Nicequote:Op donderdag 29 september 2011 12:01 schreef Diemux het volgende:
Binnenkort ontvang ik de Optoma HD83. Full HD 3D.
Dat hebben de meeste home cinema projectoren, meer heb je ook echt niet meer nodig in een verduisterde ruimte. Deze projector heeft wel een contrast van 50.000:1.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:37 schreef Catch22- het volgende:
[..]
NiceWel een beetje weinig lumen, maargoed, dat zegt ook niet per sé alles
Mooie set.quote:
Wow, dat ziet er goed uit! Erg mooie boxen ook.quote:Op donderdag 29 september 2011 13:24 schreef Marc H het volgende:
Oude foto:
[ afbeelding ]
Op de foto:
TV: Samsung LED 46B7020
Versterker: Yamaha RX-V1065
Blu-Ray: Yamaha DB-S1065
Front: Mordaunt-short Mezzo 6
Center: Mordaunt-short Mezzo 5
Subwoofer: Tannoy Shadow
HTPC: Zelfbouw, Core2Quad 6600, 4 GB ram, 30 GB SSD (Alle data staat op mijn nas)
Afstandsbediening: Logitech Harmony One
Niet op de foto:
Surround: Mordaunt-short Mezzo 2
Moet eens nieuwe pics maken.
Ik krijg al bijna last van mijn nek als ik alleen nog maar naar de foto kijk.quote:Op donderdag 29 september 2011 13:35 schreef dekilo het volgende:
Ik vind het verschrikkelijk om kabels te zien!
Zowiezo vind ik de foto's hierboven rommelig.
Ik heb geen eigen game room maar wel een foto van mijn setup:
TV:Samsung ue37c6000
geluid: Onkyo weetikveel 5.1
HTPC met XBMC
[ afbeelding ]
Foto's boven je rommelig noemen, en dan vervolgens je eigen setup compleet verkrachten door je tv ergens in een hoekje weg te stoppenquote:Op donderdag 29 september 2011 13:35 schreef dekilo het volgende:
Ik vind het verschrikkelijk om kabels te zien!
Zowiezo vind ik de foto's hierboven rommelig.
Ik heb geen eigen game room maar wel een foto van mijn setup:
TV:Samsung ue37c6000
geluid: Onkyo weetikveel 5.1
HTPC met XBMC
[ afbeelding ]
Hij verzint er wel pixels tussen, tevens word het grootste gedeelte aan de randen van het scherm gestretched dus het valt bijna niet op.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:48 schreef vosss het volgende:
Hij verzint er niks bij hoor, dus het streched allicht. Dat of er valt weg of beiden.
Aspectratio is aspectratio. Net als die mensen die hun 4:3 uitzendingen uitrekken naar beeldvullendquote:Op donderdag 29 september 2011 23:07 schreef Edskimo het volgende:
Bluray die op de foto speelde (great migrations) is ook 16:9, je merkt er eigenlijk helemaal niks van, beeld word heel goed omgezet zonder dat hoofden zeppelins worden e.d.
Ik kon me inhouden, maar ja.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:48 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Foto's boven je rommelig noemen, en dan vervolgens je eigen setup compleet verkrachten door je tv ergens in een hoekje weg te stoppen
Priceless
Hij hangt in een hoek, das nooit 100% fijn voor beeld en geluid.quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:06 schreef dekilo het volgende:
@saekerhett:
Wat een dom gelul.
1) tv is gemonteerd op een naar alle kanten verstelbare beugel.
2) ik zit er recht voor de tv met mijn partner naaast me.
Bijna niet op vallen is nog steeds opvallen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:03 schreef Edskimo het volgende:
[..]
Hij verzint er wel pixels tussen, tevens word het grootste gedeelte aan de randen van het scherm gestretched dus het valt bijna niet op.
Ook daar kun je gewoon aspectratio's vastzetten hoor, maar die kunstgrepen om iets beeldvullend te makenquote:Op vrijdag 30 september 2011 09:52 schreef Catch22- het volgende:
dan zal je je wel doodergeren aan die oude plasma van je
Blij toe, maar ga aub niet doen alsof het ideaal is.quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:50 schreef dekilo het volgende:
@ skull splitter:
Ik ben met alle aspecten van het beeld en geluid tevreden.
Da's helemaal geen dom gelul. Hoe wil je in godsnaam op deze manier goed 5.1-geluid krijgen? Met een tv in de hoek gaat dat nooit werken. Daardoor ben je dus min of meer gedwongen om provisorisch de fronts en center daar neer te zetten, wat het tegenovergestelde van ideaal is.quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:06 schreef dekilo het volgende:
@saekerhett:
Wat een dom gelul.
1) tv is gemonteerd op een naar alle kanten verstelbare beugel.
2) ik zit er recht voor de tv met mijn partner naaast me.
Dat heeft dan ook met de geluidskwaliteit van de luidsprekers te maken, niet met het aspect DTS of DP II.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:10 schreef dekilo het volgende:
Daarnaast vind ik en dat heb ik al bij diverse kennissen meegemaakt, dat dts en dolby prologic 2 soms helemaal niet beter klinkt.
gedeeld mee eens, niet altijd zozeer geluids kwaliteit maar bv ook dat gesprekken dan alleen op de centre speaker vandaan komt.Ik hoor het liever geheel om me heen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:13 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat heeft dan ook met de geluidskwaliteit van de luidsprekers te maken, niet met het aspect DTS of DP II.
Nee hoor, want die strechted niks uit. Het enige waar ik me aan stoor is dat die voet vast zit en dat ik hem dus niet op kan hangenquote:Op vrijdag 30 september 2011 09:52 schreef Catch22- het volgende:
dan zal je je wel doodergeren aan die oude plasma van je
Die kabels rechtsonder die daar los liggen, kan ik binnen 10 seconden achter het meubel neerleggen. Voor de rest begint daar mijn kabelgoot die dan driekwart door mijn kamer gaat er waar dan een hdmi-kabel, optische kabel, netwerkkabel (naar mijn pc) en audiokabel voor de surroundspeakers doorheen lopen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:24 schreef dekilo het volgende:
Ziet er netjes uit op de kabels na! (tsja ik heb een anti kabel fetish)!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |