Mijn Osteopaat heeft me vanochtend overtuigd idd dat het geen zwakte was...en daarna had ik een fijn gesprek met de HR manager..ik voelde me zo rot eroverquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:21 schreef Asyniur het volgende:
Luxaja, wat een mooierd!
MJ![]()
bitterend, heel vervelend. Aan de andere kant ervaarde ik het zelf als ene opluchting. Nou hoef ik niet meer ten koste van mezelf allerlei ballen in de lucht te houden...

Het is ook geen zwakte. Ik ben zooo blij met mijn bekkentherapeut de precies uitlegt hoe het mechanisch werkt (of eigenlijk niet werkt bij mijquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:26 schreef bitterend het volgende:
[..]
Mijn Osteopaat heeft me vanochtend overtuigd idd dat het geen zwakte was...en daarna had ik een fijn gesprek met de HR manager..ik voelde me zo rot erover

Het helpt in die zin dat het maakt dat de pijn draaglijk is. Als ik teveel doe, dan heb ik meteen weer een paar dagen meer last. Dus ik weeg goed af wat ik wel en niet wil en kan doen...quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:40 schreef bitterend het volgende:
Dankje Asy![]()
Het was ook voor mij erg belangrijk te begrijpen waarom ik zo veel last heb en te horen dat ik het niet had kunnen voorkomen. Ik heb ook aangegeven dat ik het fijn vindt als de arbo arts contact met de osteopaat neemt.
Helpt de rust jou klachten?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |