Zonder dit te doen gaat het nooit werkenquote:Op donderdag 29 september 2011 17:39 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Waarvoor is deze fix? Een vriend van mij kan het spel niet opstarten.
neequote:Op donderdag 29 september 2011 17:42 schreef Longcat. het volgende:
Kan je je adem inhoudenals je sniper speelt?
volgens mij niet, heb net wel een feilloos rondje caspian border kunnen spelen, alleen lag ik er daarna gelijk uit (gelukkig wel gewoon vol rondje), changing maps oid als redenquote:Op donderdag 29 september 2011 17:39 schreef Onmisbaar het volgende:
Poeh, als ik dit zo hoor wacht ik liever een maandje op de volledige release. Zijn er uberhaupt mensen die het feilloos kunnen spelen?
Jawel Shift key als je inzoomtquote:Op donderdag 29 september 2011 17:44 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
nee
verder nog een hoop bugs verdoeme
wat is Regfix? Hulp!quote:Op donderdag 29 september 2011 17:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zonder dit te doen gaat het nooit werken
en als je dan inlogt staat er unavailable. is er geen mirror?quote:Op donderdag 29 september 2011 17:36 schreef RitseB het volgende:
Als je niet kan downloaden, dit linkje werkt meestal na een keer of wat f5en
http://store.origin.com/promo?promoID=88022500&linkid=free
Mag ook wel voor die 900 euro.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:02 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Je bent inderdaad de enige, waarvoor hulde.
Vsync aanzetten wat dus niet werkt in de Betaquote:Op donderdag 29 september 2011 18:11 schreef -Dries- het volgende:
Woei, heb een mooie frame rate op 1080 p en Ultra, maar hb wel heeele erge screen tearing. Hoe kan je dit verhelpen?
Doe je toch iets fout want hier werkte die fix toch echt, net als bij andere.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:23 schreef dutchscarface het volgende:
Wat een onzin joh.De gene die probeert te vertelle dat je de naam ipv e van beta zonder streepje op de e veranderd in een normale e schiet totaal niet op.
Ik deed dit namelijk en dan gooit je pc automatisch het spel eraf nu ben ik hem opnieuw aan het downloaden.
Goeie grap btw
Ja had ik ook, fixen dusquote:Op donderdag 29 september 2011 18:20 schreef RoW_0 het volgende:
Zo eindelijk thuis.
Ik krijg te staan, joining server. moet ik de fix nog toepassen of is dat niet nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |