Xbox 360quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)
PS3quote::
Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
quote:KentdeBruin (kentdebruin)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Thanks, goeie tip.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:37 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik kocht in fut11 op laatst die shiny silver contracts, gaven bijna net zo veel wedstrijden en waren een stuk goedkoper
Ja het is echt een heldquote:Op woensdag 28 september 2011 23:35 schreef Lindgren. het volgende:
Serero's eerste balcontact, Stop and Turn tussen 2 man door, twee roulettes en een finesse in de hoek.Wat een baasje.
graag gedaanquote:
Dat is aangepast toch?quote:Op woensdag 28 september 2011 23:42 schreef OmniRocket het volgende:
10-0 gewonnen
knal van 30 meter in kruising stond er natuurlijk weer niet tussen.
Werkt hier erg lekker. Serero en Oar zijn baasjes.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:44 schreef mash_ het volgende:
Ik ga nu voor het eerst online met mijn silver eredivisie. ben benieuwd
Guidetti!quote:Op woensdag 28 september 2011 23:44 schreef Lindgren. het volgende:
Guidetti! 3-0!
[..]
Dat is aangepast toch?
nope .. wel aangepast.. niet goedquote:Op woensdag 28 september 2011 23:44 schreef Lindgren. het volgende:
Guidetti! 3-0!
[..]
Dat is aangepast toch?
Abate moet je omvormen tot RW, rent iedereen voorbij, echt achterlijk snelquote:Op woensdag 28 september 2011 23:49 schreef DannyDeko het volgende:
Ik kijk er nu al naar uit om met mn < 80 Serie A team te gaan spelen![]()
Sculli - Iaquinta - Cerci
* - Inler - *
Taiwo - Cordoba - T. Silva - Abate
*
Kun je je eigen team maken, zien hoeveel chemistry wat oplevert enzo.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:53 schreef DannyDeko het volgende:
http://ultimatedb.nl/SquadCreator.html
Iemand dat al gezien? Benieuwd wat t wordt want zo te zien is t nog niet af
Al je mooie aanvallen gingen er niet in inderdaad, en dan zon klutsbal wel weer. Gebeurd vaak tegen mij. 2e goal van mij was ookquote:Op woensdag 28 september 2011 23:52 schreef jepperdeprep het volgende:
Sjongejonge gurbuh ze gingen er niet in van mij. En waarom kreeg ik niet een vrije trap bij die tweede goal van jou?Wel goed gespeeld hoor.
Waarmee?quote:Op woensdag 28 september 2011 23:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mja, maar je kunt helaas geen nationaliteit selecteren wat wel jammer is.
Haha ja uit die cornerquote:Op woensdag 28 september 2011 23:56 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Al je mooie aanvallen gingen er niet in inderdaad, en dan zon klutsbal wel weer. Gebeurd vaak tegen mij. 2e goal van mij was ookidd. Ook bij dit team heb ik trouwens geen goede backs, gemerkt?
Thx. Die Eredivisie gold is zwaar aan verbouwing toe. Daarom wilde ik net hier mn Matavz weggeven, maar niemand wil m. Logisch ookquote:Op woensdag 28 september 2011 23:58 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Haha ja uit die corner. Ja met Sulejmani en Mertens ren je ze er behoorlijk makkelijk uit whehe. Maar je hebt je kansen goed benut. Wel leuk teampje van je trouwens
Volgens mij wou OmniRocket hem welquote:Op donderdag 29 september 2011 00:01 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Thx. Die Eredivisie gold is zwaar aan verbouwing toe. Daarom wilde ik net hier mn Matavz weggeven, maar niemand wil m. Logisch ook
Hier een uurtje terug, 10 minuutjes geduurd. Nu doet ie 't alweer drie kwartier prima.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:03 schreef mash_ het volgende:
Ik word opeens uit fut gegooidgelukkig wel net na de wedstrijd
HIERRRRRquote:Op donderdag 29 september 2011 00:01 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Thx. Die Eredivisie gold is zwaar aan verbouwing toe. Daarom wilde ik net hier mn Matavz weggeven, maar niemand wil m. Logisch ook
Dan maar even mijn VP makenquote:Op donderdag 29 september 2011 00:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hier een uurtje terug, 10 minuutjes geduurd. Nu doet ie 't alweer drie kwartier prima.
ik ook.... in stats scherm.. eens kijkenquote:Op donderdag 29 september 2011 00:03 schreef mash_ het volgende:
Ik word opeens uit fut gegooidgelukkig wel net na de wedstrijd
Geen idee. Zit nu pas voor het eerst ergens anders dan futquote:Op donderdag 29 september 2011 00:05 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Weet jij waar je je game face kan importeren in FIFA 12?
Knal er een bronze op.quote:
kan niet inloggen op console en web app :squote:Op donderdag 29 september 2011 00:07 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Knal er een bronze op.
@jepper. Weet je die goal van Eriksen van jou nog? Ik schoof je zo de bal in de voeten terwijl ik de compleet andere kant wilde op passenDat soort shit geef ik teveel goals mee weg.
Ja klopt haha. Idd daar heb ik ook wel last van. Of compleet verkeerd stappen met verdedigen. Dat heb ik echt nog niet onder de knie. Had trouwens niet verwacht dat Eriksen hem met zijn verkeerde been erin zou krijgenquote:Op donderdag 29 september 2011 00:07 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Knal er een bronze op.
@jepper. Weet je die goal van Eriksen van jou nog? Ik schoof je zo de bal in de voeten terwijl ik de compleet andere kant wilde op passenDat soort shit geef ik teveel goals mee weg.
Dat voegt hij zsm toe.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mja, maar je kunt helaas geen nationaliteit selecteren wat wel jammer is.
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:13 schreef Tim86 het volgende:
Misschien moet je gewoon fifa gaan spelen ipv fokken ernaast
Bewaar m wel ff.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:08 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
kan niet inloggen op console en web app :s
heb net gereplied in dit topic: http://forum.ea.com/uk/posts/list/30/1034317.page#9642093quote:Op donderdag 29 september 2011 00:15 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Bewaar m wel ff.
Algemene waarschuwing: Let er trouwens op dat je niet binnen UT je console afsluit. Eerst uit UT gaan, dan pas afsluiten. Anders weet ie niet dat je eruit bent en kun je niet op web-app.
Heb 't nu ook. Ligt dus echt aan EA. Wel nog even 750 coins meegepikt.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:04 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
ik ook.... in stats scherm.. eens kijken
ik kan nu alleen niet meer connecten met futquote:Op donderdag 29 september 2011 00:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb 't nu ook. Ligt dus echt aan EA. Wel nog even 750 coins meegepikt.
Nee, had ik dus net ook. Gewoon even een kwartiertje wachton.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:16 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
ik kan nu alleen niet meer connecten met fut
Jij mag helemaal niet klagen met je Walcott en Hulk.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:18 schreef GuRBuH het volgende:
Same here. Mooi kut want mn Walcott en Hulk lopen straks af en dan mis ik eventuele trades.
Ik heb Walcott helemaal zelf bijelkaar getrade.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij mag helemaal niet klagen met je Walcott en Hulk.
Prima.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:21 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik heb Walcott helemaal zelf bijelkaar getrade.
de servers zijn morgen down voor onderhoudquote:Op donderdag 29 september 2011 00:23 schreef potienza het volgende:
GODNONDEJU, als ik wakker word dan realiseer ik me dat ik voordat ik weer slaap waarschijnlijk al FUT12 heb gespeeld? Daar ga ik een biertje op drinken!
Wat bedoel je met 'per saldo'? Dat door de mindere balcontrole van spelers als Lukoki en Narsingh ze ondanks hun betere versnelling en sprintsnelheid aan de bal alsnog slomer zijn dan Lens, Ronaldo en Bale aan de bal?quote:Op woensdag 28 september 2011 23:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zijn wel sneller, maar qua balcontrole e.d. kutter en dus langzamer per saldo.
Ja het gaat echt niet hoe ik wil. En dat was offline he. De tegenstander krijgt twee kansen en scoort ze, ik krijg er honderden en ze gaan er niet in. Bah!quote:
Iedereen heeft er last van! Duurt een kwartiertje ofzo.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:30 schreef GuRBuH het volgende:
Ik kan nog net langs het befaamde "Oops" venster heen zien dat ik een trade offer voor Hulk heb. Kan echter zowel op PC als op PS3 niet meer op FUT
En wij maar denken dat het in 2012 zou gebeuren....quote:Op donderdag 29 september 2011 00:30 schreef GuRBuH het volgende:
Ik kan nog net langs het befaamde "Oops" venster heen zien dat ik een trade offer voor Hulk heb. Kan echter zowel op PC als op PS3 niet meer op FUT
Klopt. Ik weet niet precies hoe dat in het spel tot uiting komt, krijg 'm morgen pas.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:30 schreef Moffol het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'per saldo'? Dat door de mindere balcontrole van spelers als Lukoki en Narsingh ze ondanks hun betere versnelling en sprintsnelheid aan de bal alsnog slomer zijn dan Lens, Ronaldo en Bale aan de bal?
Ik had het vanmiddag ook al ja. Mjah, ik zit met die trade offerquote:Op donderdag 29 september 2011 00:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Iedereen heeft er last van! Duurt een kwartiertje ofzo.
Guidetti is een leuke spits voor een zilver team, maar niet tussen gold defenders denk ik.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:34 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik had het vanmiddag ook al ja. Mjah, ik zit met die trade offer![]()
Denk trouwens dat ik mn Eredivisie gold maar mixed maak.
Strootman eruit, Fer erin.
Annan eruit, Elm erin.
Matavz eruit, Guidetti erin. (Sigi moet eigenlijk bij de silvers)
Maybe dan Sigi naar de golds, en Guidette bij de silvers. Want het moet Eredivisie zijn of Denemarken. Deense spitsenquote:Op donderdag 29 september 2011 00:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Guidetti is een leuke spits voor een zilver team, maar niet tussen gold defenders denk ik.
Dat is inderdaad beter..quote:Op donderdag 29 september 2011 00:37 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Maybe dan Sigi naar de golds, en Guidette bij de silvers. Want het moet Eredivisie zijn of Denemarken. Deense spitsen
quote:Op donderdag 29 september 2011 00:29 schreef mash_ het volgende:
Ik kom fut nog niet inDan maar beginnen met VP
Al paar weekjes te druk gehad met bang zijn voor doomsday? Was wel redelijk bekend...quote:Op donderdag 29 september 2011 00:36 schreef Tobi-wan het volgende:
Afellay trouwens 90 pace.... euhm wtf? Hij is best snel maar dit is een beetje overdreven...
quote:Op donderdag 29 september 2011 00:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1035578.page
Jep, via Media naar Mijn Media.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:54 schreef jepperdeprep het volgende:
Is het al mogelijk om FIFA goals te uploaden? Kan ze namelijk niet vinden op de ea site..
ja .. eerst opslaan.. dan naar herhalingen gaan en uploadejnquote:Op donderdag 29 september 2011 00:54 schreef jepperdeprep het volgende:
Is het al mogelijk om FIFA goals te uploaden? Kan ze namelijk niet vinden op de ea site..
Die pace van hem...voor een IF.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:56 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik heb trouwens een IF van Buyten te koop. Iemand kopen? 16k
Is inderdaad te triest voor woorden.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Die pace van hem...voor een IF.
Ja vind ik ook raar. Speelde met Nederlands elftal, krijg ik Barca.. ja hoor klopt bijna die verdediging tegen die gasten voorin. Laatste minuut maakte messi 1-1 omdat ie ongeveer 9keer zo snel is dan Joris.. En verlenging/penaltys heeft denk ik te maken met die opzet van de hele competitie.. wel jammer ja.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:33 schreef Moffol het volgende:
Hoezo zie je online van te voren niet tegen wie of wat je speelt? Nu zoekt 'ie automatisch een team met dezelfde ranking. Maar misschien wil ik wel helemaal niet tegen dezelfde ranking spelen, misschien wil ik wel met Napoli of Ajax tegen een vijfsterren team. En waarom kan je geen verlenging of verlenging met penalty's na een wedstrijd doen en revanche?
Huh, waar zie je dat gemiddelde dan? Never mind.quote:Op donderdag 29 september 2011 01:22 schreef Tim86 het volgende:
Bizar hoe cheap formatiekaarten nu zijn..echt een goudmijn nu je het ook via de database op kan zoeken met laagste en gemiddelde bin enzo
Vind er niets cheaps aan hoorquote:Op donderdag 29 september 2011 01:22 schreef Tim86 het volgende:
Bizar hoe cheap formatiekaarten nu zijn..echt een goudmijn nu je het ook via de database op kan zoeken met laagste en gemiddelde bin enzo
Huh? 700 coins voor een 4-3-2-1, paar K voor 4-3-3...vorig jaar 3 keer zo duur ofzoquote:Op donderdag 29 september 2011 01:34 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Vind er niets cheaps aan hoor
Zoveel is die niet waard toch als ik in de database kijk?quote:Op donderdag 29 september 2011 01:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
Trek net bronze shiny Vincent uit een pakje.Heb 'm er vast opgezet maar denk dat het nog even duurt voor er goed op geboden gaat worden. Moet de verleiding weerstaan om hem er voor weinig op te zetten.
Hoeft ook niet, maar met pakjes van 400 is elke goede speler mooi meegenomen.quote:Op donderdag 29 september 2011 01:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zoveel is die niet waard toch als ik in de database kijk?
Die's duur, want BPL.quote:
Waardes. Ik snap er werkelijk geen tiet van.quote:
Goldspelers van 74 bestaan niet. 74 is silver. Je hebt 3 categorieen: brons/zilver en goud. Een goede zilverenspeler is waardevoller dan een goedkope gouden speler. En een goede bronzen speler is weer waardevoller dan een mindere zilveren speler. Waardes tot 65 zijn brons, tot 75 is zilver en vanaf 75 is goud.quote:Op donderdag 29 september 2011 03:47 schreef Cara het volgende:
[..]
Waardes. Ik snap er werkelijk geen tiet van.
Ik zie een paar gold spelers van 74 met een vraagprijs van 14.000 en spelers van 80 met een vraagprijs van 2000.
Moet nog ff in dat wereld zoeken joh.
Ik moest met 11 13K betalen voor een 4-2-2-2. Nu binnen gehaald voor 650quote:Op donderdag 29 september 2011 01:22 schreef Tim86 het volgende:
elke maand 2quote:Op donderdag 29 september 2011 08:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Hoe zit het met die gratis gold packs? kun je die direct unlocken, of vanaf een bepaalde datum?
wouter wel hoor...quote:Op donderdag 29 september 2011 08:20 schreef Rijst het volgende:
Vandaag lekker vrij!! Zit alleen al i nde ritme dat ik iedere 8 uur wakker wordt. Hopelijk valt hij over 2 uurtjes op m'n deurmat net als vorig jaar
Nee de 1e vanaf 1 oktober, en dan elke maand 2 stuks..quote:Op donderdag 29 september 2011 08:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Hoe zit het met die gratis gold packs? kun je die direct unlocken, of vanaf een bepaalde datum?
Nop.quote:Op donderdag 29 september 2011 10:51 schreef Michaelvanb het volgende:
Is dit FUT gedoe niet voor de PC ?
Wel! http://forum.ea.com/uk/forums/show/65.pagequote:
wel in internet explorer...quote:Op donderdag 29 september 2011 11:04 schreef OmniRocket het volgende:
cheat engine werkt niet bij mij(om bij 59th minute te komen)
Rond de 14k kan je em wel kopen. Ging gisteren ook voor 11 weg ofso..quote:Op donderdag 29 september 2011 11:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hopelijk zie je ook zijn prijskaartje
Ik zocht speciaal op 4-3-3quote:Op donderdag 29 september 2011 11:09 schreef m25 het volgende:
[..]
Rond de 14k kan je em wel kopen. Ging gisteren ook voor 11 weg ofso..
buiten wachten op fifa 12quote:Op donderdag 29 september 2011 10:49 schreef DannyDeko het volgende:
Dilemma.. heerlijk weer vandaag: Buiten chillen of binnen wachten op Fifa 12..
Zet je tv in de deuropening met PS3 en ga dan wel in de zon zitten maar de TV binnen.quote:
Waar haal je die vandaan dan?quote:Op donderdag 29 september 2011 11:04 schreef OmniRocket het volgende:
cheat engine werkt niet bij mij(om bij 59th minute te komen)
http://www.cheatengine.org/quote:Op donderdag 29 september 2011 11:16 schreef LinQ het volgende:
[..]
Waar haal je die vandaan dan?Dat scheelt een hoop geklik
Hij is gewoon op de PC en 100% hetzelfde als op PS3 en Xbox 360.quote:Op donderdag 29 september 2011 10:54 schreef Michaelvanb het volgende:
Wat kan je dan wel online doen op de PC?
Waarom nou weer niet op de pc
Weet iemand hier het antwoord op?quote:Op donderdag 29 september 2011 10:58 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Ik vind het creeren van een eigen team ook wel leuk eigenlijk, in de creation center....maar wat kan je er mee? Kan ik die straks in de Career mode gebruiken als mijn team of niet?
thanks for the infoquote:Op donderdag 29 september 2011 11:19 schreef psychedelicate het volgende:
Even een heads up, als je Cheat Engine met Firefox wil gebruiken moet je plugin-container.exe gebruiken i.p.v. firefox.exe.
Je vergeet de dode market en het lage aantal spelersquote:Op donderdag 29 september 2011 11:17 schreef Cara het volgende:
[..]
Hij is gewoon op de PC en 100% hetzelfde als op PS3 en Xbox 360.
Oh ja, behalve dan een controller naar keuze, betere graphics en geen laadtijden
Waar kan ik solliciteren?quote:Op donderdag 29 september 2011 11:26 schreef mash_ het volgende:
Ik werk vandaag thuis. Zo handig als je een beroep hebt waar je vaak renders moet maken en dan dus 50 min ofzo niks te doen hebt
Sure, komt er aanquote:Op donderdag 29 september 2011 11:35 schreef OmniRocket het volgende:
kan ik ff 2,5 miljoen van iemand lenen voor IF rooney
Dat heb ik niet maar heb wel IF Rooney nog ergens voor je als je wil?quote:Op donderdag 29 september 2011 11:35 schreef OmniRocket het volgende:
Als je een IF Rooney hebt, ga je die toch niet op de trade gooien? Ik zou er gewoon mijn team omheen gaan bouwen, verkopen kan altijd nog. Tenzij je echt een bloedhekel aan dat lelijke ventje hebtquote:Op donderdag 29 september 2011 11:35 schreef OmniRocket het volgende:
Jij hebt IF Rooney?quote:Op donderdag 29 september 2011 11:37 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat heb ik niet maar heb wel IF Rooney nog ergens voor je als je wil?
Daarover zit ik ook in dubio. Ik heb IF Cavani, en volgens mij kun je daar best een leuk team omheen bouwen met wat Napolitanen (Hamsik, Lavezzi) of Uruguayanen...maar het is ook wel erg lekker om met hem te cashen, en daarna eerst eens met een gouden basisteam te beginnen...quote:Op donderdag 29 september 2011 11:38 schreef LinQ het volgende:
[..]
Als je een IF Rooney hebt, ga je die toch niet op de trade gooien? Ik zou er gewoon mijn team omheen gaan bouwen, verkopen kan altijd nog. Tenzij je echt een bloedhekel aan dat lelijke ventje hebt
Je kan toch ook makkelijk zonder Cavani te verkopen een gouden basisteam beginnen? Ik bedoel, er zijn hier genoeg mensen die het ook zonder top spelers in hun starterspack kunnen.quote:Op donderdag 29 september 2011 11:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daarover zit ik ook in dubio. Ik heb IF Cavani, en volgens mij kun je daar best een leuk team omheen bouwen met wat Napolitanen (Hamsik, Lavezzi) of Uruguayanen...maar het is ook wel erg lekker om met hem te cashen, en daarna eerst eens met een gouden basisteam te beginnen...
KIopt...ik heb me de afgelopen dagen voornamelijk bezig gehouden met traden, en heb zo'n 12k bij elkaar gespaard. Een leuke basis om te gaan bouwen, maar ik denk dat ik eerst wat toernooitjes met een bronzen team ga spelen om wat feeling te krijgen met het spel, om me daarna via een zilveren team op een gouden squad te richten.quote:Op donderdag 29 september 2011 11:45 schreef LinQ het volgende:
[..]
Je kan toch ook makkelijk zonder Cavani te verkopen een gouden basisteam beginnen? Ik bedoel, er zijn hier genoeg mensen die het ook zonder top spelers in hun starterspack kunnen.
Ik zou nog even wachten tot er meer coins in het spel zijn, dan haal je er veel meer uitquote:Op donderdag 29 september 2011 11:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daarover zit ik ook in dubio. Ik heb IF Cavani, en volgens mij kun je daar best een leuk team omheen bouwen met wat Napolitanen (Hamsik, Lavezzi) of Uruguayanen...maar het is ook wel erg lekker om met hem te cashen, en daarna eerst eens met een gouden basisteam te beginnen...
Ook niet te lang wachten want voor je het weet komt er een sif uit en dan is je if in eens veel minder waard.quote:Op donderdag 29 september 2011 11:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik zou nog even wachten tot er meer coins in het spel zijn, dan haal je er veel meer uit
Kan je elke if voor 9k discardenquote:Op donderdag 29 september 2011 11:54 schreef psychedelicate het volgende:
Ik zit momenteel op 38k. Mijn enige "topspelers" waren Milito, N'zogbia en een IF die ik voor 2.2k heb verkocht omdat ik niet wist dat je 'm kon discarden voor 9.5k (faggotstreek).
Eerst maar eens sparen tot de 75/100k en dan begin ik met mijn budget BBVA team (Afellay, Pedro, etc.).
Zilveren IFs voor 5k, gouden IFs voor 9.5k.quote:Op donderdag 29 september 2011 11:55 schreef mash_ het volgende:
[..]
Kan je elke if voor 9k discarden
Dat zoiezo...als ik verkoop, is het pas over een paar weken. Cavani is geblesseerd, dus een IF2 versie gaat er niet komen voorlopig, dus hij blijft zijn waarde houden. Er komen meer coins in het spel, en hij wordt straks minder verkocht/verhandeld, wat volgens het vraag/aanbod-principe goed is voor de waarde van dat dingquote:Op donderdag 29 september 2011 11:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik zou nog even wachten tot er meer coins in het spel zijn, dan haal je er veel meer uit
Hij is geblesseerdquote:Op donderdag 29 september 2011 11:54 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ook niet te lang wachten want voor je het weet komt er een sif uit en dan is je if in eens veel minder waard.
Weer wat geleerdquote:Op donderdag 29 september 2011 11:55 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Zilveren IFs voor 5k, gouden IFs voor 9.5k.
Yeh, heb ze al een paar keer voorbij zien komen op de 59th, maar helaas was ik telkens te laat. Ik heb ook een tijdje geprobeerd om gericht op IFs te zoeken om ze zo te kopen, maar meerdere mensen waren ook al op dat idee gekomen.quote:Op donderdag 29 september 2011 11:56 schreef mash_ het volgende:
[..]
Weer wat geleerdVolgens mij zie ik best vaak IF onder de 9.5k verkocht worden.
Vroeger had je daar een RF en LF voor, maar die posities zijn afgeschaft om de 1 of andere reden.quote:Op donderdag 29 september 2011 11:59 schreef MeneerBob het volgende:
Zit er nou eigenlijk een daadwerkelijk verschil tussen 4-3-3 en 4-3-2-1 tijdens het spelen? Beide spelen ze met wingers maar ze staan net ietsje naar binnen.
quote:Op donderdag 29 september 2011 11:59 schreef MeneerBob het volgende:
Zit er nou eigenlijk een daadwerkelijk verschil tussen 4-3-3 en 4-3-2-1 tijdens het spelen? Beide spelen ze met wingers maar ze staan net ietsje naar binnen.
Ja maar je kan nog steeds 4-3-2-1 en 4-3-3 spelenquote:Op donderdag 29 september 2011 12:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vroeger had je daar een RF en LF voor, maar die posities zijn afgeschaft om de 1 of andere reden.
2 weken maarquote:Op donderdag 29 september 2011 11:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat zoiezo...als ik verkoop, is het pas over een paar weken. Cavani is geblesseerd, dus een IF2 versie gaat er niet komen voorlopig, dus hij blijft zijn waarde houden. Er komen meer coins in het spel, en hij wordt straks minder verkocht/verhandeld, wat volgens het vraag/aanbod-principe goed is voor de waarde van dat ding
Nou ik mag hopen van niet. Wat een pussyquote:Op donderdag 29 september 2011 12:26 schreef mash_ het volgende:
Ik speel tegen iemand met IF cavani met een grafschap embleem. Is dat een fokker?
Ik vond vanochtend een paar linksbacks in mijn watch list die ik vanacht na opstap heb binnengehaaldquote:Op donderdag 29 september 2011 12:22 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat gaat het verkopen s'nachts toch lekker, normaal verkoop ik 1-3 spelers in het uur. Als ik ze er 's nachts op zet voor 6 uur ofzo dan zijn er zo 12 weg voor de BIN prijs. Heb nu alweer 10k + een eredivisie teampje.
Snachts traden is geweldig. De Nederlanders slapen, heb bouma 4-1-2-1-2 binnengehaald voor 450, die Armenier van Ajax, RW voor 300 (inmiddels verkocht voor 1200) en nog meer van dat soort goede deals. Nog 1 nachtdienst te gaanquote:Op donderdag 29 september 2011 12:22 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat gaat het verkopen s'nachts toch lekker, normaal verkoop ik 1-3 spelers in het uur. Als ik ze er 's nachts op zet voor 6 uur ofzo dan zijn er zo 12 weg voor de BIN prijs. Heb nu alweer 10k + een eredivisie teampje.
Waarom zijn de postbodes hier zo traaaaaaagquote:Op donderdag 29 september 2011 12:39 schreef Santello het volgende:
Hij komt net binnen, moet ik de deur uit
Ik heb het liever breed, dus ik heb ze in de goede formatie in mijn italia teamquote:Op donderdag 29 september 2011 12:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
Ja maar je kan nog steeds 4-3-2-1 en 4-3-3 spelenIk vind het wel terecht, die posities zijn erg vervelend om om te moeten bouwen.
Bob er zit echt verschil tussen, ik heb mijn spelers liever dicht bij elkaar zodat ik veel afspeel mogelijkheden heb en kan combineren, andere hebben liever een breed veld zodat ze kunnen uitbreken over de flank.
Die had ik gisteren bijna voor 650, geloof ik. Shiny gold toch?quote:Op donderdag 29 september 2011 12:52 schreef StijnDa het volgende:
Ik zoek Borja Valero nog voor op mijn middenveld4-3-1-2
Ja, ook die formatie? Best zeldzaam helaas.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Die had ik gisteren bijna voor 650, geloof ik. Shiny gold toch?
Weet ik niet meer.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja, ook die formatie? Best zeldzaam helaas.
het is een serviër!quote:Op donderdag 29 september 2011 12:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Snachts traden is geweldig. De Nederlanders slapen, heb bouma 4-1-2-1-2 binnengehaald voor 450, die Armenier van Ajax, RW voor 300 (inmiddels verkocht voor 1200) en nog meer van dat soort goede deals. Nog 1 nachtdienst te gaan![]()
Nu de tijd dodend qua UT met kopen en verkopen van contractjes, van mij mag die postbode nu wel komen, het heeft wel lang genoeg geduurd
Ik vind het ook te star, maar voor die punt naar voren kun je natuurlijk gewoon een CAM op de middelste CM zetten en dan twee wat defensievere spelers aan de zijkant.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:55 schreef DutchSL het volgende:
Het systeem dat ik het liefst speel bestaat helaas niet in FUT.
4-3-3 met de punt naar voren OF 4-2-3-1 met wingers i.p.v. CAM's op de flanken.
Hier altijd rond 1-en. Dusssss beter schieten ze op!quote:Op donderdag 29 september 2011 12:55 schreef zerokil het volgende:
Ligt aan je postbode,
Bij ons komt die post altijd rond 2uur dus gisteren kwam fifa ook om 2uur.
Ozbilicquote:Op donderdag 29 september 2011 12:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het is een serviër!wie heeft hem hier nog meer bij eplaza besteld eigenlijk? Nog niks binnengekregen
En jawel, om 1 uur precies ligt die op de matquote:Op donderdag 29 september 2011 12:57 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hier altijd rond 1-en. Dusssss beter schieten ze op!
quote:Op donderdag 29 september 2011 13:00 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
En jawel, om 1 uur precies ligt die op de mat
Met een hoesje dat in 100 stukken ligt WTF
Ja, alles kan. Ik kan ook wingers in de 4-2-3-1 neerzitten, of 4-4-1-1 spelen.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik vind het ook te star, maar voor die punt naar voren kun je natuurlijk gewoon een CAM op de middelste CM zetten en dan twee wat defensievere spelers aan de zijkant.
Klacht indienen en niet accepteren, maar weet niet of je sterk genoeg bent.quote:Op donderdag 29 september 2011 13:00 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
En jawel, om 1 uur precies ligt die op de mat
Met een hoesje dat in 100 stukken ligt WTF
In FUT dus niet.quote:Op donderdag 29 september 2011 13:03 schreef Dudeweiser het volgende:
Ozbiliz bedoel je? Das gewoon een nederlander?
Maar het probleem is meer dat op eplaza staat dat ie verzonden is, maar ik heb geen verzendbevestiging gekregen
Nee gewoon gehaald daarzo Diederik.quote:Op donderdag 29 september 2011 13:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat dan weer welhad jij hem nou ook besteld bij eplaza gerben?
Al een redelijk team bijeen?quote:Op donderdag 29 september 2011 13:20 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nee gewoon gehaald daarzo Diederik.
Hehe, dito hier. Steeds van die vage vastlopers waardoor je DNF zo is dat je amper je contracten terugverdient met spelen.quote:Op donderdag 29 september 2011 13:24 schreef Lindgren. het volgende:
bij een 3-1 winst gewoon 811 coins krijgen.Bij FUT11 werd ik er steeds uitgegooid dus m'n dnf was superslecht. Hier gaat ie tot nu toe prachtig.
Gelukkig werkt dat niet meer zo in '12. Toch?quote:Op donderdag 29 september 2011 13:41 schreef GuRBuH het volgende:
4-1-2-1-2 is weer helemaal terug. Kapot sneue gasten die alleen maar hoog diep spammen. Mjah, met Ajax badge dus was te verwachtencome at me bro
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#iZVlG0JEbbxTyquote:Op donderdag 29 september 2011 13:21 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Al een redelijk team bijeen?
Tegen mij welquote:Op donderdag 29 september 2011 13:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gelukkig werkt dat niet meer zo in '12. Toch?
Ajax badgesBring it on
![]()
Hulk is verkocht. 50k to spendquote:Op donderdag 29 september 2011 13:47 schreef Lindgren. het volgende:
een niet-braziliaanse met 4-2-3-1..
Kijken hoeveel Brazilianen je hebtquote:Op donderdag 29 september 2011 13:47 schreef Lindgren. het volgende:
Wat is beter? Een Braziliaanse coach in een verkeerde formatie, of een niet-braziliaanse met 4-2-3-1..
Ik heb 10, soms 11 Brazilianen. Ik gooi er wel zo een voor dan.quote:Op donderdag 29 september 2011 13:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Kijken hoeveel Brazilianen je hebtAls je er 11 hebt is een braziliaan beter
10 maakt niet uit, 9 beter in formatie.
Voordeel van een braziliaan halen is dat je er altijd nog een formatie kaart overheen kan gooien, een manager in formatie kan je niet veranderen in een braziliaan
Ah, maar dat went wel denk ikquote:Op donderdag 29 september 2011 13:48 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#iZVlG0JEbbxTy
[..]
Tegen mij welNormaal ragde ik altijd de bal gewoon naar voren met vierkantje, en dan was ie weg. Als ik dat nu doe doen ze een halfslachtige poging om naar de keeper te koppen. Rondje en kruisje ook geprobeerd, maar das ook niet ideaal.
[..]
Hulk is verkocht. 50k to spend
3%quote:Op donderdag 29 september 2011 13:52 schreef Lindgren. het volgende:
+3% contracts.. Is dat nuttig? Hoeveel scheelt het?
stacken naar 50....quote:Op donderdag 29 september 2011 13:52 schreef Lindgren. het volgende:
+3% contracts.. Is dat nuttig? Hoeveel scheelt het?
Sorry te makkelijkquote:
50%quote:Op donderdag 29 september 2011 13:56 schreef DutchSL het volgende:
Volgens mij kun je maar tot 9 of 12% stacken toch? In 11 tenminste.
???quote:Op donderdag 29 september 2011 13:53 schreef GuRBuH het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#iZVlG0JEbbxTy
55k to spend. What to buy?
Shiny managers.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:11 schreef Lindgren. het volgende:
Maar welke koop je dan? Managers of hoofdtrainers?
Ja, gewoon in je club gooien en nooit meer aanzittenquote:Op donderdag 29 september 2011 14:14 schreef Lindgren. het volgende:
Die tellen dus automatisch op.. Ik dacht dat alleen je hoofdcoach telde..
Carriere is ook leuk hoorquote:Op donderdag 29 september 2011 14:17 schreef Kn0x het volgende:
Hopelijk komt binnenkort ook mijn FIFA-disc eraan. In tegenstelling tot vorige delen wil ik met 12 alleen maar FUT gaan spelen. Heb het 'ooit' in 10 gedaan maar daarna nooit meer. Ben benieuwd.
Op de Xdoos staat er bijna nooit een te koop :/quote:Op donderdag 29 september 2011 14:15 schreef Doublepain het volgende:
Leroy baas Fer gehaald voor 1K, ik heb nu de beste silvers van de Eredivisie. Nu wachten tot al die prijzen gaan stijgen.
Misschien raakte hij eerst de bal?quote:Op donderdag 29 september 2011 14:52 schreef DannyDeko het volgende:
God god god... de scheids is nu nog erger dan in 11. Ik ben me een partij neergemaaid maar geen kaart te zien.
Stand van 2-2 90e minuut, ik breek uit met Uchebo en kreeg in de 16 een tackle vol op mn enkels en vlieg meter of 2 naar voren en niet eens een pingel of wat dan ook
Of misschien deed hij het niet met opzetquote:Op donderdag 29 september 2011 14:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Misschien raakte hij eerst de bal?
Ja inderdaad, moet over een half uurtje naar school en ben nog lang niet klaar.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar het is wel een terechte klacht
Gehequote:Op donderdag 29 september 2011 15:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Of misschien deed hij het niet met opzet
ik zit al sinds half negen op school en het is ook nog eens vertieft heetquote:Op donderdag 29 september 2011 15:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja inderdaad, moet over een half uurtje naar school en ben nog lang niet klaar.
[..]
Gehe
Nah kon de tegenstander niet meer bij, hij raakte m'n achterste been ofzo.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Misschien raakte hij eerst de bal?
Je speelt vrijwilligquote:Op donderdag 29 september 2011 15:13 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Nah kon de tegenstander niet meer bij, hij raakte m'n achterste been ofzo.
Net nieuw potje krijg ik wel een penalty mee. Reden: niets ?
Goed spel dit man
Lekkerquote:Op donderdag 29 september 2011 15:14 schreef DannyDeko het volgende:
Oh en wie gister zei dat de formatie kaarten goedkoop waren en je ze moest kopen:![]()
![]()
![]()
10k winst op 3 kaartjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |