SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hierI don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.
Pff wat een tekstquote:Op donderdag 29 september 2011 18:32 schreef Edarrawen het volgende:
Dat ding boven het invoervak waarop staat dat we niet teveel mogen slowchatten
Die bedoelde ik ja als de tweede!quote:
Oh, ik had die en in plaats van een nog niet gezien!quote:
Van mij mag het, goed bezig danquote:Op donderdag 29 september 2011 18:34 schreef Axel1988 het volgende:
Meteen even wat nieuws. Zojuist een leuke meid voor de tweede keer op paiq gesproken en toevallig ging ze morgenaaf met een vriendin in EHV op stap. Het leek haar leuk om even te meeten. Weet niet of ik dat onder de noemer "date" mag plaatsen; maar het lijkt er wel enigszins op!
Tofquote:Op donderdag 29 september 2011 18:34 schreef Axel1988 het volgende:
Meteen even wat nieuws. Zojuist een leuke meid voor de tweede keer op paiq gesproken en toevallig ging ze morgenaaf met een vriendin in EHV op stap. Het leek haar leuk om even te meeten. Weet niet of ik dat onder de noemer "date" mag plaatsen; maar het lijkt er wel enigszins op!
Als je iets afspreekt met iemand van een datingssite, vind ik dat je het een date mag noemenquote:Op donderdag 29 september 2011 18:34 schreef Axel1988 het volgende:
Yes; op naar een klein volgend dilemma. Tijdens ons gesprek kreeg ik het idee dat ze wel van flink stappen hield en lekker los is in veel opzichten. Volgens mij niet een "typisch rustig aan" meisje. Zoals velen van jullie weten ben ik echter nog altijd maagd.... stel de kans mocht zich morgen voordoen (ik ga er niet meteen vanuit; maar sluit het ook niet uit)... gebruik van maken ja of nee... en zou ik haar moeten vertellen dat ik nog maagd ben... ja of nee????quote:Op donderdag 29 september 2011 18:35 schreef minibeer het volgende:
[..]
Van mij mag het, goed bezig dan
zou ik wel doenquote:Op donderdag 29 september 2011 18:39 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Yes; op naar een klein volgend dilemma. Tijdens ons gesprek kreeg ik het idee dat ze wel van flink stappen hield en lekker los is in veel opzichten. Volgens mij niet een "typisch rustig aan" meisje. Zoals velen van jullie weten ben ik echter nog altijd maagd.... stel de kans mocht zich morgen voordoen (ik ga er niet meteen vanuit; maar sluit het ook niet uit)... gebruik van maken ja of nee... en zou ik haar moeten vertellen dat ik nog maagd ben... ja of nee????
Ik vind bij foto's beoordelen meestal ongeveer 2 op de 50 meiden wel leuk eruit zien. Die stuur ik allemaal een oneliner. Van de week 12 meiden een onliner gestuurd, en 11 daarvan zijn nu "contacten/relaties". Werkt best primaquote:Op donderdag 29 september 2011 18:38 schreef kree het volgende:
Hmm hoe kan het dat ik maar 2 mogelijke relaties heb op paiq?
Komt dat omdat ik een missfit ben ofzo...
Ik had 7 schermen openstaan ofzo en heb ze allemaal verwijdert. Niks geen potentieels ertussen, ook het meisje waar ik telefoonnummers mee had uitgedeeld heb ik gedelete.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:38 schreef kree het volgende:
Komt dat omdat ik een misfit ben ofzo...
Mocht ik haar leuk vinden en het klikt goed, dan vind ik het prima eigenlijk.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:41 schreef Cassandra87 het volgende:
De vraag is of je op die manier ontmaagd wilt worden..
dan heb je een deel van je antwoordquote:Op donderdag 29 september 2011 18:42 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mocht ik haar leuk vinden en het klikt goed, dan vind ik het prima eigenlijk.
Ik zou wel rustig aan doen.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:42 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mocht ik haar leuk vinden en het klikt goed, dan vind ik het prima eigenlijk.
Ach niemand is meer onlinequote:Op donderdag 29 september 2011 18:38 schreef kree het volgende:
Komt dat omdat ik een missfit ben ofzo...
Wat bedoel je met "op die manier"? Via een datingsite?quote:Op donderdag 29 september 2011 18:41 schreef Cassandra87 het volgende:
De vraag is of je op die manier ontmaagd wilt worden..
Ik denk dat ze meer bedoeld "iemand die je nauwelijs kent". Ik heb haar in totaal nu 3 kwartier gesproken ofzo... ik weet niet eens hoe ze heet, waar ze woont of wat ze studeertquote:Op donderdag 29 september 2011 18:46 schreef minibeer het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "op die manier"? Via een datingsite?
Lijkt me niks ergs aan, beter dan bij een onenightstand.
Moet het speciaal voor jou zijn ?quote:Op donderdag 29 september 2011 18:48 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meer bedoeld "iemand die je nauwelijs kent". Ik heb haar in totaal nu 3 kwartier gesproken ofzo... ik weet niet eens hoe ze heet, waar ze woont of wat ze studeert.
Nee lijkt me ook niet.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:46 schreef minibeer het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "op die manier"? Via een datingsite?
Lijkt me niks ergs aan, beter dan bij een onenightstand.
Waar heb je het dan over gehad?quote:Op donderdag 29 september 2011 18:48 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meer bedoeld "iemand die je nauwelijs kent". Ik heb haar in totaal nu 3 kwartier gesproken ofzo... ik weet niet eens hoe ze heet, waar ze woont of wat ze studeert.
En of en wat je voor diegene voelt en die ander ook. Voor jou kan het heel speciaal zijn maar voor haar gewoon een keertje seksquote:Op donderdag 29 september 2011 18:48 schreef kree het volgende:
[..]
Nee lijkt me ook niet.
Of je nou iemand via internet ontmoet of in een kroeg?
Niet echt van belang, het gaat erom hoe je het dan erna aanpakt.
Waar heb je in hemelsnaam over gepraat danquote:Op donderdag 29 september 2011 18:48 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
dit bedoel ik inderdaadquote:Op donderdag 29 september 2011 18:48 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Oppervlakkig gesprekjes voeren, duhquote:Op donderdag 29 september 2011 18:50 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Waar heb je in hemelsnaam over gepraat dan
Ik vind praten over studie of woonplaats enzo eigenlijk best oppervlakkige dingen anders, maar dat zal dan wel aan mij liggen...quote:Op donderdag 29 september 2011 18:51 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Oppervlakkig gesprekjes voeren, duh
True, alleen het zou voor mij een afknapper zijn als het haar alleen om seks zou gaan.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En of en wat je voor diegene voelt en die ander ook. Voor jou kan het heel speciaal zijn maar voor haar gewoon een keertje seks
uhm... heel veel onzin... over accenten, uitgaan, eindhoven, verjaardagen, hotels en seksquote:Op donderdag 29 september 2011 18:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar heb je het dan over gehad?
Ik zou het eerder onder "niet boeiend" en "niet interessant/grappig" willen schuiven dan "oppervlakkig"quote:Op donderdag 29 september 2011 18:53 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik vind praten over studie of woonplaats enzo eigenlijk best oppervlakkige dingen anders, maar dat zal dan wel aan mij liggen...
Klinkt dan alsnog als wel aardig wat verschillende onderwerpenquote:Op donderdag 29 september 2011 18:53 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
uhm... heel veel onzin... over accenten, uitgaan, eindhoven, verjaardagen, hotels en seks
Maar je zoekt er blijkbaar wel naar dus whats the problem?quote:Op donderdag 29 september 2011 18:53 schreef kree het volgende:
[..]
True, alleen het zou voor mij een afknapper zijn als het haar alleen om seks zou gaan.
Dat is namelijk niet het eerste waar ik naar zoek op dit moment.
Ik zou het niet erg vinden.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:53 schreef kree het volgende:
[..]
True, alleen het zou voor mij een afknapper zijn als het haar alleen om seks zou gaan.
Dat is namelijk niet het eerste waar ik naar zoek op dit moment.
Ik vind het eigenlijk best raar dat hij nog niets van haar weet.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:53 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik vind praten over studie of woonplaats enzo eigenlijk best oppervlakkige dingen anders, maar dat zal dan wel aan mij liggen...
Nou daar ben ik het niet helemaal mee eens.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:54 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Ik zou het eerder onder "niet boeiend" en "niet interessant/grappig" willen schuiven dan "oppervlakkig"
Gewoon van alles dusquote:Op donderdag 29 september 2011 18:53 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
uhm... heel veel onzin... over accenten, uitgaan, eindhoven, verjaardagen, hotels en seks
Ik heb die dingen ook wel eens als begin vragen... maar was bij haar niet nodig. Ik zei iets over haar foto en toen ging het gewoon van het een naar het ander. Waarom zou ik dan tussendoor weer een standaardvraag gaan stellen als dat niet nodig is?quote:Op donderdag 29 september 2011 18:56 schreef kree het volgende:
[..]
Nou daar ben ik het niet helemaal mee eens.
Oppervlakkig is het en je moet er ook geen half uur over door lullen.
Maar als begin vragen.... niks mis mee lijkt me.
Ik ook, je gaat inderdaad niet alleen maar over dat soort misschien 'saaie' onderwerpen praten, maar ik vind toch dat je dat soort dingen gewoon moet weten, om je een beeld van iemand te kunnen vormen, en te kunnen weten wat diegene in het dagelijks leven aan het doen is.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden.Als het voor beide partijen duidelijk zou ik geen probleem hebben met een one night stand
[..]
Ik vind het eigenlijk best raar dat hij nog niets van haar weet.
Omdat het misschien naast standaardvragen ook wel nuttige vragen zijnquote:Op donderdag 29 september 2011 18:57 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik heb die dingen ook wel eens als begin vragen... maar was bij haar niet nodig. Ik zei iets over haar foto en toen ging het gewoon van het een naar het ander. Waarom zou ik dan tussendoor weer een standaardvraag gaan stellen als dat niet nodig is?
Maar het hoeft niet als het gesprek gewoon goed loopt dan maakt het niet uit waar het over gaat. Of het nu school is het weer, seks, whateverquote:Op donderdag 29 september 2011 18:57 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik ook, je gaat inderdaad niet alleen maar over dat soort misschien 'saaie' onderwerpen praten, maar ik vind toch dat je dat soort dingen gewoon moet weten, om je een beeld van iemand te kunnen vormen, en te kunnen weten wat diegene in het dagelijks leven aan het doen is.
Nee; het ging meer over seks in de fantasie-categorie.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon van alles dusSeks? Dus ze weet nog niet dat je geen ervaring hebt.
Waar herken ik dit toch van?quote:Op donderdag 29 september 2011 18:59 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nee; het ging meer over seks in de fantasie-categorie.
En dat zat wel goed met haarquote:Op donderdag 29 september 2011 18:59 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nee; het ging meer over seks in de fantasie-categorie.
Dus jij kan leuke, grappige oppervlakkige gesprekken voeren met vragen als: "wat voor studie doe je"quote:Op donderdag 29 september 2011 18:56 schreef kree het volgende:
[..]
Nou daar ben ik het niet helemaal mee eens.
Oppervlakkig is het en je moet er ook geen half uur over door lullen.
Maar als begin vragen.... niks mis mee lijkt me.
Ik weet niet... ik vind ze nuttiger om te stellen wanneer je al wat gesproken hebt, omdat het dan beter blijft hangen. Ik heb heel vaak dat ik de volgende keer weer moet denken "wat deed je nou ook alweer voor studie"...quote:Op donderdag 29 september 2011 18:58 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Omdat het misschien naast standaardvragen ook wel nuttige vragen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |