te komen, neemt niet weg dat het fijn is.quote:En dat kan andersom toch ook lijkt me, of moet de man maar de eeuwige stoere kerel zijn die op iedereen afstapt het initiatief neemt en etc.
Wellicht denk dat die makkelijker benaderbaar zijn (voor mij dan)quote:Op donderdag 29 september 2011 19:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja omdat die makkelijker benaderbaar is.
Daar kan je op aflopen en vragen of ze het wel naar haar zin heeft.
Nee helaas niet.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:50 schreef kree het volgende:
[..]
Wellicht denk dat die makkelijker benaderbaar zijn (voor mij dan)
Dus stel ik sta alleen in een hoekje zou er dan ook een meid naar mij komen?
En waar deed ik dat ook al weer?quote:Op donderdag 29 september 2011 19:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Omdat jij denkt voor vrouwen te kunnen spreken, zelfs als een vrouw zelf al aangeeft zo'n aanpak niet tof te vinden. Kun je wel met je uitersten komen, maar daar ging het haar helemaal niet om.
Maar dan klopt zijn theorie niet meerquote:Op donderdag 29 september 2011 19:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar mijn ding is niet hetzelfde als die van dude 1&2.
Nee dat wijst de ervaring uit inderdaad.quote:
Omdat vrouwen toch wel mannen achter zich aankrijgen.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:51 schreef kree het volgende:
[..]
Nee dat wijst de ervaring uit inderdaad.
Maar waarom is dat nou zo, is er hier nog een vrouw? eddarween???
Dan moet je dus dude 3 definieren met gedrag waarmee je je wel van 1&2 onderscheidquote:Op donderdag 29 september 2011 19:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar mijn ding is niet hetzelfde als die van dude 1&2.
Onder andere door er vanuit te gaan dat dude 2 zonder meer gekozen wordt door haar/vrouwen.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:51 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
En waar deed ik dat ook al weer?
Beetje jammer. Alhoewel de vrouw het uiteindelijk bepaald ongeacht wie de eerste stap zetquote:Op donderdag 29 september 2011 19:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat vrouwen toch wel mannen achter zich aankrijgen.
Zo mysterie opgelost.
Omdat vrouwen niet (horen) te benaderen?quote:Op donderdag 29 september 2011 19:51 schreef kree het volgende:
[..]
Nee dat wijst de ervaring uit inderdaad.
Maar waarom is dat nou zo, is er hier nog een vrouw? eddarween???
En waarom niet? Dus jij zou het niets vinden als in je de kroeg wordt benaderd door een vrouw die je door het matras wil trekken?quote:Op donderdag 29 september 2011 19:53 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Omdat vrouwen niet (horen) te benaderen?
Lijk eens niet zoveel op mijquote:Op donderdag 29 september 2011 19:53 schreef Edarrawen het volgende:
Ik vind het leuker om iets te doen met max. 15 personen ofzo die ik verder al redelijk goed ken, dan om uit te gaan in een omgeving waar ik me toch niet beter van ga voelen, ivm gehoorprobleem. Ook ben ik niet zo los als ik niemand ken, terwijl ik best leuk gezelschap ben gewon met vrienden.
Ik had hier niet eens tussen willen komen.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:54 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Lijk eens niet zoveel op mij![]()
-gehoorproblemen is het precies wat ik hebvind grote mensenmassa's eng/niet leuk.
Ik weet nooit of ik nou druk of rustig ben, ik vind mezelf altijd enorm rustig maar sommige klagen dat ik te druk ben, andere zeggen dat ik te rustig ben.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:53 schreef Edarrawen het volgende:
Ik vind het leuker om iets te doen met max. 15 personen ofzo die ik verder al redelijk goed ken, dan om uit te gaan in een omgeving waar ik me toch niet beter van ga voelen, ivm gehoorprobleem. Ook ben ik niet zo los als ik niemand ken, terwijl ik best leuk gezelschap ben gewon met vrienden.
Ja nou dat is eigenlijk toch raar. Hoe meer ik er over nadenk.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat vrouwen toch wel mannen achter zich aankrijgen.
Zo mysterie opgelost.
Precies, en tuurlijk versieren vrouwen ook wel eens een kerel maar die kerels zijn nou eenmaal vaak niet het soort onzekere typetjes die je hier terugvindt. Die mannen hebben al een natuurlijke aantrekkingskracht waardoor ze geen problemen hebben met versieren en zelfs vrouwen achter hun eigen kont aan hebben.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:55 schreef heloef het volgende:
Maar jongens, vrouwen spreken nou eenmaal niet aan.
We kunnen daar wel over klagen maar goed veranderen gaat het toch nooit anders was dat allang gebeurd.
Dat is vrij logisch.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Onder andere door er vanuit te gaan dat dude 2 zonder meer gekozen wordt door haar/vrouwen.
Waarom zouden wij de moeite doen als mannen toch wel moeite zullen blijven doen om ons te krijgen? Even algemeen genomen dus.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:56 schreef kree het volgende:
[..]
Ja nou dat is eigenlijk toch raar. Hoe meer ik er over nadenk.
Tegenwoordig worden we geacht allemaal gelijk te zijn (vrouwen/mannen)
Maar op dit onderwerp dan weer niet.
En ja hoor los in de kroeg, prima vooral na een aantal bier.
Maar dan ben ik alweer meer bezig maken met lol maken met maten alsdat ik naar vrouwen kijk.
Maar dat is wat ik al zei, denk ook niet dat ik "mijn" meisje in een kroeg/disco ga vinden.
Kan natuurlijk wel maar ik schat de kans klein in.
Dat dusquote:Op donderdag 29 september 2011 19:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Precies, en tuurlijk versieren vrouwen ook wel eens een kerel maar die kerels zijn nou eenmaal vaak niet het soort onzekere typetjes die je hier terugvindt. Die mannen hebben al een natuurlijke aantrekkingskracht waardoor ze geen problemen hebben met versieren en zelfs vrouwen achter hun eigen kont aan hebben.
Omdat dat ene lekkere ding niet op je afstapt.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:57 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waarom zouden wij de moeite doen als mannen toch wel moeite zullen blijven doen om ons te krijgen? Even algemeen genomen dus.
Ik zie een soort paradox, alleen lastig uit te leggen.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Precies, en tuurlijk versieren vrouwen ook wel eens een kerel maar die kerels zijn nou eenmaal vaak niet het soort onzekere typetjes die je hier terugvindt. Die mannen hebben al een natuurlijke aantrekkingskracht waardoor ze geen problemen hebben met versieren en zelfs vrouwen achter hun eigen kont aan hebben.
quote:Op donderdag 29 september 2011 19:57 schreef ValHallen het volgende:
Pff, net 1 van de moeilijkste smsjes uit mijn leven verstuurd, naar een meisje met wie ik een tijdje aan het daten ben. Laatste tijd loopt het echter voor geen meter, dat zegt mijn gevoel tenminste. Nu geheel tegen mijn natuur in de confrontatie gezocht, hopelijk reageert ze wel op dit smsje, want de laatste tijd negeert ze me een beetje. Ik vind haar toch wel echt leuk want ik zit er echt mee in mijn maag.
Oh en heloef, een beetje discretie alsjeblieftDe 'rest' hoeft dit niet te weten.
Ik zeg niks natuurlijk.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:57 schreef ValHallen het volgende:
Pff, net 1 van de moeilijkste smsjes uit mijn leven verstuurd, naar een meisje met wie ik een tijdje aan het daten ben. Laatste tijd loopt het echter voor geen meter, dat zegt mijn gevoel tenminste. Nu geheel tegen mijn natuur in de confrontatie gezocht, hopelijk reageert ze wel op dit smsje, want de laatste tijd negeert ze me een beetje. Ik vind haar toch wel echt leuk want ik zit er echt mee in mijn maag.
Oh en heloef, een beetje discretie alsjeblieftDe 'rest' hoeft dit niet te weten.
Of je neemt gewoon zelf initiatief?quote:Op donderdag 29 september 2011 19:58 schreef heloef het volgende:
Het is trouwens wel ontzettend oneerlijk.
Misschien moeten we ze weer kiesrecht afpakken totdat ze net zoveel initiatief nemen.![]()
Maar helaas gaan ze dat niet doen en moeten we er mee leren leven.
Jij zegt ook niks, begrepen!quote:
Alsof die opties zo vaak voorkomen, en jij bent degene die er vanuit gaat dat dude 2 net zo leuk is als een villa en dude 1 net een kartonnen doos is.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:57 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Dat is vrij logisch.
Als je twee huizen gratis krijgt, de 1 een doos, de ander een vila kan ik niet met zekerheid zeggen dat iedereen in de vila gaat wonen. Het is echter logisch dat de meeste het wel doen;
Ik zeg toch net dat er niks anders op zit of niet?quote:Op donderdag 29 september 2011 19:59 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Of je neemt gewoon zelf initiatief?
Vrouwen zijn er genoeg van hoorquote:Op donderdag 29 september 2011 19:57 schreef ValHallen het volgende:
Dat wist ik niet eensquote:Op donderdag 29 september 2011 19:54 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Lijk eens niet zoveel op mij![]()
-gehoorproblemen is het precies wat ik hebvind grote mensenmassa's eng/niet leuk.
Wat me opvalt, de meeste hier worden als onzeker beschouwd (en er zijn er ook een paar)quote:Op donderdag 29 september 2011 19:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Maar dat deed hij wel, dus dan hoef ik ook geen moeite meer te doen.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:58 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Omdat dat ene lekkere ding niet op je afstapt.
Uitgekauwd en het helpt niet.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:59 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Vrouwen zijn er genoeg van hoor
Het is je vergeven.quote:
Slechtste argument aller tijden.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:59 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Vrouwen zijn er genoeg van hoor
Dat is moeilijk zoiets. Hoe ga je dat gesprek aanpakken?quote:Op donderdag 29 september 2011 19:57 schreef ValHallen het volgende:
Omdat als we getrouwdquote:Op donderdag 29 september 2011 19:57 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waarom zouden wij de moeite doen als mannen toch wel moeite zullen blijven doen om ons te krijgen? Even algemeen genomen dus.
Vraag het eens andere zou ik zeggen lijkt me niet dat je zelf de meest objectieve beeldvorming hebt over dat soort zakenquote:Op donderdag 29 september 2011 20:00 schreef kree het volgende:
[..]
Wat me opvalt, de meeste hier worden als onzeker beschouwd (en er zijn er ook een paar)
Maar ik vind dat helemaal niet van mezelf en ik denk ook niet dat ik zo over kom in het echt.
Ik nam alleen voorzorgsmaatregelen.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vertrouwde je vanaf het begin al hoor!
Okay dan ben je niet onzeker, maar een versierder ben je ook niet. Wat mij betreft val jij dus alsnog niet onder de categorie mannen die veel vrouwen achter zich aan hebben zonder enige moeite te doen.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:00 schreef kree het volgende:
[..]
Wat me opvalt, de meeste hier worden als onzeker beschouwd (en er zijn er ook een paar)
Maar ik vind dat helemaal niet van mezelf en ik denk ook niet dat ik zo over kom in het echt.
Ja wat moet ik er over zeggen kan er eigenlijk de woorden niet voor vinden.
Kijk je hebt mensen die moeite hebben met zich in de massa begeven.
OK ja dat is een probleem
En je hebt mensen die dat niet vinden (daaronder beschouw ik mezelf dan)
Alleen ik vindt niet de ware
Hou dan maar massaal op met moeite doen en kijk of het werkt.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:01 schreef kree het volgende:
[..]
Omdat als we getrouwdzij de man wel moet koken en meehelpen in het huishouden
![]()
Misschien dat het tijd wordt dat de man is wat meer geëmancipeerd wordt
Simpel zat. Ik wacht op haar reactie. Ik wil het sowieso uitgepraat hebben. Ik ben echt heel voorzichtig geweest so far, daar geen zin meer in.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is moeilijk zoiets. Hoe ga je dat gesprek aanpakken?
Wat is jou definitie van veel?quote:Op donderdag 29 september 2011 20:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Okay dan ben je niet onzeker, maar een versierder ben je ook niet. Wat mij betreft val jij dus alsnog niet onder de categorie mannen die veel vrouwen achter zich aan hebben zonder enige moeite te doen.
Ik snap het wel.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:57 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Klopt dat is ook zeker waar.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Okay dan ben je niet onzeker, maar een versierder ben je ook niet. Wat mij betreft val jij dus alsnog niet onder de categorie mannen die veel vrouwen achter zich aan hebben zonder enige moeite te doen.
Je kan er toch niks aan veranderen, waarom zou je jezelf er druk om maken?quote:Op donderdag 29 september 2011 20:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap het wel.
Alleen het is zo fucking irritant.
Veel als in, keuze zat?quote:Op donderdag 29 september 2011 20:03 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Wat is jou definitie van veel?
Ik merk zelf dat hoe minder moeite ik doe om een willekeurige vrouw te versieren, hoe sneller ze interesse tonen & verliefd worden.
Daarom mijn post van eerder:quote:Op donderdag 29 september 2011 20:04 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Je kan er toch niks aan veranderen, waarom zou je jezelf er druk om maken?
Je kan het niet veranderen hoe oneerlijk het ook is.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:55 schreef heloef het volgende:
Maar jongens, vrouwen spreken nou eenmaal niet aan.
We kunnen daar wel over klagen maar goed veranderen gaat het toch nooit anders was dat allang gebeurd.
Als je 2+ opties hebt dan heb je al keuze.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Veel als in, keuze zat?
Bijvoorbeeld.
Lekker puh.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:06 schreef debeterebob het volgende:
Je komt vandaag een beetje bitcherig over moneyfornothingNormaal ben ik het meestal met je eens; nu gedeeltelijk en je toon bevalt me niet echt
leftoverquote:Op donderdag 29 september 2011 20:03 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hou dan maar massaal op met moeite doen en kijk of het werkt.
Ik vrees alleen dat dan alsnog alleen de leuke/stoere/mannelijke/whatever kerels eruit gepikt worden door de vrouwen, jullie zijn de leftovers.
Lastig hopelijk brengt een gesprek duidelijkheid.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Simpel zat. Ik wacht op haar reactie. Ik wil het sowieso uitgepraat hebben. Ik ben echt heel voorzichtig geweest so far, daar geen zin meer in.
2+ Elke keer dat je uitgaat, misschien. 2+ totaal, nee.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:07 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Als je 2+ opties hebt dan heb je al keuze.
In dat geval val ik dus ook in die categorie....![]()
"beggars cant be choosers" schiet me te binnen...
Ik zit hier nu met zweet op de rug.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lastig hopelijk brengt een gesprek duidelijkheid.
Waarom maak je je er nog steeds druk om dan?quote:Op donderdag 29 september 2011 20:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom mijn post van eerder:
[..]
Je kan het niet veranderen hoe oneerlijk het ook is.
Als ik uitga is het meestal met een vrouw, niet zo moeilijk om aan de 2de te komen danquote:Op donderdag 29 september 2011 20:08 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
2+ Elke keer dat je uitgaat, misschien. 2+ totaal, nee.
Dus ligt er een beetje aan, maar exacte cijfers heb ik niet in mijn hoofd.
Lekker boeiend dat het oneerlijk is, het leven is oneerlijk.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:07 schreef kree het volgende:
[..]
leftoverthx voel me gelijk beter.
Nee misschien is dat zo maar het zou wel eerlijker zijn als de vrouwen ook eens wat meer initiatief tonen.
(en ja ik weet nu al dat dat nog niet gaat gebeuren in mijn leven)
Dus ik zal toch zelf wat meer moeten doen denk.
Maar oneerlijk is het wel, of niet?
Gelukkig smeek ik niet.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:07 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Als je 2+ opties hebt dan heb je al keuze.
In dat geval val ik dus ook in die categorie....![]()
"beggars cant be choosers" schiet me te binnen...
Wat voor feedback?quote:Op donderdag 29 september 2011 20:09 schreef debeterebob het volgende:
Ooh en ik ben geen held in feedback gevenWie hier wel?
Adem in, adem uitquote:Op donderdag 29 september 2011 20:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zit hier nu met zweet op de rug.![]()
Dit wil je eigenlijk niet weten als je beide personen persoonlijk kent.
Wat wil je horen? Dat je in die categorie valt? Dat kan ik zo toch niet inschatten vanachter een schermpje.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:09 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Waarom maak je je er nog steeds druk om dan?
[..]
Als ik uitga is het meestal met een vrouw, niet zo moeilijk om aan de 2de te komen dan
Ik maak me niet druk man.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:09 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Waarom maak je je er nog steeds druk om dan?
Dus nu doe je het zonder chick?quote:Op donderdag 29 september 2011 20:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Gelukkig smeek ik niet.
Anders had ik het met lelijke chicks moeten doen.
Liever geen chick dan een die ik niet aantrekkelijk vind.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:11 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Dus nu doe je het zonder chick?![]()
Klinkt logisch...
![]()
Tsja, sorry maar de tijd dat al dat gemiep en geslowchat steeds kost kan veel beter besteed worden, vooral met dit weer en dan ook nog eens op een donderdag.quote:
Weet je trouwens dat het heel fijn is om af en toe een poosje met je maten te roepen dat alles kut isquote:Op donderdag 29 september 2011 20:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Lekker boeiend dat het oneerlijk is, het leven is oneerlijk.
Erover gaan zitten miepen is niet aantrekkelijk hoor, als het zo erg is voor je moet je het veranderen of het leren accepteren.
Vrouwen en mannen zijn nou eenmaal anders, je kunt niet verwachten dat ze zich maar gelijk gaan gedragen omdat jij dat eerlijker vind. Ze zijn tegenwoordig aardig gelijkwaardig, maar niet hetzelfde.
Ah oke interessante vraag maar ik zou hem volgende keer iets beter formulerenquote:Op donderdag 29 september 2011 20:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
In het algemeen; kwam ineens in me op, omdat het ook een sociale vaardigheid is.
Ik miep alleen hier op het forum hoorquote:Op donderdag 29 september 2011 20:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Lekker boeiend dat het oneerlijk is, het leven is oneerlijk.
Erover gaan zitten miepen is niet aantrekkelijk hoor, als het zo erg is voor je moet je het veranderen of het leren accepteren.
Vrouwen en mannen zijn nou eenmaal anders, je kunt niet verwachten dat ze zich maar gelijk gaan gedragen omdat jij dat eerlijker vind. Ze zijn tegenwoordig aardig gelijkwaardig, maar niet hetzelfde.
Ja, heloef wantrouwt mij gewoon.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vertrouwde je vanaf het begin al hoor!
Ik heb gestudeerd, in de zon gezeten en ga zo weg. Jij?quote:Op donderdag 29 september 2011 20:11 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tsja, sorry maar de tijd dat al dat gemiep en geslowchat steeds kost kan veel beter besteed worden, vooral met dit weer en dan ook nog eens op een donderdag.
Ga wat doen mensen!
Ja dat weet ik, ik ben een vrouw die doen dat ook wel eens.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Weet je trouwens dat het heel fijn is om af en toe een poosje met je maten te roepen dat alles kut is
Ik neem voorzorgsmaatregelen.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, heloef wantrouwt mij gewoon.
Inderdaad!quote:Op donderdag 29 september 2011 20:11 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tsja, sorry maar de tijd dat al dat gemiep en geslowchat steeds kost kan veel beter besteed worden, vooral met dit weer en dan ook nog eens op een donderdag.
Ga wat doen mensen!
