Of ze strak zitten lijkt me afhankelijk van je kuitdikte. Maar ja, je broek kan in de laars maar ook over de laars. Al doe ik dat laatste echt zelden. Maar ook dat hangt af van de breedte van je broekspijp, lijkt me.quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:30 schreef _Joy_ het volgende:
Amberlee was ik ook tegengekomen, heel erg mooi! Zitten ze strak aan je been, kun je je broek er ook overheen doen?
Kijk eens naar de Hannen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:43 schreef JaafkeGB het volgende:
wat vinden jullie eigenlijk van UGGS bij manne?
ik moet nog iets warms hebben voor de winter, mijn vriendin zegt dat gééén één hetero man uggs aan heeft.
ik weet wel beter, toch?:$
die heb ik aan gehad, maar dat lijken net op leger kistjes vind ik..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:24 schreef blingbling11 het volgende:
[..]
Kijk eens naar de Hannen.
ZIjn superwarm en gewoon mannelijke schoenen! (heb ze zelf ook)
UGGs zijn per definitie lelijk maar bij mannen is het gewoon sneuquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:43 schreef JaafkeGB het volgende:
wat vinden jullie eigenlijk van UGGS bij manne?
ik moet nog iets warms hebben voor de winter, mijn vriendin zegt dat gééén één hetero man uggs aan heeft.
ik weet wel beter, toch?:$
Kwestie van smaak he.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:43 schreef Griebus het volgende:
[..]
UGGs zijn per definitie lelijk maar bij mannen is het gewoon sneu
http://www.uggaustralia.n(...)CustomerService-Showquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:48 schreef BlowMeKisses het volgende:
Kan iemand me aubbb helpen, ik heb dus uggs besteld op uggaustralia.nl maarr ik heb geen bevestigingsmail of dergelijke gehad toen ik de bestelling heb geplaatst, het geld is al wel van mijn rekening af gegaan maar als ik bij bestellingen kijk zie ik nogsteeds staan "wordt verwerkt" terwijl ik het maandag heb besteld, en bij hun klantenservice staat er ook dat je je bestelling 3 dagen binnenkrijgt nadat je hem hebt geplaatst. Zijn er nog meer mensen die ervaring hebben bij het bestellen van die site? En wat moet ik nu doen, dit afwachten?
Als ze dat nou even meteen kunnen doen, dan heb ik er ook nog dat aan als ik in december die kant op gaquote:Op donderdag 8 november 2012 09:46 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik hoorde vanmorgen op de radiodat het niet zo goed gaat met de verkoop van UGG Australia en dat ze in USA de prijzen aanzienlijk omlaag gaan gooien en dat dit waarschijnlijk ook in Europa gaat gebeuren
Oh wow, die zijn gaaf! Jammer dat ze niet goed zitten.quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:29 schreef -Trinity- het volgende:
[ afbeelding ]
Had ze besteld, maar zitten toch net te strak en zijn niet helemaal gevoerd met schapenvacht, alleen het stuk dat om je enkel heen zit. Ik wilde ze juist omdat ik dacht dat ze door het vachtje warmer zouden zijn dan normale sneakers, dus ondanks dat ik het design heel tof vind, gaan ze terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |