De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is middag.quote:Op donderdag 29 september 2011 16:10 schreef LompeHork het volgende:
Goedemorgen, geen idee wat ik moet gaan koken straks
quote:Op donderdag 29 september 2011 16:12 schreef Rezania het volgende:
Gefeliciteerd TS, je hebt 3 regels overtreden.
Oei nu komt de internetpolitie.quote:Op donderdag 29 september 2011 16:12 schreef Rezania het volgende:
Gefeliciteerd TS, je hebt 3 regels overtreden.
quote:Op donderdag 29 september 2011 16:12 schreef Plastic_zak het volgende:
Geen naamtopics voor jezelf openen, TR gemacht.
quote:Op donderdag 29 september 2011 16:13 schreef Beach het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en ik ben weer weg
veel plezier met je slowchatje
Puik idee.quote:
quote:Op donderdag 29 september 2011 16:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Goedemorgen LompeHork!
Oja, vergetenquote:
Niet de internetpolitie, maar Dicator Rezania.quote:
Trollscience, ben jij echt zo klein? Ik bedoel ieder mens is toch wel 1m? Ik geloof je ondertitel niet, anders zou je wel in guiness book of records staan!quote:
Deugniet.quote:
Ja vind jij datquote:Op donderdag 29 september 2011 16:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nouja, ik had het natuurlijk meer gewaardeerd als ik in de TT had gestaan.
Das geen spelfaudt, das een tiepo.quote:Op donderdag 29 september 2011 16:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
HAHA SPELFAUDT ONTDEKT!!!!
Gelukkig maarquote:Op donderdag 29 september 2011 16:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
Das geen spelfaudt, das een tiepo.
quote:Op donderdag 29 september 2011 16:21 schreef Plastic_zak het volgende:
Snakey? Denk je dat ik een goede mod zou zijn?
Wacht maar tot Mama Beer er is, dan spam ik dit topic vol met liefde.quote:Op donderdag 29 september 2011 16:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoi Trollscience![]()
Liefde weer in dit topic.
Tuurlijk.quote:Op donderdag 29 september 2011 16:21 schreef Plastic_zak het volgende:
Snakey? Denk je dat ik een goede mod zou zijn?
Mag ik ook een beetje van die liefde in mijn openingquote:Op donderdag 29 september 2011 16:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wacht maar tot Mama Beer er is, dan spam ik dit topic vol met liefde.
quote:Op donderdag 29 september 2011 16:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wacht maar tot Mama Beer er is, dan spam ik dit topic vol met liefde.
Druipend sarcasme, altijd goed.quote:
Nee, want hij is een mongool die de regels ernstig heeft overtredenquote:Op donderdag 29 september 2011 16:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Kan porsche1 ooit nog wederkeren naar FOK!?
Bijvorbeeld als ik naar yvonne berichten ga sturen of een petitie open o.i.d.?
Wat heeft hij gedaan dan, ik mis hemquote:Op donderdag 29 september 2011 16:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nee, want hij is een mongool die de regels ernstig heeft overtreden
Serieuze reacties in ONZ
ONZ kan best serieus zijn.quote:Op donderdag 29 september 2011 16:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nee, want hij is een mongool die de regels ernstig heeft overtreden
Serieuze reacties in ONZ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DM hem.quote:Op donderdag 29 september 2011 16:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat heeft hij gedaan dan, ik mis hem:'(
Hij is serieus.quote:Op donderdag 29 september 2011 16:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Machtsmisbruik en sarcasme.Terechte TT.
quote:Op donderdag 29 september 2011 16:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
ONZ kan best serieus zijn.Hé, ik heb hier anders wel een keer een hele serieuze discussie over relativiteit gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Relatief goed onderwerp wel.quote:Op donderdag 29 september 2011 16:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hé, ik heb hier anders wel een keer een hele serieuze discussie over relativiteit gehad.
Ik praat weleens met hem via de DM, dus ja.quote:
SVquote:
quote:
quote:
quote:
Hallon!quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 29 september 2011 16:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Hallon!
Met mij gaat het goed, vandaag school gehad, 1e uur presentatie, ging lekker (de hele klas lag dubbel van het lachen om mij en de presentatie zelf) en vond het een top-presentatie
En ik mocht een uurtje eerder weg
Experia box?quote:Op donderdag 29 september 2011 16:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Terechte klacht.
Experia box![]()
Soberso,quote:Op donderdag 29 september 2011 16:34 schreef LompeHork het volgende:
Hehe, doe je goed! Je hebt die reputatie dus ook buiten TC om
Doe eens op Youtube zetten dan.quote:Op donderdag 29 september 2011 16:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik had zo'n normale foto van mezelf aan het begin van die presentatie gezet, gelijk een klasgenoot zo van "Niet met een biertje op de foto?"
En ik had zo'n filmpje erin gezet van een rondleiding door mijn huis, iedereen moest lachen, zelfs mijn mentor
Kortom: toppresentatie
quote:Op donderdag 29 september 2011 16:35 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Soberso,
Spaghettivreter, de man die altijd lacht.
quote:Op donderdag 29 september 2011 16:34 schreef LompeHork het volgende:
Hehe, doe je goed! Je hebt die reputatie dus ook buiten TC om
Ja preciesquote:Op donderdag 29 september 2011 16:35 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Soberso,
Spaghettivreter, de man die altijd lacht.
quote:Op donderdag 29 september 2011 16:40 schreef Ezechielk het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)eluid_is_veel_beter/
![]()
![]()
![]()
Hehequote:Op donderdag 29 september 2011 16:40 schreef Ezechielk het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)eluid_is_veel_beter/
![]()
![]()
![]()
De iAmstore toevallig?quote:Op donderdag 29 september 2011 16:46 schreef Dimens het volgende:
Zo met het OV naar Hilversum toe voor MacBook Air.
BCCquote:Op donderdag 29 september 2011 16:47 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
De iAmstore toevallig?
Hoezo ga je niet gewoon naar Den Haag?quote:Op donderdag 29 september 2011 16:46 schreef Dimens het volgende:
Zo met het OV naar Hilversum toe voor MacBook Air.
Omdat bazenlaptop.quote:
quote:Op donderdag 29 september 2011 17:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Boem chicke wou wa is wat mn liefje zegt, bou bou bou en mn hart gaat als een wilde boem chicke wou wa is wat mn liefje zegt boem chicke wou is ik hou van jou.
Hoelang lurk jij eigenlijk al bij UDOWU?quote:Op donderdag 29 september 2011 17:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Er post een FA mee, dan kun je op je vingers uittellen dat die ook af en toe meeleest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |