Ik vind UGGs bij bepaalde type mannen wel leuk staan maar niet bij allequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:43 schreef JaafkeGB het volgende:
wat vinden jullie eigenlijk van UGGS bij manne?
ik moet nog iets warms hebben voor de winter, mijn vriendin zegt dat gééén één hetero man uggs aan heeft.
ik weet wel beter, toch?:$
wat voor types dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:44 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik vind UGGs bij bepaalde type mannen wel leuk staan maar niet bij alle
Mannen die een casual style hebben. Baggy jeans, wollen baggy trui en een muts op. Snap je beetje wat ik bedoel?quote:
Ja ja jaaa! Die mogen Uggs dragen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:46 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Mannen die een casual style hebben. Baggy jeans, wollen baggy trui en een muts op. Snap je beetje wat ik bedoel?
ja instagram types.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:46 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Mannen die een casual style hebben. Baggy jeans, wollen baggy trui en een muts op. Snap je beetje wat ik bedoel?
Haha en bedankt schatje..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:48 schreef JaafkeGB het volgende:
[..]
ja instagram types.![]()
mijn vriendin vind het niks voor mij omdat ik best lang ben en voetbal benen heb, ze zegt als je op uggs loopt lijk je nog lomper..
Instagram types?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:48 schreef JaafkeGB het volgende:
[..]
ja instagram types.![]()
mijn vriendin vind het niks voor mij omdat ik best lang ben en voetbal benen heb, ze zegt als je op uggs loopt lijk je nog lomper..
had laatst een paar louboutin sneakers gekocht, sinds dien mag ik niet meer alleen winkelen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:49 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Instagram types?bestaat dat?
![]()
Mwah, sowieso draag je het voor de warmte. Ik zou niet naar je vriendin luisteren.Zelf bepalen wat je draagt
Je 'mag' niet meer alleen winkelen? Aan wat voor ketting zit jij vastquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:51 schreef JaafkeGB het volgende:
[..]
had laatst een paar louboutin sneakers gekocht, sinds dien mag ik niet meer alleen winkelen.
ik laat wel een foto'tje zien als mijn voetjes in een heerlijke warme ugg verstopt zitten!
geef mij maar geen geld meer, ik koop altijd alles opquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:52 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Je 'mag' niet meer alleen winkelen? Aan wat voor ketting zit jij vast
De Primark is ook helemaal geen plek voor een man.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:53 schreef JaafkeGB het volgende:
[..]
geef mij maar geen geld meer, ik koop altijd alles op
mijn vriendin wilt mij 'leren' shoppen. moest laatst de primark in schrok me dood.
kleren zijn gewoon leuk en duur..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:56 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
De Primark is ook helemaal geen plek voor een man.![]()
Een man moet er gewoon goed uit zien. Als jij UGGs wil dragen dan moet je dat zelf weten. En als jij Louboutin Sneakers wil moet je dat ook zelf wetenMijn vriend gaat winkelen en komt met een broek, twee shirtjes, een vest en een paar schoenen thuis en is 700 euro lichter.
Dat valt best mee. Maar goed dit is geen 'kijk eens wie rijker is' wedstrijdjequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:58 schreef JaafkeGB het volgende:
[..]
kleren zijn gewoon leuk en duur..zal mijn uitgifte maar niet plaatsen, maar je vriend houd zich nog braaf in denk ik
Welke schoenmaat heb je normaal trouwens, ook 38?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:08 schreef mirannie het volgende:
Ik heb mijn classics in mat 38 en de evera in 39.
Ik ook. Het worden of grijze of chesnutquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:43 schreef Tamashii het volgende:
Ik wil heel graag mini's, maar heb echt geen idee in welke kleur.
Dat is even een dingetje... Qua lengte heb ik maat 38, qua breedte maat 39. Dus de meeste van mijn schoenen zijn 39.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:40 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Welke schoenmaat heb je normaal trouwens, ook 38?
Die kleuren vind ik ook heel tof. Maar zwart ook. Maar dan ben ik bang dat ik ze ga vervangen voor andere laarzen omdat makkelijk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ook. Het worden of grijze of chesnut(of roze)
Ik heb er niks tegen, het kan zelfs heel leuk zijn bij mannen! Maar nou houd ik sowieso wel een beetje van metromannen dus ik weet niet of iedereen er zo over denkt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:43 schreef JaafkeGB het volgende:
wat vinden jullie eigenlijk van UGGS bij manne?
ik moet nog iets warms hebben voor de winter, mijn vriendin zegt dat gééén één hetero man uggs aan heeft.
ik weet wel beter, toch?:$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |