Staat je plant rechts achterin midden in de stroming? Zo ja dan leeft die niet lang.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:33 schreef Zolcon het volgende:
Mijn aquarium is nu aan het opstarten nadat deze helemaal opnieuw is ingericht. Na een paar dagen ziet het er zo uit
[ afbeelding ]
De vissen die erin komen (er zitten al een paar vuurgarnalen in):
- minimaal 10x Boraras Brigittae
[ afbeelding ]
- 2x Colisa Chuna (honing goerami) Een paartje
[ afbeelding ]
-minimaal 6x Corydoras Panda
[ afbeelding ]
Nope, heb die stroming precies zo gericht de planten er geen last van hebben.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:53 schreef betyar het volgende:
[..]
Staat je plant rechts achterin midden in de stroming? Zo ja dan leeft die niet lang.
Goed zo.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:33 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Nope, heb die stroming precies zo gericht de planten er geen last van hebben.
Hoe gaat het met je voet trouwens?!
Fijn om te horen!quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Goed zo.
Met mijn voet is het prima, het is de knie. Heeft tijd nodig, net een aquarium. Langzaam weer opbouwen niks forceren maar mijn handen jeuken om een aquarium te gaan bouwen.
Klopt, ik ga trouwens voor een paludarium. Nu de vrouw nog overhalen....quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:58 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Fijn om te horen!
Heerlijke hobby inderdaad. Lekker rustgevend zijn die vissen, dat is ook wel nodig na dat gekibbel in POL SC
is veel werk, zo'n paludarium, lijkt me!quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Klopt, ik ga trouwens voor een paludarium. Nu de vrouw nog overhalen....
Het maken zal wel wat uurtjes worden. Het onderhouden is zoals bij een aquarium als je het gewoon in verhouding inricht is onderhoud minimaal.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:05 schreef Zolcon het volgende:
[..]
is veel werk, zo'n paludarium, lijkt me!
dat is waar!quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Het maken zal wel wat uurtjes worden. Het onderhouden is zoals bij een aquarium als je het gewoon in verhouding inricht is onderhoud minimaal.
Komen eraan! Tien minuutjes!quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:33 schreef Twinky het volgende:
[..]
Komen eraan! Tien minuutjes!
En vanavond komen mijn nieuwe beestjes: nog een stelletje vuurtjes, hommelgarnalen (O+) enn rasbora brigittae!
Nee, discus.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:18 schreef Messina het volgende:
[..]
Kan ook erg mooi zijn? Malawi?
En we willen foto's!
Nee en daarvoor is mijn bak echt niet interessant genoegquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:31 schreef loecje het volgende:
had je al ergens een overzichtsfoto gepost? ben wel benieuwd
Een bak hoef niet interessant of spectaculair te zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:39 schreef Susie het volgende:
[..]
Nee en daarvoor is mijn bak echt niet interessant genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |