Altijd in een squad spelen, en ook is het dan de fout van je team, het is niet heel veel moeite om de tegenstander rond je base deployement weg te houden.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:04 schreef Pixell het volgende:
soms heb je niet erg veel keus en alleen defender deployment en in die close quarters is dat gewoon kut
Ja ok, ik ben dan ook niet heel bekend met dat squad gebeurenquote:Op donderdag 29 september 2011 14:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Altijd in een squad spelen, en ook is het dan de fout van je team, het is niet heel veel moeite om de tegenstander rond je base deployement weg te houden.
Was ook wel te verwachten.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:08 schreef SoldMayor het volgende:
Haha zie je nou weer.
De oude vertrouwde MW2 clan kan weer niet overweg met BF3.
Eerst allemaal roepen dit en dat en nu is het weer:![]()
Stelletje haters.
Nee hoor, vond BF2 ook niet alles. En haal BF3 zeker niet bij de release.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:08 schreef SoldMayor het volgende:
Haha zie je nou weer.
De oude vertrouwde MW2 clan kan weer niet overweg met BF3.
Eerst allemaal roepen dit en dat en nu is het weer:![]()
Stelletje haters.
Prima hoor.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kneus is hetzelfde als Stoma met GoW3
Ben nog geen een keer gespanwkilled.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee hoor, vond BF2 ook niet alles. En haal BF3 zeker niet bij de release.
Spawn killen is hier wel erg
Ben ik het niet helemaal mee eens, ik vind het wel mooi dat het juist zo verschillend is per fase, eerst open veld, dan donkere metro, en dan de stad die ook mooi is.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:15 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ben nog geen een keer gespanwkilled.
Verder het enige minpunt is dat deze map totaal niks met bf te maken heeft.
Nu al de slechtste map in bf spel. Geen voetuigen of wat dan ook is geen bf.
Ik ben verliefd.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:25 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi
Teun! why u no make nieuw deel in reeks????
dacht ik alquote:Op donderdag 29 september 2011 14:27 schreef Rossdale het volgende:
O by the way, ik heb heel de game nog niet gespeeld man. Ben op mijn werk enzo
Ik voel me echt vereerd en dat meen ik, maar het spijt me... ik val niet op jongensquote:
Niet op jou, op die chick die je poste.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik voel me echt vereerd en dat meen ik, maar het spijt me... ik val niet op jongens
Je hoeft het niet te ontkennen hoor, ik ben het wel gewendquote:Op donderdag 29 september 2011 14:32 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Niet op jou, op die chick die je poste.
Te huilen niet, maar wel wat tegenvallen.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:19 schreef SoldMayor het volgende:
Btw de grahics zijn wel om te huilen ja.
Maar deze zijn het zelfde als een tijd geleden tijdens de pre alpha.
dus..
Wauw.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:37 schreef vandermar het volgende:
Hoi![]()
Ik ga buitenzitten, lekker zonnen.
[ afbeelding ]
Lief meisje is dat ja.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:37 schreef vandermar het volgende:
Hoi![]()
Ik ga buitenzitten, lekker zonnen.
[ afbeelding ]
Niemand wacht in spanning af motherfucker, hoe kom je daar in godsnaam bijquote:Op donderdag 29 september 2011 14:35 schreef vandermar het volgende:
En iedereen wacht in spanning af, de kleur van mij t-shirt is *ra pa pa ra pa paaa*
Donker roze, aangezien het nogal warm was met die rugzak op mijn rug.
quote:Op donderdag 29 september 2011 15:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Niemand wacht in spanning af motherfucker, hoe kom je daar in godsnaam bij
Nobody gives a shit welke kleur je 't-shirt' heeft
Omdat ik de power had!quote:Op donderdag 29 september 2011 15:34 schreef PierreTT het volgende:
Waarom is dit topic niet gekoppeld?
quote:Op donderdag 29 september 2011 15:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Oh mijn god, jij bent zo grappig.
Fool [ afbeelding ]
Kneus (quote:Op donderdag 29 september 2011 15:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Omdat ik de power had!
En ik faalde
quote:Op donderdag 29 september 2011 14:35 schreef vandermar het volgende:
En iedereen wacht in spanning af, de kleur van mij t-shirt is *ra pa pa ra pa paaa*
twitter:45_MBalotelli twitterde op donderdag 29-09-2011 om 13:31:57#FIFA12 Achievement Unlocked; bring Carlos Tevez on as a substitute without causing a scene. reageer retweet
ik ook, wel nieuwsgierig!quote:Op donderdag 29 september 2011 14:27 schreef Rossdale het volgende:
O by the way, ik heb heel de game nog niet gespeeld man. Ben op mijn werk enzo
ik deed zo vanquote:Op donderdag 29 september 2011 14:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lief meisje is dat ja.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
quote:Op donderdag 29 september 2011 16:12 schreef Kutstudent het volgende:
Hee pssst Michiel, ik weet iets wat veel beter wordt dan BF3.QFTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Battlefield
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
misschien vinden ze dat bij hockey leuk om te weten?quote:Op donderdag 29 september 2011 14:35 schreef vandermar het volgende:
AC en wob wob wob-step is echt een hele vage combinatie...quote:Op donderdag 29 september 2011 16:20 schreef Kutstudent het volgende:
Niels, Michiel, deze gaan we helemaal kapot spelen.
Faalhaas.quote:Op donderdag 29 september 2011 16:20 schreef Kutstudent het volgende:
Lees nou eens wat je zegt man.quote:Op donderdag 29 september 2011 16:24 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Faalhaas.
Eerst zit je maandelang te geilen op bf3 en nu ....![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
quote:Op donderdag 29 september 2011 16:27 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Lees nou eens wat je zegt man.Het gaat om 2 hele verschillende spellen. Ik zie dit filmpje net pas dus vandaar.
En ik zit helemaal nergens op te geilen, hoogstens op het totaalplaatje aan games dat uitkomt, maar niet om een game apart.Juist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vergelijkbaar met bc2?quote:Op donderdag 29 september 2011 14:38 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Te huilen niet, maar wel wat tegenvallen.
quote:Op donderdag 29 september 2011 16:20 schreef Kutstudent het volgende:
Cute.quote:Op donderdag 29 september 2011 17:04 schreef vandermar het volgende:
test
[ afbeelding ]
huh wtf doet de afbeelding het hier wel maar niet op een ander forum.
Het viel mij ook best wel tegen, hopelijk lossen ze alles heel snel op.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:04 schreef Frankii het volgende:
Ik vind BF3 eigenlijk helemaal niet zo leuk.
Wanneer ben je weer in voor co-op? Nu we eindelijk verder zijn.quote:
Ff kijken. Vandaag sowieso geen tijd. Ik had eigenlijk al geen tijd om BF te spelen.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wanneer ben je weer in voor co-op? Nu we eindelijk verder zijn.
Neppe boy.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ff kijken. Vandaag sowieso geen tijd. Ik had eigenlijk al geen tijd om BF te spelen.
Ik ben zo real als het maar kan. Misschien niet zo straat als al die negers in dit topic, maar ik heb andere kwaliteiten.quote:
oud maar leukquote:Op donderdag 29 september 2011 18:47 schreef Kutstudent het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)5/voetbal_trick.html
oud.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:00 schreef vandermar het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ooier_kopt_auto.html
Is ook wel aardig, ik had echter dat kind nog harder aangereden. Walgelijke arme mensen die geen auto kunnen betalen en dan met stenen op auto's gaan gooien. Wat mij betreft had dat kut kind die auto van achter ook nog even gekopt.
Dan nog, hij blijft epic ^^ kut kinderen.quote:
Nicklas.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:31 schreef Frankii het volgende:
Iemand hier die nieuwe serie Terra Nova al gecheckt?
Dat ga je niet redden met een beetje "poffertjes crackertjes"quote:
Ik ben nu aan het kijken en het bevalt erg goed tot nu toe. Aflevering ook van ongeveer anderhalf uur, wat me ook zeker bevalt.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:31 schreef Frankii het volgende:
Iemand hier die nieuwe serie Terra Nova al gecheckt?
Ik heb er weinig mee, maar vond die beatbox wel gruwelijkquote:Op donderdag 29 september 2011 21:43 schreef tliciouz het volgende:
Wat heeft iedereen toch opeens met Dubstep, hoor iedereen erover.
quote:Op donderdag 29 september 2011 21:43 schreef tliciouz het volgende:
Wat heeft rtl5 opeens met Dubstep.
En de EA Serversquote:Op donderdag 29 september 2011 22:27 schreef Kutstudent het volgende:
De youtube servers liggen eruit.
Kijk dan niksquote:Op donderdag 29 september 2011 21:54 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ga dat ook eventjes kijken zo. Ik had er nog nooit van gehoord, maar de trailer was vet. Als het maar niet onnodig gecompliceerd en nep gaat worden, zoals de meeste series.
Probeer het eens met woordenquote:
quote:
Nee want dan begrijp je het nog nietquote:Op donderdag 29 september 2011 23:09 schreef KoningStoma het volgende:
Je zal toch echt meer lage streepjes moeten gebruiken om het duidelijk te maken hoor.
Jij moet toch naar bed! Stage!!!quote:Op donderdag 29 september 2011 23:18 schreef SoldMayor het volgende:
De BF3 servers liggen er uit. De FIFA 12 servers liggen er uit.
EA
quote:Op donderdag 29 september 2011 23:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee want dan begrijp je het nog niet
Rond 00.00 zou het weer moeten werkenquote:Op donderdag 29 september 2011 23:18 schreef SoldMayor het volgende:
EA
Me broerquote:Op donderdag 29 september 2011 23:18 schreef SoldMayor het volgende:
EA
quote:Op donderdag 29 september 2011 22:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Probeer het eens met woorden
Ik moest lachen.quote:
ik had verwacht dat ik de hele avond BF3 zou spelen, maar moet bekennen dat ik een vrij zware week heb gehad en gisteren zo moe was dat ik na 10 min gestopt benquote:Op vrijdag 30 september 2011 08:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
MorgenEn al helemaal verkocht aan BF3?
Dit is gewoon Misterquote:Op vrijdag 30 september 2011 08:53 schreef Sharpdressedman het volgende:
Jezus, wat ie allemaal uitkraamt en hoe die speelt![]()
ah weer dood![]()
ze campen hier veel meer![]()
kheb nu een score van 4 - 8 gaat dus een stuk beter![]()
Geen idee waar ze zitten, denk hier want ze schieten![]()
De game speelt op zich wel aardig, al ben ik er niet aan verkocht. Ik vind de speelstijl wel wat hebben, maar toch blijft het niet helemaal mijn ding.quote:Op vrijdag 30 september 2011 08:47 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ik had verwacht dat ik de hele avond BF3 zou spelen, maar moet bekennen dat ik een vrij zware week heb gehad en gisteren zo moe was dat ik na 10 min gestopt ben![]()
Zag jullie online, kon niet joinen dus even snel een potje alleen gedaan![]()
Vandaag eens meer spelen en oordeel vellen. Nouja oordeel, demo/beta bfbc2 was ook kut en het spel heb ik veel gespeeld.
Wat vind je tot nu toe van bf3?
F1 - 2011 is nog niet binnen, beter gewoon bij de MM kunnen halen
Dat gekut heb ik nu ook maar dat ligt meer aan de kwaliteit van mijn tv.quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De game speelt op zich wel aardig, al ben ik er niet aan verkocht. Ik vind de speelstijl wel wat hebben, maar toch blijft het niet helemaal mijn ding.
Vaak zie ik enemies niet omdat de maps behoorlijk groot zijn en de graphics daarvoor eigenlijk net wat te min zijn. Eigenlijk hetzelfde als bij homefront het probleem was.
Verder vind ik het erg jammer dat er geen voertuigen in de beta zitten, want die wilde ik vooral uittesten eigenlijk.
Ik vind het in ieder geval geen slechte game, maar dit is zeker niet DE game voor mij. Maargoed dat zal MW3 ook niet zijn... Ik blijf hopen op een spoedige release van de nieuwe Counter-Strike
Ze horreur!quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:30 schreef tliciouz het volgende:
Wtf is dit.
http://www.youtube.com/user/DagelijksHD#p/u/115/NseYKuKle8c
Die stem.
reifelsquote:Op vrijdag 30 september 2011 09:30 schreef tliciouz het volgende:
Wtf is dit.
Die stem.
WHAHAHAquote:Op vrijdag 30 september 2011 09:30 schreef tliciouz het volgende:
Wtf is dit.
Die stem.
Reifels inderdaadquote:
It has already started...quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:44 schreef tliciouz het volgende:
We moeten met deze sc ook een eigen kanaal beginnen.
Word dat onze begin tune.quote:
Voor elk filmpjequote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Voor elk filmpjeEn tussentune, als er iets gebeurt in het filmpje
quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:55 schreef PierreTT het volgende:
Schiet je iemand neer, hoor je keihard "You are the klos!"
Dit is een geintje toch?quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:30 schreef tliciouz het volgende:
Wtf is dit.
Die stem.
Dat hoop ik welquote:
Wat de fakquote:Op vrijdag 30 september 2011 09:40 schreef Kutstudent het volgende:
Je moet even van 8:05 tot 8:15 kijken.
wow! CoD2quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:30 schreef tliciouz het volgende:
Wtf is dit.
Die stem.
die thc die wacht gewoon, die thc is een wachterquote:Op vrijdag 30 september 2011 10:05 schreef PierreTT het volgende:
Kijk even van 12.19 tot 12.32 ofzo"Ik heb um, hetsjot! Ik haat het als mensen Engels termen gebruiken, zeg dan gewoon hoofdschot"
quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:14 schreef KneusTeun het volgende:
"ik sta positief, en dat is toch wel positief. Je moet ook alles positief zien in je leven"
Stoma are you checking this out?
Het is een hij.quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:10 schreef tliciouz het volgende:
Of is het een hij? Ik weet het niet
Als ik zo naar die score kijk lijkt het toch echt meer op jou.quote:
Oh snap.quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Als ik zo naar die score kijk lijkt het toch echt meer op jou.
GA ERMEE PRATEN DAN. EN NIET ZOALS VORIGE KEER.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:43 schreef Frankii het volgende:
Is het vandaag nationale 'Hoi ik ben een mooie meid van rond de 20 en ik ga vandaag bij Frank in de coupe zitten'-dag?
DAYUM.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
GA ERMEE PRATEN DAN. EN NIET ZOALS VORIGE KEER.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the Milkman! My milk is delicious!
Kan wel eens kloppen, vriendin stapt net de trein inquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:43 schreef Frankii het volgende:
Is het vandaag nationale 'Hoi ik ben een mooie meid van rond de 20 en ik ga vandaag bij Frank in de coupe zitten'-dag?
DAYUM.
Met dat rood jasje?!quote:
quote:
Volgende x zal ik hoi zeggen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:43 schreef Frankii het volgende:
DAYUM.
Oh.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Huh? Frank had het toch over mooie meiden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nick?
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Huh? Frank had het toch over mooie meiden?
quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nick?![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:30 schreef tliciouz het volgende:
Wtf is dit.
Die stem.
Garpje hoor jammietammie, omdat je mijn prachtige roze haardos belachelijk maaktequote:
Good luck with that shitquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:46 schreef badboynova het volgende:
Zo gears is ook weer uit, nu motivatie zoeken om MoH te gaan spelen.
Ik begreep dat de sp heel erg kort is, hoe kort is kort?quote:
Maak het maar goed op de volgende meet.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Garpje hoor jammietammie, omdat je mijn prachtige roze haardos belachelijk maakte
Op welke manier?quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maak het maar goed op de volgende meet.
De sniper/spot missies zijn ook errug vet.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:21 schreef Rossdale het volgende:
Uurtje of 5-6
Maar de SP van MoH is wel heel erg tof! Het stuk dat je uit de heli stapt en in een zandstorm moet lopen is echt supertof
Roze haar?quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Garpje hoor jammietammie, omdat je mijn prachtige roze haardos belachelijk maakte
Alweer? Ik wil je ook best gewoon op je rug op de bar leggen hoorquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
We kunnen weer tegelijk naar de wc.
Deze man.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alweer? Ik wil je ook best gewoon op je rug op de bar leggen hoor
Hoe was je date gegaan trouwens?quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:34 schreef Kutstudent het volgende:
Beetje hetzelfde als tegen de bar pissen, dat doe je ook gewoon.
Blijkbaar niet goed anders had je hem er vast al wel over gehoord.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:38 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Hoe was je date gegaan trouwens?
Snap tittylicious, zonder xbox ben je scherp. Al die opgekropte agressie die er nu niet uit kan?quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Blijkbaar niet goed anders had je hem er vast al wel over gehoord.
Moet je eens voorstellen hoe ik nu in bed ben.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:41 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Snap tittylicious, zonder xbox ben je scherp. Al die opgekropte agressie die er nu niet uit kan?
quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Blijkbaar niet goed anders had je hem er vast al wel over gehoord.
Je kan dus deze hele SC wel even afwerken?quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Moet je eens voorstellen hoe ik nu in bed ben.
Nee KK zelfs nu zou ik je nog niet doen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je kan dus deze hele SC wel even afwerken?
Alsof je een keuze hebt als ik mijn oerkracht gebruik.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee KK zelfs nu zou ik je nog niet doen.
Good point niggaquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Alsof je een keuze hebt als ik mijn oerkracht gebruik.
ijskoud.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lol, na je gezien te hebben denk ik je prima aan te kunnen. Tegen de wat grotere mannen zoals Ross en Mich denk ik niet.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Alsof je een keuze hebt als ik mijn oerkracht gebruik.
Woman please, de man gebruikt dit gewoon:quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lol, na je gezien te hebben denk ik je prima aan te kunnen. Tegen de wat grotere mannen zoals Ross en Mich denk ik niet.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lol, na je gezien te hebben denk ik je prima aan te kunnen. Tegen de wat grotere mannen zoals Ross en Mich denk ik niet.
Juist! Grinders en boomers enzo.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:55 schreef Kutstudent het volgende:
[..]Ik heb al meerdere keren gasten zoals Niels neergebrast. Good luck trying.
Ik weet niet of ik dit als compliment of als belediging moet opvatten...quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee, Niels is wel wat dikker dan een grinder.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Juist! Grinders en boomers enzo.
Belediging, want mijn gespierde godenlijf is perfectie.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit als compliment of als belediging moet opvatten...
Je snurkt nu nóg harder?quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Moet je eens voorstellen hoe ik nu in bed ben.
Neger, ik neuk dwergen in hun kont.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Belediging, want mijn gespierde godenlijf is perfectie.
Je weet het meidquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Compliment. Want grote mannen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit als compliment of als belediging moet opvatten...
Hoho, gaan we zo beginnen ja?quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, Niels is wel wat dikker dan een grinder.
Nee, ik laat me wel harder nemen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Ik moest zo hard lachen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Neger, ik neuk dwergen in hun kont.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je weet het meid![]()
Michiel!
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee, ik laat me wel harder nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Rossdale op 30-09-2011 15:22:27 ]Please sir. When moon? When Mustang?
Die film is zo goed.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Van dit filmpje, deze is zo geniaal
Ja. Ik had koppijn voordat ik het filmpje keek, maar dat is spontaan weggegaan door het filmpje.quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:14 schreef KneusTeun het volgende:
"ik sta positief, en dat is toch wel positief. Je moet ook alles positief zien in je leven"
Stoma are you checking this out?
Oh ik val niet onder de grote mannenquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij bent toch een beer?quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:41 schreef PierreTT het volgende:
Lol, die vorige pagina's
[..]
Oh ik val niet onder de grote mannen
quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Om de 10 minuten scheren ja ze noemen mij beer!
Stoma over 20 jaar?quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:48 schreef badboynova het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)n-Call-of-Duty.dhtml
Om maar eens buiten mijn gedrag te stappen, wat dacht je van deze wilde langharige ker0l.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Om de 10 minuten scheren ja ze noemen mij beer!
Met een mooiboy snor.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:04 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Om maar eens buiten mijn gedrag te stappen, wat dacht je van deze wilde langharige ker0l.
Jezus Daan, die tags op jouw facebook.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:04 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Om maar eens buiten mijn gedrag te stappen, wat dacht je van deze wilde langharige ker0l.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:04 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Jij bent een eeuwige baasquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:04 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Met of zonder roze shirt?quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:28 schreef vandermar het volgende:
Rofl, in ons dorp gaan weer de voetbalplaatjes in de handel. Echter niet van profvoetballers maar van de lokale SCjeuj, een voetbalplaatje met mijn kop in de handel wat een feest
dat is in een heleboel dorpen, hier bij ons doen 2 clubs hetquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:28 schreef vandermar het volgende:
Rofl, in ons dorp gaan weer de voetbalplaatjes in de handel. Echter niet van profvoetballers maar van de lokale SCjeuj, een voetbalplaatje met mijn kop in de handel wat een feest
Jammer genoeg niet, wij moeten in onze skere lelijke zwarte tenues. ECht, tering kut zijn die tenues, dikke stof die gaat plakken als je zweet of wanneer het regent. En wanneer het warm weer is zijn die tenues ook nog eens tiefus warm.quote:
hier ook bijna allemaal, maar 1tje deed dan weer niet mee. net in het jaar dat ik niet kon voetballenquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:33 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dat is in een heleboel dorpen, hier bij ons doen 2 clubs het
Hockey chicksquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hier ook bijna allemaal, maar 1tje deed dan weer niet mee. net in het jaar dat ik niet kon voetballen. Maar hier ook van de hockey clubs
Omdat je zo'n baas bent.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:04 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Mijn vereniging zit er vol mee.
Met gasten ja, pikkendisco dat het isquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Mijn vereniging zit er vol mee.
QFTquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Met gasten ja, pikkendisco dat het is
Vanavond in utrecht btw? Zit nu te chillen bij mijn vriendinquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:58 schreef dreamzk het volgende:
[..]
QFT
En om te lachen den deze jwz wolla
[ afbeelding ]
Zeker vet dronken enzoooooo!quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:07 schreef Tauchmeister het volgende:
Eindelijk thuis, zo'n gruwelijk vet feest gehad gisteren
Studentsounds neem ik aanquote:Op vrijdag 30 september 2011 18:07 schreef Tauchmeister het volgende:
Eindelijk thuis, zo'n gruwelijk vet feest gehad gisteren
Dit blijkt maar weer!quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jij bent een eeuwige baas
Zit me ook al hele middag kapot te lachen haha!
Misschien moet ik hier maar geld mee verdienen: Chicks Hossels 101quote:
En toch wordt hier ongeveer gemiddeld vaak geneukt in vergelijking tot alle andere studentensteden. Doen we toch iets goed. En Roffa en Den Haag zijn om de hoek, jwz.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:55 schreef dreamzk het volgende:
[..]Nigga please, jullie hebben de minste vrouwen van heel nederland.
>minder vrouwenquote:Op vrijdag 30 september 2011 18:14 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
En toch wordt hier ongeveer gemiddeld vaak geneukt in vergelijking tot alle andere studentensteden. Doen we toch iets goed. En Roffa en Den Haag zijn om de hoek, jwz.
Ghey sjeks?quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:14 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
En toch wordt hier ongeveer gemiddeld vaak geneukt in vergelijking tot alle andere studentensteden. Doen we toch iets goed. En Roffa en Den Haag zijn om de hoek, jwz.
Eerder dat de vrouwen die er zijn, sletten zijn.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:15 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
>minder vrouwen
>meer neuken
Ach, ik ben niet zo van de mannen, maar ieder "zijn ding" he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
huh rossdale die een rapnummer post.quote:
Daar gooi ik tegen overquote:Op vrijdag 30 september 2011 18:54 schreef Bozz187 het volgende:
ff wat chille muziek, telkens die gay ass dubshit crap
Badboy komt hardquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:16 schreef badboynova het volgende:
[..]
Daar gooi ik tegen over
sommige chicks zijn nog steeds herstellende van al die schuur plekken
Dit is een minder nummer, maar de titel maakt alles goedquote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:16 schreef badboynova het volgende:
[..]
Daar gooi ik tegen over
sommige chicks zijn nog steeds herstellende van al die schuur plekken
klopt die shit is gay dus daar zoek ik nooit naarquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:33 schreef vandermar het volgende:
Ik wed dat niemand hier een site weet waar je cheapass colbertjes kan kopen.
Ben er wel maar heb de intercorperale van mijn vereniging vanavond, dus veel alcohol en veel vrouwen (in tegenstelling tot delft).quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vanavond in utrecht btw? Zit nu te chillen bij mijn vriendin
Hoe bereken je het dat jullie gemiddeld meer neuken dan andere studentensteden?quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:14 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik moet potverdorie in pak presentaties geven voor mijn studiequote:Op vrijdag 30 september 2011 19:34 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
klopt die shit is gay dus daar zoek ik nooit naar
http://www.c-and-a.com/nl/nl/corporate/fashion/quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:33 schreef vandermar het volgende:
Ik wed dat niemand hier een site weet waar je cheapass colbertjes kan kopen.
Bij de bank mits je saldo hebt ofcquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:35 schreef badboynova het volgende:
[..]
http://www.c-and-a.com/nl/nl/corporate/fashion/
WAAR KAN IK HET GELD OPHALEN.
pak is met overhemd geen colbert, tenzij je bij starbucks op je ipad boeken aan het typen bent, terwijl je belt met je iphone en dat soort gaynessquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik moet potverdorie in pak presentaties geven voor mijn studiezijn er ook studie's waar je gewoon spijkerbroek + T-shirt kan?
Ach, gewoon keurige broek met bloesje en colbertje.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:37 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
pak is met overhemd geen colbert, tenzij je bij starbucks op je ipad boeken aan het typen bent, terwijl je belt met je iphone en dat soort gayness
Klassiekersquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:25 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dit is een minder nummer, maar de titel maakt alles goed
Je bent er van op de hoogte dat er geen 'bloesjes' voor mannen bestaan? Een blouse is namelijk de vrouwelijke variant van het overhemd.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ach, gewoon keurige broek met bloesje en colbertje.
Broek en bloesje heb ik natuurlijk.
[ afbeelding ]
zoiets maar denk ik.
Tnx voor de service admiraal.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je bent er van op de hoogte dat er geen 'bloesjes' voor mannen bestaan? Een blouse is namelijk de vrouwelijke variant van het overhemd.
Gala ga je in rokkostuum knul, absoluut niet in pak.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tnx voor de service admiraal.
Kan ik me ook nog vertonen op alle kerst gala's dit jaar hehe.
Ik ga niet voor elke gelegenheid iets aanschaffen of hurenquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gala ga je in rokkostuum knul, absoluut niet in pak.
Pak dan donkerblauw. En wat Pierre zegt, alhoewel een 'gewone' smoking ook wel kanquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ach, gewoon keurige broek met bloesje en colbertje.
Broek en bloesje heb ik natuurlijk.
[ afbeelding ]
zoiets maar denk ik.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ga niet voor elke gelegenheid iets aanschaffen of hurenIk teer op stufi dus ruim leven zit er niet in.
Maar ik zal voetballen en daarna nog even hardlopen.
ciao ciao
Wat? Waar heb je het over? Jij wou een smoking aantrekken met een roze overhemd ofzo?quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:52 schreef vandermar het volgende:
Wit vind ik sowieso niet echt mooi bij een smoking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |