abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 september 2011 @ 09:00:41 #101
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102540084
Hier gaat het wel hoor NTS, ik doe alles rustig aan. Lief vroeg gisteren wat ik ging doen vandaag... 'euh, niks?' :D Ik praat hier ook op mijn meisje in, niet na 22 oktober, want teveel andere verjaardagen en dergelijks, dus dat willen we niet! Daarvoor hebben we niets staan, dus kom maar op vanaf 4 oktober!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_102540256
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 15:41 schreef TimeJumper het volgende:
Een dikke knuffel voor MissJones :* :* :* :* :* :*
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 14:28 schreef Deepfreeze het volgende:

MJ :*
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:35 schreef ferrari_rood het volgende:

Klumsy :*

quote:
2s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:15 schreef Asyniur het volgende:

miss-jones en klumsy, wat lief dat jullie hier komen reageren en hoe moeilijk moet het voor jullie zijn :*

quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:56 schreef NotTheSame het volgende:

Klumsy en MissJones, respect voor jullie! :*

Bedankt, jullie zijn lief :*

Helaas ervaar ik sommige berichten niet zoals Klumsy het doet, ik heb er wel veel moeite mee, en weet dat het tijd nodig heeft.
Maar als ik foto's zie van de verse beebs dan kan ik me tranen niet bedwingen en voelt het nog oneerlijker, natuurlijk niet omdat ik jullie het niet gun !

En merk dat ik me sneller irriteer aan '' klachten '' van sommige dan denk ik, pff stel je niet aan, wou dat ik pijn aan mn bekken had en slapeloze nachten, misselijk, maakt niet uit, had t er wel voor over gehad om mn meisjes gezond ter wereld te brengen.
Maarja weet ook wel als dit allemaal niet was gebeurd dat ik nooit zo had gedacht en ook had zitten klagen er over waarschijnlijk dus :@

Mn nichtje post hier ook mee en die zei van de week al dat ze bijna niet durft te klagen bij mij als ze ergens last van heeft, maar wat ik al zei, snap het wel, had t zelf ook gedaan alleen nu zie je alles anders, maarja dan moet ik ook maar niet lezen hier als ik er niet tegen kan, maar ben toch ook benieuwd hoe t met jullie gaat.

Maar lieve dames, ik kon niet slapen dus dacht is even hier kijken maar duik nu mn bed weer in :Z
Woensdag gaan we terug naar huis, en zie er wel tegenop :{
Hoop me hier snel weer te kunnen melden als " zwangere " O+

:* voor alle dames die t nodig hebben !
  Licht Ontvlambaar vrijdag 30 september 2011 @ 09:13:29 #103
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102540290
Gewoon even een :* MJ
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_102540305
MJ en Klumsy :*
pi_102540311
Nee, die afspraak is ook niet echt te verzetten eigenlijk. Misschien word ik nog wel wakker.. straks :'). Anders maar even een cappucinno'tje scoren bij de catering denk ik.

Sandous meldt zich inderdaad altijd wat later geloof ik :D. Ben benieuwd.

MJ, het is zó goed te begrijpen dat je het moeilijk vindt om te reageren of dingen te lezen van anderen. Maar het is knap dát je het leest vind ik. :). En hopelijk zien we je hier snel weer O+, in ieder geval wanneer jij en je mannetje daar weer klaar voor zijn.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_102540375
Miss-jones :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_102540398
Hehe t was ook niet serieus, ik meldde me ook altijd pas rond 12 uur :P
nu kan het nog Sandous, verder slapen als je meisje nog slaapt. Lekker van genieten.

het lijkt me hels, waar jij doorheen gaat, ik kan het niet anders zeggen. En ik vind het heel begrijpelijk wat je schrijft.
Hopelijk krijgt het snel een plekje, maar gun het vooral de tijd.

Voor Klumsy ook :*
:)
pi_102540482
Miss jones, het is natuurlijk niet niks wat er gebeurt is, niet vreemd dat dat oneerlijk voelt, het is ook zo! :*
Is het niet beter om je een beetje afzijdig te houden van Fok op dit moment? Als het je zo veel pijn doet is het misschien beter om het niet op te zoeken misschien?

Sterkte met de thuiskomst straks, ook weer zo'n moment.... :'(
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_102540487
Sandous meldt zich hahah. Ik sta alltijd pas om half 9 op, dan staat dochterlief voor me neus, waar is beeebieee.

Maar nog niks dus, gewoon een dagje buiten speeltuinen en ze gaat naar t pierenbadje, gaat de dag voor mij ook wat sneller.

MJ: ik vind het al sterk genoeg dat je wel gewoon reageert. Kan me ook heel goed vinden in je post, dat wij klagen en dan denk jij geef mij maar mijn kleintje. Hopelijk mag je je hier snel met twee streepjes aanmelden. geniet nu van je laatste daagjes daar!
  vrijdag 30 september 2011 @ 09:25:59 #110
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102540499
Hey MJ; ik wilde een heel verhaal typen hier, maar het maakt eigenlijk niets uit. Het is vreselijk wat jij en je lief meemaken en iedereen gaat er anders mee om. Hele dikke knuffel!
pi_102540543
MJ en Klumsy, :* :*

Fijn dat je weer thuis bent Jipster!

Wickie en Asy, Ik heb nooit zoveel de tv aan, vind dat Rienk ook zonder tv moet kunnen, maar als hij alleen nog maar kan piepen en zeuren om 'téties' en 'bohpah' geef ik nu makkelijker toe. Gister was hij gewoon zo boos omdat hij niet mocht kijken, normaal had hij me dan helemaal de boom in gekund en was ik gaan fietsen of lopen met hem, maar dat kan ik nu niet meer. Dus ik heb de buis maar aangezet.
(Toen zou hij van geluk in zn stoel ploffen die altijd op de zelfde plek voor de salontafel staat, alleen stond de stoel een meter verder en dat zag hij niet en hij ging dus zitten en knalde zo met zn achterhoofd tegen de tafel :X Nou, toen had hij het helemaal gehad :'(, Maar gelukkig stond Hopla al aan en was het zo vergeten.)

Vandaag komen Laura en Thijs met een vriendinnetje dus Rienk heeft wel wat te doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vlinder op 30-09-2011 09:45:27 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_102540561
Dankjullie wel.
@ Karin, wat ik al zei ben toch nieuwsgierig hoe t met iedereen gaat, en hoorde dat KD was bevallen en wou toch graag een foto zien, kom hier al heel weinig maar af en toe even checken hoe het gaat met de dames van wie ik hele lieve berichtjes heb gehad O+

@ susie, Gewoon je verhaal neerzetten hoor, dat ik dit stuur betekend niet dat niemand mag klagen, wat ik al zei, begrijp het wel had het zelf ook gedaan als ik nog zwanger was geweest dus.

:*
  vrijdag 30 september 2011 @ 09:32:39 #113
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102540624
Oh nee, dat ging niet over mezelf, dat was ook als reactie op je post... maar bedacht me dat het dus niets uit maakt. Geniet nog maar even lekker van je vakantie :*
  vrijdag 30 september 2011 @ 09:35:00 #114
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102540672
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 09:28 schreef Vlindur het volgende:
Wickie en Asy, Ik heb nooit zoveel de tv aan, vind dat Rienk ook zonder tv moet kunnen, maar als hij alleen nog maar kan piepen en zeuren om 'téties' en 'bohpah' geef ik nu makkelijker toe. Gister was hij gewoon zo boos omdat hij niet mocht kijken, normaal had hij me dan helemaal de boom in gekund en was ik gaan fietsen of lopen met hem, maar dat kan ik nu niet meer. Dus ik heb de buis maar aangezet.
(Toen zou ik van geluk in zn stoel ploffen die altijd op de zelfde plek voor de salontafel staat, alleen stond de stoel een meter verder en dat zag hij niet en hij ging dus zitten en knalde zo met zn achterhoofd tegen de tafel :X Nou, toen had hij het helemaal gehad :'(, Maar gelukkig stond Hopla al aan en was het zo vergeten.)
Arme Rienk (en jij ook hoor :* ) Hij had duidelijk zijn dag ook niet!
pi_102540887
sandous nu jij. Ik ga even bij lezen. Zijn aan het wachten op gyn en dan naar huis. AllĂŠs goed met mij en kyan. Zusjes blij. Alleen xandy is wat afwachtend broer krijgt alleen een aai geen kus.
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_102542494
Dat komt vast goe met xandy :)
Hoop dat de gyn snel komt dan kunnen jullie lekker naar huis!

Vandaag gordijnen ophalen voor kinderkamer en bjj action kijken voor zo'n matrasbeschermer. Dadelijk eerst mijn mevrouw naar de garage brengen, die wil d'r auto nog ff laten checken voordat de kleine komt. Net als winterbanden, want dan heeft ze dat alvast gehad :)

Vandaag ook laatste dag AB kuur en ik zweer het: ik hoef snachts niet meer ieder uur te plassen en dat is een verademing :) dus mijn huisarts is een bitch, dat ze me 3 maanden met blaasontsteking laat lopen met de opmerking: tja, het is niet erg genoeg om AB voor te schrijven... Gelukkig deed mijn gyn niet moeilijk :)

En tot slot wil ik Sandous even toespreken: Schiet eens op zeg! Met zo'n babyboom net achter de rug worden we nu ongeduldig ;) Geniet van je dag, het is prachtig weer :)
  vrijdag 30 september 2011 @ 10:49:41 #117
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_102542607
MJ! :*
Boos zijn, verdrietig zijn, blij zijn, 't even allemaal niet meer weten...Alles mag he. :*
Ik hoop dat jullie nog een beetje kunnen genieten van jullie 'even weg van hier'. :*
A grand adventure has begun.
pi_102545056
Zo. 32 weken en volledig ziek gemeld. :{

MJ :* :* :* :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  vrijdag 30 september 2011 @ 12:10:16 #119
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_102545188
:( dat is Niet mooi bitterend..
Nirak fijn dat de ab hielp!!

Mj :* O+

Hier de erkenning pogen te regelen, wat een gedoe :+ D moet een of ander certificate of impediment regelen, Met een apostille.. Maar hoe en wat worden we niet wijzer van ( of I haz fail googulskillzzz ) naja komt vast goed!!
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 30 september 2011 @ 12:26:45 #120
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102545747
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 12:10 schreef _evenstar_ het volgende:

Hier de erkenning pogen te regelen, wat een gedoe :+ D moet een of ander certificate of impediment regelen, Met een apostille.. Maar hoe en wat worden we niet wijzer van ( of I haz fail googulskillzzz ) naja komt vast goed!!
Ik begrijp hieruit dat je man (of jij ook) niet uit Nederland komt? Zou ik je ook even niet verder kunnen helpen, solly :N

Oh Bitterend, dat is vervelend!

Nirak, wat een stomme huisarts dan! Maar gelukkig ben je er nu vanaf! *O*
pi_102545814
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 12:10 schreef _evenstar_ het volgende:

Als je dat allemaal nodig hebt is het vast in het buitenland of heeft de vader niet de Nederlandse nationaliteit. Bij ons was het namelijk gewoon een kwestie van akte van naamskeuze laten opmaken (in 5 minuten geregeld bij het gemeentehuis) en daar kregen we meteen een formulier bij dat we bij het doen van aangifte van geboorte moeten laten ondertekenen en dat moeten we dat naar het kantongerecht sturen tezamen met een uittreksel GBA van mij, mijn vriend en de geboorteakte van de kleine
pi_102546040
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 08:57 schreef Deepfreeze het volgende:

Dat indalen hoeft ook niet. Chris was bij de controle op 41 weken nog niet ingedaald. Op 41+1 vanaf 6 uur de weeen om de max 4 minuten, en om 12.35 had ik een jochie in mijn armen. Ok, laatste stuk persen met vacuumpomp, maar dat was omdat zijn hartslag dipte. Maar hij was al wel genoeg gezakt tegen die tijd ;)
Maar indalen hoeft niet, al heb ik met 37 weken wel een echo gehad om te kijken of het kindje niet te groot was..
In mijn kop had ik echt de 42 weken als bevaldatum (ivm lange zwangerschappen in de familie). Dus was verbaasd bij 41+1 :P

Leuk om te lezen! ik had alleen gelezen over wanneer een kind moest indalen maar nergens staat aangegeven dat het ook geen ramp is als hij niet op tijd in daalt.

Ik heb weliswaar pijn en mag niet meer werken maar ik moet zeggen dat ik zwanger zijn nog steeds als een wonder ervaar... O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_102546130
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 12:37 schreef bitterend het volgende:

[..]

Ik heb weliswaar pijn en mag niet meer werken maar ik moet zeggen dat ik zwanger zijn nog steeds als een wonder ervaar... O+
+1 :Y
pi_102546148
even showen

Kyan
pi_102546243
en van net geboren....

en nog ééntje

Kyan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties