Altijd in een squad spelen, en ook is het dan de fout van je team, het is niet heel veel moeite om de tegenstander rond je base deployement weg te houden.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:04 schreef Pixell het volgende:
soms heb je niet erg veel keus en alleen defender deployment en in die close quarters is dat gewoon kut
Ja ok, ik ben dan ook niet heel bekend met dat squad gebeurenquote:Op donderdag 29 september 2011 14:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Altijd in een squad spelen, en ook is het dan de fout van je team, het is niet heel veel moeite om de tegenstander rond je base deployement weg te houden.
Was ook wel te verwachten.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:08 schreef SoldMayor het volgende:
Haha zie je nou weer.
De oude vertrouwde MW2 clan kan weer niet overweg met BF3.
Eerst allemaal roepen dit en dat en nu is het weer:![]()
Stelletje haters.
Nee hoor, vond BF2 ook niet alles. En haal BF3 zeker niet bij de release.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:08 schreef SoldMayor het volgende:
Haha zie je nou weer.
De oude vertrouwde MW2 clan kan weer niet overweg met BF3.
Eerst allemaal roepen dit en dat en nu is het weer:![]()
Stelletje haters.
Prima hoor.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kneus is hetzelfde als Stoma met GoW3
Ben nog geen een keer gespanwkilled.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee hoor, vond BF2 ook niet alles. En haal BF3 zeker niet bij de release.
Spawn killen is hier wel erg
Ben ik het niet helemaal mee eens, ik vind het wel mooi dat het juist zo verschillend is per fase, eerst open veld, dan donkere metro, en dan de stad die ook mooi is.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:15 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ben nog geen een keer gespanwkilled.
Verder het enige minpunt is dat deze map totaal niks met bf te maken heeft.
Nu al de slechtste map in bf spel. Geen voetuigen of wat dan ook is geen bf.
Ik ben verliefd.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:25 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi
Teun! why u no make nieuw deel in reeks????
dacht ik alquote:Op donderdag 29 september 2011 14:27 schreef Rossdale het volgende:
O by the way, ik heb heel de game nog niet gespeeld man. Ben op mijn werk enzo
Ik voel me echt vereerd en dat meen ik, maar het spijt me... ik val niet op jongensquote:
Niet op jou, op die chick die je poste.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik voel me echt vereerd en dat meen ik, maar het spijt me... ik val niet op jongens
Je hoeft het niet te ontkennen hoor, ik ben het wel gewendquote:Op donderdag 29 september 2011 14:32 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Niet op jou, op die chick die je poste.
Te huilen niet, maar wel wat tegenvallen.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:19 schreef SoldMayor het volgende:
Btw de grahics zijn wel om te huilen ja.
Maar deze zijn het zelfde als een tijd geleden tijdens de pre alpha.
dus..
Wauw.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:37 schreef vandermar het volgende:
Hoi![]()
Ik ga buitenzitten, lekker zonnen.
[ afbeelding ]
Lief meisje is dat ja.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:37 schreef vandermar het volgende:
Hoi![]()
Ik ga buitenzitten, lekker zonnen.
[ afbeelding ]
Niemand wacht in spanning af motherfucker, hoe kom je daar in godsnaam bijquote:Op donderdag 29 september 2011 14:35 schreef vandermar het volgende:
En iedereen wacht in spanning af, de kleur van mij t-shirt is *ra pa pa ra pa paaa*
Donker roze, aangezien het nogal warm was met die rugzak op mijn rug.
quote:Op donderdag 29 september 2011 15:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Niemand wacht in spanning af motherfucker, hoe kom je daar in godsnaam bij
Nobody gives a shit welke kleur je 't-shirt' heeft
Omdat ik de power had!quote:Op donderdag 29 september 2011 15:34 schreef PierreTT het volgende:
Waarom is dit topic niet gekoppeld?
quote:Op donderdag 29 september 2011 15:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Oh mijn god, jij bent zo grappig.
Fool [ afbeelding ]
Kneus (quote:Op donderdag 29 september 2011 15:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Omdat ik de power had!
En ik faalde
quote:Op donderdag 29 september 2011 14:35 schreef vandermar het volgende:
En iedereen wacht in spanning af, de kleur van mij t-shirt is *ra pa pa ra pa paaa*
twitter:45_MBalotelli twitterde op donderdag 29-09-2011 om 13:31:57#FIFA12 Achievement Unlocked; bring Carlos Tevez on as a substitute without causing a scene. reageer retweet
ik ook, wel nieuwsgierig!quote:Op donderdag 29 september 2011 14:27 schreef Rossdale het volgende:
O by the way, ik heb heel de game nog niet gespeeld man. Ben op mijn werk enzo
ik deed zo vanquote:Op donderdag 29 september 2011 14:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lief meisje is dat ja.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
quote:Op donderdag 29 september 2011 16:12 schreef Kutstudent het volgende:
Hee pssst Michiel, ik weet iets wat veel beter wordt dan BF3.QFTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Battlefield
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
misschien vinden ze dat bij hockey leuk om te weten?quote:Op donderdag 29 september 2011 14:35 schreef vandermar het volgende:
AC en wob wob wob-step is echt een hele vage combinatie...quote:Op donderdag 29 september 2011 16:20 schreef Kutstudent het volgende:
Niels, Michiel, deze gaan we helemaal kapot spelen.
Faalhaas.quote:Op donderdag 29 september 2011 16:20 schreef Kutstudent het volgende:
Niels, Michiel, deze gaan we helemaal kapot spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |