Nicequote:Op donderdag 29 september 2011 12:01 schreef Diemux het volgende:
Binnenkort ontvang ik de Optoma HD83. Full HD 3D.
Dat hebben de meeste home cinema projectoren, meer heb je ook echt niet meer nodig in een verduisterde ruimte. Deze projector heeft wel een contrast van 50.000:1.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:37 schreef Catch22- het volgende:
[..]
NiceWel een beetje weinig lumen, maargoed, dat zegt ook niet per sé alles
Mooie set.quote:
Wow, dat ziet er goed uit! Erg mooie boxen ook.quote:Op donderdag 29 september 2011 13:24 schreef Marc H het volgende:
Oude foto:
[ afbeelding ]
Op de foto:
TV: Samsung LED 46B7020
Versterker: Yamaha RX-V1065
Blu-Ray: Yamaha DB-S1065
Front: Mordaunt-short Mezzo 6
Center: Mordaunt-short Mezzo 5
Subwoofer: Tannoy Shadow
HTPC: Zelfbouw, Core2Quad 6600, 4 GB ram, 30 GB SSD (Alle data staat op mijn nas)
Afstandsbediening: Logitech Harmony One
Niet op de foto:
Surround: Mordaunt-short Mezzo 2
Moet eens nieuwe pics maken.
Ik krijg al bijna last van mijn nek als ik alleen nog maar naar de foto kijk.quote:Op donderdag 29 september 2011 13:35 schreef dekilo het volgende:
Ik vind het verschrikkelijk om kabels te zien!
Zowiezo vind ik de foto's hierboven rommelig.
Ik heb geen eigen game room maar wel een foto van mijn setup:
TV:Samsung ue37c6000
geluid: Onkyo weetikveel 5.1
HTPC met XBMC
[ afbeelding ]
Foto's boven je rommelig noemen, en dan vervolgens je eigen setup compleet verkrachten door je tv ergens in een hoekje weg te stoppenquote:Op donderdag 29 september 2011 13:35 schreef dekilo het volgende:
Ik vind het verschrikkelijk om kabels te zien!
Zowiezo vind ik de foto's hierboven rommelig.
Ik heb geen eigen game room maar wel een foto van mijn setup:
TV:Samsung ue37c6000
geluid: Onkyo weetikveel 5.1
HTPC met XBMC
[ afbeelding ]
Hij verzint er wel pixels tussen, tevens word het grootste gedeelte aan de randen van het scherm gestretched dus het valt bijna niet op.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:48 schreef vosss het volgende:
Hij verzint er niks bij hoor, dus het streched allicht. Dat of er valt weg of beiden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |