abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102522168
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:05 schreef nattermann het volgende:

[..]

Lees het artikel nog eens goed, en dan kom je terug op je stelling.
Als je als mens niet eens een griepje kunt overleven, is het je tijd. Ik geloof in ieder geval niet in een griepprik.
pi_102522329
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 12:20 schreef Lambiekje het volgende:
het is absoluut géén bescherming het een is juist een openstelling en activator voor,zodat BigPharma later Ritalin,Prozac en al die andere misdadige middeltjes kan afzetten. Vaccins zijn immuunsysteemsaboteurs.

Als je had verdiept wist je wel beter!
Deze onzin kun je toch niet serieus geloven? :X
One man's trash, another man's treasure.
  donderdag 29 september 2011 @ 19:14:54 #78
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_102522412
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:09 schreef sthomass het volgende:

[..]

Als je als mens niet eens een griepje kunt overleven, is het je tijd. Ik geloof in ieder geval niet in een griepprik.
Een griepprik zorgt ervoor dat je lichaam antistoffen aanmaakt. Waarom geloof je dat niet?
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_102522605
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:14 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Een griepprik zorgt ervoor dat je lichaam antistoffen aanmaakt. Waarom geloof je dat niet?
Omdat mensen daarna vaak alsnog griep krijgen. En als je een griepje krijgt, maakt je lichaam die antistoffen zelf wel aan, daar heb je geen prik voor nodig. Een griepprik is een mengsel van virussen, die je ingespoten krijgt. Je reageert dus wel op die virussen en daardoor kan je je beroerder voelen dan wanneer je een normaal klein griepje zou krijgen of misschien wel helemaal geen griep.
pi_102522728
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:19 schreef sthomass het volgende:

[..]

Omdat mensen daarna vaak alsnog griep krijgen. En als je een griepje krijgt, maakt je lichaam die antistoffen zelf wel aan, daar heb je geen prik voor nodig. Een griepprik is een mengsel van virussen, die je ingespoten krijgt. Je reageert dus wel op die virussen en daardoor kan je je beroerder voelen dan wanneer je een normaal klein griepje zou krijgen of misschien wel helemaal geen griep.
Dan maak je juist antistoffen aan. :')

Je kunt beter reageren op een klein griepje en daar antistoffen voor aanmaken, dan dat je zware buikgriep krijgt :D
pi_102522939
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:22 schreef Rivalo het volgende:

[..]

Dan maak je juist antistoffen aan. :')

Je kunt beter reageren op een klein griepje en daar antistoffen voor aanmaken, dan dat je zware buikgriep krijgt :D
quote:
Buikgriep geen gewone griep

Buikgriep en 'gewone' griep zijn totaal verschillende ziektes. De gewone griep wordt veroorzaakt door het influenzavirus. Buikgriep wordt veroorzaakt door norovirussen. De griepprik geeft bescherming tegen influenzavirus, maar niet tegen buikgriep.
Bron: http://www.rijksoverheid.(...)g-van-buikgriep.html
pi_102523231
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:41 schreef sthomass het volgende:

[..]

Misschien had de patient nog wel 30 jaar geleefd als hij niet was geopereerd/verzwakt door chemokuren/bestralingen. Lees je wel goed? Het schijnt zelfs bij sommige personen uit zichzelf zijn weggegaan/ kleiner geworden.
Dat heet wetenschappelijk onderzoek. Google het eens voor de grap, want jouw google toont waarschijnlijk als je de r intikt: reptilian doctors.
Je weet wel, persoon A heeft kanker, krijgt geen medicijn en leeft een jaar. Persoon B heeft kanker, krijgt wel een medicijn en leeft 5 jaar. Of om het wat makkelijker te houden voor je: koppijn > paracetamol > minder koppijn.

Ja, er zijn zeldzame gevallen bekend dat tumoren spontaan in remissie gaan, echter ga je hier niet op wachten om er vervolgens achter te komen dat de tumor is uitgezaaid omdat je niet behandelde.

Je moet haast wel het alien hand syndroom hebben, anders typte je niet deze domheid van zeldzaam niveau.
I feel kinda Locrian today
pi_102523256
quote:
Zware griep dan :')
  donderdag 29 september 2011 @ 19:39:20 #84
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_102523426
quote:

[..]

En vanwege die prik krijgen ze geen zware griep. Damage control weet je wel... vooral handig voor de mensen met een wat zwakkere weerstand.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_102523460
Zie alle onzekere losers op de stronthoop springen om een belediging naar de TS te werpen. Lambiekje lacht zich helemaal krom om de guitige users die happen; domme draken.
pi_102523473
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:34 schreef starla het volgende:

[..]

Dat heet wetenschappelijk onderzoek. Google het eens voor de grap, want jouw google toont waarschijnlijk als je de r intikt: reptilian doctors.
Je weet wel, persoon A heeft kanker, krijgt geen medicijn en leeft een jaar. Persoon B heeft kanker, krijgt wel een medicijn en leeft 5 jaar. Of om het wat makkelijker te houden voor je: koppijn > paracetamol > minder koppijn.

Ja, er zijn zeldzame gevallen bekend dat tumoren spontaan in remissie gaan, echter ga je hier niet op wachten om er vervolgens achter te komen dat de tumor is uitgezaaid omdat je niet behandelde.

Je moet haast wel het alien hand syndroom hebben, anders typte je niet deze domheid van zeldzaam niveau.
Er is weinig bekend van mensen die hun tumor niet lieten behandelen, omdat bijna iedereen het laat behandelen uit angst. Ik geloof gewoon dat het lichaam goed in staat is allerlei dingen op te lossen zonder 'hulp' van mensen die denken te weten hoe alles werkt.

Paracetamol is ook niet echt goed voor je(http://mens-en-gezondheid(...)l-wel-zo-veilig.html), en je bent een mietje als je niet eens tegen een beetje hoofdpijn kan.
pi_102523525
quote:

[..]

Verdiep je er eens in hoe de griep werkt. ;) Men ent tegen de meest verwachte soort dat jaar....maar je kunt alsnog ziek worden als je toevallig een andere soort tegen het lijf loopt. Het is echter geen reden om dan maar niet te enten, juist omdat de mensen die de enting krijgen door hun lichamelijke conditie juist extra gevoelig zijn voor complicaties van de griep
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_102523600
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:40 schreef sthomass het volgende:

[..]

Er is weinig bekend van mensen die hun tumor niet lieten behandelen, omdat bijna iedereen het laat behandelen uit angst. Ik geloof gewoon dat het lichaam goed in staat is allerlei dingen op te lossen zonder 'hulp' van mensen die denken te weten hoe alles werkt.
Paracetamol is ook niet echt goed voor je(http://mens-en-gezondheid(...)l-wel-zo-veilig.html), en je bent een mietje als je niet eens tegen een beetje hoofdpijn kan.
Ja hoor, daar is alles van bekend...ze gingen dood. :')
En wat betreft pijnstillers...dan slik je ze toch niet. :*
Optimist tot in de kist
pi_102523648
Er is wel veel bekend daarover want dat wordt namelijk getest in trials in de beginfase van een medicijn als deze nog niet officieel wordt toegepast.

Elk medicijn heeft bijwerkingen, dus wat wil je daarmee zeggen? Dat je maar geen medicijnen moet innemen?
I feel kinda Locrian today
pi_102523666
Lambiek kerel, hoeveel blow jij?

En word je ook behandeld voor je psychoses?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 29 september 2011 @ 19:45:11 #91
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_102523676
quote:
10s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:40 schreef HyperViper het volgende:
Zie alle onzekere losers op de stronthoop springen om een belediging naar de TS te werpen. Lambiekje lacht zich helemaal krom om de guitige users die happen; domme draken.
Lambiekje is:
A een troll
B iemand met ernstige persoonlijke problemen

Beide gevallen zijn bedenkelijk.
pi_102523808
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:44 schreef starla het volgende:
Er is wel veel bekend daarover want dat wordt namelijk getest in trials in de beginfase van een medicijn als deze nog niet officieel wordt toegepast.

Elk medicijn heeft bijwerkingen, dus wat wil je daarmee zeggen? Dat je maar geen medicijnen moet innemen?
Wel lekker goedkoop voor gezondheidszorg. :Y)
Optimist tot in de kist
pi_102523904
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:47 schreef trovey het volgende:

[..]

Wel lekker goedkoop voor gezondheidszorg. :Y)
Medicijnen worden niet getest voor op lange termijn. Het is niet bekend wat voor effect een medicijn voor over 50 jaar heeft. Ik ben zelf namelijk ook niet ingeent, heb nog nooit iets gehad en ben kern gezond. Ik heb nog nooit een paracetamol of enig ander pilletje gehad en ben nog nooit langs de dokter geweest. Dus ik ben inderdaad lekker goedkoop voor de gezondheidszorg.
  donderdag 29 september 2011 @ 19:51:31 #94
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_102523970
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:49 schreef sthomass het volgende:

[..]

Medicijnen worden niet getest voor op lange termijn. Het is niet bekend wat voor effect een medicijn voor over 50 jaar heeft. Ik ben zelf namelijk ook niet ingeent, heb nog nooit iets gehad en ben kern gezond. Ik heb nog nooit een paracetamol of enig ander pilletje gehad en ben nog nooit langs de dokter geweest. Dus ik ben inderdaad lekker goedkoop voor de gezondheidszorg.
Dus je ouders waren / zijn net zo gek als jij en Lambiekje?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_102524071
quote:

[..]

Fijn, dan kan ik jouw bedrag opmaken, bedankt. :*
Optimist tot in de kist
pi_102524133
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Dus je ouders waren / zijn net zo gek als jij en Lambiekje?
Ik heb nog nooit ergens last van gehad, dus tot zover zijn ze niet gek. Vreselijk van die mensen die voor elk kwaaltje naar de dokter gaan. Je lichaam lost het zelf wel op als je een beetje gezond bent.
  donderdag 29 september 2011 @ 19:55:45 #97
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_102524142
quote:

[..]

Jij hebt nog nooit medicijnen in 1 of andere vorm gehad? Nog nooit??
pi_102524162
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:55 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Jij hebt nog nooit medicijnen in 1 of andere vorm gehad? Nog nooit??
Juist.
  donderdag 29 september 2011 @ 19:57:31 #99
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_102524218
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:55 schreef sthomass het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit ergens last van gehad, dus tot zover zijn ze niet gek. Vreselijk van die mensen die voor elk kwaaltje naar de dokter gaan. Je lichaam lost het zelf wel op als je een beetje gezond bent.
Dus jouw ouders wisten vanaf je geboorte, zonder een arts te raadplegen, dat jij helemaal totaal volmaakt gezond was en ook zou blijven, nooit in aanraking zou komen met iemand die bv polio had en namen dus bewust het risico dat jij ernstig ziek zou kunnen worden of zelfs sterven?

Ik denk dat jouw ouders ongeschikt waren om kinderen te krijgen. Als het zou kunnen zouden ze met terugwerkende kracht uit de ouderlijke macht moeten worden gezet.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_102524240
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:55 schreef sthomass het volgende:

[..]

Ja, dat klopt...bij een aantal kwalen ga je gewoon dood, binnen een paar maanden of jaren. Opgelost door je lichaam. ^O^
Optimist tot in de kist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')