Er zit iets glimmends in het labeltje van binnen, waarschijnlijk heb je dit nog nooit gezien.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:19 schreef mirannie het volgende:
Vorig jaar nog 2 paar uggs in de ugg store in Miami gekocht en niks geen sterretjes hoor. Zou hier dus wel graag een bron van willen zien.

Krijg daar altijd zo'n jeuk van.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vertrouw het allemaal niet
Vriendin van mij heeft een keer aan een actie meegedaan, na een half jaar kwam ze erachter dat ze toch nep waren.
Je ziet het verschil echt niet. Maar de zolen bijvoorbeeld, slijten sneller dan de echte ugg

ze heeft meer dan 10 paar ugg, allemaal echt en gekocht bij van assem inderdaad.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Krijg daar altijd zo'n jeuk van.
Als je échte wil dan betaal je maar de volle mep bij van Assem.
beetje dubbeltje eerste rang gevoel
Bij ons op school loopt er trouwens een stagiaire met schoenen waar ugg, op staat, maar de letters staan los naast elkaar. En de zool is afgetrapt. Ik neem aan dat ze het zelf ook wel weet, en dat de prijs er ook naar was.

Was dat een online actie dan? Of in een 'lijfelijke' winkel?quote:Op woensdag 21 november 2012 17:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze heeft meer dan 10 paar ugg, allemaal echt en gekocht bij van assem inderdaad.
Ze deed 1 keer mee met zo'n actie en ze vond dat die zolen erg snel gingen slijten, toen is ze gaan vergelijken.... En kwam ze er dus achter dat ze nep waren. Maar wel 159 euro voor betaald.
Dus ik vertrouw die actie dus niet....

online actie (zoals bovenstaand bericht)quote:Op woensdag 21 november 2012 17:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
Was dat een online actie dan? Of in een 'lijfelijke' winkel?

Ik denk dat de schoenenreus wel te vertrouwen.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
online actie (zoals bovenstaand bericht)
Was precies een jaar geleden. Weet alleen niet meer waar dat was, ik doe daar nooit aan mee, want ik ben te bang dat ik neppe ugg koop

ik zal het eens vragen, kan best dezelfde actie zijn geweest als dit jaarquote:Op woensdag 21 november 2012 18:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik denk dat de schoenenreus wel te vertrouwen.
Maar xxxshophieruggsbladiebla.com zou ik niet vertrouwen.

Ik heb classics, chocolate. Waarom pas je ze niet gewoon eerst in een winkel?quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:41 schreef Koningin het volgende:
Heeft iemand toevallig bruine classics, maat 38
Wie weet wat de omtrek van de bovenkant in cm is?
Ik heb brede kuiten en de bailey buttons passen me, die heb ik.
Maar de classics zou ik graag willen, maar zou zonde zijn als ze niet over mijn kuiten komen.

Ja dat kan, maar heb effe geen kans om dat te doen, vandaar de vraag.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:43 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik heb classics, chocolate. Waarom pas je ze niet gewoon eerst in een winkel?

nee begin ik niet aanquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:21 schreef amaranta het volgende:
Iemand nog bij de schoenenreus geshopt vorige week?

Ohh, kan ze wel opmeten voor je morgenquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:51 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar heb effe geen kans om dat te doen, vandaar de vraag.

Als je dat wilt doen, graag!!quote:Op woensdag 28 november 2012 17:54 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ohh, kan ze wel opmeten voor je morgen

My god, het spijt me ontzettend, ik ben 't helemaal vergeten en zie het nu weer staanquote:

bij uggs zit geen certificaat. Er zit een papiertje bij met hoe je ze moet verzorgen en 1 met iets van gefeliciteerd met je aankoop. Dat maakt het nog geen certificaat. Heb hier over gemaild met ugg zelf en die geven dat ook aan. En als er iets makkelijk na te maken is, zijn het die 2 papiertjes welquote:

Klopt, daar kwam ik ook achter.quote:Op maandag 17 december 2012 20:55 schreef ivetje het volgende:
[..]
bij uggs zit geen certificaat. Er zit een papiertje bij met hoe je ze moet verzorgen en 1 met iets van gefeliciteerd met je aankoop. Dat maakt het nog geen certificaat. Heb hier over gemaild met ugg zelf en die geven dat ook aan. En als er iets makkelijk na te maken is, zijn het die 2 papiertjes wel
 Pas nieuwe gekocht en daar zat idd geen certificaat bij.
 Pas nieuwe gekocht en daar zat idd geen certificaat bij.

heb je een foto voor mij?quote:Op donderdag 10 januari 2013 07:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb Ugg Cardy boots hier staat maar draag ze niet meer, iemand intresse? het is maat 39 in de donkergroene/moss kleur

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |