Als het werkt! Waarom niet!?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:24 schreef Take_A_Picture het volgende:
Mijn krukje is een houten bierkratje van hertog Jan
Handdoekje erop en klaar
Ah, m'n mupke wordt wakker...
Ik heb gelezen over de pijnstillers en deze + pethidine (of iets dergelijks) is dus echt uit den boze bij mij. Er stond in het boekje (die ik van de vk had gekregen) zo weinig over vermeld en dat de bijwerkingen op langere termijn nog niet bekend waren, dat ik dat dus echt niet wil. Dan die ruggeprik, wanneer nodig.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:14 schreef Asyniur het volgende:
Susie, je kunt (in het ziekenhuis) ook nog vragen om remifentanyl.
Aan een ruggenprik zitten ook risico's verbonden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:19 schreef Susie het volgende:
[..]
Ik heb gelezen over de pijnstillers en deze + pethidine (of iets dergelijks) is dus echt uit den boze bij mij. Er stond in het boekje (die ik van de vk had gekregen) zo weinig over vermeld en dat de bijwerkingen op langere termijn nog niet bekend waren, dat ik dat dus echt niet wil. Dan die ruggeprik, wanneer nodig.
En Oeke, dat lijkt me een goed plan, gewoon voor je eigen gemoedsrust!
Zo denk ik precies eroverquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:39 schreef Susie het volgende:
Ik heb het globaal doorgelezen, maar ik blijf erbij dat ik er niet 100 procent achter sta, datzelfde dus met pethidine. En uiteraard zijn er ook risico's bij een ruggeprik, daarom dat ook liever niet. Lijkt mij al helemaal niets om niks meer te kunnen voelen vanaf je middel tot je tenen.... Mja, als het echt niet meer gaat, dan heeft dat toch mijn voorkeur...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |