Niet dat ik ze wilde kopen ofzo, maar het viel me op. Zijn wel heel veel vrouwen tegenwoordig met maar 41/42quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:41 schreef Mylene het volgende:
Okay, herenmaatje dus. Moeilijke maat dan.

Ik zou als ik jou was wel om middernacht gaan bestellen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:43 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Aight! Dat is relaxedthanks voor de tip!!

Ik denk dat ze snel gaan inderdaad.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:45 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was wel om middernacht gaan bestellen.

Schoenenreus staat niet bij de dealers op de site van Uggs....quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:44 schreef Mylene het volgende:
Klopt ja Mirjam, ik heb zelf 38. Ik ga ze zelf ook niet kopen hoor. Wel een leuke actie. Alleen vraag ik me af of ze wel echt zijn. Dat was eigenlijk het eerste wat me te binnenschoot.

Ik wilde ook iets opmerken over Schoenenreus, maar zie nu dat er in de afbeelding zelf niks staat over Schoenenreus?quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Schoenenreus staat niet bij de dealers op de site van Uggs....

In de afbeelding niet, maar ik ben naar die site gegaan die in de afbeelding genoemd staat en daar staat 'powered by' en dan het logo van Schoenenreus...quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik wilde ook iets opmerken over Schoenenreus, maar zie nu dat er in de afbeelding zelf niks staat over Schoenenreus?

Dat schoot mij ook te binnen idd. Ik zal eens kijken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:44 schreef Mylene het volgende:
Klopt ja Mirjam, ik heb zelf 38. Ik ga ze zelf ook niet kopen hoor. Wel een leuke actie. Alleen vraag ik me af of ze wel echt zijn. Dat was eigenlijk het eerste wat me te binnenschoot.

Maar je kan ze nu ook voor de gewone prijs bestellen in de webshop, dus ik heb niet de indruk dat het per se een eenmalig iets is? Maar ik kom normaal nooit in de shop van de Schoenenreus, dus zeker weten doe ik het niet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:55 schreef Mylene het volgende:
Misschien is het eenmalige partij die ze hebben ingekocht ofzo.

Wat je ermee wilt zeggen is dus: ze zijn echt?quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:55 schreef amaranta het volgende:
De schoenenreus heeft wel elke donderdag een donderdagdeal.
En Makro is ook geen dealer, en die had ze 3 jaar geleden ook in de verkoop.
En topmerk schoenen is ook geen dealer, en daar stonden ze vorig jaar ook.

ik vertrouw het allemaal nietquote:Op woensdag 21 november 2012 08:59 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Wat je ermee wilt zeggen is dus: ze zijn echt?

I know, mijn schoonmoeder is opgelicht in de US of A. Ze nam UGGs voor mij mee maar hier aangekomen zag ik wel direct dat ze niet echt waren. Ze zijn ook al kapot enzo. Zat zelfs een certificaat bij, stom he?quote:Op woensdag 21 november 2012 09:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vertrouw het allemaal niet
Vriendin van mij heeft een keer aan een actie meegedaan, na een half jaar kwam ze erachter dat ze toch nep waren.
Je ziet het verschil echt niet. Maar de zolen bijvoorbeeld, slijten sneller dan de echte ugg

Bij echte uggs zit toch geen certificaat?quote:Op woensdag 21 november 2012 09:54 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
I know, mijn schoonmoeder is opgelicht in de US of A. Ze nam UGGs voor mij mee maar hier aangekomen zag ik wel direct dat ze niet echt waren. Ze zijn ook al kapot enzo. Zat zelfs een certificaat bij, stom he?

Jawel hoor.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Bij echte uggs zit toch geen certificaat?

Allemaal.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:12 schreef Tamashii het volgende:
De meeste echte uggs hebben in het label glinsterende steretjes.

quote:
okayquote:Op woensdag 21 november 2012 10:12 schreef Tamashii het volgende:
De meeste echte uggs hebben in het label glinsterende steretjes.
 niet eens op gelet!
 niet eens op gelet!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |