Ik vond het wat indirect spelen, kan natuurlijk ook door lagg komen, straks even overklokken en misschien moet ik toch maar geloven aan een upgradequote:Op donderdag 29 september 2011 16:14 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Ik vind het beter lopen als BC2 dat was een eckte console naar pc port. De PC is het main platform voor BF3 en de console versie is gebaseerd op de PC versie. Dat hebben ze in het begin gezecht.
quote:Op donderdag 29 september 2011 16:20 schreef Wapperbaard het volgende:
Mijn kinderen maken grapjes over driveroptimalisatie.
Maar ik niet.
[ afbeelding ]
Wat heb je nu in je pc?quote:Op donderdag 29 september 2011 16:18 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik vond het wat indirect spelen, kan natuurlijk ook door lagg komen, straks even overklokken en misschien moet ik toch maar geloven aan een upgrade
regfix doenquote:Op donderdag 29 september 2011 16:23 schreef bambino het volgende:
ik kom gewoon niet eens in 1 game :/
Hij blijft of hangen, of hij zegt game is full (bij 10/32 ofzo) of hij crasht wanneer die klaar is (als ik alt enter doe)
Hey meen je niet. Ik zou je aardig bedondert voelen als ie niet soepel draaide op zo'n setup.quote:Op donderdag 29 september 2011 16:22 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Wat heb je nu in je pc?
Heb vorige week een nieuwe gekocht met dit erin, en loopt perfect op ultra.
i7 2600K @ 3.40ghz
Nvidia GeforceGTX 580
8GB werkgeheugen
160GB SSD
Maar mijn oude PC loopt die voor geen meter op zelfs niet op medium/high
Niet de snelste videokaart. Maar met zulke specs kan je wel prima spelen, ik draai hem ook prima.quote:Op donderdag 29 september 2011 16:24 schreef Dibble het volgende:
[..]
Hey meen je niet. Ik zou je aardig bedondert voelen als ie niet soepel draaide op zo'n setup.
Je hebt de snelste processor en videokaart op de markt
Bedoel je die radiotoren? Die's niet te slopen in de Beta. (Misschien ook niet in de Retail)quote:Op donderdag 29 september 2011 16:24 schreef kwaliteit. het volgende:
Kan iemand een filmpje maken van dat die toren omvalt in CB?
heb ik gedaan.quote:
Nieuwste driver geïnstalleerd? Fixed shit voor Battlefield 3.quote:Op donderdag 29 september 2011 16:26 schreef bambino het volgende:
[..]
heb ik gedaan.
Hij zegt steeds dat mijn AMD driver crasht :/
Heb een HD6990, die moet dit spel toch wel aan kunnen lijkt me
Welke driver heb je?quote:Op donderdag 29 september 2011 16:26 schreef bambino het volgende:
[..]
heb ik gedaan.
Hij zegt steeds dat mijn AMD driver crasht :/
Heb een HD6990, die moet dit spel toch wel aan kunnen lijkt me
ben nu deze aan het installen:quote:
quote:Op donderdag 29 september 2011 16:27 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Nieuwste driver geïnstalleerd? Fixed shit voor Battlefield 3.
Catalyst 11.10:
http://support.amd.com/us/Pages/AMDCatalyst1110Previewdriver.aspx
Weird, hier niet.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:14 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Ty maar hij loopt vast bij joining server
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |