abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109769079
Deze vandaag gekocht O+

Lekker luchtig voor de zomer O+
  zondag 16 september 2012 @ 20:59:16 #152
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_116865458
Up...

Het wordt weer langzaamaan tijd voor uggies!
Dit jaar ga ik voor minis. Weet nog niet welke kleur.
Mn classics heb ik allemaal verkocht afgelopen jaar. (Op mn bailey button triplet en mn uggs amberlee na dan)

Ff zoeken waar ik ze enigszins goedkoop kan krijgen....
pi_116891826
quote:
7s.gif Op zondag 16 september 2012 20:59 schreef amaranta het volgende:
Up...

Het wordt weer langzaamaan tijd voor uggies!
Dit jaar ga ik voor minis. Weet nog niet welke kleur.
Mn classics heb ik allemaal verkocht afgelopen jaar. (Op mn bailey button triplet en mn uggs amberlee na dan)

Ff zoeken waar ik ze enigszins goedkoop kan krijgen....
jaaaa ik zat op Zalando net, zag daar de mini's staan en dacht meteen die MOET ik hebben. *O* weet ook nog niet welke kleur.
pi_116907349
Ik twijfel tussen chesnut, grijs of zwart.
Alleen zijn mn baileys al grijs...
pi_117305645
Ik zoek nieuwe binnenzolen voor in mijn Hannen, weet iemand waar ik die kan bestellen?
pi_117314845
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 11:01 schreef blingbling11 het volgende:
Ik zoek nieuwe binnenzolen voor in mijn Hannen, weet iemand waar ik die kan bestellen?
Van Den Assem verkoopt losse zooltjes bij mijn weten...
pi_117317016
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 15:49 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Van Den Assem verkoopt losse zooltjes bij mijn weten...
Gaan maar tot size 12, ik moet 13 hebben :(
pi_117497366
Hmm. Ik heb zilvere Uggs staan, gloedjenieuw, 1 keer kort gedragen en daarna nooit meer. Ik vind ze zo mooooi maar ik draag ze gewoonweg niet. Misschien toch tijd om ze te koop te zetten..

Deze dus.
pi_117498604
quote:
15s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 10:45 schreef maartjeh het volgende:
Hmm. Ik heb zilvere Uggs staan, gloedjenieuw, 1 keer kort gedragen en daarna nooit meer. Ik vind ze zo mooooi maar ik draag ze gewoonweg niet. Misschien toch tijd om ze te koop te zetten..

[ afbeelding ]
Deze dus.
Afschuwelijk :')

Ikzelf heb nu 6 paar UGGs en heb mezelf voorgenomen geen nieuwe meer te kopen. Ik heb vorig jaar winter wel de Mini gepast maar die vond ik gewoonweg niet mooi staan bij mij.
Gewoon normaal doen ja.
pi_117498834
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 11:29 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Afschuwelijk :')

Ikzelf heb nu 6 paar UGGs en heb mezelf voorgenomen geen nieuwe meer te kopen. Ik heb vorig jaar winter wel de Mini gepast maar die vond ik gewoonweg niet mooi staan bij mij.
Haha tsja smaken verschillen gelukkig.
Ik had 3 paar, heb 1 paar verkocht en deze gaan de deur ook uit denk ik. Ik wil nieuwe. :')
pi_117498895
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 11:37 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Haha tsja smaken verschillen gelukkig.
Ik had 3 paar, heb 1 paar verkocht en deze gaan de deur ook uit denk ik. Ik wil nieuwe. :')
Ja als je er twee verkoopt begrijp ik wel dat je nieuwe wilt :D
Eigenlijk wil ik ze niet meer kopen omdat ik dus van meerdere bronnen heb vernomen dat UGGs Australia meedoet aan zware dierenmishandeling. Daar ben ik sowieso geen voorstander van. De UGGs die ik al heb mogen blijven maar ik denk niet dat ik nogmaals zoveel geld ga neerleggen voor schoenen waar dieren bij geleden hebben. Wel jammer want ik vind ze zo super leuk staan.
Gewoon normaal doen ja.
pi_117499242
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 11:39 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Eigenlijk wil ik ze niet meer kopen omdat ik dus van meerdere bronnen heb vernomen dat UGGs Australia meedoet aan zware dierenmishandeling. Daar ben ik sowieso geen voorstander van. De UGGs die ik al heb mogen blijven maar ik denk niet dat ik nogmaals zoveel geld ga neerleggen voor schoenen waar dieren bij geleden hebben. Wel jammer want ik vind ze zo super leuk staan.
Ja zoiets heb ik ook begrepen.. Zou dat echt zo zijn? Ik heb echt de meest gruwelijke verhalen gehoord namelijk. :|
pi_117499804
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 11:53 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Ja zoiets heb ik ook begrepen.. Zou dat echt zo zijn? Ik heb echt de meest gruwelijke verhalen gehoord namelijk. :|
Ja, ik heb ook vreselijke verhalen gelezen. Afschuwelijk, en ja ik geloof het wel. Waarom erover liegen? Althans ik weet niet hoor maar lijkt mij niet dat ze erover liegen, PETA enzo.
Gewoon normaal doen ja.
pi_117501203
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 12:09 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ja, ik heb ook vreselijke verhalen gelezen. Afschuwelijk, en ja ik geloof het wel. Waarom erover liegen? Althans ik weet niet hoor maar lijkt mij niet dat ze erover liegen, PETA enzo.
Ik vind het eigenlijk gewoon te vreselijk om te willen geloven. Maar dat is iets met je kop in het zand steken, ik geloof ook wel dat het zo is inderdaad.
pi_117590215
Oh ik heb wel leuke gezien weer :@

Gewoon normaal doen ja.
pi_117658121
quote:
17s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 15:34 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[ afbeelding ]
Ah, die kleurencombi! Supermooi.
pi_117658722
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 11:39 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

echt?! Heb je hier bronnen van? Want ik wist dat echt niet.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_117659263
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 14:27 schreef Tamashii het volgende:

[..]

echt?! Heb je hier bronnen van? Want ik wist dat echt niet.
Ik ben voor je aan het googelen en gek genoeg zie ik het niet meer. Een jaar geleden was er een hele commotie omdat het zo zou zijn dat de schapenboeren een stuk vel van het schaap af zou snijden zodat er geen maden in zouden groeien. Ofzoiets. Dat lees ik nog wel terug maar nu blijkt dat het geen pijn doet bij 't schaap. Dus we kunnen blijven kopen :') nee ik weet niet hoor, maar nu zie ik niets meer over PETA enzo als ik google en vorig jaar was dat wel nog zo.
Gewoon normaal doen ja.
pi_117664225
Ik heb er ook eea over gelezen en gehoord toen, ook foto's gezien. Echt verschrikkelijk.
pi_117864293
quote:
17s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 15:34 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[ afbeelding ]
Die wordt verloot op Facebook, toch?

Weet iemand hier of de Stellah en Evera (een (halve) maat) kleiner vallen dan de classics en andere modellen? Ik weet dat de Kensington bijv. klein valt, is dat met de 'sneaker'modellen ook zo?
pi_117866611
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 19:13 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Weet iemand hier of de Stellah en Evera (een (halve) maat) kleiner vallen dan de classics en andere modellen? Ik weet dat de Kensington bijv. klein valt, is dat met de 'sneaker'modellen ook zo?
Die worden inderdaad verloot op FB maar ik doe nooit mee aan dat soort dingen...
Gewoon normaal doen ja.
pi_117867625
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 19:13 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Ik heb mijn classics in mat 38 en de evera in 39.
pi_117884928
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 19:54 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Die worden inderdaad verloot op FB maar ik doe nooit mee aan dat soort dingen...
Het ook echt 'bridal Uggs' haha, te cute! O+

quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 20:08 schreef mirannie het volgende:
Ik heb mijn classics in mat 38 en de evera in 39.
Thx, dat vermoeden had ik al. Toch even kijken of ik ergens kan passen voordat ik ze blindelings bestel.
pi_117885091
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 09:48 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Het ook echt 'bridal Uggs' haha, te cute! O+

[..]

Thx, dat vermoeden had ik al. Toch even kijken of ik ergens kan passen voordat ik ze blindelings bestel.
Ja lol, UGG Bailey I Do :9
Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:43:23 #175
355733 JaafkeGB
Nimmer te vertrouwen
pi_117886437
wat vinden jullie eigenlijk van UGGS bij manne?
ik moet nog iets warms hebben voor de winter, mijn vriendin zegt dat gééén één hetero man uggs aan heeft.

ik weet wel beter, toch?:$
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')