Beter, dit werkt inderdaad!quote:Op donderdag 29 september 2011 15:53 schreef bambino het volgende:
http://store.origin.com/s(...)ay-free-games-nl_NL#
Dat is de link zodat je direct op BF3 BETA page uitkomt, gewoon blijven refreshen tot die het doet, dan downloaden klikken. En origin openen.
van mij is nu aan het downloaden 8.7mb/s
15% nu al
Betur oplettuh!quote:Op donderdag 29 september 2011 16:02 schreef Ghostbuster het volgende:
De tering ik heb 64 bits
Zat de verkeerde te editten
Probeer eens Origin te restarten.quote:Op donderdag 29 september 2011 16:02 schreef Polyfemos het volgende:
Huh, regfix gedaan en hij doet join server etc maar hij start bf3 niet op?
originsucksquote:Op donderdag 29 september 2011 16:07 schreef Prullenbak6 het volgende:
Het werkt eindelijk![]()
Beta drivers geinstalleerd spel loopt perfect op ultra![]()
btw; wat is het password voor Caspian Border?
idd origin is klote en waarom een server browser via IE,Chrome enz.? En gewoon niet een browser zoals je hebt in CoD etc.quote:
Voor de fix, check deze post: [PC - Battlefield 3] #22 - Wij haten origin!quote:Op donderdag 29 september 2011 16:07 schreef bambino het volgende:
We're sorry, an error has occurred.
We are unable to connect to EA servers to activate Battlefield 3 Open Beta on
this computer using your account. Please try again later.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
videokilledtheradiostarquote:Op donderdag 29 september 2011 16:07 schreef Prullenbak6 het volgende:
Het werkt eindelijk![]()
Beta drivers geinstalleerd spel loopt perfect op ultra![]()
btw; wat is het password voor Caspian Border?
Ik vind het beter lopen als BC2 dat was een eckte console naar pc port. De PC is het main platform voor BF3 en de console versie is gebaseerd op de PC versie. Dat hebben ze in het begin gezecht.quote:Op donderdag 29 september 2011 16:11 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
videokilledtheradiostar
Mijn ervaring tot nu toe is dat ik het een beetje als een console port vind voelen, dat is neit goed, maar ik zal straks wat met de settings prutsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |