Ik praat hier ook op mijn meisje in, niet na 22 oktober, want teveel andere verjaardagen en dergelijks, dus dat willen we niet! Daarvoor hebben we niets staan, dus kom maar op vanaf 4 oktober!
 Ik praat hier ook op mijn meisje in, niet na 22 oktober, want teveel andere verjaardagen en dergelijks, dus dat willen we niet! Daarvoor hebben we niets staan, dus kom maar op vanaf 4 oktober!

quote:Op donderdag 29 september 2011 15:41 schreef TimeJumper het volgende:
Een dikke knuffel voor MissJones

quote:
quote:
quote:Op donderdag 29 september 2011 18:15 schreef Asyniur het volgende:
miss-jones en klumsy, wat lief dat jullie hier komen reageren en hoe moeilijk moet het voor jullie zijn
Bedankt, jullie zijn liefquote:Op donderdag 29 september 2011 20:56 schreef NotTheSame het volgende:
Klumsy en MissJones, respect voor jullie!

voor alle dames die t nodig hebben !
  voor alle dames die t nodig hebben !

MJ
 MJ

. Anders maar even een cappucinno'tje scoren bij de catering denk ik.
. Anders maar even een cappucinno'tje scoren bij de catering denk ik.  . Ben benieuwd.
. Ben benieuwd.  . En hopelijk zien we je hier snel weer
. En hopelijk zien we je hier snel weer  , in ieder geval wanneer jij en je mannetje daar weer klaar voor zijn.
, in ieder geval wanneer jij en je mannetje daar weer klaar voor zijn.

Nou, toen had hij het helemaal gehad
 Nou, toen had hij het helemaal gehad   , Maar gelukkig stond Hopla al aan en was het zo vergeten.)
, Maar gelukkig stond Hopla al aan en was het zo vergeten.) 

Arme Rienk (en jij ook hoorquote:Op vrijdag 30 september 2011 09:28 schreef Vlindur het volgende:
Wickie en Asy, Ik heb nooit zoveel de tv aan, vind dat Rienk ook zonder tv moet kunnen, maar als hij alleen nog maar kan piepen en zeuren om 'téties' en 'bohpah' geef ik nu makkelijker toe. Gister was hij gewoon zo boos omdat hij niet mocht kijken, normaal had hij me dan helemaal de boom in gekund en was ik gaan fietsen of lopen met hem, maar dat kan ik nu niet meer. Dus ik heb de buis maar aangezet.
(Toen zou ik van geluk in zn stoel ploffen die altijd op de zelfde plek voor de salontafel staat, alleen stond de stoel een meter verder en dat zag hij niet en hij ging dus zitten en knalde zo met zn achterhoofd tegen de tafelNou, toen had hij het helemaal gehad
, Maar gelukkig stond Hopla al aan en was het zo vergeten.)
 ) Hij had duidelijk zijn dag ook niet!
 ) Hij had duidelijk zijn dag ook niet!

dus mijn huisarts is een bitch, dat ze me 3 maanden met blaasontsteking laat lopen met de opmerking: tja, het is niet erg genoeg om AB voor te schrijven... Gelukkig deed mijn gyn niet moeilijk
 dus mijn huisarts is een bitch, dat ze me 3 maanden met blaasontsteking laat lopen met de opmerking: tja, het is niet erg genoeg om AB voor te schrijven... Gelukkig deed mijn gyn niet moeilijk 
 Geniet van je dag, het is prachtig weer
 Geniet van je dag, het is prachtig weer  

dat is Niet mooi bitterend..

D moet een of ander certificate of impediment regelen, Met een apostille.. Maar hoe en wat worden we niet wijzer van ( of I haz fail googulskillzzz ) naja komt vast goed!!
  D moet een of ander certificate of impediment regelen, Met een apostille.. Maar hoe en wat worden we niet wijzer van ( of I haz fail googulskillzzz ) naja komt vast goed!!

Ik begrijp hieruit dat je man (of jij ook) niet uit Nederland komt? Zou ik je ook even niet verder kunnen helpen, sollyquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:10 schreef _evenstar_ het volgende:
Nirak fijn dat de ab hielp!!
Mj

Hier de erkenning pogen te regelen, wat een gedoeD moet een of ander certificate of impediment regelen, Met een apostille.. Maar hoe en wat worden we niet wijzer van ( of I haz fail googulskillzzz ) naja komt vast goed!!

Als je dat allemaal nodig hebt is het vast in het buitenland of heeft de vader niet de Nederlandse nationaliteit. Bij ons was het namelijk gewoon een kwestie van akte van naamskeuze laten opmaken (in 5 minuten geregeld bij het gemeentehuis) en daar kregen we meteen een formulier bij dat we bij het doen van aangifte van geboorte moeten laten ondertekenen en dat moeten we dat naar het kantongerecht sturen tezamen met een uittreksel GBA van mij, mijn vriend en de geboorteakte van de kleinequote:Op vrijdag 30 september 2011 12:10 schreef _evenstar_ het volgende:
Nirak fijn dat de ab hielp!!
Mj

Hier de erkenning pogen te regelen, wat een gedoeD moet een of ander certificate of impediment regelen, Met een apostille.. Maar hoe en wat worden we niet wijzer van ( of I haz fail googulskillzzz ) naja komt vast goed!!

Leuk om te lezen! ik had alleen gelezen over wanneer een kind moest indalen maar nergens staat aangegeven dat het ook geen ramp is als hij niet op tijd in daalt.quote:Op vrijdag 30 september 2011 08:57 schreef Deepfreeze het volgende:
Dat indalen hoeft ook niet. Chris was bij de controle op 41 weken nog niet ingedaald. Op 41+1 vanaf 6 uur de weeen om de max 4 minuten, en om 12.35 had ik een jochie in mijn armen. Ok, laatste stuk persen met vacuumpomp, maar dat was omdat zijn hartslag dipte. Maar hij was al wel genoeg gezakt tegen die tijd
Maar indalen hoeft niet, al heb ik met 37 weken wel een echo gehad om te kijken of het kindje niet te groot was..
In mijn kop had ik echt de 42 weken als bevaldatum (ivm lange zwangerschappen in de familie). Dus was verbaasd bij 41+1

+1quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:37 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ik heb weliswaar pijn en mag niet meer werken maar ik moet zeggen dat ik zwanger zijn nog steeds als een wonder ervaar...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |