Als je als mens niet eens een griepje kunt overleven, is het je tijd. Ik geloof in ieder geval niet in een griepprik.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:05 schreef nattermann het volgende:
[..]
Lees het artikel nog eens goed, en dan kom je terug op je stelling.
Deze onzin kun je toch niet serieus geloven?quote:Op donderdag 29 september 2011 12:20 schreef Lambiekje het volgende:
het is absoluut géén bescherming het een is juist een openstelling en activator voor,zodat BigPharma later Ritalin,Prozac en al die andere misdadige middeltjes kan afzetten. Vaccins zijn immuunsysteemsaboteurs.
Als je had verdiept wist je wel beter!
Een griepprik zorgt ervoor dat je lichaam antistoffen aanmaakt. Waarom geloof je dat niet?quote:Op donderdag 29 september 2011 19:09 schreef sthomass het volgende:
[..]
Als je als mens niet eens een griepje kunt overleven, is het je tijd. Ik geloof in ieder geval niet in een griepprik.
Omdat mensen daarna vaak alsnog griep krijgen. En als je een griepje krijgt, maakt je lichaam die antistoffen zelf wel aan, daar heb je geen prik voor nodig. Een griepprik is een mengsel van virussen, die je ingespoten krijgt. Je reageert dus wel op die virussen en daardoor kan je je beroerder voelen dan wanneer je een normaal klein griepje zou krijgen of misschien wel helemaal geen griep.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:14 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Een griepprik zorgt ervoor dat je lichaam antistoffen aanmaakt. Waarom geloof je dat niet?
Dan maak je juist antistoffen aan.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:19 schreef sthomass het volgende:
[..]
Omdat mensen daarna vaak alsnog griep krijgen. En als je een griepje krijgt, maakt je lichaam die antistoffen zelf wel aan, daar heb je geen prik voor nodig. Een griepprik is een mengsel van virussen, die je ingespoten krijgt. Je reageert dus wel op die virussen en daardoor kan je je beroerder voelen dan wanneer je een normaal klein griepje zou krijgen of misschien wel helemaal geen griep.
quote:Op donderdag 29 september 2011 19:22 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Dan maak je juist antistoffen aan.
Je kunt beter reageren op een klein griepje en daar antistoffen voor aanmaken, dan dat je zware buikgriep krijgt
Bron: http://www.rijksoverheid.(...)g-van-buikgriep.htmlquote:Buikgriep geen gewone griep
Buikgriep en 'gewone' griep zijn totaal verschillende ziektes. De gewone griep wordt veroorzaakt door het influenzavirus. Buikgriep wordt veroorzaakt door norovirussen. De griepprik geeft bescherming tegen influenzavirus, maar niet tegen buikgriep.
Dat heet wetenschappelijk onderzoek. Google het eens voor de grap, want jouw google toont waarschijnlijk als je de r intikt: reptilian doctors.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:41 schreef sthomass het volgende:
[..]
Misschien had de patient nog wel 30 jaar geleefd als hij niet was geopereerd/verzwakt door chemokuren/bestralingen. Lees je wel goed? Het schijnt zelfs bij sommige personen uit zichzelf zijn weggegaan/ kleiner geworden.
Zware griep danquote:Op donderdag 29 september 2011 19:27 schreef sthomass het volgende:
[..]
[..]
Bron: http://www.rijksoverheid.(...)g-van-buikgriep.html
En vanwege die prik krijgen ze geen zware griep. Damage control weet je wel... vooral handig voor de mensen met een wat zwakkere weerstand.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:19 schreef sthomass het volgende:
[..]
Omdat mensen daarna vaak alsnog griep krijgen. En als je een griepje krijgt, maakt je lichaam die antistoffen zelf wel aan, daar heb je geen prik voor nodig. Een griepprik is een mengsel van virussen, die je ingespoten krijgt. Je reageert dus wel op die virussen en daardoor kan je je beroerder voelen dan wanneer je een normaal klein griepje zou krijgen of misschien wel helemaal geen griep.
Er is weinig bekend van mensen die hun tumor niet lieten behandelen, omdat bijna iedereen het laat behandelen uit angst. Ik geloof gewoon dat het lichaam goed in staat is allerlei dingen op te lossen zonder 'hulp' van mensen die denken te weten hoe alles werkt.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:34 schreef starla het volgende:
[..]
Dat heet wetenschappelijk onderzoek. Google het eens voor de grap, want jouw google toont waarschijnlijk als je de r intikt: reptilian doctors.
Je weet wel, persoon A heeft kanker, krijgt geen medicijn en leeft een jaar. Persoon B heeft kanker, krijgt wel een medicijn en leeft 5 jaar. Of om het wat makkelijker te houden voor je: koppijn > paracetamol > minder koppijn.
Ja, er zijn zeldzame gevallen bekend dat tumoren spontaan in remissie gaan, echter ga je hier niet op wachten om er vervolgens achter te komen dat de tumor is uitgezaaid omdat je niet behandelde.
Je moet haast wel het alien hand syndroom hebben, anders typte je niet deze domheid van zeldzaam niveau.
Verdiep je er eens in hoe de griep werkt.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:19 schreef sthomass het volgende:
[..]
Ja hoor, daar is alles van bekend...ze gingen dood.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:40 schreef sthomass het volgende:
[..]
Er is weinig bekend van mensen die hun tumor niet lieten behandelen, omdat bijna iedereen het laat behandelen uit angst. Ik geloof gewoon dat het lichaam goed in staat is allerlei dingen op te lossen zonder 'hulp' van mensen die denken te weten hoe alles werkt.
Paracetamol is ook niet echt goed voor je(http://mens-en-gezondheid(...)l-wel-zo-veilig.html), en je bent een mietje als je niet eens tegen een beetje hoofdpijn kan.
Lambiekje is:quote:Op donderdag 29 september 2011 19:40 schreef HyperViper het volgende:
Zie alle onzekere losers op de stronthoop springen om een belediging naar de TS te werpen. Lambiekje lacht zich helemaal krom om de guitige users die happen; domme draken.
Wel lekker goedkoop voor gezondheidszorg.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:44 schreef starla het volgende:
Er is wel veel bekend daarover want dat wordt namelijk getest in trials in de beginfase van een medicijn als deze nog niet officieel wordt toegepast.
Elk medicijn heeft bijwerkingen, dus wat wil je daarmee zeggen? Dat je maar geen medicijnen moet innemen?
Medicijnen worden niet getest voor op lange termijn. Het is niet bekend wat voor effect een medicijn voor over 50 jaar heeft. Ik ben zelf namelijk ook niet ingeent, heb nog nooit iets gehad en ben kern gezond. Ik heb nog nooit een paracetamol of enig ander pilletje gehad en ben nog nooit langs de dokter geweest. Dus ik ben inderdaad lekker goedkoop voor de gezondheidszorg.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Wel lekker goedkoop voor gezondheidszorg.
Dus je ouders waren / zijn net zo gek als jij en Lambiekje?quote:Op donderdag 29 september 2011 19:49 schreef sthomass het volgende:
[..]
Medicijnen worden niet getest voor op lange termijn. Het is niet bekend wat voor effect een medicijn voor over 50 jaar heeft. Ik ben zelf namelijk ook niet ingeent, heb nog nooit iets gehad en ben kern gezond. Ik heb nog nooit een paracetamol of enig ander pilletje gehad en ben nog nooit langs de dokter geweest. Dus ik ben inderdaad lekker goedkoop voor de gezondheidszorg.
Fijn, dan kan ik jouw bedrag opmaken, bedankt.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:49 schreef sthomass het volgende:
[..]
Medicijnen worden niet getest voor op lange termijn. Het is niet bekend wat voor effect een medicijn voor over 50 jaar heeft. Ik ben zelf namelijk ook niet ingeent, heb nog nooit iets gehad en ben kern gezond. Ik heb nog nooit een paracetamol of enig ander pilletje gehad en ben nog nooit langs de dokter geweest. Dus ik ben inderdaad lekker goedkoop voor de gezondheidszorg.
Ik heb nog nooit ergens last van gehad, dus tot zover zijn ze niet gek. Vreselijk van die mensen die voor elk kwaaltje naar de dokter gaan. Je lichaam lost het zelf wel op als je een beetje gezond bent.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dus je ouders waren / zijn net zo gek als jij en Lambiekje?
Jij hebt nog nooit medicijnen in 1 of andere vorm gehad? Nog nooit??quote:Op donderdag 29 september 2011 19:49 schreef sthomass het volgende:
[..]
Juist.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:55 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit medicijnen in 1 of andere vorm gehad? Nog nooit??
Dus jouw ouders wisten vanaf je geboorte, zonder een arts te raadplegen, dat jij helemaal totaal volmaakt gezond was en ook zou blijven, nooit in aanraking zou komen met iemand die bv polio had en namen dus bewust het risico dat jij ernstig ziek zou kunnen worden of zelfs sterven?quote:Op donderdag 29 september 2011 19:55 schreef sthomass het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit ergens last van gehad, dus tot zover zijn ze niet gek. Vreselijk van die mensen die voor elk kwaaltje naar de dokter gaan. Je lichaam lost het zelf wel op als je een beetje gezond bent.
Ja, dat klopt...bij een aantal kwalen ga je gewoon dood, binnen een paar maanden of jaren. Opgelost door je lichaam.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:55 schreef sthomass het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit ergens last van gehad, dus tot zover zijn ze niet gek. Vreselijk van die mensen die voor elk kwaaltje naar de dokter gaan. Je lichaam lost het zelf wel op als je een beetje gezond bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |