abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102521016

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.
pi_102521029
Maar wat is een topicpointer :@
pi_102521040
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:31 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar wat is een topicpointer :@
Hieronder "voordat je reageert"
Do what you love, love what you do!
pi_102521046
Dat ding boven het invoervak waarop staat dat we niet teveel mogen slowchatten :P
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.
pi_102521062
ten kosten O-)
En ja, mooie pointer, maar nu ben ik toch weer een beetje offtopic :P
Finally, someone let me out of my cage
pi_102521075
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:32 schreef Edarrawen het volgende:
Dat ding boven het invoervak waarop staat dat we niet teveel mogen slowchatten :P
Pff wat een tekst :D
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_102521077
Ik zie 3 spelvauten :P
pi_102521078
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:33 schreef minibeer het volgende:
ten kosten O-)
Die bedoelde ik ja als de tweede! :P
pi_102521099
Meteen even wat nieuws. Zojuist een leuke meid voor de tweede keer op paiq gesproken en toevallig ging ze morgenaaf met een vriendin in EHV op stap. Het leek haar leuk om even te meeten. Weet niet of ik dat onder de noemer "date" mag plaatsen; maar het lijkt er wel enigszins op!
pi_102521120
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:33 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik zie 3 spelvauten :P
Oh, ik had die en in plaats van een nog niet gezien!
pi_102521122
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:34 schreef Axel1988 het volgende:
Meteen even wat nieuws. Zojuist een leuke meid voor de tweede keer op paiq gesproken en toevallig ging ze morgenaaf met een vriendin in EHV op stap. Het leek haar leuk om even te meeten. Weet niet of ik dat onder de noemer "date" mag plaatsen; maar het lijkt er wel enigszins op!
Van mij mag het, goed bezig dan ^O^
pi_102521134
quote:
Tof :D
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_102521144
quote:
Als je iets afspreekt met iemand van een datingssite, vind ik dat je het een date mag noemen :)
pi_102521208
Hmm hoe kan het dat ik maar 2 mogelijke relaties heb op paiq?
Komt dat omdat ik een missfit ben ofzo...
pi_102521252
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:35 schreef minibeer het volgende:

[..]

Van mij mag het, goed bezig dan ^O^
Yes; op naar een klein volgend dilemma. Tijdens ons gesprek kreeg ik het idee dat ze wel van flink stappen hield en lekker los is in veel opzichten. Volgens mij niet een "typisch rustig aan" meisje. Zoals velen van jullie weten ben ik echter nog altijd maagd.... stel de kans mocht zich morgen voordoen (ik ga er niet meteen vanuit; maar sluit het ook niet uit)... gebruik van maken ja of nee... en zou ik haar moeten vertellen dat ik nog maagd ben... ja of nee????
  donderdag 29 september 2011 @ 18:40:46 #16
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_102521277
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:39 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Yes; op naar een klein volgend dilemma. Tijdens ons gesprek kreeg ik het idee dat ze wel van flink stappen hield en lekker los is in veel opzichten. Volgens mij niet een "typisch rustig aan" meisje. Zoals velen van jullie weten ben ik echter nog altijd maagd.... stel de kans mocht zich morgen voordoen (ik ga er niet meteen vanuit; maar sluit het ook niet uit)... gebruik van maken ja of nee... en zou ik haar moeten vertellen dat ik nog maagd ben... ja of nee????
zou ik wel doen :Y deed ik ook en ze vond het schattig dus :9
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_102521287
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:38 schreef kree het volgende:
Ik vind bij foto's beoordelen meestal ongeveer 2 op de 50 meiden wel leuk eruit zien. Die stuur ik allemaal een oneliner. Van de week 12 meiden een onliner gestuurd, en 11 daarvan zijn nu "contacten/relaties". Werkt best prima :).
pi_102521290
De vraag is of je op die manier ontmaagd wilt worden..
  donderdag 29 september 2011 @ 18:41:49 #19
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102521306
quote:
Komt dat omdat ik een misfit ben ofzo...
Ik had 7 schermen openstaan ofzo en heb ze allemaal verwijdert. Niks geen potentieels ertussen, ook het meisje waar ik telefoonnummers mee had uitgedeeld heb ik gedelete.

Ligt niet aan jou.
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
pi_102521319
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:41 schreef Cassandra87 het volgende:
Mocht ik haar leuk vinden en het klikt goed, dan vind ik het prima eigenlijk.
pi_102521330
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:42 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

dan heb je een deel van je antwoord :)
pi_102521352
Nee ik zat ook een beetje te chatten met m'n "potentiele" relaties.
Maar er komt verder niks uit en ik heb geen zin om elke keer maar weer wat te sturen als ik niks terug krijg.

Die one liners moet ik me nog even in verdiepen.
heb een half uur foto's zitten beoordelen (leuk/niet leuk)

Geen idee wat het nut ervan is, denk misschien krijg je daardoor meer contacten.
Maar blijkbaar niet dus
pi_102521368
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:42 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik zou wel rustig aan doen. :)

quote:
Ach niemand is meer online :P
14 SHADES OF GREY
pi_102521414
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:41 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat bedoel je met "op die manier"? Via een datingsite?
Lijkt me niks ergs aan, beter dan bij een onenightstand.
pi_102521465
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:46 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ik denk dat ze meer bedoeld "iemand die je nauwelijs kent". Ik heb haar in totaal nu 3 kwartier gesproken ofzo... ik weet niet eens hoe ze heet, waar ze woont of wat ze studeert :P.
  donderdag 29 september 2011 @ 18:48:54 #26
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102521486
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:48 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik denk dat ze meer bedoeld "iemand die je nauwelijs kent". Ik heb haar in totaal nu 3 kwartier gesproken ofzo... ik weet niet eens hoe ze heet, waar ze woont of wat ze studeert :P.
Moet het speciaal voor jou zijn ?
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
pi_102521487
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:46 schreef minibeer het volgende:

[..]

Nee lijkt me ook niet.
Of je nou iemand via internet ontmoet of in een kroeg?
Niet echt van belang, het gaat erom hoe je het dan erna aanpakt.
pi_102521495
quote:

[..]

Waar heb je het dan over gehad?
14 SHADES OF GREY
pi_102521522
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:48 schreef kree het volgende:

[..]

Nee lijkt me ook niet.
Of je nou iemand via internet ontmoet of in een kroeg?
Niet echt van belang, het gaat erom hoe je het dan erna aanpakt.
En of en wat je voor diegene voelt en die ander ook. Voor jou kan het heel speciaal zijn maar voor haar gewoon een keertje seks
14 SHADES OF GREY
pi_102521533
quote:

[..]

Waar heb je in hemelsnaam over gepraat dan :?
pi_102521575
quote:

[..]

dit bedoel ik inderdaad
pi_102521583
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:50 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Waar heb je in hemelsnaam over gepraat dan :?
Oppervlakkig gesprekjes voeren, duh
pi_102521619
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:51 schreef Powerflowerrr het volgende:

[..]

Oppervlakkig gesprekjes voeren, duh
Ik vind praten over studie of woonplaats enzo eigenlijk best oppervlakkige dingen anders, maar dat zal dan wel aan mij liggen...
pi_102521624
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:50 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En of en wat je voor diegene voelt en die ander ook. Voor jou kan het heel speciaal zijn maar voor haar gewoon een keertje seks
True, alleen het zou voor mij een afknapper zijn als het haar alleen om seks zou gaan.
Dat is namelijk niet het eerste waar ik naar zoek op dit moment.
pi_102521649
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:49 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Waar heb je het dan over gehad?
uhm... heel veel onzin... over accenten, uitgaan, eindhoven, verjaardagen, hotels en seks
pi_102521676
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:53 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ik vind praten over studie of woonplaats enzo eigenlijk best oppervlakkige dingen anders, maar dat zal dan wel aan mij liggen...
Ik zou het eerder onder "niet boeiend" en "niet interessant/grappig" willen schuiven dan "oppervlakkig"
pi_102521693
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:53 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

uhm... heel veel onzin... over accenten, uitgaan, eindhoven, verjaardagen, hotels en seks
Klinkt dan alsnog als wel aardig wat verschillende onderwerpen
pi_102521698
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:53 schreef kree het volgende:

[..]

True, alleen het zou voor mij een afknapper zijn als het haar alleen om seks zou gaan.
Maar je zoekt er blijkbaar wel naar dus whats the problem?
pi_102521700
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:53 schreef kree het volgende:

[..]

Ik zou het niet erg vinden. :) Als het voor beide partijen duidelijk zou ik geen probleem hebben met een one night stand
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:53 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk best raar dat hij nog niets van haar weet.
14 SHADES OF GREY
pi_102521715
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:54 schreef Powerflowerrr het volgende:

[..]

Ik zou het eerder onder "niet boeiend" en "niet interessant/grappig" willen schuiven dan "oppervlakkig"
Nou daar ben ik het niet helemaal mee eens.
Oppervlakkig is het en je moet er ook geen half uur over door lullen.
Maar als begin vragen.... niks mis mee lijkt me.
pi_102521747
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:53 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Gewoon van alles dus :) Seks? Dus ze weet nog niet dat je geen ervaring hebt.
14 SHADES OF GREY
pi_102521749
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:56 schreef kree het volgende:

[..]

Ik heb die dingen ook wel eens als begin vragen... maar was bij haar niet nodig. Ik zei iets over haar foto en toen ging het gewoon van het een naar het ander. Waarom zou ik dan tussendoor weer een standaardvraag gaan stellen als dat niet nodig is?
pi_102521754
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:55 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik zou het niet erg vinden. :) Als het voor beide partijen duidelijk zou ik geen probleem hebben met een one night stand

[..]

Ik vind het eigenlijk best raar dat hij nog niets van haar weet.
Ik ook, je gaat inderdaad niet alleen maar over dat soort misschien 'saaie' onderwerpen praten, maar ik vind toch dat je dat soort dingen gewoon moet weten, om je een beeld van iemand te kunnen vormen, en te kunnen weten wat diegene in het dagelijks leven aan het doen is.
pi_102521781
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:57 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik heb die dingen ook wel eens als begin vragen... maar was bij haar niet nodig. Ik zei iets over haar foto en toen ging het gewoon van het een naar het ander. Waarom zou ik dan tussendoor weer een standaardvraag gaan stellen als dat niet nodig is?
Omdat het misschien naast standaardvragen ook wel nuttige vragen zijn
pi_102521804
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:57 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ik ook, je gaat inderdaad niet alleen maar over dat soort misschien 'saaie' onderwerpen praten, maar ik vind toch dat je dat soort dingen gewoon moet weten, om je een beeld van iemand te kunnen vormen, en te kunnen weten wat diegene in het dagelijks leven aan het doen is.
Maar het hoeft niet als het gesprek gewoon goed loopt dan maakt het niet uit waar het over gaat. Of het nu school is het weer, seks, whatever
14 SHADES OF GREY
pi_102521819
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:57 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Gewoon van alles dus :) Seks? Dus ze weet nog niet dat je geen ervaring hebt.
Nee; het ging meer over seks in de fantasie-categorie.
pi_102521836
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:59 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Waar herken ik dit toch van? O-)
pi_102521855
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:59 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

En dat zat wel goed met haar :D
14 SHADES OF GREY
pi_102521873
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:56 schreef kree het volgende:

[..]

Dus jij kan leuke, grappige oppervlakkige gesprekken voeren met vragen als: "wat voor studie doe je"

Ik bedoel als ik een vrouw was die dat soort vragen uiteraard 1000x op een dag krijgt zou ik denken "lekker boeiend, weet je niks beters ongeinspireeerde aap"
pi_102521879
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:58 schreef YoshiEscobar het volgende:

[..]

Omdat het misschien naast standaardvragen ook wel nuttige vragen zijn
Ik weet niet... ik vind ze nuttiger om te stellen wanneer je al wat gesproken hebt, omdat het dan beter blijft hangen. Ik heb heel vaak dat ik de volgende keer weer moet denken "wat deed je nou ook alweer voor studie"... :?
  donderdag 29 september 2011 @ 19:01:24 #51
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102521887
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:12 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja :D en ze zal je glimlachend aankijken :P
Ik zou echt iemand vierkant uitlachen als ie zich zo gedroeg. _O-
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:13 schreef Powerflowerrr het volgende:

[..]

Glimlach =/= telefoon nummer.

Als je haar behandeld als een normaal meisje heb je kans op een telefoonnummer, als je haar behandeld als een beroemdheid dan heb je kans op een handtekening.
Ze heeft al een vriend.
quote:
18s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:40 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

zou ik wel doen :Y deed ik ook en ze vond het schattig dus :9
Dus schattig is niet altijd slecht?
Hoera er is hoop voor mij. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_102521926
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:00 schreef Powerflowerrr het volgende:

[..]

Dus jij kan leuke, grappige oppervlakkige gesprekken voeren met vragen als: "wat voor studie doe je"

Ik bedoel als ik een vrouw was die dat soort vragen uiteraard 1000x op een dag krijgt zou ik denken "lekker boeiend, weet je niks beters ongeinspireeerde aap"
Bij mij lukt het wel anders.
Misschien ben je wel te saai om het op een leuke manier over je leven te hebben dan, ik heb een saai leven en zelfs bij mij is het geen probleem. :)
pi_102521935
Dit zei ze tegen mij:

--volgens mij ben je wel leuk haha
nee ik ben stiekem kei saai joh
--haha
--tot nu toe nog niet
slijmbal
--haha kan kan
--maar normaal gaan gesprekken altijd zo saai
--"leuke foto"
--dan een paar ijsbrekers
--dan "waar kom je vanaan? wat doe je? wat zoek je op ?"
--blablabla
pi_102521945
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:01 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik zou echt iemand vierkant uitlachen als ie zich zo gedroeg. _O-

Gerrie? die zo lacht naar je?
14 SHADES OF GREY
pi_102521969
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:01 schreef heloef het volgende:
[..]

Dus schattig is niet altijd slecht?
Hoera er is hoop voor mij. :')
  donderdag 29 september 2011 @ 19:03:58 #56
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102521977
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:03 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Gerrie? die zo lacht naar je?
Nee, als iemand zo gaat lopen zenuwachtig gaat lopen stotteren.
Als Gerrie naar me gaat glimlachen word ik alleen enorm ongemakkelijk.
C'est la vie
  donderdag 29 september 2011 @ 19:04:31 #57
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102522004
quote:
Ik ben de verpersoonlijking van dat plaatje ja.
C'est la vie
pi_102522030
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:04 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ben de verpersoonlijking van dat plaatje ja.
Ach, we zijn er allemaal wel eens geweest.
pi_102522036
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:02 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Bij mij lukt het wel anders.
Misschien ben je wel te saai om het op een leuke manier over je leven te hebben dan, ik heb een saai leven en zelfs bij mij is het geen probleem. :)
WAHAHAHAHAAHAAHHA JE STUDEEERT PSYCHELOGIE? IK KOM NIET MEER BIJ :D :'( :D :'(
pi_102522039
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:03 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee, als iemand zo gaat lopen zenuwachtig gaat lopen stotteren.
Als Gerrie naar me gaat glimlachen word ik alleen enorm ongemakkelijk.
Ik zou medelijden hebben en die persoon gaan helpen
14 SHADES OF GREY
  donderdag 29 september 2011 @ 19:05:58 #61
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102522050
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:05 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Maar ik word continu schattig genoemd. :')
Kortom ik eindig toch wel daar. :')
C'est la vie
pi_102522068
quote:

[..]

Zolang je je intenties duidelijk maakt bij de eerste ontmoeting hoef je er niet te komen hoor.
  donderdag 29 september 2011 @ 19:07:07 #63
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102522087
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:06 schreef Powerflowerrr het volgende:

[..]

Zolang je je intenties duidelijk maakt bij de eerste ontmoeting hoef je er niet te komen hoor.
I see what im doing wrong.
C'est la vie
pi_102522093
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:06 schreef Powerflowerrr het volgende:

[..]

Ja daar ben ik echt goed in... *not*
pi_102522119
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:05 schreef heloef het volgende:

[..]

Maar ik word continu schattig genoemd. :')
Kortom ik eindig toch wel daar. :')
"Aww heloef wat ben je schattig O+ "
-"Daar dacht je gisternacht anders ove *) ;) r"
  donderdag 29 september 2011 @ 19:08:23 #66
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102522138
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:05 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik zou medelijden hebben en die persoon gaan helpen
Waarmee moet je hem/haar helpen?
Zinnen afmaken schijn je niet te moeten doen.
C'est la vie
pi_102522141
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:07 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ja daar ben ik echt goed in... *not*
Aanraking ^O^
  donderdag 29 september 2011 @ 19:09:15 #68
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102522182
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:08 schreef Powerflowerrr het volgende:

[..]

Aanraking ^O^
Ik en vrouwen aanraken. :') :'( :')
C'est la vie
pi_102522186
quote:

[..]

Veel te vaak nu, ja.
pi_102522204
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:09 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik en vrouwen mensen aanraken. :') :'( :')
  donderdag 29 september 2011 @ 19:09:57 #71
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102522214
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:09 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Veel te vaak nu, ja.
Ik ben niks anders gewend. :')
C'est la vie
pi_102522222
quote:

[..]

Wat kan je daar verkeerd aan doen behalve het niet te doen?
pi_102522236
quote:

[..]

Je zal het toch een keer moeten doen als je van je schattige status af wilt :)
pi_102522244
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:08 schreef Powerflowerrr het volgende:

[..]

Aanraking ^O^
Verder dan een hand op de schouder leggen kom ik niet echt. Ik zou het liefst eens royaal graaien in een ruim uitgevoerde kont.
pi_102522260
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:08 schreef heloef het volgende:

[..]

Waarmee moet je hem/haar helpen?
Zinnen afmaken schijn je niet te moeten doen.
Gewoon rustig de tijd geven en laten uit praten. Verder geen idee
14 SHADES OF GREY
pi_102522267
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:10 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Verder dan een hand op de schouder leggen kom ik niet echt. Ik zou het liefst eens royaal graaien in een ruim uitgevoerde kont.
Doe dat?
  donderdag 29 september 2011 @ 19:11:16 #77
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102522282
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:10 schreef Powerflowerrr het volgende:

[..]

Wat kan je daar verkeerd aan doen behalve het niet te doen?
Weet ik veel.
In mijn hoofd een heleboel. :')
C'est la vie
pi_102522299
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:11 schreef heloef het volgende:

[..]

Weet ik veel.
In mijn hoofd een heleboel. :')
Minder denken, meer doen.
pi_102522317
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:11 schreef Powerflowerrr het volgende:

[..]

Minder denken, meer doen.
Makkelijker gezegd dan gedaan, dit.
pi_102522318
Damn weer geblokkeerd nadat mijn foto zichtbaar werd op Paiq :{ Ah fuck it.
14 SHADES OF GREY
  donderdag 29 september 2011 @ 19:12:48 #81
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102522339
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:12 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Je was me voor. :')
C'est la vie
pi_102522345
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:12 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Gewoon "fuck it" mentaliteit zien te krijgen :)
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
LoL _O-
  donderdag 29 september 2011 @ 19:13:21 #83
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102522359
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
Daarom ga ik dus nooit op een datingsite.
C'est la vie
pi_102522399
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:13 schreef heloef het volgende:

[..]

En daarom spreek je dus ook nooit iemand aan?
pi_102522410
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:12 schreef Powerflowerrr het volgende:

[..]

Gewoon "fuck it" mentaliteit zien te krijgen :)

[..]

LoL _O-
:')

quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:13 schreef heloef het volgende:

[..]

Ach zo vaak gebeurd het niet. Gebeurd vaker dat het gewoon niet klikt
14 SHADES OF GREY
pi_102522415
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:11 schreef Powerflowerrr het volgende:

[..]

Doe dat?
Oke.
Ik kwam laatst twee meiden op het werk tegen... die waren zo groot +12cm hak; die hadden hun kont bijna op ooghoogte zitten. Mijn dag kon niet meer stuk; prachtig uitzicht.
  donderdag 29 september 2011 @ 19:15:02 #87
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102522420
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:14 schreef Powerflowerrr het volgende:

[..]

En daarom spreek je dus ook nooit iemand aan?
Nee dat is omdat ik bang ben voor afwijzing.
C'est la vie
  donderdag 29 september 2011 @ 19:15:46 #88
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102522445
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:14 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

[..]

Ach zo vaak gebeurd het niet. Gebeurd vaker dat het gewoon niet klikt
Het is een grote vleeskeuring die ik toch niet doorsta.
C'est la vie
pi_102522510
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:15 schreef heloef het volgende:

[..]

Het is een grote vleeskeuring die ik toch niet doorsta.
In de kroeg ook. En je bent te jong? Nog meer redenen?
14 SHADES OF GREY
pi_102522512
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:14 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Oke.
Ik kwam laatst twee meiden op het werk tegen... die waren zo groot +12cm hak; die hadden hun kont bijna op ooghoogte zitten. Mijn dag kon niet meer stuk; prachtig uitzicht.
Op het werk zou ik het niet doen maar in een uitgaans gelegenheid naar je toe trekken als je er mee staat te praten door je hand op heup/kont te leggen. Dan oren fluisteren etc. Handen op die plek laten en af en toe speels knijpen.
pi_102522548
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:17 schreef Powerflowerrr het volgende:

[..]

Op het werk zou ik het niet doen maar in een uitgaans gelegenheid naar je toe trekken als je er mee staat te praten door je hand op heup/kont te leggen. Dan oren fluisteren etc. Handen op die plek laten en af en toe speels knijpen.
Zou ik wel op afknappen, denk ik. Ik praat liever eerst met iemand voor ik hem in mijn kont laat knijpen hoor :')
pi_102522596
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:18 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Zou ik wel op afknappen, denk ik. Ik praat liever eerst met iemand voor ik hem in mijn kont laat knijpen hoor :')
Ligt aan de klik denk ik... als je hem vanaf moment 1 geweldig vindt zal het niet zoveel uitmaken.
pi_102522600
quote:

[..]

Dus als ik eerst 5 minuten met je praat mag ik dan in je kont knijpen?
14 SHADES OF GREY
pi_102522602
quote:

[..]

Ik ben op straat meerdere keren in mijn kont geknepen door vrouwen, gewoon glimlachen en lekker laten gaan joh.
pi_102522622
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:19 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ligt aan de klik denk ik... als je hem vanaf moment 1 geweldig vindt zal het niet zoveel uitmaken.
Jawel, als je iemand voor het allereerst ziet heb je nog geen greintje van zijn persoonlijkheid meegekregen.
pi_102522651
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:19 schreef Powerflowerrr het volgende:

[..]

Ik ben op straat meerdere keren in mijn kont geknepen door vrouwen, gewoon glimlachen en lekker laten gaan joh.
}:| right.... ik heb wel eens van een vriend gehoord dat het hem in een kroeg eens gebeurt was; maar op straat?
pi_102522661
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:20 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Jawel, als je iemand voor het allereerst ziet heb je nog geen greintje van zijn persoonlijkheid meegekregen.
Dat een man de ballen heeft om dat te doen vertelt meer over hem dan dat je in een normaal gesprek over hem te weten kan komen
pi_102522696
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:21 schreef Powerflowerrr het volgende:

[..]

Dat een man de ballen heeft om dat te doen vertelt meer over hem dan dat je in een normaal gesprek over hem te weten kan komen
Wat kan het mij nu schelen of iemand over dat soort lef beschikt dan? :')
  donderdag 29 september 2011 @ 19:22:13 #99
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102522705
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:17 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

In de kroeg ook. En je bent te jong? Nog meer redenen?
Dan houden we te jong over.
C'est la vie
pi_102522716
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:20 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

}:| right.... ik heb wel eens van een vriend gehoord dat het hem in een kroeg eens gebeurt was; maar op straat?
Kroeg heb ik dan weer nooit gehad. Maar voor/na/op trappen gebeurd het me af en toe als ze je kont goed hebben gezien wegmaar :')
pi_102522721
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:21 schreef Powerflowerrr het volgende:

[..]

:') Het ballen argument... Ik heb meer ballen dan de meeste mannen trouwens.
  donderdag 29 september 2011 @ 19:23:12 #102
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102522741
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:22 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Jij hebt er 3?
C'est la vie
pi_102522758
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:22 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Jij hebt 3 ballen?
14 SHADES OF GREY
pi_102522770
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:23 schreef heloef het volgende:

[..]

Jij hebt er 3?
Ssttt ;)
  donderdag 29 september 2011 @ 19:24:04 #105
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102522777
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:23 schreef heloef het volgende:

[..]

Jij hebt er 3?
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:23 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Jij hebt 3 ballen?
C'est la vie
pi_102522864
Ik ga douchen en dan de stad in... vanavond eens eentje bij de kont pakken; kijken hoe dat uitpakt ;).
  donderdag 29 september 2011 @ 19:26:36 #107
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102522882
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:26 schreef Axel1988 het volgende:
Ik ga douchen en dan de stad in... vanavond eens eentje bij de kont pakken; kijken hoe dat uitpakt ;).
Je bent echt een eeuwige held als je het doet. :')
Succes!
C'est la vie
pi_102522902
quote:
Have fun :D
14 SHADES OF GREY
pi_102522961
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:22 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Vertelt veel over een man hoor.
Wie heb je liever:
Dude 1: Staat in de hoek van de kroeg passief dronken te worden met maten terwijl hij af en toe een wulpse blik werpt op het vrouwelijk schoon.

Dude 2: Stapt vol zelfvertrouwen op de eerste de beste goeduitziende vrouw af, maakt haar aan het lachen, trekt haar bij haar heupen/kont dichterbij om plagerige/stoute/whatever opmerking in haar oor te fluisteren, om haar parfum te ruiken, etc.

Dude 1: is een passieve pussy
Dude 2 is pro-actief, heeft zelfvertrouwen, is grappig, ruikt goed, heeft lef, zal waarschijnlijk succesvol zijn in andere gebieden.

Wie heb je liever?
  donderdag 29 september 2011 @ 19:29:46 #110
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102523000
Ik ben dude 1. *O*
Soort van want ik sta niet in de hoek en vermaak me gewoon.
C'est la vie
pi_102523009
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:28 schreef Powerflowerrr het volgende:

[..]

Wie heb je liever:
Dude 1: Staat in de hoek van de kroeg passief dronken te worden met maten terwijl hij af en toe een wulpse blik werpt op het vrouwelijk schoon.

Dude 2: Stapt vol zelfvertrouwen op de eerste de beste goeduitziende vrouw af, maakt haar aan het lachen, trekt haar bij haar heupen/kont dichterbij om plagerige/stoute/whatever opmerking in haar oor te fluisteren, om haar parfum te ruiken, etc.

Dude 2 is pro-actief, heeft zelfvertrouwen, is grappig, ruikt goed, heeft lef, zal waarschijnlijk succesvol zijn in andere gebieden.

Wie heb je liever?
Iemand beoordelen over hoe hij is als mogelijke partner aan de hand van hoe hij zich gedraagt bij uitgaan :')
Zou ik zelf nooit doen, weet ik echt zeker.
pi_102523011
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:28 schreef Powerflowerrr het volgende:

[..]

Wie heb je liever:

Wie heb je liever?
Maar goed dat er nog meer types zijn.
Het is zo makkelijk om het dan maar weer te vergelijken met het andere uiterste.
  donderdag 29 september 2011 @ 19:30:45 #113
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_102523033
Ik ga hosselen met mijn UI ^O^
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
  donderdag 29 september 2011 @ 19:31:07 #114
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102523044
quote:
18s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:30 schreef stefanhaan het volgende:
Ik ga hosselen met mijn UI ^O^
Leer mij eerst te hosselen dan. ;(
C'est la vie
pi_102523073
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:29 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Iemand beoordelen over hoe hij is als mogelijke partner aan de hand van hoe hij zich gedraagt bij uitgaan :')
Zou ik zelf nooit doen, weet ik echt zeker.
Nee he? Die gast die zielig in het hoekje van de kroeg zijn biertjes staat weg te tikken zal een van de meest succesvolle, rijkste en assertiefste personen zijn die je ooit bent tegen gekomen? :')
Hou toch op.
pi_102523182
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:30 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Maar goed dat er nog meer types zijn.
Het is zo makkelijk om het dan maar weer te vergelijken met het andere uiterste.
Ze vraagt wat de voordelen zijn van het ene uiterste, dan is het toch niet meer dan logisch dat je dat vergelijkt met het andere uiterste? :?

Wat zijn de voordelen van een warm land tegenover een koud land?
Dan ga je toch ook geen landen vergelijken met 1 graden temperatuur verschil? |:(
pi_102523198
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:31 schreef Powerflowerrr het volgende:

[..]

Nee he? Die gast die zielig in het hoekje van de kroeg zijn biertjes staat weg te tikken zal een van de meest succesvolle, rijkste en assertiefste personen zijn die je ooit bent tegen gekomen?
Hou toch op.
Volgens mij begrijp jij gewoon niet dat niet iedereen van zulke dingen houd. En niet iedereen zulke dingen wil of kan doen.
14 SHADES OF GREY
pi_102523213
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:31 schreef Powerflowerrr het volgende:

[..]

Nee he? Die gast die zielig in het hoekje van de kroeg zijn biertjes staat weg te tikken zal een van de meest succesvolle, rijkste en assertiefste personen zijn die je ooit bent tegen gekomen?
Hou toch op.
Daar gaat het toch niet om :N
Je hebt niet per definitie de meest assertieve, rijke en succesvolle personen nodig om je bij op je gemak te voelen en je problemen bij kwijt te kunnen.
pi_102523359
quote:
Ik ga fok!en vanavond :')
  donderdag 29 september 2011 @ 19:37:42 #120
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102523374
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:37 schreef kree het volgende:

[..]

Ik ga voetbal kijken.
C'est la vie
pi_102523379
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:33 schreef Powerflowerrr het volgende:

[..]

Ze vraagt wat de voordelen zijn van het ene uiterste, dan is het toch niet meer dan logisch dat je dat vergelijkt met het andere uiterste? :?

Wat zijn de voordelen van een warm land tegenover een koud land?
Dan ga je toch ook geen landen vergelijken met 1 graden temperatuur verschil? |:(
Waar vraagt ze dat dan?
Je doet het enkel omdat je perse moet horen dat vrouwen het geweldig vinden als er aan hun kont wordt gezeten en je meteen een streepje voor hebt als je dit standaard doet in de kroeg.
Daar is zij het niet mee eens en ze vindt het zelfs een afknapper, ze vraagt nergens naar de voordelen ervan.
Je landen vergelijking is dus niet van toepassing in deze vorm.
pi_102523401
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:34 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Volgens mij begrijp jij gewoon niet dat niet iedereen van zulke dingen houd. En niet iedereen zulke dingen wil of kan doen.
Nou dan blijf je toch lekker de rest van je leven biertjes wegtikken in de hoek van de kroeg? Prima hoor, jou leven. Het ging er niet om wat ik/jij wie dan ook vond/vind, het ging erover dat Edarrawen zegt dat je niet iemand kan beoordelen tijdens het uitgaan. Daar ben ik het mee oneens. Wie je bent/wilt zijn bemoei ik me verder niet mee.
pi_102523519
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:37 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Waar vraagt ze dat dan?
Misschien in de post die ik quote?:
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:22 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

quote:
Je doet het enkel omdat je perse moet horen dat vrouwen het geweldig vinden als er aan hun kont wordt gezeten
Nee hoor. :?
quote:
en je meteen een streepje voor hebt als je dit standaard doet in de kroeg.
Op de gast die stilletjes in de hoek zijn biertjes staat weg te tikken heb je sowieso een voordeel ja. :D

quote:
Daar is zij het niet mee eens en ze vindt het zelfs een afknapper, ze vraagt nergens naar de voordelen ervan.
Die heb ik gegeven hoor :)
quote:
Je landen vergelijking is dus niet van toepassing in deze vorm.
:?
  donderdag 29 september 2011 @ 19:42:14 #124
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102523541
Ik word denk ik maar type 3 in deze.
C'est la vie
pi_102523585
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:34 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Daar gaat het toch niet om :N
Je hebt niet per definitie de meest assertieve, rijke en succesvolle personen nodig om je bij op je gemak te voelen en je problemen bij kwijt te kunnen.
Nee je hebt ook niet perse een topmodel nodig om als man in klaar te komen, fijn is het wel. ^O^
pi_102523587
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:38 schreef Powerflowerrr het volgende:

[..]

Nou dan blijf je toch lekker de rest van je leven biertjes wegtikken in de hoek van de kroeg? Prima hoor, jou leven. Het ging er niet om wat ik/jij wie dan ook vond/vind, het ging erover dat Edarrawen zegt dat je niet iemand kan beoordelen tijdens het uitgaan. Daar ben ik het mee oneens. Wie je bent/wilt zijn bemoei ik me verder niet mee.
Dat doe je wel door te suggereren dat als je niet die dame in de kroeg actief benaderd je alleen blijft.

En verder heeft zij gelijk. Leuk voor iemand dat hij dat doet dat maakt hem dan opeens niet een leuk persoon ofzo. Daar is meer voor nodig.
14 SHADES OF GREY
pi_102523617
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:42 schreef heloef het volgende:
En dat is?
14 SHADES OF GREY
pi_102523619
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:41 schreef Powerflowerrr het volgende:

[..]

Misschien in de post die ik quote?:

[..]

[..]

Nee hoor. :?

[..]

Op de gast die stilletjes in de hoek zijn biertjes staat weg te tikken heb je sowieso een voordeel ja. :D

[..]

Die heb ik gegeven hoor :)

[..]

:?
Ehm nee, in die post vraagt ze het niet.
Leuk voor je dat je die hebt gegeven verder.
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:38 schreef Powerflowerrr het volgende:

[..]

Ook hier ga je weer voorbij aan wat ze eigenlijk zei. Ze zei dat zij zelf iemand niet zou beoordelen (als eventuele partner) op zijn gedrag tijdens het uitgaan. Er staat niet dat het per definitie niet kan.
pi_102523629
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:42 schreef heloef het volgende:
Je drinkt bier met je ene hand terwijl je met je andere hand haar kont beet hebt? :D :o ^O^
pi_102523653
Ik moet zeggen als ik een meid eenzaam in de hoek zou zien staan in een kroeg.
(in plaats van een feestbeest die helemaal los gaat en door iedereen in haar reet wordt geknepen)

Dat ik nog eerder naar die meid in de hoek zou stappen.

Zou dat andersom dan zo verschillend zijn?
En waarom is dat dan zo?
pi_102523694
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:44 schreef kree het volgende:
(in plaats van een feestbeest die helemaal los gaat en door iedereen in haar reet wordt geknepen)

En waarom is dat dan zo?
Ik zou ook de voorkeur geven aan zo'n dame dan die op de dansvloer staat.
14 SHADES OF GREY
pi_102523723
quote:

En waarom is dat dan zo?
Waarom geen lol hebben?
Waarom potentiële problemen niet ontwijken?
  donderdag 29 september 2011 @ 19:46:02 #133
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102523733
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:37 schreef kree het volgende:

[..]

+1
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_102523741
quote:

En waarom is dat dan zo?
Ligt er denk ik ook aan hoe ze erbij staat...
pi_102523773
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:43 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ook hier ga je weer voorbij aan wat ze eigenlijk zei. Ze zei dat zij zelf iemand niet zou beoordelen (als eventuele partner) op zijn gedrag tijdens het uitgaan. Er staat niet dat het per definitie niet kan.
Lekker boeiend, het komt ongeveer op het zelfde neer. Waarom neem je alles zo letterlijk :{
  donderdag 29 september 2011 @ 19:47:03 #136
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102523781
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:44 schreef Powerflowerrr het volgende:

[..]

Je drinkt bier met je ene hand terwijl je met je andere hand haar kont beet hebt? :D :o ^O^
Nee.
Ik doe gewoon mijn ding en vermaak me.
C'est la vie
pi_102523782
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:45 schreef Powerflowerrr het volgende:

[..]

Waarom geen lol hebben?
Nee het heeft niks met geen lol hebben te maken.
Dat heb ik toch wel, misschien is het uitbundige meisje gewoon niet mijn type..

En dat kan andersom toch ook lijkt me, of moet de man maar de eeuwige stoere kerel zijn die op iedereen afstapt het initiatief neemt en etc.
pi_102523833
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:45 schreef Powerflowerrr het volgende:

[..]

Waarom geen lol hebben?
Die potentiële problemen heb ik zelf ook wel. Beetje hypocriet om dan andermans perfectie te eisen :')
En iemand kan in een andere omgeving soms veel beter tot zijn recht komen.
pi_102523838
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:47 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee.
Ik doe gewoon mijn ding en vermaak me.
Maar dat doen dude 1&2 beide, daarmee onderscheid je je niet :D
  donderdag 29 september 2011 @ 19:48:33 #140
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102523851
quote:

En waarom is dat dan zo?
Ja omdat die makkelijker benaderbaar is.
Daar kan je op aflopen en vragen of ze het wel naar haar zin heeft.
C'est la vie
pi_102523883
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:46 schreef Powerflowerrr het volgende:

[..]

Lekker boeiend, het komt ongeveer op het zelfde neer. Waarom neem je alles zo letterlijk :{
Omdat jij denkt voor vrouwen te kunnen spreken, zelfs als een vrouw zelf al aangeeft zo'n aanpak niet tof te vinden. Kun je wel met je uitersten komen, maar daar ging het haar helemaal niet om.
  donderdag 29 september 2011 @ 19:49:15 #142
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102523887
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:48 schreef Powerflowerrr het volgende:

[..]

Maar dat doen dude 1&2 beide, daarmee onderscheid je je niet :D
Maar mijn ding is niet hetzelfde als die van dude 1&2.
C'est la vie
pi_102523924
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:47 schreef kree het volgende:

[..]

Nee het heeft niks met geen lol hebben te maken.
Dat heb ik toch wel, misschien is het uitbundige meisje gewoon niet mijn type..
Dus heeft het wel met lolmaken te maken, die manier van uitbundig doen vind jij dan gewoon niet "lol" ;)
quote:
En dat kan andersom toch ook lijkt me, of moet de man maar de eeuwige stoere kerel zijn die op iedereen afstapt het initiatief neemt en etc.
Zoals ik hierboven al zei, nee een man heeft geen topmodel nodig om in klaar te komen, neemt niet weg dat het fijn is.
pi_102523930
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:48 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja omdat die makkelijker benaderbaar is.
Daar kan je op aflopen en vragen of ze het wel naar haar zin heeft.
Wellicht denk dat die makkelijker benaderbaar zijn (voor mij dan)
Dus stel ik sta alleen in een hoekje zou er dan ook een meid naar mij komen?
  donderdag 29 september 2011 @ 19:50:45 #145
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102523941
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:50 schreef kree het volgende:

[..]

Wellicht denk dat die makkelijker benaderbaar zijn (voor mij dan)
Dus stel ik sta alleen in een hoekje zou er dan ook een meid naar mij komen?
Nee helaas niet. _O-
C'est la vie
  donderdag 29 september 2011 @ 19:51:20 #146
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102523962
Gelukkig ga ik vrijwel nooit uit.

Te druk, al die mensen, kan ik niet goed tegen. Teveel mensen is echt niet leuk. Ik ga voor de vorm nog wel eens met vrienden uit maar ik zit liever thuis gezellig te drinken met maten of met vriendinnen, maakt niet uit, dan dat ik uitga. + als ik uitga ga ik weer roken en dat wil ik voorkomen.
pi_102523971
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:49 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Omdat jij denkt voor vrouwen te kunnen spreken, zelfs als een vrouw zelf al aangeeft zo'n aanpak niet tof te vinden. Kun je wel met je uitersten komen, maar daar ging het haar helemaal niet om.
En waar deed ik dat ook al weer?
pi_102523974
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:49 schreef heloef het volgende:

[..]

Maar dan klopt zijn theorie niet meer :o
14 SHADES OF GREY
pi_102523982
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:50 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee helaas niet. _O-
Nee dat wijst de ervaring uit inderdaad.
Maar waarom is dat nou zo, is er hier nog een vrouw? eddarween???
  donderdag 29 september 2011 @ 19:52:20 #150
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102524001
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:51 schreef kree het volgende:

[..]

Omdat vrouwen toch wel mannen achter zich aankrijgen.
Zo mysterie opgelost.
C'est la vie
pi_102524018
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:49 schreef heloef het volgende:

[..]

Dan moet je dus dude 3 definieren met gedrag waarmee je je wel van 1&2 onderscheid :D
pi_102524019
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:51 schreef Powerflowerrr het volgende:

[..]

En waar deed ik dat ook al weer?
Onder andere door er vanuit te gaan dat dude 2 zonder meer gekozen wordt door haar/vrouwen.
pi_102524040
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:52 schreef heloef het volgende:

[..]

Zo mysterie opgelost.
Beetje jammer. Alhoewel de vrouw het uiteindelijk bepaald ongeacht wie de eerste stap zet
14 SHADES OF GREY
pi_102524052
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:51 schreef kree het volgende:

[..]

Omdat vrouwen niet (horen) te benaderen?
pi_102524075
Ik vind het leuker om iets te doen met max. 15 personen ofzo die ik verder al redelijk goed ken, dan om uit te gaan in een omgeving waar ik me toch niet beter van ga voelen, ivm gehoorprobleem. Ook ben ik niet zo los als ik niemand ken, terwijl ik best leuk gezelschap ben gewon met vrienden. :)
pi_102524095
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:53 schreef Powerflowerrr het volgende:

[..]

Omdat vrouwen niet (horen) te benaderen?
En waarom niet? Dus jij zou het niets vinden als in je de kroeg wordt benaderd door een vrouw die je door het matras wil trekken?
14 SHADES OF GREY
  donderdag 29 september 2011 @ 19:54:58 #157
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102524117
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:53 schreef Edarrawen het volgende:
Ik vind het leuker om iets te doen met max. 15 personen ofzo die ik verder al redelijk goed ken, dan om uit te gaan in een omgeving waar ik me toch niet beter van ga voelen, ivm gehoorprobleem. Ook ben ik niet zo los als ik niemand ken, terwijl ik best leuk gezelschap ben gewon met vrienden. :)
Lijk eens niet zoveel op mij :o

-gehoorproblemen is het precies wat ik heb :P vind grote mensenmassa's eng/niet leuk.
  donderdag 29 september 2011 @ 19:55:13 #158
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102524127
Maar jongens, vrouwen spreken nou eenmaal niet aan.
We kunnen daar wel over klagen maar goed veranderen gaat het toch nooit anders was dat allang gebeurd.
C'est la vie
  donderdag 29 september 2011 @ 19:55:43 #159
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102524139
quote:
11s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:54 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

-gehoorproblemen is het precies wat ik heb :P vind grote mensenmassa's eng/niet leuk.
Ik had hier niet eens tussen willen komen.
Jullie zijn gewoon perfect voor elkaar.
C'est la vie
pi_102524159
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:53 schreef Edarrawen het volgende:
Ik weet nooit of ik nou druk of rustig ben, ik vind mezelf altijd enorm rustig maar sommige klagen dat ik te druk ben, andere zeggen dat ik te rustig ben. :')
pi_102524165
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:52 schreef heloef het volgende:

[..]

Zo mysterie opgelost.
Ja nou dat is eigenlijk toch raar. Hoe meer ik er over nadenk.
Tegenwoordig worden we geacht allemaal gelijk te zijn (vrouwen/mannen)
Maar op dit onderwerp dan weer niet.

En ja hoor los in de kroeg, prima vooral na een aantal bier.
Maar dan ben ik alweer meer bezig maken met lol maken met maten alsdat ik naar vrouwen kijk.

Maar dat is wat ik al zei, denk ook niet dat ik "mijn" meisje in een kroeg/disco ga vinden.
Kan natuurlijk wel maar ik schat de kans klein in. ;)
pi_102524175
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:55 schreef heloef het volgende:
We kunnen daar wel over klagen maar goed veranderen gaat het toch nooit anders was dat allang gebeurd.
Precies, en tuurlijk versieren vrouwen ook wel eens een kerel maar die kerels zijn nou eenmaal vaak niet het soort onzekere typetjes die je hier terugvindt. Die mannen hebben al een natuurlijke aantrekkingskracht waardoor ze geen problemen hebben met versieren en zelfs vrouwen achter hun eigen kont aan hebben.
pi_102524198
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:52 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Onder andere door er vanuit te gaan dat dude 2 zonder meer gekozen wordt door haar/vrouwen.
Dat is vrij logisch.
Als je twee huizen gratis krijgt, de 1 een doos, de ander een vila kan ik niet met zekerheid zeggen dat iedereen in de vila gaat wonen. Het is echter logisch dat de meeste het wel doen;
pi_102524204
Pff, net 1 van de moeilijkste smsjes uit mijn leven verstuurd, naar een meisje met wie ik een tijdje aan het daten ben. Laatste tijd loopt het echter voor geen meter, dat zegt mijn gevoel tenminste. Nu geheel tegen mijn natuur in de confrontatie gezocht, hopelijk reageert ze wel op dit smsje, want de laatste tijd negeert ze me een beetje. Ik vind haar toch wel echt leuk want ik zit er echt mee in mijn maag.

Oh en heloef, een beetje discretie alsjeblieft :P De 'rest' hoeft dit niet te weten.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_102524226
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:56 schreef kree het volgende:

[..]

Ja nou dat is eigenlijk toch raar. Hoe meer ik er over nadenk.
Tegenwoordig worden we geacht allemaal gelijk te zijn (vrouwen/mannen)
Maar op dit onderwerp dan weer niet.

En ja hoor los in de kroeg, prima vooral na een aantal bier.
Maar dan ben ik alweer meer bezig maken met lol maken met maten alsdat ik naar vrouwen kijk.

Maar dat is wat ik al zei, denk ook niet dat ik "mijn" meisje in een kroeg/disco ga vinden.
Kan natuurlijk wel maar ik schat de kans klein in. ;)
Waarom zouden wij de moeite doen als mannen toch wel moeite zullen blijven doen om ons te krijgen? Even algemeen genomen dus.
pi_102524231
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:56 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Precies, en tuurlijk versieren vrouwen ook wel eens een kerel maar die kerels zijn nou eenmaal vaak niet het soort onzekere typetjes die je hier terugvindt. Die mannen hebben al een natuurlijke aantrekkingskracht waardoor ze geen problemen hebben met versieren en zelfs vrouwen achter hun eigen kont aan hebben.
Dat dus ^O^
  donderdag 29 september 2011 @ 19:58:15 #167
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102524247
Het is trouwens wel ontzettend oneerlijk.
Misschien moeten we ze weer kiesrecht afpakken totdat ze net zoveel initiatief nemen. _O-

Maar helaas gaan ze dat niet doen en moeten we er mee leren leven.
C'est la vie
pi_102524265
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:57 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Waarom zouden wij de moeite doen als mannen toch wel moeite zullen blijven doen om ons te krijgen? Even algemeen genomen dus.
Omdat dat ene lekkere ding niet op je afstapt.
pi_102524266
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:56 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik zie een soort paradox, alleen lastig uit te leggen.
pi_102524268
quote:
15s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:57 schreef ValHallen het volgende:
Pff, net 1 van de moeilijkste smsjes uit mijn leven verstuurd, naar een meisje met wie ik een tijdje aan het daten ben. Laatste tijd loopt het echter voor geen meter, dat zegt mijn gevoel tenminste. Nu geheel tegen mijn natuur in de confrontatie gezocht, hopelijk reageert ze wel op dit smsje, want de laatste tijd negeert ze me een beetje. Ik vind haar toch wel echt leuk want ik zit er echt mee in mijn maag.

Oh en heloef, een beetje discretie alsjeblieft :P De 'rest' hoeft dit niet te weten.
11.gif
  donderdag 29 september 2011 @ 19:58:48 #171
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102524273
quote:

Ik zeg niks natuurlijk.
C'est la vie
pi_102524288
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:58 schreef heloef het volgende:
Het is trouwens wel ontzettend oneerlijk.
Misschien moeten we ze weer kiesrecht afpakken totdat ze net zoveel initiatief nemen. _O-

Maar helaas gaan ze dat niet doen en moeten we er mee leren leven.
Of je neemt gewoon zelf initiatief? :?
  donderdag 29 september 2011 @ 19:59:06 #173
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102524294
quote:
2s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:58 schreef Myraela het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Jij zegt ook niks, begrepen!
C'est la vie
pi_102524302
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:57 schreef Powerflowerrr het volgende:

[..]

Dat is vrij logisch.
Als je twee huizen gratis krijgt, de 1 een doos, de ander een vila kan ik niet met zekerheid zeggen dat iedereen in de vila gaat wonen. Het is echter logisch dat de meeste het wel doen;
Alsof die opties zo vaak voorkomen, en jij bent degene die er vanuit gaat dat dude 2 net zo leuk is als een villa en dude 1 net een kartonnen doos is.
Er zijn zoveel andere types waar ze voor kan gaan, en naar aanleiding van haar eerdere antwoord hoeft ze geen villa omdat die in haar kont knijpt.
  donderdag 29 september 2011 @ 19:59:29 #175
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102524309
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:59 schreef Powerflowerrr het volgende:

[..]

Of je neemt gewoon zelf initiatief? :?
Ik zeg toch net dat er niks anders op zit of niet? :')
C'est la vie
pi_102524329
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:59 schreef heloef het volgende:

[..]

Jij zegt ook niks, begrepen!
Ja meneer, sorry meneer.
pi_102524333
quote:

Vrouwen zijn er genoeg van hoor ^O^
pi_102524337
quote:
11s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:54 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Dat wist ik niet eens :o
Ik word er altijd duizelig van, of hoofdpijn.
pi_102524346
quote:

[..]

Wat me opvalt, de meeste hier worden als onzeker beschouwd (en er zijn er ook een paar)
Maar ik vind dat helemaal niet van mezelf en ik denk ook niet dat ik zo over kom in het echt.

Ja wat moet ik er over zeggen kan er eigenlijk de woorden niet voor vinden.

Kijk je hebt mensen die moeite hebben met zich in de massa begeven.
OK ja dat is een probleem

En je hebt mensen die dat niet vinden (daaronder beschouw ik mezelf dan)
Alleen ik vindt niet de ware
pi_102524363
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:58 schreef Powerflowerrr het volgende:

[..]

Omdat dat ene lekkere ding niet op je afstapt.
Maar dat deed hij wel, dus dan hoef ik ook geen moeite meer te doen.
pi_102524369
quote:

[..]

Uitgekauwd en het helpt niet.
  donderdag 29 september 2011 @ 20:00:58 #182
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102524379
quote:
9s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:59 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja meneer, sorry meneer.
Het is je vergeven. :*
C'est la vie
pi_102524389
quote:
9s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:59 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja meneer, sorry meneer.
Ik vertrouwde je vanaf het begin al hoor! O+
  donderdag 29 september 2011 @ 20:01:25 #184
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102524397
quote:

[..]

Slechtste argument aller tijden. :')
C'est la vie
pi_102524398
Ik zit te denken he. Je kan toch ook gewoon via via in gesprek komen met een meisje zonder daar je best voor te doen? En dat kan toch gewoon klikken? Dan hoef je ook niet eens te versieren; gewoon leuk lullen :P
pi_102524404
quote:

Dat is moeilijk zoiets. Hoe ga je dat gesprek aanpakken?
14 SHADES OF GREY
pi_102524406
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:57 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Omdat als we getrouwd *; zijn de man wel moet koken en meehelpen in het huishouden ;)
Misschien dat het tijd wordt dat de man is wat meer geëmancipeerd wordt
pi_102524432
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:00 schreef kree het volgende:

[..]

Wat me opvalt, de meeste hier worden als onzeker beschouwd (en er zijn er ook een paar)
Maar ik vind dat helemaal niet van mezelf en ik denk ook niet dat ik zo over kom in het echt.
Vraag het eens andere zou ik zeggen lijkt me niet dat je zelf de meest objectieve beeldvorming hebt over dat soort zaken :)
  donderdag 29 september 2011 @ 20:02:02 #189
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102524441
quote:
10s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:01 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Ik nam alleen voorzorgsmaatregelen. ;(
C'est la vie
pi_102524443
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:00 schreef kree het volgende:

[..]

Ja wat moet ik er over zeggen kan er eigenlijk de woorden niet voor vinden.

Kijk je hebt mensen die moeite hebben met zich in de massa begeven.
OK ja dat is een probleem

En je hebt mensen die dat niet vinden (daaronder beschouw ik mezelf dan)
Alleen ik vindt niet de ware
Okay dan ben je niet onzeker, maar een versierder ben je ook niet. Wat mij betreft val jij dus alsnog niet onder de categorie mannen die veel vrouwen achter zich aan hebben zonder enige moeite te doen.
pi_102524484
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:01 schreef kree het volgende:

[..]

Omdat als we getrouwd *; zij de man wel moet koken en meehelpen in het huishouden ;)
Misschien dat het tijd wordt dat de man is wat meer geëmancipeerd wordt
Hou dan maar massaal op met moeite doen en kijk of het werkt.
Ik vrees alleen dat dan alsnog alleen de leuke/stoere/mannelijke/whatever kerels eruit gepikt worden door de vrouwen, jullie zijn de leftovers.
pi_102524487
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:01 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat is moeilijk zoiets. Hoe ga je dat gesprek aanpakken?
Simpel zat. Ik wacht op haar reactie. Ik wil het sowieso uitgepraat hebben. Ik ben echt heel voorzichtig geweest so far, daar geen zin meer in.
pi_102524495
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:02 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Okay dan ben je niet onzeker, maar een versierder ben je ook niet. Wat mij betreft val jij dus alsnog niet onder de categorie mannen die veel vrouwen achter zich aan hebben zonder enige moeite te doen.
Wat is jou definitie van veel?

Ik merk zelf dat hoe minder moeite ik doe om een willekeurige vrouw te versieren, hoe sneller ze interesse tonen & verliefd worden.
  donderdag 29 september 2011 @ 20:03:42 #194
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102524500
quote:

[..]

Ik snap het wel.
Alleen het is zo fucking irritant. :')
C'est la vie
pi_102524542
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:02 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Klopt dat is ook zeker waar.
Als ik het vergelijk met mannen die dat wel hebben dan schat ik me kansen lager in.
Maar daar heb ik ook geen problemen mee.

Liever 1 leuk meisje als 20 probeersels
pi_102524556
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:03 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik snap het wel.
Alleen het is zo fucking irritant. :')
Je kan er toch niks aan veranderen, waarom zou je jezelf er druk om maken? ^O^
pi_102524558
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:03 schreef Powerflowerrr het volgende:

[..]

Wat is jou definitie van veel?

Ik merk zelf dat hoe minder moeite ik doe om een willekeurige vrouw te versieren, hoe sneller ze interesse tonen & verliefd worden.
Veel als in, keuze zat?
Bijvoorbeeld.
  donderdag 29 september 2011 @ 20:06:19 #198
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102524623
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:04 schreef Powerflowerrr het volgende:

[..]

Je kan er toch niks aan veranderen, waarom zou je jezelf er druk om maken? ^O^
Daarom mijn post van eerder:
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:55 schreef heloef het volgende:
Je kan het niet veranderen hoe oneerlijk het ook is.
C'est la vie
pi_102524641
Je komt vandaag een beetje bitcherig over moneyfornothing :D Normaal ben ik het meestal met je eens; nu gedeeltelijk en je toon bevalt me niet echt :P
pi_102524661
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:04 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Veel als in, keuze zat?
Bijvoorbeeld.
Als je 2+ opties hebt dan heb je al keuze.
In dat geval val ik dus ook in die categorie.... _O-
"beggars cant be choosers" schiet me te binnen...
pi_102524670
quote:
17s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:06 schreef debeterebob het volgende:
Je komt vandaag een beetje bitcherig over moneyfornothing :D Normaal ben ik het meestal met je eens; nu gedeeltelijk en je toon bevalt me niet echt :P
Lekker puh.
pi_102524690
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:03 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Hou dan maar massaal op met moeite doen en kijk of het werkt.
Ik vrees alleen dat dan alsnog alleen de leuke/stoere/mannelijke/whatever kerels eruit gepikt worden door de vrouwen, jullie zijn de leftovers.
leftover ;) thx voel me gelijk beter.

Nee misschien is dat zo maar het zou wel eerlijker zijn als de vrouwen ook eens wat meer initiatief tonen.

(en ja ik weet nu al dat dat nog niet gaat gebeuren in mijn leven)
Dus ik zal toch zelf wat meer moeten doen denk.
Maar oneerlijk is het wel, of niet?
pi_102524693
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:07 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Lekker puh.
:D
pi_102524705
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:03 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Simpel zat. Ik wacht op haar reactie. Ik wil het sowieso uitgepraat hebben. Ik ben echt heel voorzichtig geweest so far, daar geen zin meer in.
Lastig hopelijk brengt een gesprek duidelijkheid.
14 SHADES OF GREY
pi_102524716
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:07 schreef Powerflowerrr het volgende:

[..]

2+ Elke keer dat je uitgaat, misschien. 2+ totaal, nee.
Dus ligt er een beetje aan, maar exacte cijfers heb ik niet in mijn hoofd.
  donderdag 29 september 2011 @ 20:09:28 #206
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102524783
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:08 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Lastig hopelijk brengt een gesprek duidelijkheid.
Ik zit hier nu met zweet op de rug. :')
Dit wil je eigenlijk niet weten als je beide personen persoonlijk kent. :')
C'est la vie
pi_102524786
Ooh en ik ben geen held in feedback geven :D Wie hier wel?
pi_102524800
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:06 schreef heloef het volgende:

[..]

Daarom mijn post van eerder:

[..]

Je kan het niet veranderen hoe oneerlijk het ook is.
Waarom maak je je er nog steeds druk om dan? :D

quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:08 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

2+ Elke keer dat je uitgaat, misschien. 2+ totaal, nee.
Dus ligt er een beetje aan, maar exacte cijfers heb ik niet in mijn hoofd.
Als ik uitga is het meestal met een vrouw, niet zo moeilijk om aan de 2de te komen dan :P
pi_102524803
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:07 schreef kree het volgende:

[..]

leftover ;) thx voel me gelijk beter.

Nee misschien is dat zo maar het zou wel eerlijker zijn als de vrouwen ook eens wat meer initiatief tonen.

(en ja ik weet nu al dat dat nog niet gaat gebeuren in mijn leven)
Dus ik zal toch zelf wat meer moeten doen denk.
Maar oneerlijk is het wel, of niet?
Lekker boeiend dat het oneerlijk is, het leven is oneerlijk.
Erover gaan zitten miepen is niet aantrekkelijk hoor, als het zo erg is voor je moet je het veranderen of het leren accepteren.

Vrouwen en mannen zijn nou eenmaal anders, je kunt niet verwachten dat ze zich maar gelijk gaan gedragen omdat jij dat eerlijker vind. Ze zijn tegenwoordig aardig gelijkwaardig, maar niet hetzelfde.
  donderdag 29 september 2011 @ 20:10:13 #210
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102524811
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:07 schreef Powerflowerrr het volgende:

[..]

Gelukkig smeek ik niet.
Anders had ik het met lelijke chicks moeten doen. ;(
C'est la vie
pi_102524821
quote:
17s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:09 schreef debeterebob het volgende:
Ooh en ik ben geen held in feedback geven :D Wie hier wel?
Wat voor feedback? :o
pi_102524823
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:09 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik zit hier nu met zweet op de rug. :')
Dit wil je eigenlijk niet weten als je beide personen persoonlijk kent. :')
Adem in, adem uit :P Ik voel me eerlijk gezegd wel wat beter na het smsje.
pi_102524839
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:09 schreef Powerflowerrr het volgende:

[..]

[..]

Als ik uitga is het meestal met een vrouw, niet zo moeilijk om aan de 2de te komen dan :P
Wat wil je horen? Dat je in die categorie valt? Dat kan ik zo toch niet inschatten vanachter een schermpje.
  donderdag 29 september 2011 @ 20:11:04 #214
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102524854
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:09 schreef Powerflowerrr het volgende:

[..]

Ik maak me niet druk man. _O-
Ik zeg alleen dat het niet eerlijk is.
Nou daar verander je niks aan. Klaar.

Is dat tegenwoordig druk maken? _O-
C'est la vie
pi_102524856
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:10 schreef heloef het volgende:

[..]

Gelukkig smeek ik niet.
Anders had ik het met lelijke chicks moeten doen. ;(
Dus nu doe je het zonder chick? :o _O- Klinkt logisch... :{ :?
pi_102524864
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:10 schreef Powerflowerrr het volgende:

[..]

Wat voor feedback? :o
In het algemeen; kwam ineens in me op, omdat het ook een sociale vaardigheid is.
  donderdag 29 september 2011 @ 20:11:36 #217
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102524884
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:11 schreef Powerflowerrr het volgende:

[..]

Dus nu doe je het zonder chick? :o _O- Klinkt logisch... :{ :?
Liever geen chick dan een die ik niet aantrekkelijk vind. :')
C'est la vie
pi_102524902
quote:
17s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:07 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Tsja, sorry maar de tijd dat al dat gemiep en geslowchat steeds kost kan veel beter besteed worden, vooral met dit weer en dan ook nog eens op een donderdag.

Ga wat doen mensen!
pi_102524914
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:10 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Erover gaan zitten miepen is niet aantrekkelijk hoor, als het zo erg is voor je moet je het veranderen of het leren accepteren.

Vrouwen en mannen zijn nou eenmaal anders, je kunt niet verwachten dat ze zich maar gelijk gaan gedragen omdat jij dat eerlijker vind. Ze zijn tegenwoordig aardig gelijkwaardig, maar niet hetzelfde.
Weet je trouwens dat het heel fijn is om af en toe een poosje met je maten te roepen dat alles kut is :P
pi_102524926
quote:
17s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:11 schreef debeterebob het volgende:

[..]

In het algemeen; kwam ineens in me op, omdat het ook een sociale vaardigheid is.
Ah oke interessante vraag maar ik zou hem volgende keer iets beter formuleren :P ;)

Heb je ook meteen antwoord ^O^
pi_102524956
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:10 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik miep alleen hier op het forum hoor ;)

En nu ga ik effe een beetje offtopic want het heeft dan niet echt meer met relatie/versieren te maken.

Maar dat is toch zo hypocriet Vrouwen willen gelijkwaardig zijn aan mannen maar alleen op de punten waar ze zelf voordeel aan hebben.
Man = wel koken
Man = wel huishouden doen

OK dan de vrouw.
fietsband lek = man maken (want ik ben vrouw)
technische dingen etc nou kan er een hele lijst van maken.

zo en dan ga ik nu afgebrand worden door alle vrouwen hier :@
pi_102524960
quote:
10s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:01 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Ja, heloef wantrouwt mij gewoon. ;(
pi_102524965
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:11 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Tsja, sorry maar de tijd dat al dat gemiep en geslowchat steeds kost kan veel beter besteed worden, vooral met dit weer en dan ook nog eens op een donderdag.

Ga wat doen mensen!
Ik heb gestudeerd, in de zon gezeten en ga zo weg. Jij?
pi_102524969
quote:
17s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:12 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Weet je trouwens dat het heel fijn is om af en toe een poosje met je maten te roepen dat alles kut is :P
Ja dat weet ik, ik ben een vrouw die doen dat ook wel eens.

Maar als ik iets spuugzat ben neem ik dan weer wel de moeite er wat aan te doen en blijf ik dat klagen niet tot in den treuren volhouden.
  donderdag 29 september 2011 @ 20:13:53 #225
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102525001
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:13 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, heloef wantrouwt mij gewoon. ;(
Ik neem voorzorgsmaatregelen. :(
Dat doen broeders voor elkaar.
C'est la vie
  donderdag 29 september 2011 @ 20:14:20 #226
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102525032
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:11 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ga wat doen mensen!
Inderdaad!
* heloef zet TV aan, kijkt voetbal
C'est la vie
pi_102525054
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:13 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ja dat weet ik, ik ben een vrouw die doen dat ook wel eens.

Maar als ik iets spuugzat ben neem ik dan weer wel de moeite er wat aan te doen en blijf ik dat klagen niet tot in den treuren volhouden.
Nee oke. Maar zelfs klagen dat je geen vrouwtje kan krijgen is leuk en vooral over het feit wie kanslozer is en zo. En dan elkaar lekker afbranden, zonder het te menen. Heerlijk :D
pi_102525058
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:13 schreef kree het volgende:

[..]

Ik miep alleen hier op het forum hoor ;)

En nu ga ik effe een beetje offtopic want het heeft dan niet echt meer met relatie/versieren te maken.

Maar dat is toch zo hypocriet Vrouwen willen gelijkwaardig zijn aan mannen maar alleen op de punten waar ze zelf voordeel aan hebben.
Man = wel koken
Man = wel huishouden doen

OK dan de vrouw.
fietsband lek = man maken (want ik ben vrouw)
technische dingen etc nou kan er een hele lijst van maken.

zo en dan ga ik nu afgebrand worden door alle vrouwen hier :@
Ik heb laatst niet alleen mijn eigen band geplakt, ook compleet mijn achterband vervangen.
Technische dingen doe ik ook prima zelf als ik het kan, zo niet dan huur ik iemand in. Mocht mijn vent dat zonde van het geld vinden en het zelf kunnen mag hij uiteraard zijn gang gaan maar dat is andersom ook zo mocht hij iets niet kunnen ofzo.
Maar ik ben sowieso niet zo van het feminisme, je moet gewoon je eigen balans vinden binnen een relatie.
pi_102525070
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:13 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik neem voorzorgsmaatregelen. :(
Dat doen broeders voor elkaar.
Tis al goed schatje. :*
pi_102525075
quote:
17s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:13 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik heb gestudeerd, in de zon gezeten en ga zo weg. Jij?
Hetzelfde plus ik heb zo een date.
  donderdag 29 september 2011 @ 20:15:48 #231
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102525093
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:14 schreef heloef het volgende:

[..]

Inderdaad!
* heloef zet TV aan, kijkt voetbal
Gelijk!
* Newbie114 wacht tot hij de cam aan kan zetten en kijkt ondertussen skins (uk)
pi_102525109
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:15 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Hetzelfde plus ik heb zo een date.
Oeh :@ Met wie?
  donderdag 29 september 2011 @ 20:16:23 #233
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102525122
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:15 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Gelijk!
* Newbie114 wacht tot hij de cam aan kan zetten en kijkt ondertussen skins (uk)
Jij kijkt ook Skins? _O_
Ik ben het gaan kijken door VH.
Welk seizoen zit je?
C'est la vie
pi_102525128
quote:
17s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:14 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Nee oke. Maar zelfs klagen dat je geen vrouwtje kan krijgen is leuk en vooral over het feit wie kanslozer is en zo. En dan elkaar lekker afbranden, zonder het te mensen. Heerlijk :D
Als het voor de lol is maakt het toch niet uit. Is dan ook niet van toepassing binnen mijn stelling want die is voor mensen die ergens echt mee zitten maar vervolgens amper of niets ondernemen. Dan zou ik niet weten waarom ik daar lief tegen moet blijven zijn, bij wijze van.
  donderdag 29 september 2011 @ 20:16:54 #235
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102525145
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:16 schreef heloef het volgende:

[..]

Jij kijkt ook Skins? _O_
Ik ben het gaan kijken door VH.
Welk seizoen zit je?
Al klaar.
  donderdag 29 september 2011 @ 20:17:12 #236
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102525160
Trouwens dat internetdaten is niet echt iets voor mij.
Ik kan niet goed cammen. :')
Ik weet me geen houding te geven.
C'est la vie
pi_102525168
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:16 schreef Powerflowerrr het volgende:

[..]

Oeh :@ Met wie?
Mijn vriend, maar hij had het zelf over daten dus dan noem ik het ook maar zo.
  donderdag 29 september 2011 @ 20:17:46 #238
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102525194
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:17 schreef heloef het volgende:
Trouwens dat internetdaten is niet echt iets voor mij.
Ik kan niet goed cammen. :')
Ik weet me geen houding te geven.
Gewoon gaan zitten zoals je normaal zit.
pi_102525213
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:17 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Mijn vriend, maar hij had het zelf over daten dus dan noem ik het ook maar zo.
Ah oke... :? :%
pi_102525246
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:18 schreef Powerflowerrr het volgende:

[..]

Ah oke... :? :%
Niet goed?
pi_102525268
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:16 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Als het voor de lol is maakt het toch niet uit. Is dan ook niet van toepassing binnen mijn stelling want die is voor mensen die ergens echt mee zitten maar vervolgens amper of niets ondernemen. Dan zou ik niet weten waarom ik daar lief tegen moet blijven zijn, bij wijze van.
Het enige is dat zulke mensen de ruimte ook nodig hebben om op te bloeien. Ik vraag me alleen af wat dan het beste werkt; lief zijn of zoals jou reageren :P
  donderdag 29 september 2011 @ 20:19:26 #242
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102525274
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:17 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Kan ik niet. :')
Hoe ik normaal zit is nogal vreemd.
Daarom skype ik liever, dan kan ik nog wel gewoon in mijn neus pulken. :')
C'est la vie
  donderdag 29 september 2011 @ 20:19:53 #243
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102525296
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:16 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Al klaar.
Okee ik zit halverwege seizoen 3.
C'est la vie
pi_102525309
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:17 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Cammen, heb ik een bloed hekel aan;
-Hey flowerrr, zin om te cammen?
uhu
-*zet cam aan*
*kwijlt + zet cam aan*
-Ik zie niks ;(
*Slaat op camera + scherm + drivers etcetcetc*
-Ah laat maar, moet weg
* :'( *
  donderdag 29 september 2011 @ 20:20:27 #245
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102525318
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:19 schreef heloef het volgende:

[..]

Kan ik niet. :')
Hoe ik normaal zit is nogal vreemd.
Daarom skype ik liever, dan kan ik nog wel gewoon in mijn neus pulken. :')
Ik lig gewoon op bed. Al dan niet met shirt aan.
pi_102525330
Cams. O+ Behalve dat ik niet meer durf te bewegen en de hele tijd naar mezelf moet kijken is het wel okay. :')
pi_102525331
quote:
17s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:19 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Het enige is dat zulke mensen de ruimte ook nodig hebben om op te bloeien. Ik vraag me alleen af wat dan het beste werkt; lief zijn of zoals jou reageren :P
Wat het beste werkt is iets gaan ondernemen.
Hoe ik op ze reageer heeft volgens mij toch amper of geen invloed erop, dus boeiend. En ach het kan altijd erger, zonder smiliegebruik staat alles toch al serieuzer/chagrijniger dan het bedoeld wordt.

Sowieso lijkt mij dat die ruimte niet iets is wat ze enkel op een forum kunnen vinden.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2011 20:21:46 ]
pi_102525339
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:18 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Niet goed?
Nee
  donderdag 29 september 2011 @ 20:20:59 #249
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102525340
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:20 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Als ik op iemand een goede indruk wil maken kan ik beter mijn shirt aanhouden.
C'est la vie
  donderdag 29 september 2011 @ 20:21:12 #250
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102525349
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:19 schreef heloef het volgende:

[..]

Okee ik zit halverwege seizoen 3.
1,2 en 5 zijn de leukste vind ik. Vooral 1 en 2
pi_102525361
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:20 schreef heloef het volgende:

[..]

Anders maak je een geweldige indruk, dat moeten we niet willen nee. ^O^
  donderdag 29 september 2011 @ 20:21:45 #252
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102525372
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:21 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

1,2 en 5 zijn de leukste vind ik. Vooral 1 en 2
Inderdaad 1 was vooral ijzersterk.
En pijnlijk herkenbaar.
C'est la vie
  donderdag 29 september 2011 @ 20:22:05 #253
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102525388
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:20 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ben gelukkig ongelooflijk gespierd :D

Not...
  donderdag 29 september 2011 @ 20:22:18 #254
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102525394
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:21 schreef Powerflowerrr het volgende:

[..]

Anders maak je een geweldige indruk, dat moeten we niet willen nee. ^O^
Wat er onder mijn shirt zit is niet zo florissant anders. :')
C'est la vie
pi_102525396
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:20 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

ff wachten nog trouwens, even tanden poetsen enzo nog.
  donderdag 29 september 2011 @ 20:23:00 #256
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102525421
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:21 schreef heloef het volgende:

[..]

Inderdaad 1 was vooral ijzersterk.
En pijnlijk herkenbaar.
Vooral Sid :')
pi_102525422
quote:
10s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:22 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ik ben gelukkig ongelooflijk gespierd :D

Jammer dat al het vet ervoor zit :D
pi_102525426
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:20 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Wat het beste werkt is iets gaan ondernemen.
Hoe ik op ze reageer heeft volgens mij toch amper of geen invloed erop, dus boeiend. En ach het kan altijd erger, zonder smiliegebruik staat alles toch al serieuzer/chagrijniger dan het bedoeld wordt.

Sowieso lijkt mij dat die ruimte niet iets is wat ze enkel op een forum kunnen vinden.
Was ook meer een opmerking in het algemeen hoor. Ik bedoel wat de beste manier is om te reageren op zo een iemand, snap je?
pi_102525429
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:20 schreef Powerflowerrr het volgende:

[..]

Nee
Okay dan!
  donderdag 29 september 2011 @ 20:23:36 #260
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102525448
quote:
13s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:23 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Echt he. :')
En Michelle is zo'n beetje ieder meisje waar ik verliefd op was. :')
C'est la vie
  donderdag 29 september 2011 @ 20:23:42 #261
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102525451
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:22 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

ff wachten nog trouwens, even tanden poetsen enzo nog.
Nog langer wachten ;(

:P
  donderdag 29 september 2011 @ 20:24:27 #262
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102525489
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:23 schreef Powerflowerrr het volgende:

[..]

Jammer dat al het vet ervoor zit :D
Haha.

Ik ben niet dik :( :(

pi_102525493
quote:
13s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:23 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Sid en ik zijn soulmates. Maar hij kreeg wel het leukste meisje, dus daar focus ik me op.
pi_102525495
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:23 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Okay dan!
Niet okay boterbloempje O+
pi_102525527
quote:
17s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:23 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Was ook meer een opmerking in het algemeen hoor. Ik bedoel wat de beste manier is om te reageren op zo een iemand, snap je?
Wat ik dan ook meer bedoelde dat onze opmerkingen over de jaren heen toch amper invloed lijken te hebben op het merendeel dus ik vraag me af of het überhaupt veel uitmaakt hoe je reageert.
En degene die echt willen veranderen en dingen ondernemen doen toch wel hun ding vaak, de reacties die ze hier krijgen kunnen leerzaam zijn maar hoe vaak is een forumpost nou echt levensveranderend?
pi_102525534
quote:
13s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:24 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Haha.

Je lijkt wel een wijf man, lekker boeien hoe je eruit ziet. ^O^
  donderdag 29 september 2011 @ 20:25:43 #267
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102525542
quote:
10s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:24 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Sid en ik zijn soulmates. Maar hij kreeg wel het leukste meisje, dus daar focus ik me op.
Ik lijk ook op Amwar.
En die kreeg een geile Russische en een gestoorde meid.
Dus daar focus ik me op.
C'est la vie
  donderdag 29 september 2011 @ 20:26:04 #268
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102525562
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:25 schreef Powerflowerrr het volgende:

[..]

Je lijkt wel een wijf man, lekker boeien hoe je eruit ziet. ^O^
Is toch wel enigszins belangrijk.
Vrouwen zijn niet blind.
C'est la vie
pi_102525567
quote:
13s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:24 schreef Powerflowerrr het volgende:

[..]

Niet okay boterbloempje O+
Nou vertel verder, ik vermaak me prima op zo'n 'date' dus wat maakt het naampje uit.
  donderdag 29 september 2011 @ 20:26:19 #270
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102525572
quote:
10s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:24 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Jij hebt ze wel al allemaal gezien?
pi_102525577
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:25 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Wat ik dan ook meer bedoelde dat onze opmerkingen over de jaren heen toch amper invloed lijken te hebben op het merendeel dus ik vraag me af of het überhaupt veel uitmaakt hoe je reageert.
En degene die echt willen veranderen en dingen ondernemen doen toch wel hun ding vaak, de reacties die ze hier krijgen kunnen leerzaam zijn maar hoe vaak is een forumpost nou echt levensveranderend?
Het internet heeft genoeg levens gemaakt/vernield hoor.
pi_102525584
quote:
13s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:24 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Haha.

Ik vind jou heul wel gespierd :9
Maar komt misschien omdat ik zelf zo'n schraalhans ben :P
pi_102525628
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:26 schreef Powerflowerrr het volgende:

[..]

Het internet heeft genoeg levens gemaakt/vernield hoor.
Ik had het meer over de situaties binnen dit topic eigenlijk, hierbinnen verandert er niet zoveel als mensen zelf niks willen ondernemen.
pi_102525635
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:26 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Nou vertel verder, ik vermaak me prima op zo'n 'date' dus wat maakt het naampje uit.
Ach ja ander naampje, zelfde beestje.
Als het maar leuk is wat je gaat doen toch. :*
pi_102525642
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:26 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Jij hebt ze wel al allemaal gezien?
Nee, ik worstel me nu -eindelijk- door seizoen 3 heen. Seizoen 1 en 2 nu twee keer gezien.
  donderdag 29 september 2011 @ 20:28:02 #276
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102525656
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:26 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ik vind jou heul wel gespierd :9
Maar komt misschien omdat ik zelf zo'n schraalhans ben misschien :P
Ik ben gestopt met fitnessen. Ik ben heul niet gespierd :P
pi_102525691
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:27 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik had het meer over de situaties binnen dit topic eigenlijk, hierbinnen verandert er niet zoveel als mensen zelf niks willen ondernemen.
Nee mensen zijn hier inderdaad nogal passief/lui, daarom zitten ze hier ook. :'(
Ik zeg slotje & met een nieuwe lading vis starten :9
pi_102525702
quote:
10s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:28 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ik ben gestopt met fitnessen. Ik ben heul niet gespierd :P
De meeste jongens van jouw lengte zijn anders echt van die bonenstaken, zonder een grammetje vet of spieren eraan. Dus vergeleken daarbij ben je best gespierd. :)
  donderdag 29 september 2011 @ 20:29:21 #279
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102525711
Kak ik mag hier niet meer komen? :'(
C'est la vie
  donderdag 29 september 2011 @ 20:29:38 #280
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102525720
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:29 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

De meeste jongens van jouw lengte zijn anders echt van die bonenstaken, zonder een grammetje vet of spieren eraan.
Ik moet opletten dat ik niet teveel eet anders word ik dik :')
  donderdag 29 september 2011 @ 20:29:42 #281
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102525722
quote:

[..]

De meeste jongens van jouw lengte zijn anders echt van die bonenstaken, zonder een grammetje vet of spieren eraan. Dus vergeleken daarbij ben je best gespierd. :)
Ik heb vooral veel van het eerste. :')
C'est la vie
pi_102525740
quote:

[..]

De meeste jongens van jouw lengte zijn anders echt van die bonenstaken, zonder een grammetje vet of spieren eraan.
Is hij een dwerg?
Ik ken genoeg lange gasten die ook nog eens super breed zijn hoor.
pi_102525758
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:30 schreef Powerflowerrr het volgende:

[..]

Is hij een dwerg?
Nee maar met 16 komt het wel vaak voor als je lang bent.
  donderdag 29 september 2011 @ 20:30:53 #284
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102525764
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:30 schreef Powerflowerrr het volgende:

[..]

Is hij een dwerg?
Volgens mij was ie langer dan mij.
Maar ik heb daar toen in Tiel niet op gelet.
C'est la vie
  donderdag 29 september 2011 @ 20:31:28 #285
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102525776
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:30 schreef heloef het volgende:

[..]

Ongeveer even groot dacht ik.
pi_102525855
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:30 schreef heloef het volgende:

[..]

Volgens mij zijn wij drieën ongeveer even groot.
pi_102525894
En hoe klein is dat?
14 SHADES OF GREY
pi_102525898
Waarom doe je iets niet terwijl als je weet dat als je het maar vaak genoeg doet er alleen voordelen van kunnen ontstaan?
pi_102525977
Stel dat je iedere vrouw die aan jou standaard+ voldoet aanspreekt, dan bestaat er een kans dat je een keer seks hebt. De kans is in ieder geval groter dan wanneer je het niet doet. ^O^
pi_102526068
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:35 schreef Powerflowerrr het volgende:
Stel dat je iedere vrouw die aan jou standaard+ voldoet aanspreekt, dan bestaat er een kans dat je een keer seks hebt. De kans is in ieder geval groter dan wanneer je het niet doet. ^O^
En ook die daar niet helemaal aan voldoen. :)
14 SHADES OF GREY
pi_102526075
quote:
Misschien willen ze wel seks met iemand die speciaal voor hen is en niet met de eerste de beste :)
Zou zomaar kunnen.
  donderdag 29 september 2011 @ 20:38:44 #292
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102526134
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
En hoe klein is dat?
Rond 1,85
C'est la vie
  donderdag 29 september 2011 @ 20:39:28 #293
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102526153
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:38 schreef heloef het volgende:

[..]

Rond 1,85
Zo groot ben ik op mijn id. Dat is 2 jaar geleden.
pi_102526190
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:37 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Misschien willen ze wel seks met iemand die speciaal voor hen is en niet met de eerste de beste :)
Zou zomaar kunnen.
Als je vrouwen aanspreekt kom je nog wel iemand tegen die speciaal voor jouw is...
hoeft niet de eerste de beste te zijn
  donderdag 29 september 2011 @ 20:41:04 #295
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102526211
quote:
Natuurlijk is de kans dan groter.
Dat snap ik echt nog wel. :')
C'est la vie
pi_102526225
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:40 schreef YoshiEscobar het volgende:

[..]

Als je vrouwen aanspreekt kom je nog wel iemand tegen die speciaal voor jouw is...
hoeft niet de eerste de beste te zijn
Hij zegt dat je iedere vrouw die je tegenkomt moet zien als kans op seks :')
pi_102526236
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:37 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Zou zomaar kunnen.
Als je niet met de eerste seks wilt hebben dan moet je het met de tweede doen. Maar aangezien er geen tweede kan zijn als er geen eerste is, zul je dus altijd seks hebben met de eerste.

Bewijs het tegendeel maar met je vrouwenlogica :{w
  donderdag 29 september 2011 @ 20:41:47 #298
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102526245
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:41 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Hij zegt dat je iedere vrouw die je tegenkomt moet zien als kans op seks :')
Laten we eerlijk zijn.
Als je er geen seks mee wil zou je er niet op afstappen.
C'est la vie
pi_102526277
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:41 schreef heloef het volgende:

[..]

Laten we eerlijk zijn.
Wie weet is ze wel heel goed in ganzenborden :*
pi_102526278
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:41 schreef heloef het volgende:

[..]

Laten we eerlijk zijn.
daar komt het toch weer op neer ja :P
pi_102526281
vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')