LGquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:26 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Budget setje![]()
Teufel Ultima 40![]()
Yamaha R-S500
LG 47LW4500
WDTV Live
tuurlijk, hebben zelf ook een Pana plasma. Schitterendquote:Op zondag 20 januari 2013 00:44 schreef Catch22- het volgende:
lg heeft mooi spul, maar toch vind ik de pana plasmas het allermooist en meest uitgebalanceerd qua kleuren, zwart en bewegende beelden
quote:Op zondag 20 januari 2013 00:50 schreef Amplifier het volgende:
[..]
tuurlijk, hebben zelf ook een Pana plasma. Schitterend
Wij hebben er een uit de ph 42 serie dacht ikquote:Op zondag 20 januari 2013 01:04 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik heb destijds een 42s20 gekocht en zelfs die is al beter dan menig lcd. tenzij je van die onnatuurlijk felle kleuren houdt
Alles heeft haken en ogen.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:44 schreef Catch22- het volgende:
lg heeft mooi spul, maar toch vind ik de pana plasmas het allermooist en meest uitgebalanceerd qua kleuren, zwart en bewegende beelden
wat hangt je tv hoogquote:Op zondag 20 januari 2013 15:04 schreef raikoi het volgende:
[ afbeelding ]
Philips lcd 42"
Yamaha rx-v457 reciever
Wii
Pc gekoppeld aan tv
Magnat speakertjes
Ziet er opzich leuk uit, alleen jammer van die 5 euro,- boeda van de xenosquote:Op zondag 20 januari 2013 15:04 schreef raikoi het volgende:
[ afbeelding ]
Philips lcd 42"
Yamaha rx-v457 reciever
Wii
Pc gekoppeld aan tv
Magnat speakertjes
Mooi gedaan hoor.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:04 schreef raikoi het volgende:
Philips lcd 42"
Yamaha rx-v457 reciever
Wii
Pc gekoppeld aan tv
Magnat speakertjes
Smalle speakers? Dan gaat er direct een hoop kwaliteit verloren.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:43 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Mooi gedaan hoor.
Ooit overwogen van die smalle wandspeakers aan de muur te hangen en die grote boxen weg te doen. Oogt het nog strakker.
Dat hangt nogal van je budget afquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Smalle speakers? Dan gaat er direct een hoop kwaliteit verloren.
Daarbij vraag ik me dan af hoe de kwaliteit van de conus is, 4 per speaker. 270,- per speaker. Dan blijft er in theorie nog weinig budget over per conus. Het ziet er leuk uit hoor, daar niet van, maar een 2 weg-speaker van dezelfde prijs zal al snel beter klinken denk ik.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:52 schreef mitchelll0181 het volgende:
Zie mijn klipsch iets bovenin deze pagina..
Heerlijk geluid
Had er een 5.1 speaker set bij van yamaha maar vond het geluid toch niet super , dus toch maar gegaan voor deze set wat ik ook stoerder/strakker vond staan bij het geheel.quote:Mooi gedaan hoor.
Ooit overwogen van die smalle wandspeakers aan de muur te hangen en die grote boxen weg te doen. Oogt het nog strakker.
een PC in een zuil? WHY?!quote:Op zondag 17 februari 2013 14:22 schreef mitchelll0181 het volgende:
Jeetje wat ben ik blij dat ik alles in een kast heb zitten ..
[ afbeelding ]bijna af
Sinds twee dagen de afstandbediening gekregen en te horen gekregen dat ik hem mag houden.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Afstandsbediening heb ik niet meer en de receiver is niet van mij. Uiteindelijk zal die toch weg moeten, terug naar de rechtmatige eigenaar en dan moet ik wel een eigen set kopen.
Die speakers! Prachtig. Zag je eerdere posts op tweakers, erg mooi!quote:Op donderdag 24 april 2014 21:15 schreef Atmoz het volgende:
Ziet d'r sfeervol uit!! Lijkt (heel) veel op m'n studentenkamer PC-tafel![]()
Goede herinneringen aan(vooral die tijd dan he
)
Hierbij mijn setup (van in de woonkamer, ben at the moment aan m'n Home Theater bezig)
Gear:
- Sony PS4 (incl. Battlefield, COD, NFS en BF4 + 2 controllers)
- 65" plasma TV (voor de échte nerds: Panasonic 65VT50)
- Rotel 1090 stereo eindversterker
- Parasound model 2100 voorversterker
- Oppo BDP-93 Bluray/netwerk speler
- B&W 803 Diamond speakers
Picca's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En op 't moment zo:
[ afbeelding ]
hahaha als je alles zelf al kunt programmeren en maken, zou ik voor je led strips e.d. gaanquote:Op donderdag 24 april 2014 21:40 schreef Atmoz het volgende:
Thanks!
In de tv-wand zitten RGB-LED-strips. En in de vloer zitten "gewone" 12 volt (warm white) LED-vloerspots. Alles kan ik bedienen/instellen via m'n zelfgemaakte Android App.
Hoe bevalt dat Hue? Is daar ook nog zelf wat aan te tweaken enzo? Ik heb graag zelf de controle
Thanksquote:Op donderdag 24 april 2014 22:00 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Die speakers! Prachtig. Zag je eerdere posts op tweakers, erg mooi!
Klinkt goed! Ben benieuwd. Leuk dat er nog zoveel mensen nog vinyl hebben... Ik heb me er zelf nog nooit aan gewaagd, maar misschien ooit... Achja, die Diamonds komen misschien nog wel eens. Ik had 4 jaar geleden ook nooit durven dromen dat ik ze nu al zou hebben. (Had toen wel al voorgenomen dat ik ze kost-wat-kost sowieso OOIT eens zou kopen)quote:Zelf even wachten op verhuizen en dan ook pics plaatsen, zoek nog twee mooie stands voor mijn Krk 10-3's, dan een mooie kast voor het vinyl en een glazen pro-ject draaitafel. B&W diamond's zitten er voor mij voorlopig nog niet in helaas.
Mooi spul! En ik herken me er 100% in... Zoveel willen/bedenken, maar 0,0 tijdquote:Op donderdag 24 april 2014 22:04 schreef Wisheh het volgende:
[ afbeelding ]
Zoveel plannen/ideeen maar zo weinig tijd/geld. Wil de Klipsch set nog compleet hebben en een nieuw meubel. Dan nog een soort van 2e muur zodat de kabels niet in het zicht staan. Dan wil ook nog wel een beamer opzich. En ik wil een nieuwe receiver. En ik wil dit..en dat...![]()
Voorlopig staat dit er:
TV: Samsung UE55D6200
Receiver: Pioneer VSX-415
Fronts: Klipsch RF82
Center: Sony, maar niet aangesloten
Sub: Logitech Z2500, ook niet aangesloten
Sonos Connect
HP HTPC met XBMC
Xbox 360
PS3
Afstandsbediening: Logitech Harmony One
UPC Horizon
quote:Op donderdag 24 april 2014 22:16 schreef Michielos het volgende:
[..]
hahaha als je alles zelf al kunt programmeren en maken, zou ik voor je led strips e.d. gaanMy god, wat heb je je kamer vet ingericht! En dan die speakers
![]()
![]()
Oeh, die speakersquote:Op donderdag 24 april 2014 21:15 schreef Atmoz het volgende:
)
Hierbij mijn setup (van in de woonkamer, ben at the moment aan m'n Home Theater bezig)
Gear:
Picca's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En op 't moment zo:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:15 schreef Atmoz het volgende:
)
Gear:
Picca's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En op 't moment zo:
[ afbeelding ]
Complimenten, ziet er superstrak uitquote:Op donderdag 24 april 2014 22:43 schreef Atmoz het volgende:
De rest van de woonkamer/eetkamer/keuken is hier te zien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hopelijk kan ik binnenkort alvast wat foto's van m'n Home Theater laten zien. Ook op de slaapkamer komt er vanalles met audio/video/gaming, maar ook daar ben ik op dit moment nog aan het slopen/breken, dus daar is effe niets te high-tec'n![]()
Wat vinden je buren ervan?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:43 schreef Atmoz het volgende:
[..]
De rest van de woonkamer/eetkamer/keuken is hier te zien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hopelijk kan ik binnenkort alvast wat foto's van m'n Home Theater laten zien. Ook op de slaapkamer komt er vanalles met audio/video/gaming, maar ook daar ben ik op dit moment nog aan het slopen/breken, dus daar is effe niets te high-tec'n![]()
quote:Op donderdag 24 april 2014 22:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Oeh, die speakersOoit als ik veel geld heb gespaard komen die hier ook in huis. Voor nu moet ik het nog ff doen met mijn B&W 602 s3 speakers.
quote:
Thanks voor 't compliment!quote:Op donderdag 24 april 2014 22:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Complimenten, ziet er superstrak uitZowel je setup als de rest van de kamer en de verlichting.
Ze vinden het geweldigquote:
Ik ben zelf ook groot fan van B&W. Ik heb destijds een setje van 1000 euro samengesteld, het ging me erom goed geluid te hebben voor een redelijke prijs. Speakers, bekabeling en versterker zaten samen dan ook rond dat bedrag. Heb nog steeds geen spijt van die aankoop gehad, die speakers zijn het geld meer dan waard. Het zijn trouwens maar kleine speakers, echter het geluid dat eruit komt is grootsquote:Op donderdag 24 april 2014 23:08 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Ook heel leuke speakers de 602s3!
Ik heb zelf op de slaapkamer en in de hobby-kamer de B&W601s3 (Setje Sorrento en setje Black Ash) ook dat klinkt heel aardig... Verder nog vanalles van dat mooie merk, dus ben best wel 'n B&W fan
Precies!!quote:Op donderdag 24 april 2014 23:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook groot fan van B&W. Ik heb destijds een setje van 1000 euro samengesteld, het ging me erom goed geluid te hebben voor een redelijke prijs. Speakers, bekabeling en versterker zaten samen dan ook rond dat bedrag. Heb nog steeds geen spijt van die aankoop gehad, die speakers zijn het geld meer dan waard. Het zijn trouwens maar kleine speakers, echter het geluid dat eruit komt is groots
Ziet d'r strak uit!quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:59 schreef CoolGuy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Let op, op de laatste foto waren de zuilspeakers nog niet aanwezig, die zijn pas later gekomen.
Even een opsomming van wat ik heb had staan en wat ik nu heb staan:
Verleden:
[/b]TV[/b]: Panasonic TH-42PZ85.
Receiver: Marantz SR4600
Speakers: Mordaunt-Short Premier.
Mediaspeler: Boxee Box
Heden:
[/b]TV[/b]: Samsung UE46D8000
Receiver: Denon 2113
Speakers: Mordaunt-Short Premier center, surround & subwoofer, LF en RF zijn Quadral Platinum M3 in hoogglans wit.
Mediaspeler: ION based HTpctje met XBMC.
De Panasonic en de Boxee Box zijn naar de slaapkamer verplaatst. De Marantz SR4600 staat op mn PC-kamer/kantoor voor het geluid van de PC, en ik speel daar met 2 KEF iQ70's. De overige Mordaun-Short speakers beneden zullen tzt ook vervangen worden voor speakers van Quadral.
De TV gaat ook weer vervangen worden. Ik heb deze aan het eind van 2011 gekocht, maar hij is met z'n 46" toch nog te klein, dus ik ga deze vervangen voor een 60" toestel. Overigens is de verlichting Philips Hue.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |