Van 5 fps naar 8 fps zal je niet echt merken nee!quote:Op donderdag 29 september 2011 16:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik vind ze niet echt 38% sneller
Zeker niet als de drivers eruit worden geknikkert als ik er net in zitquote:Op donderdag 29 september 2011 17:01 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Van 5 fps naar 8 fps zal je niet echt merken nee!
Ow, wait a sec...quote:Op donderdag 29 september 2011 17:04 schreef rubbels het volgende:
Bij mij wil ie ook niet joinen.
Regfix wil ik wel proberen, maar mijn Origin Games map is leeg![]()
What to do?
Nope, staat gewoon bij gratis gamesquote:Op donderdag 29 september 2011 17:12 schreef Rivalo het volgende:
Zo, ik heb origin. Moet ik ergens nog een BF3 key aanvragen ofzo?
Heb je de map in verkenner ook veranderd?quote:Op donderdag 29 september 2011 17:10 schreef Longcat. het volgende:
Hmm na die regfix doet hij het nog steeds niet.
Blijft nog steeds hangen bij Joining server
moet je gewoon selecteren op 5+ ruimte in de server, en als je op joinen blijft hangen moet je de regfix doenquote:Op donderdag 29 september 2011 17:12 schreef -Dries- het volgende:
Ik kan geen enkele server joinen... Alles is vol of het is eindeloos wachten.. Iemand anders hier ook last van?
Bij mij ook en drivers eruitquote:Op donderdag 29 september 2011 17:09 schreef andreas612 het volgende:
hij is bij mij nu 2 x vastgelopen (opeens).. beetje vaag,maar als ik toch alleen maar in metro kan maak ik me er nog niet zo heel druk over
hoe kom jij in CB? welk wachtwoord? videokilledtheradiostar werkt bij mij nietquote:Op donderdag 29 september 2011 17:13 schreef Demure het volgende:
Eerste potje Metro, meh, kon me niet echt boeien. COD in een ander jasje.
Tweede potje Caspian border, tering wat vet!!
Lekkere ping zeker??quote:Op donderdag 29 september 2011 17:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Gewoon alleen Afrika aanzetten bij filters, ik was er zo op
videokilledtheradiostar werkt bij mij.quote:Op donderdag 29 september 2011 17:13 schreef andreas612 het volgende:
[..]
hoe kom jij in CB? welk wachtwoord? videokilledtheradiostar werkt bij mij niet
Ik verwacht niet dat dat normaal is...quote:Op donderdag 29 september 2011 17:22 schreef Tical2000 het volgende:
Is het normaal dat ik met de volgende specs maar met 40 - 50 fps speel? Zelfs op low trek ik maar rond de 35 fps.
i7 950 3.07ghz
6 gb ram
nvidia geforce gtx 570
Win 7 64
Snap er geen kloot van.
Dit heeft gewerktquote:Op donderdag 29 september 2011 17:13 schreef andreas612 het volgende:
[..]
moet je gewoon selecteren op 5+ ruimte in de server, en als je op joinen blijft hangen moet je de regfix doen
Waarvoor is deze fix? Een vriend van mij kan het spel niet opstarten.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:53 schreef RethXoth het volgende:
Nou.. nog eenmaal voor de nieuwelingetjes hier
-------VOLLEDIGE FIX (UPDATED)--------
![]()
Mocht je spel het niet doen, ongeacht welke error je dan ook hebt, dit is DE FIX!
1. Ga naar je installatie folder.
32-bit: "C:\Program Files\Origin Games\Bèta Battlefield 3"
64-bit: "C:\Program Files (x86)\Origin Games\Bèta Battlefield 3"
2. Verander de foldernaam naar "Beta Battlefield 3" in plaats van "Bèta Battlefield 3"
3. Open regedit (Uitvoeren > regedit) en wijzig de volgende sleutels (LET OP: Check welke versie bij jou hoort)
Voor X64:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\EA Games\BF3 Beta
Deze wijzigen: "GDFBinary"="C:\Program Files\Origin Games\Beta Battlefield 3\GDFBinary_en_US.dll"
En deze: "Install Dir"="C:\Program Files\Origin Games\Beta Battlefield 3\"
Voor X86(32Bit):
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA Games\BF3 Beta
Deze wijzigen: "GDFBinary"="C:\Program Files\Origin Games\Beta Battlefield 3\GDFBinary_en_US.dll"
En deze: "Install Dir"="C:\Program Files\Origin Games\Beta Battlefield 3\"
Screenshot van Regedit Interface (Voor 64-bit is dit anders): http://gyazo.com/8ac1f5ed76db1d709ad1e368eb27e018
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |