LGquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:26 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Budget setje![]()
Teufel Ultima 40![]()
Yamaha R-S500
LG 47LW4500
WDTV Live
tuurlijk, hebben zelf ook een Pana plasma. Schitterendquote:Op zondag 20 januari 2013 00:44 schreef Catch22- het volgende:
lg heeft mooi spul, maar toch vind ik de pana plasmas het allermooist en meest uitgebalanceerd qua kleuren, zwart en bewegende beelden
quote:Op zondag 20 januari 2013 00:50 schreef Amplifier het volgende:
[..]
tuurlijk, hebben zelf ook een Pana plasma. Schitterend
Wij hebben er een uit de ph 42 serie dacht ikquote:Op zondag 20 januari 2013 01:04 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik heb destijds een 42s20 gekocht en zelfs die is al beter dan menig lcd. tenzij je van die onnatuurlijk felle kleuren houdt
Alles heeft haken en ogen.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:44 schreef Catch22- het volgende:
lg heeft mooi spul, maar toch vind ik de pana plasmas het allermooist en meest uitgebalanceerd qua kleuren, zwart en bewegende beelden
wat hangt je tv hoogquote:Op zondag 20 januari 2013 15:04 schreef raikoi het volgende:
[ afbeelding ]
Philips lcd 42"
Yamaha rx-v457 reciever
Wii
Pc gekoppeld aan tv
Magnat speakertjes
Ziet er opzich leuk uit, alleen jammer van die 5 euro,- boeda van de xenosquote:Op zondag 20 januari 2013 15:04 schreef raikoi het volgende:
[ afbeelding ]
Philips lcd 42"
Yamaha rx-v457 reciever
Wii
Pc gekoppeld aan tv
Magnat speakertjes
Mooi gedaan hoor.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:04 schreef raikoi het volgende:
Philips lcd 42"
Yamaha rx-v457 reciever
Wii
Pc gekoppeld aan tv
Magnat speakertjes
Smalle speakers? Dan gaat er direct een hoop kwaliteit verloren.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:43 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Mooi gedaan hoor.
Ooit overwogen van die smalle wandspeakers aan de muur te hangen en die grote boxen weg te doen. Oogt het nog strakker.
Dat hangt nogal van je budget afquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Smalle speakers? Dan gaat er direct een hoop kwaliteit verloren.
Daarbij vraag ik me dan af hoe de kwaliteit van de conus is, 4 per speaker. 270,- per speaker. Dan blijft er in theorie nog weinig budget over per conus. Het ziet er leuk uit hoor, daar niet van, maar een 2 weg-speaker van dezelfde prijs zal al snel beter klinken denk ik.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:52 schreef mitchelll0181 het volgende:
Zie mijn klipsch iets bovenin deze pagina..
Heerlijk geluid
Had er een 5.1 speaker set bij van yamaha maar vond het geluid toch niet super , dus toch maar gegaan voor deze set wat ik ook stoerder/strakker vond staan bij het geheel.quote:Mooi gedaan hoor.
Ooit overwogen van die smalle wandspeakers aan de muur te hangen en die grote boxen weg te doen. Oogt het nog strakker.
een PC in een zuil? WHY?!quote:Op zondag 17 februari 2013 14:22 schreef mitchelll0181 het volgende:
Jeetje wat ben ik blij dat ik alles in een kast heb zitten ..
[ afbeelding ]bijna af
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |