Hm ok, ik had maar 1ritje gekregen dus was om 12uur alweer thuis.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:16 schreef BetweenTheRays het volgende:
[..]
Yep, ze hadden chauffeurs tekort dus kreeg ik nog een ritje.
Dat doe je goed! Altijd leuke meevallers. Moest je er ver mee & reed het een beetje?quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:27 schreef Viezze het volgende:
Begint lekker vandaag. Kenteken klopte toch dus het was een Touareq ipv een Touran
Geen idee, ben niet zo in die modellenquote:Op maandag 3 oktober 2011 13:51 schreef BAC92 het volgende:
[..]
Nice man, wat voor motor lag erin? Had je t nieuwste model?
Stoer man, mag ik je handtekening?quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:33 schreef Partyboy1991 het volgende:
Doe t zelf ook wel eens ( rijden voor paar mensen ( mensen die ik gwoon ken ) )
Rij dan vaak ik een Maserati, Bugatti soms, of Bentley ofzo. Is zeker wel chill want als die gasten dan aan t zuipen zijn mag ik de auto lekker meenemen xD
Edit: krijg dan voor uurtje rijden ofzo ¤ 100
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:42 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Stoer man, mag ik je handtekening?
Damn you, eerste werkdag en dan gelijk een ML.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:33 schreef QuiCk01 het volgende:
Ik zou vandaag een 2e rit vanuit Maastricht terug doen naar Leiden in een VW Polo. Werd ik onderweg gebeld dat deze niet meer doorging maar er wel een nieuwe rit was. Vanuit een klein dorpje bij Maastricht naar Almere in een
Mercedes ML!![]()
![]()
Veel beter dan een polo dus. Ik dacht dat ik het wel zou redden, maar bleek toch teweinig benzine te hebben dus heb ook 5 liter getankt.
Dat was een mooie eerste werkdag. Totaal 11 uur gewerkt en ruim 500 kilometer gereden!
Dat is een hele beste eerste werkdag! Lekker hoor:)quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:33 schreef QuiCk01 het volgende:
Ik zou vandaag een 2e rit vanuit Maastricht terug doen naar Leiden in een VW Polo. Werd ik onderweg gebeld dat deze niet meer doorging maar er wel een nieuwe rit was. Vanuit een klein dorpje bij Maastricht naar Almere in een
Mercedes ML!![]()
![]()
Veel beter dan een polo dus. Ik dacht dat ik het wel zou redden, maar bleek toch teweinig benzine te hebben dus heb ook 5 liter getankt.
Dat was een mooie eerste werkdag. Totaal 11 uur gewerkt en ruim 500 kilometer gereden!
Maar wil je dan beide tegelijk gaan doen of wat?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:55 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Zit er aan te denken om me naast AR ook te solliciteren voor EW. AR is echt wel prima hoor, alleen 9 van de 10 keren dat ik word gebeld gaat om vestigingswerk. Neem aan het geen probleem is?
Voor AR misschien niet, voor EW zeker wel. Zoals Viezze al zegt heb je bij EW een concurrentiebeding. Ik weet toevallig dat de grote in Almere zowel gebruik maakt van AR als EW. In Groningen zitten twee bedrijven samen in één pand. De ene maakt gebruik van AR, de andere van EW. Dat kon ook nog wel eens vreemd worden, aangezien EW aan haar klanten garandeert dat jij uitsluitend voor EW en haar partners werkt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:55 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Zit er aan te denken om me naast AR ook te solliciteren voor EW. AR is echt wel prima hoor, alleen 9 van de 10 keren dat ik word gebeld gaat om vestigingswerk. Neem aan het geen probleem is?
Klopt, als je even achterom kijkt schrik je wel weer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:16 schreef Viezze het volgende:
Zo'n IQ kun je toch bijna rondjes mee rijden op een normale weg omdat hij zo klein is
Haha hetzelfde als in een smart. Doodeng. En hierom voel ik me ook niet echt veilig in zo'n dingquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:17 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Klopt, als je even achterom kijkt schrik je wel weer.
Had vandaag een gloednieuwe Skoda Superb, 12 km op de teller. Reed lekker!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:53 schreef joppie_saus het volgende:
Ik kan er ook niks aan doen, ik ben Skoda-addict
Ja ik snap wel dat het uit concurrentieoverwegingen niet de bedoeling is, maar er is geen haan die er naar kraait volgens mij zolang ik mijn mond hou. Het verdubbelt wel mijn kans op werkquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:02 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Voor AR misschien niet, voor EW zeker wel. Zoals Viezze al zegt heb je bij EW een concurrentiebeding. Ik weet toevallig dat de grote in Almere zowel gebruik maakt van AR als EW. In Groningen zitten twee bedrijven samen in één pand. De ene maakt gebruik van AR, de andere van EW. Dat kon ook nog wel eens vreemd worden, aangezien EW aan haar klanten garandeert dat jij uitsluitend voor EW en haar partners werkt.
Hoe zie je dat in de praktijk dan? AR heeft neem ik aan ook tot sluitingstijd om je te bellen? Als je dan niet gebeld bent dan wil je proberen om nog voor EW te rijden? Want die kans is nml erg klein.. Anders zou je elke dag dat je beschikbaar bent een PC bij de hand moeten hebben zodat je bij een van de twee je beschikbaarheid kan dichtgooien..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:56 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Ja ik snap wel dat het uit concurrentieoverwegingen niet de bedoeling is, maar er is geen haan die er naar kraait volgens mij zolang ik mijn mond hou. Het verdubbelt wel mijn kans op werk
Ja, jij houdt je mond misschien wel, maar het kan ook opvallen bij die bedrijven voor wie je rijdt, als aan hun exclusiviteit beloofd isquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:56 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Ja ik snap wel dat het uit concurrentieoverwegingen niet de bedoeling is, maar er is geen haan die er naar kraait volgens mij zolang ik mijn mond hou. Het verdubbelt wel mijn kans op werk
Ik begrijp je punt helemaal. Maar zoals ik al zei: 90-95% van de keren dat ik word gebeld is voor vestigingswerk bij een verhuurbedrijf. Die paar losse ritjes die ik tot nu heb gedaan (in de 3 maanden dat ik er nu werk) waren allemaal van klant naar een obscuur verhuurbedrijf. Ik heb pas 1x voor 'de grote' in Almere gereden. Zal wel allemaal aan mijn regio liggen..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:10 schreef Mallet het volgende:
[..]
Hoe zie je dat in de praktijk dan? AR heeft neem ik aan ook tot sluitingstijd om je te bellen? Als je dan niet gebeld bent dan wil je proberen om nog voor EW te rijden? Want die kans is nml erg klein.. Anders zou je elke dag dat je beschikbaar bent een PC bij de hand moeten hebben zodat je bij een van de twee je beschikbaarheid kan dichtgooien..
En volgens mij komt zoiets vast wel een keer uit als je regelmatig bij dezelfde adressen komt die met allebei werken (en dat zijn er volgens mij nogal wat).
Dat is nog is een lekker ritje!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:25 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Ben blij dat ik hem maar van Utrecht naar Almere moet rijden, het is net de pausmobiel
Lees eens terug johquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:31 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Dat is nog is een lekker ritje!Is dat je enige rit? Dan heb je aardig wat reisuren of niet?
Treinslapen like a boss! Heerlijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:56 schreef Viezze het volgende:
[..]
@Betweentherays; als ik in de trein in slaap val word ik ook altijd wakker met het gevoel dat ik zojuist slapend geld heb verdiend
Arghh!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:41 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Lees eens terug joh! Heb nog een IQ voor 240km
Ben je mooi klaar mee. Vergeet je overlevingspakket nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:41 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Lees eens terug joh! Heb nog een IQ voor 240km
Och, doet me weinig. Vind het wel een prima autootje.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:59 schreef BetweenTheRays het volgende:
[..]
Ben je mooi klaar mee. Vergeet je overlevingspakket niet
Jaaa daar kan ik dan geen medelijden mee hebben.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Parkeerboete is nog niet eens afgewikkeld of ik heb de volgende boete (prive) alweer gescoord100 euri's voor over een doorgetrokken streep te rijden
Die streep ligt er pas een paar weken, had het niet eens doorquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:19 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Jaaa daar kan ik dan geen medelijden mee hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |