Hm ja, ik zie dat de maan nu slechts gemiddeld 1% verder weg is dan 85 miljoen jaar geleden.quote:Op donderdag 29 september 2011 10:54 schreef RemcoDelft het volgende:
Wat de maan toen dichterbij de aarde stond, valt in het niet bij de 10% variatie die er sowieso zit in de afstand aarde-maan.
zulke dingen kan ik me dan wel aan storen, waarom zoiets erbij halen als het niet kan? Maar ze zitten ook in een andere tijdlijn dus misschien ook wel op een andere planeet. Ze kunnen zoveel kanten op met dit verhaal, dat vind ik wel mooiquote:Op donderdag 29 september 2011 11:59 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Hm ja, ik zie dat de maan nu slechts gemiddeld 1% verder weg is dan 85 miljoen jaar geleden.
Dus hebben ze nogal overdreven in de serie.
Ik kom eigenlijk nergens credit voor hem tegen, daarnaast als hij weg gegaan is om een verschil in mening qua aanpak van de serie lijkt het me dat er weinig overgebleven zal zijn in de serie van zijn ideeën.quote:Op donderdag 29 september 2011 11:51 schreef Symer het volgende:
[..]
Echt waar? Ik had ergens gelezen dat hij na het schrijven van initiële script is vertrokken. Vandaar ook de writing credits voor Fury.
In de aflevering zelf staat 'written by David Fury & Brannon Braga'. Zo'n on-screen credit krijg je niet voor niets lijkt me.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:31 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk nergens credit voor hem tegen, daarnaast als hij weg gegaan is om een verschil in mening qua aanpak van de serie lijkt het me dat er weinig overgebleven zal zijn in de serie van zijn ideeën.
Ah dat had ik even gemist, maar goed dat hoeft ook niet heel veel te betekenen.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:45 schreef Symer het volgende:
[..]
In de aflevering zelf staat 'written by David Fury & Brannon Braga'. Zo'n on-screen credit krijg je niet voor niets lijkt me.
Braga ken ik alleen van Star Trek: The Next Generation, en dan vooral om zijn tijdreis-afleveringen waar altijd mega-plotholes in zatenquote:Op donderdag 29 september 2011 11:41 schreef Tweek het volgende:
[..]
David Fury heeft niets geschreven voor Terra Nova en is voor dat de productie begon afgehaakt om creative differences redenen.
Brannon Braga vind ik geen imposant c.v. hebben, zeker als je de dingen weg laat waar hij samenwerkte met Ron Moore.
Maak jij je nu ook druk over wat er mogelijk in het jaar 20.002.011 kan gaan gebeuren?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ben nog eerste aflevering kijken. Eén ding; de mensheid ligt uit te sterven in 2149. Ze gaan 85 miljoen jaar terug in de tijd. We weten allemaal dat de dinosauriërs 65 miljoen jaar geleden zijn uitgestorven. De mensheid heeft dus in deze opzet ook maximaal 20 miljoen jaar te gaan...
Haha, nee, maar als je toch een tijd uitkiest, doe het dan nà de meteoriet die de wereld verneukt. Maar goed, misschien was er geen keus, dat is ook niet uitgelegd in de serie tot nu toe.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:42 schreef Symer het volgende:
[..]
Maak jij je nu ook druk over wat er mogelijk in het jaar 20.002.011 kan gaan gebeuren?
Er was idd geen keus. Die nieuwslezeres in 2149 vertelde op de achtergrond dat wetenschappers een scheur in de ruimtetijd ontdekt hebben dat naar 85 miljoen jaar geleden leidt.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Haha, nee, maar als je toch een tijd uitkiest, doe het dan nà de meteoriet die de wereld verneukt. Maar goed, misschien was er geen keus, dat is ook niet uitgelegd in de serie tot nu toe.
Brannon Braga als show-runner/executive producer biedt voor mij weinig hoop, veruit het meeste wat die man heeft aangeraakt is gecancelled en van zeer bedenkelijk niveau.quote:Op donderdag 29 september 2011 11:28 schreef Symer het volgende:
Brannon Braga en David Fury vind ik geen kutschrijvers? De acteurs ken ik niet goed genoeg maar ik vind dat ze het prima doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |