De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is middag.quote:Op donderdag 29 september 2011 16:10 schreef LompeHork het volgende:
Goedemorgen, geen idee wat ik moet gaan koken straks
quote:Op donderdag 29 september 2011 16:12 schreef Rezania het volgende:
Gefeliciteerd TS, je hebt 3 regels overtreden.
Oei nu komt de internetpolitie.quote:Op donderdag 29 september 2011 16:12 schreef Rezania het volgende:
Gefeliciteerd TS, je hebt 3 regels overtreden.
quote:Op donderdag 29 september 2011 16:12 schreef Plastic_zak het volgende:
Geen naamtopics voor jezelf openen, TR gemacht.
quote:Op donderdag 29 september 2011 16:13 schreef Beach het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en ik ben weer weg
veel plezier met je slowchatje
Puik idee.quote:
quote:Op donderdag 29 september 2011 16:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Goedemorgen LompeHork!
Oja, vergetenquote:
Niet de internetpolitie, maar Dicator Rezania.quote:
Trollscience, ben jij echt zo klein? Ik bedoel ieder mens is toch wel 1m? Ik geloof je ondertitel niet, anders zou je wel in guiness book of records staan!quote:
Deugniet.quote:
Ja vind jij datquote:Op donderdag 29 september 2011 16:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nouja, ik had het natuurlijk meer gewaardeerd als ik in de TT had gestaan.
Das geen spelfaudt, das een tiepo.quote:Op donderdag 29 september 2011 16:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
HAHA SPELFAUDT ONTDEKT!!!!
Gelukkig maarquote:Op donderdag 29 september 2011 16:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
Das geen spelfaudt, das een tiepo.
quote:Op donderdag 29 september 2011 16:21 schreef Plastic_zak het volgende:
Snakey? Denk je dat ik een goede mod zou zijn?
Wacht maar tot Mama Beer er is, dan spam ik dit topic vol met liefde.quote:Op donderdag 29 september 2011 16:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoi Trollscience![]()
Liefde weer in dit topic.
Tuurlijk.quote:Op donderdag 29 september 2011 16:21 schreef Plastic_zak het volgende:
Snakey? Denk je dat ik een goede mod zou zijn?
Mag ik ook een beetje van die liefde in mijn openingquote:Op donderdag 29 september 2011 16:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wacht maar tot Mama Beer er is, dan spam ik dit topic vol met liefde.
quote:Op donderdag 29 september 2011 16:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wacht maar tot Mama Beer er is, dan spam ik dit topic vol met liefde.
Druipend sarcasme, altijd goed.quote:
Nee, want hij is een mongool die de regels ernstig heeft overtredenquote:Op donderdag 29 september 2011 16:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Kan porsche1 ooit nog wederkeren naar FOK!?
Bijvorbeeld als ik naar yvonne berichten ga sturen of een petitie open o.i.d.?
Wat heeft hij gedaan dan, ik mis hemquote:Op donderdag 29 september 2011 16:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nee, want hij is een mongool die de regels ernstig heeft overtreden
Serieuze reacties in ONZ
ONZ kan best serieus zijn.quote:Op donderdag 29 september 2011 16:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nee, want hij is een mongool die de regels ernstig heeft overtreden
Serieuze reacties in ONZ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DM hem.quote:Op donderdag 29 september 2011 16:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat heeft hij gedaan dan, ik mis hem:'(
Hij is serieus.quote:Op donderdag 29 september 2011 16:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Machtsmisbruik en sarcasme.Terechte TT.
quote:Op donderdag 29 september 2011 16:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
ONZ kan best serieus zijn.Hé, ik heb hier anders wel een keer een hele serieuze discussie over relativiteit gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Relatief goed onderwerp wel.quote:Op donderdag 29 september 2011 16:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hé, ik heb hier anders wel een keer een hele serieuze discussie over relativiteit gehad.
Ik praat weleens met hem via de DM, dus ja.quote:
SVquote:
quote:
quote:
quote:
Hallon!quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 29 september 2011 16:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Hallon!
Met mij gaat het goed, vandaag school gehad, 1e uur presentatie, ging lekker (de hele klas lag dubbel van het lachen om mij en de presentatie zelf) en vond het een top-presentatie
En ik mocht een uurtje eerder weg
Experia box?quote:Op donderdag 29 september 2011 16:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Terechte klacht.
Experia box![]()
Soberso,quote:Op donderdag 29 september 2011 16:34 schreef LompeHork het volgende:
Hehe, doe je goed! Je hebt die reputatie dus ook buiten TC om
Doe eens op Youtube zetten dan.quote:Op donderdag 29 september 2011 16:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik had zo'n normale foto van mezelf aan het begin van die presentatie gezet, gelijk een klasgenoot zo van "Niet met een biertje op de foto?"
En ik had zo'n filmpje erin gezet van een rondleiding door mijn huis, iedereen moest lachen, zelfs mijn mentor
Kortom: toppresentatie
quote:Op donderdag 29 september 2011 16:35 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Soberso,
Spaghettivreter, de man die altijd lacht.
quote:Op donderdag 29 september 2011 16:34 schreef LompeHork het volgende:
Hehe, doe je goed! Je hebt die reputatie dus ook buiten TC om
Ja preciesquote:Op donderdag 29 september 2011 16:35 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Soberso,
Spaghettivreter, de man die altijd lacht.
quote:Op donderdag 29 september 2011 16:40 schreef Ezechielk het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)eluid_is_veel_beter/
![]()
![]()
![]()
Hehequote:Op donderdag 29 september 2011 16:40 schreef Ezechielk het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)eluid_is_veel_beter/
![]()
![]()
![]()
De iAmstore toevallig?quote:Op donderdag 29 september 2011 16:46 schreef Dimens het volgende:
Zo met het OV naar Hilversum toe voor MacBook Air.
BCCquote:Op donderdag 29 september 2011 16:47 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
De iAmstore toevallig?
Hoezo ga je niet gewoon naar Den Haag?quote:Op donderdag 29 september 2011 16:46 schreef Dimens het volgende:
Zo met het OV naar Hilversum toe voor MacBook Air.
Omdat bazenlaptop.quote:
quote:Op donderdag 29 september 2011 17:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Boem chicke wou wa is wat mn liefje zegt, bou bou bou en mn hart gaat als een wilde boem chicke wou wa is wat mn liefje zegt boem chicke wou is ik hou van jou.
Hoelang lurk jij eigenlijk al bij UDOWU?quote:Op donderdag 29 september 2011 17:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Er post een FA mee, dan kun je op je vingers uittellen dat die ook af en toe meeleest.
Snakeyquote:Op donderdag 29 september 2011 17:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Er post een FA mee, dan kun je op je vingers uittellen dat die ook af en toe meeleest.
even citeren.quote:Op donderdag 29 september 2011 17:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit!Omdat hij aan machtsmisbruik doet.
Het is hier 27 graden in huisquote:
Oja, en die signature van jou dan?quote:Op donderdag 29 september 2011 17:46 schreef Rezania het volgende:
Niemand aanbid en/of adoreert mij.
Oh ja!quote:Op donderdag 29 september 2011 17:46 schreef Dalando het volgende:
[..]
Oja, en die signature van jou dan?
dabbedoellikquote:Op donderdag 29 september 2011 17:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh ja!Ik ben Mennir baas der kaas baas bazenshit.
![]()
Heehai deeleendooowquote:
Hallon ballon!quote:
kloonquote:
quote:
quote:Op donderdag 29 september 2011 17:59 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
Van MarokkaanseKip?![]()
Nee.
Volgensmij weet ik wel van wie.quote:Op donderdag 29 september 2011 17:59 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
Van MarokkaanseKip?![]()
Nee.
Gast wat is jouw probleem?quote:Op donderdag 29 september 2011 17:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]_____________________________________________________!!1!!einz!1!
Ik ben MarokkaanseKip niet, alleen een naamgenootquote:Op donderdag 29 september 2011 18:00 schreef Boterbartje het volgende:
Ook zelf nog zeggen zo van MK? jij kloon
OH HAHAHA WAT VOOR KRUIDEN ZITTEN ER OP DIE KIPSOORT DAN?quote:Op donderdag 29 september 2011 18:00 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
Ik ben MarokkaanseKip niet, alleen een naamgenoot
Dat ik geen probleem heb. Bah wat een probleem. Had ik maar een probleem om problematisch over te doenquote:Op donderdag 29 september 2011 18:00 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
Gast wat is jouw probleem?
Serieus?quote:Op donderdag 29 september 2011 18:02 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
OH HAHAHA WAT VOOR KRUIDEN ZITTEN ER OP DIE KIPSOORT DAN?
JA SURINAAMSE KRUIDEN OF ANDERE IK WEET HET NIET?quote:
Ontwetendheidquote:Op donderdag 29 september 2011 18:02 schreef Oerbeer het volgende:
Te verwarrend. Er is maar een echte Kip. En dat is een Marokkaanse.
http://lmgtfy.com/?q=surinaamse+kip+kruidenquote:Op donderdag 29 september 2011 18:02 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
OH HAHAHA WAT VOOR KRUIDEN ZITTEN ER OP DIE KIPSOORT DAN?
Tja FOK! hequote:Op donderdag 29 september 2011 18:02 schreef Dalando het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)e-of-the-decade.html
Asjeblieft man
quote:Op donderdag 29 september 2011 18:02 schreef Dalando het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)e-of-the-decade.html
Asjeblieft man
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 29 september 2011 18:11 schreef Boterbartje het volgende:
Oh wat ben ik blij als ik weg kan uit dit gat, lekker op reis
weet nog niet en zulks, maar wegquote:
Jij gaat met ragboer meeten?quote:Op donderdag 29 september 2011 18:20 schreef Dimens het volgende:
Bijna in Utrecht nu, even Ragboer groeten.
Ja, dat deed dat relkloontje ja.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:17 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
Hoi
Jij bent dus trollscience waar net een topic over is gemaakt
Nee, onderweg naar SV in Hilversum.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:22 schreef Dalando het volgende:
[..]
Jij gaat met ragboer meeten? [ afbeelding ]
Ze moeten gewoon vierkante pizza's maken.quote:
Ik ook. Door meerdere zelfs.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:26 schreef Rezania het volgende:
Ik wordt gestalkt op FOK! door een kutuser.
Jammer dat ze niet de verkeerde Trollscience een ban hebben gegeven.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik ook. Door meerdere zelfs.
Suriname toch?quote:Op donderdag 29 september 2011 18:27 schreef TWP het volgende:
[..]
Rez! Alles goed hier?
Waar komt SurinaamseKip vandaan?
Waaronder jij, met je kutkop en je gerel.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:27 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet de verkeerde Trollscience een ban hebben gegeven.
Hier gaat alles goed, geen idee waar hij vandaan komt.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:27 schreef TWP het volgende:
[..]
Rez! Alles goed hier?
Waar komt SurinaamseKip vandaan?
Log uit en kom nooit meer terug.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Waaronder jij, met je kutkop en je gerel.
quote:Op donderdag 29 september 2011 18:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Log uit en kom nooit meer terug.
Forum Admin, om de boel een beetje leuk te houdenquote:
ah oke aan een antwoord heb je watquote:Op donderdag 29 september 2011 18:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Forum Admin, om de boel een beetje leuk te houden
Dit post je al 100x.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een baas, want machtsmisbruik.
quote:Op donderdag 29 september 2011 18:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bijna net zo lelijk als Amsterdam.
tapingsquote:Op donderdag 29 september 2011 18:33 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
Stiekem heb ik mijn naam ook van haar
Nee joh, echt waar?quote:Op donderdag 29 september 2011 18:33 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
o tog wel dacht al wat toefallig nou ha ha leuk hè XDquote:Op donderdag 29 september 2011 18:33 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
okquote:Op donderdag 29 september 2011 18:33 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
okquote:Op donderdag 29 september 2011 18:35 schreef SurinaamseKip het volgende:
Ik kan nergens een plaatje instellen bij profiel, hoe moet ik dat doen?
quote:Op donderdag 29 september 2011 18:36 schreef TWP het volgende:
SurinaamseKip hier volgt een tipjen. Maak een nieuw account met een nieuwe username. Gr.
Waarom?quote:Op donderdag 29 september 2011 18:36 schreef TWP het volgende:
SurinaamseKip hier volgt een tipjen. Maak een nieuw account met een nieuwe username. Gr.
quote:Op donderdag 29 september 2011 18:36 schreef TWP het volgende:
ze heeft zelfs dit deel geopend grrquote:Op donderdag 29 september 2011 18:38 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
MarokkaanseKip is hier nog niet geweest terwijl ze wel in de lijst van dit topic staat
Obvious troll alert!quote:Op donderdag 29 september 2011 18:38 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
MarokkaanseKip is hier nog niet geweest terwijl ze wel in de lijst van dit topic staat
laterquote:Op donderdag 29 september 2011 18:39 schreef TWP het volgende:
Ah, fok. Ik moet gaan fietsen. Dus ik ben er weer vandoor.
Hooooi!
Dat was Beach.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:38 schreef speedking het volgende:
[..]
ze heeft zelfs dit deel geopend grr
quote:Op donderdag 29 september 2011 18:39 schreef TWP het volgende:
Hooooi!
Kan je niet op de fiets FOK!ken?quote:Op donderdag 29 september 2011 18:39 schreef TWP het volgende:
Hooooi!
op het kruisje helemaal rechtsbovenquote:Op donderdag 29 september 2011 18:40 schreef SurinaamseKip het volgende:
Kan iemand uitleggen hoe ik een plaatje instel?
Waarom doen jullie allemaal zo vervelend?quote:Op donderdag 29 september 2011 18:41 schreef speedking het volgende:
[..]
op het kruisje helemaal rechtsboven
liefdequote:Op donderdag 29 september 2011 18:41 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
Waarom doen jullie allemaal zo vervelend?
Omdat we eerst pics van je tieten willenquote:Op donderdag 29 september 2011 18:41 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
Waarom doen jullie allemaal zo vervelend?
Ben jij homo ofzoquote:Op donderdag 29 september 2011 18:42 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Omdat we eerst pics van je tieten willen
Wij wel tegen P_z dus je hoeft je niet te verontschuldigenquote:Op donderdag 29 september 2011 18:44 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
Het is een vraag, lezen.
Verder heb ik niks tegen homo's hoor
Ja man, jij ook al? Ik kreeg natuurlijk gelijk een kansloze DM omdat ik iets over P_z posten. Die jongen heeft aandacht te kort.. wat een autist ookquote:
Ik lurk niet echt, ik lees het af en toe even door. Zoals met meer SC. SC's zijn de bron van alle kwaad!!!quote:Op donderdag 29 september 2011 17:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoelang lurk jij eigenlijk al bij UDOWU?
Jij bent mijn favo FA sinds remlof weer blauw isquote:Op donderdag 29 september 2011 18:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik lurk niet echt, ik lees het af en toe even door. Zoals met meer SC. SC's zijn de bron van alle kwaad!!!
Second thatquote:Op donderdag 29 september 2011 18:50 schreef Snakey het volgende:
SC's zijn de bron van alle kwaad!!!
Een kip uit Suriname.quote:
quote:Op donderdag 29 september 2011 18:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik lurk niet echt, ik lees het af en toe even door. Zoals met meer SC. SC's zijn de bron van alle kwaad!!!
Grapje zeker. Dat had ik noooit kunnen bedenken.quote:
Dnk het ook jaquote:Op donderdag 29 september 2011 18:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Een of andere kloon, gokken we zo.
IK BEN GEEN KLOONquote:Op donderdag 29 september 2011 18:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Een of andere kloon, gokken we zo.
Ja, 10 minuten.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:52 schreef Plastic_zak het volgende:
coban![]()
ben je nog te laat gekomen vandaag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Dankjequote:Op donderdag 29 september 2011 18:52 schreef coban het volgende:
[..]
Dnk het ook ja
Nja. Voel je vooral welkom, surinaamsekip.
Een forum admin bedoel jequote:Op donderdag 29 september 2011 18:53 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
IK BEN GEEN KLOON
Vraag maar aan een moderator, dit is mijn enige account
Laat hem nu gewoonquote:Op donderdag 29 september 2011 18:54 schreef coban het volgende:
Nog steeds zeg je niet wrm je mk na-aapt.
Is dat erg? Misschien vindt ze het wel leuk.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:54 schreef coban het volgende:
Nog steeds zeg je niet wrm je mk na-aapt.
Ja nu matchen we.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:55 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
Is dat erg? Misschien vindt ze het wel leuk.
JE WAS ER TOCH NIETquote:Op donderdag 29 september 2011 19:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ok, welkom op mijn foelijst.
OMGquote:Op donderdag 29 september 2011 19:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, SurinaamseKip moet eerst nog zeggen dat gissen in de verleden tijd gisten is.
Ik ben niet zo gek van biefstuk, ben ik nu raar?quote:Op donderdag 29 september 2011 19:02 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
MENSEN!!!
PSYFREAK HEEFT BIEFSTUK VOOR MIJ GEKOOKT.
WAS HEEL LEKKER JULLIE MOETEN HEM OOK VOOR JE LATEN KOKEN HIJ IS TE HUUR
jA HET WAS LEKKERquote:Op donderdag 29 september 2011 19:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben niet zo gek van biefstuk, ben ik nu raar?
Lolwutquote:Op donderdag 29 september 2011 19:02 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
MENSEN!!!
JA DUHquote:Op donderdag 29 september 2011 19:04 schreef Psy-freak het volgende:
En ik moest zelf de ingredienten betalen.
Lekker, ik ben meer van een Argentijnse entrecote met pepersausquote:Op donderdag 29 september 2011 19:02 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
MENSEN!!!
quote:Op donderdag 29 september 2011 19:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
OMGeeuwige confrontatie
vandaag had ik ook zo'n discussie met iemand, volgens hem was het ik heb GEREZEN (bijv met trein) en ik dacht ik heb GEREISD
Im a boss
ja hij zit bij mequote:
ja.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben niet zo gek van biefstuk, ben ik nu raar?
Bah, gadverdamme. Het kusjekroel druipt er vanaf. Daar walg ik dus echt zo van hé. Dat kleffe kusjekroelgedrag van PamSwynfordDeBeaufort en Boterbartje. En dan nog, met je “O+”-ui constant. Bah bah bah, ik vind dat echt sfeerverneukend zeg. Ga lekker naar ONZ Radio of hoe die zooi tegenwoordig ook heet, daar zitten er meer van jullie soort.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:02 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
MENSEN!!!
DIt was japanse bieftstuk van wagyu runderenquote:Op donderdag 29 september 2011 19:04 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Lekker, ik ben meer van een Argentijnse entrecote met pepersaus
gelijkquote:Op donderdag 29 september 2011 19:05 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Bah, gadverdamme. Het kusjekroel druipt er vanaf. Daar walg ik dus echt zo van hé. Dat kleffe kusjekroelgedrag van PamSwynfordDeBeaufort en Boterbartje. En dan nog, met je “O+”-ui constant. Bah bah bah, ik vind dat echt sfeerverneukend zeg. Ga lekker naar ONZ Radio of hoe die zooi tegenwoordig ook heet, daar zitten er meer van jullie soort.
En wat die Surinamer betreft, kom met een andere username of zeg wie je bent. Moeilijk hé, zelf een naam verzinnen. Echt opbokken met die kutkloons. Serieus. Oprotten gewoon.
+ Rezania met zijn mama/papa beer posts en Sassem getrollquote:Op donderdag 29 september 2011 19:05 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Bah, gadverdamme. Het kusjekroel druipt er vanaf. Daar walg ik dus echt zo van hé. Dat kleffe kusjekroelgedrag van PamSwynfordDeBeaufort en Boterbartje. En dan nog, met je “O+”-ui constant. Bah bah bah, ik vind dat echt sfeerverneukend zeg. Ga lekker naar ONZ Radio of hoe die zooi tegenwoordig ook heet, daar zitten er meer van jullie soort.
En wat die Surinamer betreft, kom met een andere username of zeg wie je bent. Moeilijk hé, zelf een naam verzinnen. Echt opbokken met die kutkloons. Serieus. Oprotten gewoon.
Hallo dit is niet klef.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:05 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Pam!quote:Op donderdag 29 september 2011 19:05 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hallo dit is niet klef.
Ik verhuur psy freak ok.
Gewoon zaken doen.
Finally.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:06 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik mag de kaksmiley niet meer gebruiken van Danny
quote:Op donderdag 29 september 2011 19:06 schreef Plastic_zak het volgende:
Wat is dit voor stront wat weer uit jouw toetsenbord komt rollen?quote:Op donderdag 29 september 2011 19:05 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Gerechtigheid.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:06 schreef Plastic_zak het volgende:
quote:Op donderdag 29 september 2011 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje laat, maar hier ben ik dan.
Ik ben geen kloon.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:05 schreef Ragboer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 september 2011 19:05 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |