abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 september 2011 @ 16:02:48 #151
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_102552359
Daar ben ik weer! Terug van vakantie :). Heerlijk uitgerust. We hadden ontzettende mazzel met het weer en een erg fijne vakantie gehad.

En nu zie ik dat ik wel 8 topics heb gemist! Jeeeee wat kunnen jullie kletsen. Ik ga dat dus even niet allemaal teruglezen ;).

Wel ook even in het update topic gespiekt. Ben ik weer een beetje bij. Zo uit mijn hoofd: gefeliciteerd Scorpionsworld, KD en Lujaxa! En natuurlijk ook de andere verse mama's die ik nu vergeet (sorry).

Scorpionsworld: is je vrouwtje al weer een beetje bijgekomen van alles? Het klonk niet als een fijne bevalling...

En nog een dikke knuffel voor Klumsy. Wat vreselijk, dat je nu ook nog je dochtertje bent verloren.

Zo ben ik geloof ik weer een beetje bij. Vanaf nu weer verder lezen :).
pi_102552443
MissJones & Klumsy, ook van mij een :* Begrijp het best dat het soms oneerlijk voelt MJ.

Lujaxa, wat een knapperd O+

Bitterend, dat is balen. Kun je nog wel gewoon naar de uni of lukt dat ook niet meer?

Jipster, fijn dat je weer thuis bent. Hopelijk blijft het nu lang rustig.

Sandous, doe eens :%

Vlindur :*

Hier toch ook even een klein "klaagpostje".

Deze week een zware week. De kleine is volgens mij naar boven gekropen en hij duwt nu -ik denk met zijn hoofd- tegen maag en ribben. Als ik zit, komt de buik nog hoger en kan ik ook niet meer zo diep inademen. En veel last van maagzuur. gaviscon helpt echt veel beter dan rennies, ook de kauwtabletten. Je moet het alleen wel binnen houden want het is echt supervies :r Paar nachten slecht geslapen van de kleine die 's ochtends vroeg begint met schoppen en verkeerd gelegen waardoor heup, bekken, rug en knie nu pijn doet. Beetje een jank dagje nu dus. :'(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het voelt toch een beetje ongepast om te klagen over zoiets moois en gewensts als een zwangerschap. Neemt niet weg dat het nu toch echt wel zwaar begint te worden. En het is ook wel fijn om je ei even kwijt te kunnen
pi_102552462
Welkom terug Fee-Nix. Fijne vakantie gehad?
  vrijdag 30 september 2011 @ 16:09:56 #154
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_102552596
Welkom terug Fee-Nix.

Kyara, ik hoop dat het janken helpt ;) Sterkte!

Vanmorgen een goede echo gehad met een mooie nekplooi. Ook een foto meegekregen met de nub en 'de nub expert' zegt een meisje. Dat zag ik zelf ook nav de nubtheorie. Maar tot ik de nub had bekeken was ik ervan overtuigd dat het weer een jongen zou worden. Over 4 weken weet ik of het echt een meisje is. Spannend!
  vrijdag 30 september 2011 @ 16:11:22 #155
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102552639
Ik wil ook zo'n nubfoto :D

Fijn dat alles goed was Marrije!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  vrijdag 30 september 2011 @ 16:13:19 #156
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_102552719
Haha, ja ik vind het wel gaaf die nubtheorie :Y
Je hebt het meest aan een zijaanzicht foto en dan minimaal 12 weken zwangerschap.
pi_102553248
Awww Kyara :* :* :*
Rot zeg van je werkgever!! is het een mannen cultuur bedrijf?
En dat de kleine zo hoog zit! spreek hem eens toe!

Ik ga proberen naar de lessen nog te gaan, ik hoef per dag maar 2 uur te zitten dus het is niet zo heel erg belastend maar als dat ook te veel blijkt te zijn dan stop ik daar ook even mee...
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_102554821
quote:
17s.gif Op vrijdag 30 september 2011 16:05 schreef Kyara het volgende:

Het voelt toch een beetje ongepast om te klagen over zoiets moois en gewensts als een zwangerschap. Neemt niet weg dat het nu toch echt wel zwaar begint te worden. En het is ook wel fijn om je ei even kwijt te kunnen
Zwangerschap kan anders nare kwaaltjes met zich meebrengen, dus ik vind af en toe 'klagen' helemaal niet zo gek hoor. Het is ook niet voor niks dat veel dames hier eerder stoppen met werken of wat rustiger aan gaan doen. Daar mag dan best over geklaagd worden, toch? En ik hoor meer nare berichten over werkgevers...pfff, ben je dan mooi klaar mee. Misschien is het verstandig om het op tafel te gooien? Dat je het idee hebt dat... :?

In elk geval een dikke knuffel :* voor iedereen die het nodig heeft.

Wat je vertelt over je ribben en maag is heel herkenbaar hier. M'n ribben zijn behoorlijk beurs geschopt in elk geval. Op vakantie ook behoorlijk last gehad van kortademigheid en de spieren onderin m'n buik. Ik wilde per se een kasteel bezoeken op een hoge berg. Natuurlijk kwamen we na het hele eind klimmen de pendelbus tegen. :') Maar 't was het wel waard. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_102554934
Gossie, wat schrijven jullie snel. Ik weet al niet meer op wie ik wel en niet gereageerd heb. :@

Jipster, fijn dat je weer thuis bent! Het lijkt me wel eng de wetenschap van die navelstreng die verkeerd ligt. Goed dat je weet wat je moet doen in het geval van gebroken vliezen. :*

Lujaxa, wat is hij mooi, Kyan! O+
Prachtig werkelijk. :Y

Klumsy en MJ, hoe moeilijk moet het voor jullie zijn. Het is gewoon niet echt te beseffen hoe groot het verdriet is waar jullie doorheen moeten. Heel veel sterkte. :*

Bitterend, jij ook sterkte. Hopelijk kun je de lessen nog even volgen. :*

Innepin, bijna verlof! *O* Dat ene ochtendje suikervrij gebak eten overleef je vast nog wel. :P ;)

Voor alle dames die het zwaar hebben een dikke zoen. :*

Vannacht werd ik wakker omdat het bloeden had doorgezet. Heel veel oud pikzwart bloed. :{
Maar vandaag is het al afgenomen. Ik hoop dat dat het is.
Bij de echo van 6 weken zag ze nog wat stolsels zitten die misschien naar buiten zouden komen of afgebroken zouden worden door mijn lichaam. Ik dacht dus dat ze nu na 8 weken wel weg waren.
Een klein beetje pijn in mijn buik nog, maar volgens mij is er niks ernstig aan de hand.
Op de een of andere manier, door de misselijkheid en het bloedverlies, lukt het me deze keer niet zo goed er helemaal van te genieten. Ik hoop dat dat snel wel zo is. :)
Ik heb zulke goede herinneringen aan mijn vorige zwangerschap. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  vrijdag 30 september 2011 @ 17:55:39 #160
250838 Fee-nix
pi_102556038
Ja t was heerlijk Kyara, dank je :). Vervelend gevoel is dat he, als ze zo hoog zitten op een gegeven moment. Ik herinner het me nog wel van de vorige keer. Zo ver ben ik nu nog niet... Maargoed t gaat weer over! En pijn na het slapen herken ik. Vooral tijdens de vakantie: de bedden daar waren keihard en dat heeft mijn bekken niet veel goeds gedaan helaas... Hopen dat het hier weer een beetje bij gaat trekken.

Mijn buik is trouwens echt ontploft tijdens die twee weken vakantie zeg! Hihi. Leuk hoor. Ik voel me nu nog zwangerderder :P.

Oeke... lijkt mij ook niet fijn om te bloeden. Krijg je toch een beetje een onzeker gevoel van. Ik hoop ook voor je dat dit het dan was!
pi_102556129
Oeke, das ook niet raar, misselijkheid en bloed lijken mij ook niet echt de ideale combinatie voor een roze wolk... Ik zou haast denken aan een vanishing twin-achtig iets ofzo, dat is hier in de familie tenminste een paar keer voorgekomen en heeft daarbij ook geleid tot best wel wat bloedverlies. Maar goed dat is natuurlijk een heel erg wilde gok, feit blijft dat het gewoon hartstikke naar is om steeds bloed te verliezen. Ik hoop dat 't gauw stopt, je bloeden én je misselijkheid, en dat je dan maar gauw mag gaan genieten :) <3
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  vrijdag 30 september 2011 @ 18:04:59 #162
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_102556259
lijkt me logisch oeke, dat zoiets het genieten wel flink kan verstoren. fijn dat je kortgeleden nog gezien hebt dat 't hartje goed klopt. ik heb 't toen bij de zwangerschap van Willem ook gehad, een flinke bloeding, en zeker omdat daar ook een miskraam aan vooraf ging, was ik gedurende de hele zwangerschap behoorlijk bezorgd over of 't nou allemaal wel goed ging. ik hoop dat 't nou afgelopen is met dat bloeden in elk geval, succes ermee!

lujaxa, ook al zo'n prachtig kindje uitgebroed, heel hartelijk gefeliciteerd!
in de haak.
  vrijdag 30 september 2011 @ 18:15:21 #163
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_102556466
Lujaxa, wat een prachtig mannetje heb je daar O+
Oude (on)bekende.
pi_102556544
krieltje

met ooievaarspak en beet! neusvleugel

vrijdag 30 september 2011 @ 18:19:58 #165
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102556568
Kiek nou, hij is echt heel goed gelukt! En wat heeft ie lange vingers zeg :o
  vrijdag 30 september 2011 @ 18:21:18 #166
11682 Moonah
Jolie femme
pi_102556593
Aaaaah! Dat washandje in dat knuistje! O+ En dan van die nieuwsgierige kraaloogjes... Cuuuute KD. Ik vind zijn naam ook erg leuk!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 30 september 2011 @ 18:22:59 #167
353071 kitty_hello
Met dochter én zwanger van nr2
pi_102556620
Awhhh KD!!!! WAUW!!! O+
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!
pi_102556674
heul lange vingers en voeten!

vrijdag 30 september 2011 @ 18:26:56 #169
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102556691
Hij wordt vast net zo groot als z'n vader :Y
  vrijdag 30 september 2011 @ 18:43:22 #170
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102557091
Ah leuk Kleurdoos extra foto's O+ wat een mooierd !!!! en inderdaad wat een lange vingertjes.
En al veel haartjes, wat een lief manneke O+
Rayen 2½ jaar!
pi_102557382
Luxaja SMELT!!!!! O+ O+ geniett

Oooowhh KD, wat een kanjertje

Ik wil ook :9~ :9~

Hier nog niks, hele middag in een speeltuin gezeten met veeheel zand en water. :+
pi_102557907
Wat lief KD O+.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_102558046
Oeh KD, wat een heerlijk jommetje met lange vingers! O+
En prachtig!

Fee-niks, welkom terug van vakantie. Heerlijk even uitrusten. Ik kan me voorstellen dat je buik ontploft is. :D

Innepin, een vanishing twin lijkt me niet, ik had met 6 weken al een echo. Of het zou daarvoor moeten zijn gebeurd. Bij Ko had ik ook veel bloedverlies. Alleen niet meer zo laat in de zwangerschap. Volgens mij hoort het bij mij. :')
Ik twijfel een beetje of ik de vk hierover moet bellen. Het is wel weer een beetje begonnen, nog steeds zwart overigens.
Trui, jij ook al. Naar is het he? Het legt er echt een klein grijs randje omheen. Terwijl ik na 4 maanden steeds meer kon loslaten bij Ko, bleef die angst inderdaad de hele tijd sluimeren.

Dat klinkt als een perfecte middag voor dit weer Sandous, al begrijp ik je ongeduld. :*
pi_102558418
Oh KD wat een knapperd <3

Oeke, ik kraam ook maar wat onzin uit hoor... het zou (denk ik dan) zoveel fijner zijn als je een bepaalde oorzaak weet van het bloedverlies hè! Zodat je tenminste zeker weet dat 't niet van je kindje komt.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_102558521
Dat is lief! Ik snap het wel. De echoscopiste had het over een gevoelige baarmoedermond en dat door het groeien daarvan, in het begin er weleens een adertje kon knappen. Daar zou dit bloed van komen. Op de een of andere manier maak ik me niet echt zorgen over de baby, maar er zit iets tegenstrijdigs in. Ofzo. Wazig. Ik kan het niet goed uitleggen. :D
  vrijdag 30 september 2011 @ 19:34:52 #176
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_102558630
Aaaaaahhh Ik Ben verliefd!!
Zo leuk frutselen met bubba :D Als Ik zijn voetje vastpak gaat hij ontspannen en laat Ik los blijft hij net zolang stampen tot Ik hem vastpak :D

O+ O+ O+
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 30 september 2011 @ 19:38:56 #177
250838 Fee-nix
pi_102558767
Wat een heerlijk ventje KD! En dat ooievaarspak is geniaal :D. Leuke naam ook trouwens!

Ohwww ik ben ook zo benieuwd naar ons nieuwe jongetje. Soms lijkt het alsof het al heel snel zover is (4 maanden, wat is dat nou) en soms lijkt het nog wel een eeuwigheid te duren...
  vrijdag 30 september 2011 @ 19:57:43 #178
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102559469
Joepie, weer babyfoto's! Wat een lieverd KD! Hoe is het met jou?

Evenstar, je pakt gewoon een voetje? Hier af en toe een hoop geweld en het enige dat ik er van kan maken zijn d'r billen! :D
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_102559646
Oeke hopelijk binnenkort mag je echt gaan genieten!! O+

evenstar dat is zoooooo poepig O+ O+ O+ Ik heb geen idee wat in mijn buik gebeurd! wel heeft de echoscopiste uitgelegd dat de gekriebel bij mijn blaas zijn de handjes O+
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_102559819
Lex O+ O+ O+ O+ O+

Oeke, kan me voorstellen dat het een beetje dubbel voelt. Maar wel fijn dat je je geen zorgen om de kleine maakt.

Fee-nix, ik heb dat ook! Ik kan de klok echt vooruit kijken nu. Maar voordat we het weten is het januari! Ik ga er trouwens ook vanuit dat hij gewoon in januari komt maar het kan natuurlijk nog prima een 2011 kindje worden.....

Susie, ik ben ook benieuwd hoe hij ligt. Ik neem aan dat zijn hoofd aan de andere kant van zijn voeten ligt en dat ie inmiddels niet meer horizontaal past. Met een die deductie kom ik dan bij zijn hoofd uit maar dat kan ook zomaar anders zijn :? . Maandag naar de vk, hopelijk kan die wat meer voelen.

Hier is de :'( bui weer over. Ook nog een uurtje gefietst om het hoofd weer leeg te maken (frisse lucht en beweging). Hoop alleen dat ik er vannacht geen spijt van ga krijgen. Nou ja, het is in elk geval weekend dus morgen beetje uitslapen :z

[ Bericht 3% gewijzigd door Kyara op 30-09-2011 20:12:31 ]
  vrijdag 30 september 2011 @ 20:11:29 #181
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102560011
KD O+

oeke, ik kan me voorstellen dat er een donker randje omheen zit. Hopelijk houdt het bloeden nu snel op...

Kyara :*
pi_102560080
Kyaratje fijn :* ben je niet opgegeten door muggen?
pi_102560193
Nee, maar nou je het zegt. Ik heb eigenlijk nog geen mug gezien de afgelopen maanden en normaal gesproken word ik echt lek geprikt (ik sta in de familie bekend als het beste anti-muggen middel zeg maar, zet mij er bij en niemand heeft meer last van muggen). Denk dat ik niet meer lekker ben of zo.
pi_102560343
:D
Nou gelukkig maar! hier zijn er zooooo veel van die viezeriken!
  vrijdag 30 september 2011 @ 20:20:04 #185
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102560355
Ik baal zo van die muggen, kan de deur nu niet lekker open laten, anders zit mijn huis vol....en ze willen mij nog steeds hoor! :D
pi_102560454
hmm, ik voel me toch een beetje afgewezen door de muggen hoor. Ben ik ineens niet goed genoeg meer. :')
pi_102560489
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 20:20 schreef Susie het volgende:
Ik baal zo van die muggen, kan de deur nu niet lekker open laten, anders zit mijn huis vol....en ze willen mij nog steeds hoor! :D
Ja, ik weet niet meer wie dat gisteren zei op tv.. ik geloof Helga van Leur "Ze steken niet meer hoor!". Nee, daarom zit ik onder de muggenbulten :').
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_102560571
Ik zag een paar mooie pasgeboren babietjes!! zooo lief!!

Wij hebben gisteren de 20 weken echo gehad, alles is goed!
Gisteren had ik ook een hele goede dag, voelde me goed, misselijkheid was zo goed als weg en was niet moe.
Vandaag was het weer het tegenovergestelde.. Vanmorgen een aantal keren overgegeven, vanmiddag geslapen op de bank en had heel veel last van maagzuur en boeren. bah..
Zo lekker TVOH kijken :)
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_102560724
Fijn dat de seo goed was CM! Hopelijk komen er steeds meer goede dagen zoals gisteren :*
  vrijdag 30 september 2011 @ 20:34:04 #190
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102560930
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 september 2011 20:22 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Ja, ik weet niet meer wie dat gisteren zei op tv.. ik geloof Helga van Leur "Ze steken niet meer hoor!". Nee, daarom zit ik onder de muggenbulten :').
Zoiets stond ook in de krant van de week... Ze zouden alleen maar een warme plek voor de winter zoeken.. Ja ja!

*O* voor de goede echo van CM! Maar wat vervelend van de misselijkheid CM!
pi_102561491
Pff krijg echt zweet tetten met dit weer en de muggen lijken me telkens te vinden! grr
  vrijdag 30 september 2011 @ 20:57:25 #192
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_102562035
Susie :Y echt te tof :D kon Ik bij Oudste nooit nu wel <3
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 30 september 2011 @ 21:37:47 #193
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102564052
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 20:57 schreef _evenstar_ het volgende:
Susie :Y echt te tof :D kon Ik bij Oudste nooit nu wel <3
Mijn moeder kon dat toen ze zwanger was van mijn zus ook....die had later wel een cyste in haar enkel! :D Zal toeval zijn neem ik aan....
  vrijdag 30 september 2011 @ 21:45:21 #194
250838 Fee-nix
pi_102564431
Ja die van jou kan nog best in 2011 komen idd Kyara :). Maar bij die van mij ga ik maar uit van februari. Oudere broer was ook 2 weken te laat...
  vrijdag 30 september 2011 @ 22:32:10 #195
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102566930
CrazyMoon, fijn dat de 20-weken echo in orde was! O+
pi_102570388
Jeetje, middag weg en te veelnom te onthouden.. Maar ga het proberen :') :

Feenix: welcome back! Wel flauw dat je niet alles bijleest hoor ;)

Kyara: kut van je werk.. Heb je een vast contract of iets wat afloopt?

KD: wat een mooie jongen O+ die "beet" kan er best lang zitten, maar vind het wel schattig eigenlijk :)

Gekke maan: fijn dat de echo goed is *O*

Susie: morgen 37 weken ... Pfff

Enne ik kan hier billen van sjovannie ook goed voelen :) maar ook regelmatig een voetje O+

Ben vast dingen vergeten, dus :* voor iedereen :)
pi_102575986
Wat schattig Nirak O+

En Susie en jij vandaag llms!!! *O* *O* *O*
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 08:27:55 #198
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102576120
Ja, weer laatste loodjesmoeders erbij om voor te jompelen en te :% ! *O*
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 08:36:25 #199
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102576155
Het is echt zo he? *ontkenning* :D
pi_102576160
Meldplicht, zonder beeb en september voorbij ;(

Reageer straks uitgebreid :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')