Nee oke. Maar zelfs klagen dat je geen vrouwtje kan krijgen is leuk en vooral over het feit wie kanslozer is en zo. En dan elkaar lekker afbranden, zonder het te menen. Heerlijkquote:Op donderdag 29 september 2011 20:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, ik ben een vrouw die doen dat ook wel eens.
Maar als ik iets spuugzat ben neem ik dan weer wel de moeite er wat aan te doen en blijf ik dat klagen niet tot in den treuren volhouden.
Ik heb laatst niet alleen mijn eigen band geplakt, ook compleet mijn achterband vervangen.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:13 schreef kree het volgende:
[..]
Ik miep alleen hier op het forum hoor
En nu ga ik effe een beetje offtopic want het heeft dan niet echt meer met relatie/versieren te maken.
Maar dat is toch zo hypocriet Vrouwen willen gelijkwaardig zijn aan mannen maar alleen op de punten waar ze zelf voordeel aan hebben.
Man = wel koken
Man = wel huishouden doen
OK dan de vrouw.
fietsband lek = man maken (want ik ben vrouw)
technische dingen etc nou kan er een hele lijst van maken.
zo en dan ga ik nu afgebrand worden door alle vrouwen hier
Tis al goed schatje.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik neem voorzorgsmaatregelen.![]()
Dat doen broeders voor elkaar.
Hetzelfde plus ik heb zo een date.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik heb gestudeerd, in de zon gezeten en ga zo weg. Jij?
Gelijk!quote:Op donderdag 29 september 2011 20:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad!
* heloef zet TV aan, kijkt voetbal
Oehquote:Op donderdag 29 september 2011 20:15 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hetzelfde plus ik heb zo een date.
Jij kijkt ook Skins?quote:Op donderdag 29 september 2011 20:15 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Gelijk!
* Newbie114 wacht tot hij de cam aan kan zetten en kijkt ondertussen skins (uk)
Als het voor de lol is maakt het toch niet uit. Is dan ook niet van toepassing binnen mijn stelling want die is voor mensen die ergens echt mee zitten maar vervolgens amper of niets ondernemen. Dan zou ik niet weten waarom ik daar lief tegen moet blijven zijn, bij wijze van.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nee oke. Maar zelfs klagen dat je geen vrouwtje kan krijgen is leuk en vooral over het feit wie kanslozer is en zo. En dan elkaar lekker afbranden, zonder het te mensen. Heerlijk
Gewoon gaan zitten zoals je normaal zit.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:17 schreef heloef het volgende:
Trouwens dat internetdaten is niet echt iets voor mij.
Ik kan niet goed cammen.![]()
Ik weet me geen houding te geven.
Ah oke...quote:Op donderdag 29 september 2011 20:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mijn vriend, maar hij had het zelf over daten dus dan noem ik het ook maar zo.
Het enige is dat zulke mensen de ruimte ook nodig hebben om op te bloeien. Ik vraag me alleen af wat dan het beste werkt; lief zijn of zoals jou reagerenquote:Op donderdag 29 september 2011 20:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als het voor de lol is maakt het toch niet uit. Is dan ook niet van toepassing binnen mijn stelling want die is voor mensen die ergens echt mee zitten maar vervolgens amper of niets ondernemen. Dan zou ik niet weten waarom ik daar lief tegen moet blijven zijn, bij wijze van.
Kan ik niet.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:17 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Gewoon gaan zitten zoals je normaal zit.
Okee ik zit halverwege seizoen 3.quote:
Cammen, heb ik een bloed hekel aan;quote:Op donderdag 29 september 2011 20:17 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Gewoon gaan zitten zoals je normaal zit.
Ik lig gewoon op bed. Al dan niet met shirt aan.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Kan ik niet.![]()
Hoe ik normaal zit is nogal vreemd.
Daarom skype ik liever, dan kan ik nog wel gewoon in mijn neus pulken.
Wat het beste werkt is iets gaan ondernemen.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het enige is dat zulke mensen de ruimte ook nodig hebben om op te bloeien. Ik vraag me alleen af wat dan het beste werkt; lief zijn of zoals jou reageren
Als ik op iemand een goede indruk wil maken kan ik beter mijn shirt aanhouden.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:20 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik lig gewoon op bed. Al dan niet met shirt aan.
Anders maak je een geweldige indruk, dat moeten we niet willen nee.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik op iemand een goede indruk wil maken kan ik beter mijn shirt aanhouden.
Inderdaad 1 was vooral ijzersterk.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:21 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
1,2 en 5 zijn de leukste vind ik. Vooral 1 en 2
Ik ben gelukkig ongelooflijk gespierdquote:Op donderdag 29 september 2011 20:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik op iemand een goede indruk wil maken kan ik beter mijn shirt aanhouden.
Wat er onder mijn shirt zit is niet zo florissant anders.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:21 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Anders maak je een geweldige indruk, dat moeten we niet willen nee.
quote:Op donderdag 29 september 2011 20:20 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik lig gewoon op bed. Al dan niet met shirt aan.
Jammer dat al het vet ervoor zitquote:Op donderdag 29 september 2011 20:22 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig ongelooflijk gespierd![]()
Was ook meer een opmerking in het algemeen hoor. Ik bedoel wat de beste manier is om te reageren op zo een iemand, snap je?quote:Op donderdag 29 september 2011 20:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat het beste werkt is iets gaan ondernemen.
Hoe ik op ze reageer heeft volgens mij toch amper of geen invloed erop, dus boeiend. En ach het kan altijd erger, zonder smiliegebruik staat alles toch al serieuzer/chagrijniger dan het bedoeld wordt.
Sowieso lijkt mij dat die ruimte niet iets is wat ze enkel op een forum kunnen vinden.
Echt he.quote:
Haha.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:23 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Jammer dat al het vet ervoor zit
Wat ik dan ook meer bedoelde dat onze opmerkingen over de jaren heen toch amper invloed lijken te hebben op het merendeel dus ik vraag me af of het überhaupt veel uitmaakt hoe je reageert.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Was ook meer een opmerking in het algemeen hoor. Ik bedoel wat de beste manier is om te reageren op zo een iemand, snap je?
Ik lijk ook op Amwar.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Sid en ik zijn soulmates. Maar hij kreeg wel het leukste meisje, dus daar focus ik me op.
Is toch wel enigszins belangrijk.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:25 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Je lijkt wel een wijf man, lekker boeien hoe je eruit ziet.
Jij hebt ze wel al allemaal gezien?quote:Op donderdag 29 september 2011 20:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Sid en ik zijn soulmates. Maar hij kreeg wel het leukste meisje, dus daar focus ik me op.
Het internet heeft genoeg levens gemaakt/vernield hoor.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat ik dan ook meer bedoelde dat onze opmerkingen over de jaren heen toch amper invloed lijken te hebben op het merendeel dus ik vraag me af of het überhaupt veel uitmaakt hoe je reageert.
En degene die echt willen veranderen en dingen ondernemen doen toch wel hun ding vaak, de reacties die ze hier krijgen kunnen leerzaam zijn maar hoe vaak is een forumpost nou echt levensveranderend?
Ik vind jou heul wel gespierdquote:
Ik had het meer over de situaties binnen dit topic eigenlijk, hierbinnen verandert er niet zoveel als mensen zelf niks willen ondernemen.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:26 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Het internet heeft genoeg levens gemaakt/vernield hoor.
Ach ja ander naampje, zelfde beestje.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nou vertel verder, ik vermaak me prima op zo'n 'date' dus wat maakt het naampje uit.
Nee, ik worstel me nu -eindelijk- door seizoen 3 heen. Seizoen 1 en 2 nu twee keer gezien.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:26 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Jij hebt ze wel al allemaal gezien?
Ik ben gestopt met fitnessen. Ik ben heul niet gespierdquote:Op donderdag 29 september 2011 20:26 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik vind jou heul wel gespierd![]()
Maar komt misschien omdat ik zelf zo'n schraalhans ben misschien
Nee mensen zijn hier inderdaad nogal passief/lui, daarom zitten ze hier ook.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik had het meer over de situaties binnen dit topic eigenlijk, hierbinnen verandert er niet zoveel als mensen zelf niks willen ondernemen.
De meeste jongens van jouw lengte zijn anders echt van die bonenstaken, zonder een grammetje vet of spieren eraan. Dus vergeleken daarbij ben je best gespierd.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:28 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met fitnessen. Ik ben heul niet gespierd
Ik moet opletten dat ik niet teveel eet anders word ik dikquote:Op donderdag 29 september 2011 20:29 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
De meeste jongens van jouw lengte zijn anders echt van die bonenstaken, zonder een grammetje vet of spieren eraan.
Ik heb vooral veel van het eerste.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:29 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
De meeste jongens van jouw lengte zijn anders echt van die bonenstaken, zonder een grammetje vet of spieren eraan. Dus vergeleken daarbij ben je best gespierd.
Is hij een dwerg?quote:Op donderdag 29 september 2011 20:29 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
De meeste jongens van jouw lengte zijn anders echt van die bonenstaken, zonder een grammetje vet of spieren eraan.
Nee maar met 16 komt het wel vaak voor als je lang bent.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:30 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Is hij een dwerg?
Ik ken genoeg lange gasten die ook nog eens super breed zijn hoor.
Volgens mij was ie langer dan mij.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:30 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Is hij een dwerg?
Ik ken genoeg lange gasten die ook nog eens super breed zijn hoor.
Ongeveer even groot dacht ik.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Volgens mij was ie langer dan mij.
Maar ik heb daar toen in Tiel niet op gelet.
Volgens mij zijn wij drieën ongeveer even groot.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Volgens mij was ie langer dan mij.
Maar ik heb daar toen in Tiel niet op gelet.
En ook die daar niet helemaal aan voldoen.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:35 schreef Powerflowerrr het volgende:
Stel dat je iedere vrouw die aan jou standaard+ voldoet aanspreekt, dan bestaat er een kans dat je een keer seks hebt. De kans is in ieder geval groter dan wanneer je het niet doet.![]()
Misschien willen ze wel seks met iemand die speciaal voor hen is en niet met de eerste de bestequote:Op donderdag 29 september 2011 20:35 schreef Powerflowerrr het volgende:
Stel dat je iedere vrouw die aan jou standaard+ voldoet aanspreekt, dan bestaat er een kans dat je een keer seks hebt. De kans is in ieder geval groter dan wanneer je het niet doet.![]()
Rond 1,85quote:
Als je vrouwen aanspreekt kom je nog wel iemand tegen die speciaal voor jouw is...quote:Op donderdag 29 september 2011 20:37 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Misschien willen ze wel seks met iemand die speciaal voor hen is en niet met de eerste de beste
Zou zomaar kunnen.
Natuurlijk is de kans dan groter.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:35 schreef Powerflowerrr het volgende:
Hij zegt dat je iedere vrouw die je tegenkomt moet zien als kans op seksquote:Op donderdag 29 september 2011 20:40 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Als je vrouwen aanspreekt kom je nog wel iemand tegen die speciaal voor jouw is...
hoeft niet de eerste de beste te zijn
Als je niet met de eerste seks wilt hebben dan moet je het met de tweede doen. Maar aangezien er geen tweede kan zijn als er geen eerste is, zul je dus altijd seks hebben met de eerste.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:37 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Misschien willen ze wel seks met iemand die speciaal voor hen is en niet met de eerste de beste
Zou zomaar kunnen.
Laten we eerlijk zijn.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:41 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Hij zegt dat je iedere vrouw die je tegenkomt moet zien als kans op seks
Wie weet is ze wel heel goed in ganzenbordenquote:Op donderdag 29 september 2011 20:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn.
Als je er geen seks mee wil zou je er niet op afstappen.
daar komt het toch weer op neer jaquote:Op donderdag 29 september 2011 20:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn.
Als je er geen seks mee wil zou je er niet op afstappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |