abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102521016

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.
pi_102521029
Maar wat is een topicpointer :@
pi_102521040
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:31 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar wat is een topicpointer :@
Hieronder "voordat je reageert"
Do what you love, love what you do!
pi_102521046
Dat ding boven het invoervak waarop staat dat we niet teveel mogen slowchatten :P
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.
pi_102521062
ten kosten O-)
En ja, mooie pointer, maar nu ben ik toch weer een beetje offtopic :P
Finally, someone let me out of my cage
pi_102521075
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:32 schreef Edarrawen het volgende:
Dat ding boven het invoervak waarop staat dat we niet teveel mogen slowchatten :P
Pff wat een tekst :D
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_102521077
Ik zie 3 spelvauten :P
pi_102521078
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:33 schreef minibeer het volgende:
ten kosten O-)
Die bedoelde ik ja als de tweede! :P
pi_102521099
Meteen even wat nieuws. Zojuist een leuke meid voor de tweede keer op paiq gesproken en toevallig ging ze morgenaaf met een vriendin in EHV op stap. Het leek haar leuk om even te meeten. Weet niet of ik dat onder de noemer "date" mag plaatsen; maar het lijkt er wel enigszins op!
pi_102521120
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:33 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik zie 3 spelvauten :P
Oh, ik had die en in plaats van een nog niet gezien!
pi_102521122
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:34 schreef Axel1988 het volgende:
Meteen even wat nieuws. Zojuist een leuke meid voor de tweede keer op paiq gesproken en toevallig ging ze morgenaaf met een vriendin in EHV op stap. Het leek haar leuk om even te meeten. Weet niet of ik dat onder de noemer "date" mag plaatsen; maar het lijkt er wel enigszins op!
Van mij mag het, goed bezig dan ^O^
pi_102521134
quote:
Tof :D
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_102521144
quote:
Als je iets afspreekt met iemand van een datingssite, vind ik dat je het een date mag noemen :)
pi_102521208
Hmm hoe kan het dat ik maar 2 mogelijke relaties heb op paiq?
Komt dat omdat ik een missfit ben ofzo...
pi_102521252
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:35 schreef minibeer het volgende:

[..]

Van mij mag het, goed bezig dan ^O^
Yes; op naar een klein volgend dilemma. Tijdens ons gesprek kreeg ik het idee dat ze wel van flink stappen hield en lekker los is in veel opzichten. Volgens mij niet een "typisch rustig aan" meisje. Zoals velen van jullie weten ben ik echter nog altijd maagd.... stel de kans mocht zich morgen voordoen (ik ga er niet meteen vanuit; maar sluit het ook niet uit)... gebruik van maken ja of nee... en zou ik haar moeten vertellen dat ik nog maagd ben... ja of nee????
  donderdag 29 september 2011 @ 18:40:46 #16
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_102521277
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:39 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Yes; op naar een klein volgend dilemma. Tijdens ons gesprek kreeg ik het idee dat ze wel van flink stappen hield en lekker los is in veel opzichten. Volgens mij niet een "typisch rustig aan" meisje. Zoals velen van jullie weten ben ik echter nog altijd maagd.... stel de kans mocht zich morgen voordoen (ik ga er niet meteen vanuit; maar sluit het ook niet uit)... gebruik van maken ja of nee... en zou ik haar moeten vertellen dat ik nog maagd ben... ja of nee????
zou ik wel doen :Y deed ik ook en ze vond het schattig dus :9
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_102521287
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:38 schreef kree het volgende:
Ik vind bij foto's beoordelen meestal ongeveer 2 op de 50 meiden wel leuk eruit zien. Die stuur ik allemaal een oneliner. Van de week 12 meiden een onliner gestuurd, en 11 daarvan zijn nu "contacten/relaties". Werkt best prima :).
pi_102521290
De vraag is of je op die manier ontmaagd wilt worden..
  donderdag 29 september 2011 @ 18:41:49 #19
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102521306
quote:
Komt dat omdat ik een misfit ben ofzo...
Ik had 7 schermen openstaan ofzo en heb ze allemaal verwijdert. Niks geen potentieels ertussen, ook het meisje waar ik telefoonnummers mee had uitgedeeld heb ik gedelete.

Ligt niet aan jou.
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
pi_102521319
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:41 schreef Cassandra87 het volgende:
Mocht ik haar leuk vinden en het klikt goed, dan vind ik het prima eigenlijk.
pi_102521330
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:42 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

dan heb je een deel van je antwoord :)
pi_102521352
Nee ik zat ook een beetje te chatten met m'n "potentiele" relaties.
Maar er komt verder niks uit en ik heb geen zin om elke keer maar weer wat te sturen als ik niks terug krijg.

Die one liners moet ik me nog even in verdiepen.
heb een half uur foto's zitten beoordelen (leuk/niet leuk)

Geen idee wat het nut ervan is, denk misschien krijg je daardoor meer contacten.
Maar blijkbaar niet dus
pi_102521368
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:42 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik zou wel rustig aan doen. :)

quote:
Ach niemand is meer online :P
14 SHADES OF GREY
pi_102521414
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:41 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat bedoel je met "op die manier"? Via een datingsite?
Lijkt me niks ergs aan, beter dan bij een onenightstand.
pi_102521465
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:46 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ik denk dat ze meer bedoeld "iemand die je nauwelijs kent". Ik heb haar in totaal nu 3 kwartier gesproken ofzo... ik weet niet eens hoe ze heet, waar ze woont of wat ze studeert :P.
  donderdag 29 september 2011 @ 18:48:54 #26
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102521486
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:48 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik denk dat ze meer bedoeld "iemand die je nauwelijs kent". Ik heb haar in totaal nu 3 kwartier gesproken ofzo... ik weet niet eens hoe ze heet, waar ze woont of wat ze studeert :P.
Moet het speciaal voor jou zijn ?
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
pi_102521487
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:46 schreef minibeer het volgende:

[..]

Nee lijkt me ook niet.
Of je nou iemand via internet ontmoet of in een kroeg?
Niet echt van belang, het gaat erom hoe je het dan erna aanpakt.
pi_102521495
quote:

[..]

Waar heb je het dan over gehad?
14 SHADES OF GREY
pi_102521522
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:48 schreef kree het volgende:

[..]

Nee lijkt me ook niet.
Of je nou iemand via internet ontmoet of in een kroeg?
Niet echt van belang, het gaat erom hoe je het dan erna aanpakt.
En of en wat je voor diegene voelt en die ander ook. Voor jou kan het heel speciaal zijn maar voor haar gewoon een keertje seks
14 SHADES OF GREY
pi_102521533
quote:

[..]

Waar heb je in hemelsnaam over gepraat dan :?
pi_102521575
quote:

[..]

dit bedoel ik inderdaad
pi_102521583
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:50 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Waar heb je in hemelsnaam over gepraat dan :?
Oppervlakkig gesprekjes voeren, duh
pi_102521619
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:51 schreef Powerflowerrr het volgende:

[..]

Oppervlakkig gesprekjes voeren, duh
Ik vind praten over studie of woonplaats enzo eigenlijk best oppervlakkige dingen anders, maar dat zal dan wel aan mij liggen...
pi_102521624
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:50 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En of en wat je voor diegene voelt en die ander ook. Voor jou kan het heel speciaal zijn maar voor haar gewoon een keertje seks
True, alleen het zou voor mij een afknapper zijn als het haar alleen om seks zou gaan.
Dat is namelijk niet het eerste waar ik naar zoek op dit moment.
pi_102521649
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:49 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Waar heb je het dan over gehad?
uhm... heel veel onzin... over accenten, uitgaan, eindhoven, verjaardagen, hotels en seks
pi_102521676
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:53 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ik vind praten over studie of woonplaats enzo eigenlijk best oppervlakkige dingen anders, maar dat zal dan wel aan mij liggen...
Ik zou het eerder onder "niet boeiend" en "niet interessant/grappig" willen schuiven dan "oppervlakkig"
pi_102521693
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:53 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

uhm... heel veel onzin... over accenten, uitgaan, eindhoven, verjaardagen, hotels en seks
Klinkt dan alsnog als wel aardig wat verschillende onderwerpen
pi_102521698
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:53 schreef kree het volgende:

[..]

True, alleen het zou voor mij een afknapper zijn als het haar alleen om seks zou gaan.
Maar je zoekt er blijkbaar wel naar dus whats the problem?
pi_102521700
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:53 schreef kree het volgende:

[..]

Ik zou het niet erg vinden. :) Als het voor beide partijen duidelijk zou ik geen probleem hebben met een one night stand
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:53 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk best raar dat hij nog niets van haar weet.
14 SHADES OF GREY
pi_102521715
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:54 schreef Powerflowerrr het volgende:

[..]

Ik zou het eerder onder "niet boeiend" en "niet interessant/grappig" willen schuiven dan "oppervlakkig"
Nou daar ben ik het niet helemaal mee eens.
Oppervlakkig is het en je moet er ook geen half uur over door lullen.
Maar als begin vragen.... niks mis mee lijkt me.
pi_102521747
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:53 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Gewoon van alles dus :) Seks? Dus ze weet nog niet dat je geen ervaring hebt.
14 SHADES OF GREY
pi_102521749
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:56 schreef kree het volgende:

[..]

Ik heb die dingen ook wel eens als begin vragen... maar was bij haar niet nodig. Ik zei iets over haar foto en toen ging het gewoon van het een naar het ander. Waarom zou ik dan tussendoor weer een standaardvraag gaan stellen als dat niet nodig is?
pi_102521754
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:55 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik zou het niet erg vinden. :) Als het voor beide partijen duidelijk zou ik geen probleem hebben met een one night stand

[..]

Ik vind het eigenlijk best raar dat hij nog niets van haar weet.
Ik ook, je gaat inderdaad niet alleen maar over dat soort misschien 'saaie' onderwerpen praten, maar ik vind toch dat je dat soort dingen gewoon moet weten, om je een beeld van iemand te kunnen vormen, en te kunnen weten wat diegene in het dagelijks leven aan het doen is.
pi_102521781
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:57 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik heb die dingen ook wel eens als begin vragen... maar was bij haar niet nodig. Ik zei iets over haar foto en toen ging het gewoon van het een naar het ander. Waarom zou ik dan tussendoor weer een standaardvraag gaan stellen als dat niet nodig is?
Omdat het misschien naast standaardvragen ook wel nuttige vragen zijn
pi_102521804
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:57 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ik ook, je gaat inderdaad niet alleen maar over dat soort misschien 'saaie' onderwerpen praten, maar ik vind toch dat je dat soort dingen gewoon moet weten, om je een beeld van iemand te kunnen vormen, en te kunnen weten wat diegene in het dagelijks leven aan het doen is.
Maar het hoeft niet als het gesprek gewoon goed loopt dan maakt het niet uit waar het over gaat. Of het nu school is het weer, seks, whatever
14 SHADES OF GREY
pi_102521819
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:57 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Gewoon van alles dus :) Seks? Dus ze weet nog niet dat je geen ervaring hebt.
Nee; het ging meer over seks in de fantasie-categorie.
pi_102521836
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:59 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Waar herken ik dit toch van? O-)
pi_102521855
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:59 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

En dat zat wel goed met haar :D
14 SHADES OF GREY
pi_102521873
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:56 schreef kree het volgende:

[..]

Dus jij kan leuke, grappige oppervlakkige gesprekken voeren met vragen als: "wat voor studie doe je"

Ik bedoel als ik een vrouw was die dat soort vragen uiteraard 1000x op een dag krijgt zou ik denken "lekker boeiend, weet je niks beters ongeinspireeerde aap"
pi_102521879
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:58 schreef YoshiEscobar het volgende:

[..]

Omdat het misschien naast standaardvragen ook wel nuttige vragen zijn
Ik weet niet... ik vind ze nuttiger om te stellen wanneer je al wat gesproken hebt, omdat het dan beter blijft hangen. Ik heb heel vaak dat ik de volgende keer weer moet denken "wat deed je nou ook alweer voor studie"... :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')